برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارز دیجیتال پپه چیست و آیا ارزش خرید دارد؟

ارز دیجیتال پپه چیست و آیا اسم ارز دیجیتال pepe به گوشتان خورده است؟ اگر در بازار رمزارزها فعالیت کرده باشید، مطمئنا نام میم کوین هایی مثل دوج کوین، شیبا و ارز دیجیتال پپه را شنیده اید؛ این ارزهای دیجیتال با این که بنیادی قوی و توجیه پذیر ندارند، معمولا توانسته اند سودهایی بسیار بالایی برای سرمایه گذاران خود به همراه آورند، پس در این مطلب تصمیم گرفتیم ببینیم ارز دیجیتال پپه چیست و چطور کار می کند و آیا ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر؛ بررسی آینده ارز دیجیتال پپه و نکات مهم در مورد رمزارز pepe به شما کمک می کند تا دید خوبی نسبت به این رمز ارز پیدا کنید، پس تا انتها همراه کد بورسی بمانید.

ارز دیجیتال پپه چیست

صنعت رمزارزها جایی است که غیرمنتظره‌ ترین اتفاقات را در آن شاهد هستیم. در این بین بعضی از رمزارزها سقوط می‌ کنند، بعضی ارزها به شکل ناگهانی صعود قیمتی را تجربه می کنند و بعضی دیگر یک شبه محبوبیت بسیار زیادی در دنیا به دست می آورند! ارز دیجیتالی PEPE مثال خوبی از یک ارز دیجیتالی است که هیچ‌ کس فکرش را نمی کرد بتواند موفقیت چندانی به دست آورد ولی با این وجود، در مدت زمان کمی صعود عجیب بیش از ۲۰ هزار درصدی را تجربه کرد! جالب اینجاست که pepe تنها در عرض دو هفته توانست به جمع ۱۰۰ رمزارز برتر از نظر ارزش بازار وارد شود که در نوع خود بسیار عجیب و جالب بود!


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


به بیان دیگر، رمزارز پپه با نماد اختصاری PEPE، جدیدترین و البته پرسر‌و‌صداترین میم‌ کوینی است که ارزشِ بازارش در کمتر از ۳ هفته چندین برابر شد و از ۱۰ هزار دلار به ۱ میلیارد دلار رسید. جالب است بدانید که این توکن با الهام از شخصیت محبوب Pepe the Frog، با هدف پیشی گرفتن از میم‌ کوین‌ های معروفی مثل دوج‌ کوین و شیبا وارد بازار رمزارزها شد و با این که که پیش‌ بینی دقیق قیمتی برای آن، امکان پذیر نیست، ولی بعضی بر این باورند که در آینده‌ ارزش بازار این رمزارز، با دوج‌ کوین برابری خواهد کرد که کار بزرگی خواهد بود. البته در ادامه بیشتر در مورد این که ارز دیجیتال پپه چیست و نحوه خرید و فروش و نگهداری آن چگونه است صحبت خواهیم کرد؛

میم کوین pepe چیست؟

ارز پپه یک میم کوین می باشد که در شبکه اتریوم راه‌ اندازی شده است و به عنوان ادای احترام به یک میم قورباغه پرطرفدار به نام Pepe the Frog طراحی شد که یک شخصیت کارتونی بود که در اوایل دهه ۲۰۰۰ شهرت زیادی به دست آورده بود.

هدف اصلی په‌ په تبدیل شدن به یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم در بازار است. این توکن که در ۱۶ آوریل وارد بازار شد و در مدت زمان اندکی محبوبیت و جایگاه بسیار خوبی کسب کرد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید چه شخص یا گروهی این پروژه را راه اندازی کرده است؟ در بخش بعدی جواب این سوال را به شما می دهیم.

چه کسی ارز پپه را به وجود آورد؟

ارز دیجیتال په‌ په به وسیله یک کاربر ناشناس ساخته و در توییتر طرفداران بسیاری پیدا کرد. قرارداد توکن pepe در Etherscan نشان می‌ دهد که سازنده قرارداد آدرس ۰x2afae7… است که این توکن و نقدینگی اولیه آن را در بلوک ۱۷۰۴۶۱۰۵ ایجاد کرده است، اما چیز بیشتری از موسس این پروژه و خالق این ارز دیجیتال محبوب در دسترس نیست!!

رمز ارز پپه چگونه کار می‌ کند؟

برخلاف دیگر میم کوین‌ های موجود در بازار، امروزه اطلاعات زیادی درباره نحوه عملکرد ارز دیجیتالی pepe منتشر نشده است. اول، ارز pepe شامل یک سیستم توزیع مجدد است که به استیک‌ کنندگان بلندمدت پاداش می دهد و به علاوه با وجود حداکثر عرضه بیش از ۴۲۰ تریلیون واحدی خود، در نظر دارد با سوزاندن توکن‌ های تامین نقدینگی به شکل منظم، کمیابی خود را حفظ نماید.

حتما بخوانید : بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری


در این بین توسعه‌ دهندگان رمزارز پپه قورباغه آن را از طریق توییتر و دیگر انجمن‌ ها تبلیغ می‌ کنند و تلاش در متحد کردن طرفداران آن دارند. از دیگر قابلیت های توکن PEPE می توان به سیاست بدون مالیات آن اشاره کرد که بر اساس آن، هیچ هزینه و کارمزد گس بیش از حدی برای معاملات ارز دیجیتالی pepe در نظر گرفته نشده است. لذا کل هزینه‌ ها برای ارز دیجیتال پپه کاملا حداقلی است و تنها دلیلی که امکان دارد کاربر بخواهد یا نیاز به پرداخت این هزینه‌ ها داشته باشد، استفاده زیاد از شبکه می باشد.

توکنومیکس رمزارز pepe به چه صورت است؟

ارز دیجیتال پپه دارای حداکثر عرضه ۴۲۰ میلیارد توکن است که تقریبا ۹۳ درصد از آن در استخر نقدینگی و مابقی به یک ولت چند امضایی برای استفاده در آینده تخصیص داده شده و قرار است برای لیست شدن در صرافی‌ های متمرکز، استخرهای نقدینگی و بریج‌ ها مورد استفاده قرار گیرد. پپه امروزه حجم معاملاتی بالایی دارد و توانسته است جایگاه خود را بین ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار ارزهای دیجیتال تثبیت کند. به صورت کلی، این ارقام ثابت می کنند با این که هایپ اخیری که روی این ارز وجود داشت گذشته، ولی پپه همچنان حجم معاملات و توجه زیادی را در دنیای کریپتو دارد.

په‌په کوین از سازوکار کاهش تورم بهره می گیرد که درصد کمی از توکن‌ ها را با هر تراکنش می‌ سوزاند تا کمبود ایجاد نماید و ارزش توکن‌ های باقی مانده را در طول زمان بیشتر کند. این توکن یک سیستم توزیع مجدد موثر دارد که به سرمایه گذاران بلندمدتی پاداش می‌ دهد، وفاداری سرمایه‌ گذاران را افزایش می دهد و به دوام آن در بلندمدت کمک می‌ کند. بنابراین هر چقدر فرد ارز پپه را بیشتر نگهداری کند، پاداش‌ های بیشتری دریافت خواهد کرد که این موضوع هم به نفع سرمایه گذاران تمام خواهد شد و هم کاهش عرضه در طول زمان را برای دوام پروژه تضمین می کند.

بنابراین می توان این طور گفت که این پروژه، کاربران را برای هلدینگ بلندمدت در راستای ایجاد یک اکوسیستم پایدار و پر رونق تشویق می‌ کند. رمز ارز pepe به علت سیاست عدم دریافت مالیات، از سایر رمزارزها متمایز می باشد و بر خلاف آن ها، هیچ کارمزد تراکنشی از کاربران اخذ نمی کند و آن را به گزینه‌ ای مناسب تری برای سرمایه‌ گذاران و تریدران تبدیل می‌ کند و موجب می شود تا یک بستر منصفانه و قابل دسترس برای تمامی افراد و سرمایه گذاران به وجود آید.

چه چیزی PEPE را منحصر به فرد می کند؟

پپه با شخصیت میم قورباغه‌ ای، این میم کوین را به نمونه‌ ای خاص و متمایز از سایر رمزارزها در مارکت ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است. همان طور که گفتیم، PEPE با استفاده از سیستم توزیع مجدد به سهامداران در طولانی مدت پاداش می دهد، همچنین پپه قصد دارد به کاربران انگیزه‌ ای برای متعهد ماندن به پروژه ارائه دهد.

ویژگی اعطای پاداش به کاربران در راستای نگه داشتن توکن به جای فروش سریع، ثبات قیمت PEPE را تضمین خواهد کرد. به علاوه، PEPE از مکانیزم توکن‌ سوزی برخوردار است که موجب می‌ شود بخشی از کوین‌ ها به شکل پیوسته از گردش خارج شوند. هدف از این کار حفظ کمبود ارزش این کوین می باشد.

ارز پپه چه مزایایی برای سرمایه گذاری دارد؟

پپه نوعی توکن ERC-20 به حساب آمده که بر بستر اتریوم فعالیت می کند و این بدین معنی است که به صورت کلی می‌ توان آن را قابل اعتماد و امن دانست. همچنین با برنامه‌ های غیرمتمرکز و ولت های گوناگونی سازگاری دارد. از دیگر مزایای این رمزارز پرطرفدار، می توان به ضد‌تورمی بودن آن اشاره داشت؛ چرا که انجام هر‌ تراکنش، به سوزاندن بخش کوچکی از توکن ها منتهی خواهد شد و در طول زمان، به کاهش مقدار عرضه کلی خواهد انجامید. از طرفدی دیگر، کمیاب شدن سکه‌ ها، به ارزش آن‌ ها می افزاید و این سکه را برای سرمایه‌ گذاران به گزینه جذاب تری تبدیل خواهد کرد.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال خوب برای نوسان گیری


همچنین، میم‌ کوین PEPE از سیستم توزیع مجدد هم بهره می گیرد که این بدین معنی است که بخشی از هر تراکنش بین دارندگان توکن توزیع خواهد شد. همچنین سرمایه‌ گذاران و هلدر‌ها، انگیزه به مراتب بالاتری برای نگهداری بلندمدت ارزهای خود پیدا خواهند کرد. تلاش برای تعامل و توسعه جامعه خود یکی دیگر از مزیت های این پروژه است. کل تیم سعی دارد تا جامعه‌ ای قوی و بسیار حامی را ایجاد و تشویق کنند؛ لذا آن ها همواره از طریق پلتفرم‌ های رسانه‌ های اجتماعی با کاربران در تعامل مستقیم هستند.

ارز پپه چه چالش هایی را پیش روی خود دارد؟

پروژه دیجیتالی پپه نیز مثل تمامی ارزهای دیجیتال و به خصوص میم کوین های دیگر بازار، با چالش‌ هایی مواجه می باشد که در طول زمان خودش را بیشتر نشان خواهد داد که اصلی ترین این چالش ها، نوسان قیمتی این ارز است که از ابتدای راه‌ اندازی شاهد آن بوده ایم و ثباتی در رفتار تریدرهای آن به چشم نخورده است. به عنوان مثال در اول ماه می، قیمت رمزارز پپه ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرد و دارایی های افراد در این ارز دیجیتالی به یک باره دو برابر شد!

هرچند این اتفاق برای سرمایه گذاران این ارز جذاب به نظر می آید، ولی به همان صورت که قیمت میم کوین پپه در بازه‌ زمانی کمی، دو برابر می شود، این امکان وجود دارد که با همین سرعت نیز در روند نزولی قرار گیرد. چنانچه رمزارز پپه بتواند در بازه‌ ای نسبتا طولانی ارزش خود را حفظ کرده و در صرافی‌ های متمرکز بیشتری لیست شود (همان طور که در صرافی معتبر بایننس لیست شد)، نگرانی‌ های مربوط به کمبود نقدینگی آن هم برطرف می شود.

نحوه خرید ارز pepe

امروزه از صرافی بایننس، اوکی ایکس، کوینکس، CoinW، بینگ ایکس، MEXC، یونی سواپ و پنکیک سواپ قادرید این ارز را مورد معامله قرار دهید. البته بعضی از صرافی های ایرانی هم هستند که می توانید برای خرید ارز pepe از آن ها استفاده نمایید.

بهترین کیف پول ارز پپه

به منظور نگهداری این ارز مانند دیگر توکن هایی که بر بستر اتریوم فعالیت می کنند، می توانید از ولت های مخصوص اتریوم مانند مای اتروالت، تراست والت ، متامسک و … بهره بگیرید.

آینده ارز دیجیتال پپه

آینده ارز دیجیتال پپه

پپه PEPE با لوگوی قورباغه‌ ای یکی از بهترین نمونه‌ های پامپ شدن در بازار به حساب می آید که مطمئنا با ایجاد سودهای چشمگیر برای بسیاری از کاربران رمزارزها، ثروت زیادی ایجاد کرده است. ولی چنانچه اتوبوس را از دست داده‌ اید! احتمال این که دوباره آن را بگیرید، زیاد نخواهد بود، چرا که هیچ‌ کس قادر نیست پیش‌ بینی کند که در فضای رمزارزها چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

PEPE که در زمان اندکی از ارزهای محبوب، دوج کوین و شیبا اینو سبقت گرفت و نظرات منتقدان و طرفداران زیادی را به خود جلب کرد. بسیاری از آنها خوش شانس بودند و این در حالی است که دیگران کنجکاو هستند که بدانند آینده PEPE به چه صورتی رقم خواهد خورد. با افزایش تعداد دارندگان و حجم معاملات روزانه، در کانال های رسانه های اجتماعی، کارشناسان بر این باورند که هنوز پتانسیل زیادی در PEPE وجود دارد که امکان دارد حرکت صعودی دیگری را از آن انتظار داشته باشند.

حتما بخوانید : بهترین ارزهای دیجیتال تا سال ۲۰۲۵


با این وجود وضعیت PEPE شبیه قورباغه ای است که نیمی از آن در آب غوطه ور است و نیمی دیگر هنوز بیرون است و به دنبال فرصت های بسیار بهتری است. لذا مثل دیگر میم کوین‌ ها، PEPE هیچ پایه محکم و ارزش‌ های ذاتی قوی ندارد، بنابراین خیلی ها می ترسند که این رالی برای مدت طولانی ادامه نیابد و به معنای واقعی کلمه هیچکس نمی داند که حرکت صعودی برای PEPE تا کی ادامه پیدا خواهد کرد؛ اما تا وقتی شاهد این روند خواهیم بود که خرس ها وارد عمل نشوند! در ادامه این بخش به پیش بینی قیمت ارز پپه تا سال ۲۰۳۰ میلادی پرداخته ایم تا دید خوبی برای سرمایه گذاری پیدا کنید؛

پیش بینی قیمت پپه در سال ۲۰۲۴ : این طور پیش بینی می شود که قیمت Pepe در سال ۲۰۲۴ حداقل ۰٫۰۰۰۰۰۳۰۶ معامله شود و حداکثر قیمتی ۰.۰۰۰۰۰۳۶۰ دلار در سال ۲۰۲۴ برای این ارز پر جنب و جوش تخمین زده شده است.

پیش بینی قیمت ارز په په در سال ۲۰۲۵ : با توجه به تحلیل تکنیکال باید گفت که قیمت پپه در سال ۲۰۲۵ به حداقل ارزش ۰.۰۰۰۰۰۴۵۵ دلار خواهد رسید و ارزش قیمت Pepe می‌ تواند به حداکثر ۰.۰۰۰۰۰۵۲۸ دلار نیز برسد.

پیش بینی قیمت پپه در سال ۲۰۲۶ : این طور تخمین زده می شود که قیمت پپه در سال ۲۰۲۶ به کم ترین سطح خود یعنی ۰.۰۰۰۰۰۶۸۰ دلار برسد. بر اساس داده های وب سایت معتبر priceprediction.net، قیمت پپه می‌ تواند به حداکثر سطح ممکن ۰.۰۰۰۰۰۸۰۵ دلار با میانگین قیمتی ۰.۰۰۰۰۰۷۰۴ دلار برسد.

پیش بینی قیمت پپه در سال ۲۰۲۷ : بر اساس قوانین تحلیل تکنیکال، این طور پیش بینی می شود که قیمت Pepe در سال ۲۰۲۷ به حداقل ارزش ۰.۰۰۰۰۰۹۹۷ دلار برسد و حداکثر قیمتی ۰.۰۰۰۰۱۱۹۲ دلار برای این ارز در این سال میلادی در نظر گرفته شده است.

پیش بینی قیمت ارز په په در سال ۲۰۲۸ :  آینده ارز Pepe در سال ۲۰۲۸ بدین صورت است که پایین‌ ترین قیمت ۰٫۰۰۰۰۱۵۱۸ دلار و حداکثر قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۷۵۴ دلار با میانگین قیمتی ۰.۰۰۰۰۱۵۵۹ دلار برای این ارز در سال ۲۰۲۸ پیش بینی شده است.

پیش بینی قیمت پپه در سال ۲۰۲۹ : باید گفت که در سال ۲۰۲۹ بر اساس پیش بینی ها، قیمت ارز پپه حداقل ۰.۰۰۰۰۲۲۴۷ دلار برسد و حداکثر ۰.۰۰۰۰۲۵۸۲ دلار مورد معامله قرار خواهد گرفت.

پیش بینی قیمت ارز په په در سال ۲۰۳۰ : بر اساس مبانی تحلیل تکنیکال ، این طور انتظار می رود که سال ۲۰۳۰ قیمت ارز پپه به حداقل ارزش قیمت ۰.۰۰۰۰۳۳۰۶ دلار برسد و حداکثر قیمتی ۰.۰۰۰۰۳۸۸۵ دلار برای این ارز تخمین زده شده است.

بررسی بنیادی پروژه PEPE

در تحلیل فاندامنتال رمزارزها، از معیارهای گوناگونی مثل عرضه در گردش، مارکت کپ، تعداد هولدرها، تعداد آدرس‌ های فعال و سایر موارد بهره گرفته می شود. عرضه کل و حداکثری ارز دیجیتال پپه بیشتر از ۴۲۰ تریلیون در نظر گرفته شده است که از این تعداد، امروزه حدود ۹۳ درصد واحدها در گردش است. لذا ۷ درصد باقی‌ مانده نیز در یک ولت چند امضایی نگهداری می‌ شود که به منظور تامین نقدینگی صرافی‌ های متمرکز پس از عرضه و لیست شدن در آن‌ ها، استخرهای نقدینگی و موارد مشابه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

با توجه به قیمت فعلی PEPE و عرضه در گردش ۳۹۱ تریلیون واحدی آن، ارزش بازار این رمز ارز بسیار بالاست که و آن را بین ۹۰ ارزهای دیجیتال برتر از نظر مارکت کپ قرار داده است. همان طور که مشخص است، ۴۲۰ تریلیون واحد عرضه کل در قیاس با تعداد حداکثری رمزارزهای بزرگی مثل ۲۱ میلیون واحد بیت کوین، مقدار بالایی به حساب می آید؛ لذا پروژه پپه کوین به منظور افزایش کمیابی و کمک به رشد قیمت توکن خود در آینده، مکانیزم توکن سوزی را در نقشه راه خود مورد استفاده قرار داده است.

در کنار معیار ارزش بازار، تعداد هولدرهای یک ارز دیجیتال هم می تواند از دیگر اندیکاتورهای تحلیل بنیادی ارزهای دیجیتال باشد. در ابتدا به دلیل کنترل مقدار بالای عرضه در گردش پپه کوین به وسیله تعداد زیادی از نهنگ‌ ها، این میم کوین مورد حمله منتقدین قرار گرفت و این مشکل در حال حاضر از میان برداشته شده است. جالب است بدانید که در حال حاضر ۱٫۱ میلیون آدرس جزو هولدرهای ارز دیجیتال پپه به شمار می روند و از این تعداد، تنها ۲ کیف پول ناشناس بیش از ۱ درصد از عرضه آن را در اختیار دارند که احتمالا این ولت ها، به بنیان‌ گذاران این پروژه تعلق دارد.

حتما بخوانید : بنیادی ترین ارزهای دیجیتال کدامند؟


از دیگر معیارهای بنیادی بررسی ارز PEPE که به رشد قیمت و تبدیل شدن آن به یک سرمایه گذاری خوب کمک می کند، سیاست بدون مالیات آن است که پیش از این در مورد آن صحبت کردیم. این پروژه با تعیین یک سیستم بازتوزیع کارمزد، به هولدرهای طولاند مدت خود پاداش داده و با بازگردانی بخشی از کارمزد تراکنش‌ ها به آن‌ ها، موجب خنثی شدن اثر پرداخت کارمزد معاملات و همچنین تشویق به هولد بلندمدت این میم کوین می گردد.

نقشه راه را می‌ توان یکی دیگر از معیارهای فاندامنتال دانست که طبق آن، پپه کوین ۳ فاز کلی دارد که در فاز اول، لیست شدن در کوین مارکت و ترند شدن هشتگ PEPE# در توییتر هدف‌ گذاری شده بود. فاز دوم شامل لیست شدن در صرافی‌ های متمرکز کوچک و فاز سوم شامل عرضه در صرافی‌ های بزرگ تراز اول مانند بایننس بود که این میم کوین تا امروز به تمامی اهداف مشخص شده خود دست پیدا کرده است!

روی پپه سرمایه گذاری کنیم یا نه؟

از طرفی وبسایت رسمی ارز دیجیتال پپه می گوید که نباید از آن به عنوان یک فرصت سرمایه‌ گذاری استفاده کرد و این رمزارز تنها  به عنوان یک میم و شوخی ساخته شده است و از طرف دیگر قیمت pepe از زمان عرضه به شدت افزایش پیدا کرده است و بسیاری از سرمایه‌ گذاران آن تا به امروز سودهای بسیار زیادی از آن به دست آورده اند.

مطمئنا تا به امروز ثابت شده که رمزارزهای مبتنی بر میم حتی از دیگر اشکال ارزهای دیجیتال ناپایدارترند و هیچ تضمینی نیست که قیمت ارز پپه همچنان در مدار صعودی خود ادامه دهد. لذا با توجه به جذب بیش از ۶۸ هزار هولدر در هفته‌ های اولیه فعالیت، این طور به نظر می آید که ارز پپه قورباغه آمده است تا بماند.

از طرفی، پپه یک رمزارز نوظهور به حساب می آید که با الهام گرفتن از میم قورباغه، می خواهد به پادشاه میم‌ کوین‌ ها تبدیل شود. این توکن با سازوکار توزیع منصفانه، مالیات صفر و رویکرد جامعه محور، پتانسیل ایجاد موج جدیدی در دنیای کریپتو را داراست. هرچند پیش‌ بینی قیمت آن امکان پذیر نیست، ولی نقشه راه این پروژه بر دستیابی به یک الگوی رفتاری از طریق مشارکت جامعه و پیشرفت‌ های نوآورانه متمرکز است.

بسیاری در حال قیاس رمزارز پپه با دیگر میم کوین‌ ها مثل دوج کوین، شیبا اینو، فلوکی و … هستند، ولی تنها زمان است که ثابت می کند که آیا این توکن ماندگار است یا خیر. آینده ارز PEPE مشخص نیست، ولی پتانسیل افزایش ارزش آن وجود دارد. جامعه قوی حامیان و اتصال به میم‌ های اینترنتی آن را به یک فرصت سرمایه‌ گذاری خاص تبدیل کرده است. لذا چنانچه به سرمایه‌ گذاری در این ارز دیجیتال علاقه دارید، حتما بررسی های خود را انجام دهید و ریسک‌ های سرمایه گذاری خود را بشناسید و بپذیرید و در ادامه نیز با مقدار سرمایه ای وارد شوید که اگر آن را از دست دادید هیچ اثری در زندگیتان نداشته باشد.

آیا ارز پپه میتواند از شیبا و دوج کوین پیشی بگیرد؟

دوج کوین که پرطرفدارترین میم کوین بازار کریپتوکارنسی به حساب می آید، ۴ سالی به طول انجامید تا به ارزش بازار یک میلیارد دلاری برسد و این در حالی است که رمزارز پپه توانسته در کم تر از ۳ هفته به این ارزش بازار دست پیدا کند! با این که قیمت دلار PEPE از آن زمان تا الان نوسان بسیاری را تجربه کرده است، تعداد هولدرهای آن همواره در حال افزایش است و دارندگان آن همواره سود خوبی از نوسانات این ارز به دست آورده اند.

حتما بخوانید : دوج کوین چیست و چرا انقدر محبوب است؟!


البته باید توجه داشت که قیمت PEPE با وجود رشد سریعی که تجربه کرده است، هنوز به ۵ درصد از ارزش بازار ۱۰ میلیارد دلاری دوج کوین رسیده است. همچنین ارزش بازار آن ۱۰ درصد از ارزش بازار دومین میم کوین پرطرفدار بازار یعنی شیبا اینو می باشد. لیست شدن فوری میم کوین پپه در صرافی های متمرکز و معتبری مانند بایننس دلیل اصلی رشد قیمت سریع رمزارز PEPE به شمار می رود.


نتیجه گیری و کلام پایانی

نهایتا باید گفت که میم‌ کوین PEPE در بازار رمزارزها سرو‌صدای زیادی بپا کرده است و بسیاری از افراد در حال مقایسه این میم‌ کوین با دیگر میم‌ کوین‌ های بازار هستند؛ ولی باید دید که این پروژه در آینده چه روندی را در پیش خواهد گرفت و تا چه اندازه می تواند جایگاه و ارزش بازار خود را افزایش دهد. ولی به طور کلی باید در نظر داشت که پپه توکنی است که بیشتر برای تبلیغات کاربرد دارد و به نظر می آید که در قیاس با سایر توکن ها، کاربرد خاصی ندارد!

این توکن به شدت به طرح پامپ و دامپ شباهت دارد و این بدین معنی است که ارزش آن در چند روز یا حتی چند ساعت، به شکل ناگهانی افزایش پیدا می کند و در مقابل نیز به همان سرعت روند نزولی را در پیش خواهد گرفت. هدف اصلی پپه این است که خود را به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال میم کوین معرفی کند و شت کوین های دیگر را از مدار سلطنت خارج کند. با این وجود باید در نظر داشت که نباید پامپ‌ های پپه را به عنوان اتفاق جدی در نظر گرفت و توجه به تبلیغات بیش از حد و سود چند صد درصدی این ارز دیجیتال را نداشت.

همان طور که قول داده بودیم، در این مطلب صفر تا ۱۰۰ اینکه ارز دیجیتال پپه چیست و چه آینده ای دارد را مورد بررسی قرار دادیم.

همچنین اگر دوست دارید با ارزهای دیجیتال حوزه متاورس آشنا شوید، این مطلب بهترین راهنما برای شماست.

نظر شما درباره سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال pepe coin چیست؟

برای دوستانتان بفرستید: