برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارز دیجیتال کیک چیست و چه آینده ای دارد؟

آیا میدانید ارز دیجیتال کیک چیست و چطور کار می کند؟ ارز دیجیتالی cake یکی از آن آلت کوین هایی است که سروصدای زیادی در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کرد و در حال حاضر نیز به عنوان یکی از پروژه های آینده دار بازار کریپتو محسوب می شود. لذا در این مطلب تصمیم گرفتیم در مورد این که ارز دیجیتال کیک چیست و آیا برای سرمایه گذاری مناسب است یا خیر صحبت کنیم. همچنین در مورد نحوه خرید ارز cake ، کیف پول ارز کیک و آینده ارز دیجیتال cake نیز صحبت می کنیم تا همه چیز درباره ارز دیجیتالی کیک را بررسی کرده باشیم، پس حتما تا انتها همراه ما بمانید.

ارز دیجیتال کیک چیست

ارز cake در واقع توکن اصلی پلتفرم پنکیک سواپ است و زمانی که یک کاربر سرمایه خود را در این پلتفرم نگه می دارد، به ازای هر معامله‌ ای که انجام می شود، تعدادی ارز کیک تحت عنوان پاداش استیکینگ در اختیار وی قرار خواهد گرفت، از همین روی چیزی به نام استخراج ارز cake وجود ندارد و شما برای به دست آوردن آن یا باید برای خرید آن اقدام کنید و یا باید مقداری از آن را داشته باشید و برای استیکینگ آن اقدام کنید که البته توضیحات تکمیلی را در ادامه خواهیم گفت.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


در ادامه و بعد از تخصیص ارز کیک به یک کاربرد به وسیله پلتفرم، صاحب توکن قادر است از آن به اشکال گوناگون استفاده کند؛ وی می تواند توکن خود را به عنوان وجه سرمایه‌ گذاری در استخرهای نقدینگی مخصوص استیک قرار دهد و مجددا به منظور کسب توکن‌ های جدید سرمایه گذاری داشته باشد و یا می تواند به میزان برخورداری از ارز کیک، در تصمیم‌ گیری‌ های حاکمیت پلتفرم پنکیک سواپ شراکت داشته باشد و در رای گیری‌ ها شرکت نماید و یا این که با برگرداندن ارز کیک به صرافی، سود خود را به شکل نقدی دریافت نماید. در بخش های بعدی بیشتر به این که ارز دیجیتال کیک چیست و آیا برای سرمایه گذاری مناسب است یا خیر پرداخته ایم؛

چرا ارز دیجیتال کیک توکن منحصر به فرد است؟

پلتفرم رمز ارز کیک که پنکیک سواپ است، در کنار قابلیت های مشابهی که با دیگر پلتفرم ها دارد، امکانات دیگری را هم در اختیار کاربران خود قرار می دهد. جالب است بدانید که پنکیک سواپ از یک مدل بازار ساز خودکار خودکار بهره می گیرد و این بدین معنی است که هیچگونه سفارشی در این پلتفرم وجود ندارد و به جای آن از مجموعه نقدینگی استفاده می شود. لذا کاربران قادرند از طریق تامین نقدینگی درآمد به دست آورند.

آیا ارز دیجیتالی cake قابل استخراج است؟

استخراج رمزارزها به سخت افزارهایی نیاز دارد که این سخت افزارها می بایست قدرت بالایی داشته باشند. لذا شما قادرید رمزارز مورد نظر را استخراج کنید و برای سرمایه گذاری اقدام کنید، ولی نکته دیگر این که استخراج ارزهای دیجیتال همیشه سختی هایی را به همراه خواهد داشت.

بدین منظور که بتوانید ارز مورد نظر خود را استخراج کنید، می بایست در ابتدای امر بررسی نمایید که رمزارز مورد نظر اصلا قابلیت استخراج دارد یا خیر؟ رمزارز کیک قابلیت استخراج ندارد و به این منظور که شما بتوانید به سادگی در بستر این رمز ارز برای سرمایه گذاری اقدام نمایید، می توانید رمزارز کیک را از صرافی ها خریداری کنید.

نحوه خرید ارز cake

در واقع، توکن Cake در کیف پول هایی قابلیت ذخیره سازی را داراست که به وسیله پنکیک سواپ، به زنجیره هوشمند بایننس متصل اند که از جمله این کیف پول‌ ها می‌ توان به کیف پول متامسک، کیف پول تراست، کیف پول بایننس چین، کیف پول سیف پل، کیف پول TokenPocket و کیف پول WalletConnect اشاره داشت. چنانچه شما قصد استفاده از کیف پول‌ های موبایلی را دارید، تراست ولت و کیف پول سیف پل می توانند مناسب ترین گزینه ها برای شما به حساب آیند.

حتما بخوانید : صرافی رمز ارز بدون تحریم برای استفاده ایرانی ها


البته در نظر داشته باشید که کیف پول WalletConnect هم یک پروتکل متن باز می باشد که امکان نصب بر روی کیف پول های موبایلی را دارا می باشد، ولی به منظور استفاده از کیف پول‌ های دسکتاپی، توصیه ما این است که از کیف پول متامسک و یا کیف پول بایننس چین استفاده نمایید. شایان ذکر است که این دو را می‌ توانید از طریق افزونه‌ های کیف پول به کروم خود اضافه فرمایید. البته باید گفت که چنانچه کیف پول شما مبتنی بر اتریوم باشد، پنکیک سواپ از آن پشتیبانی به عمل می آورد، به این خاطر که این پلتفرم بر روی بایننس اسمارت چین طراحی شده است و از امکان همکاری میان کیف پول‌ های مبتنی بر اتریوم برخوردار است.

بعد از این که کیف پول خود را آماده کردید، به صرافی‌ هایی که در آن می توانید برای خرید کیک اقدام کنید که در ادامه لیست آن ها را آورده ایم، مراجعه کنید و همچنین می توانید کیف پول خود را به صرافی موردنظر وصل کرده و در آنجا برای معامله و یا خرید توکن Cake اقدام کنید. شما قادرید برای این کار از صرافی پنکیک سواپ استفاده نمایید و یا به سراغ سایر صرافی‌ ها بروید. برای این کار می توانید از صرافی‌ بایننس استفاده نمایید و همچنین صرافی‌ های دیگری نیز هستند که می توانید ارز کیک را از آن جا خریداری نمایید که لیست آن ها به شرح زیر می باشد :

  • صرافی Hoo
  • صرافی VCC
  • صرافی CoinEx
  • صرافی HitBTC
  • صرافی BitMart
  • صرافی CoinDCX
  • صرافی CoinBene
  • صرافی Bithumb Global

کیف پول ارز کیک

ارز دیجیتال Cake را می توان به سادگی در کیف پول های پشتیبان شده به وسیله پنکیک سواپ که به زنجیره هوشمند بایننس متصل هستند، ذخیره و نگهداری نمود. این کیف پول ها شامل متامسک، تراست، توکن پاکت و WalletConnect هستند که پیش تر هم به آن ها اشاره کردیم. WalletConnect یک پروتکل متن باز است که به کیف پول های موبایلی امکان اتصال ایمن به Dapp را فراهم می سازد.

حتما بخوانید : بهترین کیف پول برای استیکینگ کدام است؟


در اینجا هیچ کلید خصوصی اشتراک گذاری نمی شود. توکن پاکت یک کیف پول چند زنجیره ای معتبر به شمار می رود که از چند کوین پشتیبانی به عمل می آورد. لذا شما می توانید با استفاده از این کیف پول، ارزهای دیجیتالی خود را ذخیره، ارسال و دریافت نمایید و ارز دیجیتالی کیک را در آن به ساده ترین شکل ذخیره و نگهداری نمایید.

نحوه استیک ارز دیجیتال کیک توکن

به منظور استیکینگ توکن‌ کیک، در ابتدای امر می بایست توکن‌ های کیک و کمی بایننس‌ کوین را به کیف پولی انتقال دهید که از سوی پنکیک سواپ پشتیبانی می گردد. شما بایستی مقداری بایننس‌ کوین را بر روی شبکه BEP20 انتقال دهید تا بتوانید کارمزدهای تراکنش‌ ها را پرداخت نمایید. چنانچه بایننس‌ کوین را از بایننس به کیف پول ارز دیجیتالی خود منتقل می کنید، حداقل مقداری که قادرید برداشت کنید، ۰٫۱ بایننس کوین می باشد که به منظور پرداخت کارمزدها کفایت خواهد کرد. مراحل استیک توکن کیک را در این بخش برای شما آورده ایم؛

  1. به منظور استیک توکن های کیک، در ابتدای امر باید دکمه connect را در پنکیک سواپ انتخاب و کیف پولتان را به پلتفرم وصل نمایید.
  2. جهت استیک ارز کیک، بر روی گزینه pools در پنکیک سواپ کلیک فرمایید و در ادامه گزینه بازگشایی unlock را انتخاب کنید تا کیف پولتان باز شود
  3. البته چنانچه هنوز کیف پولتان را به اپلیکیشن غیرمتمرکز وصل نکرده اید، می توانید توکن‌ های کیک خود را در استخر کیک استیک کنید تا بتوانید توکن‌ های کیک بیشتری کسب نمایید، ولی ابتدا نیاز است که توکن کیکتان را در اپلیکیشن تایید کنید که بدین منظور می توانید گزینه approve CAKE را در استخر انتخاب کرده و در ادامه به‌ سادگی قادرید توکن‌ های کیک خود را در استخر استیک نمایید و توکن های کیک بیشتری کسب کنید.
  4. کارمزد تراکنش‌ ها در زنجیره هوشمند بایننس ارزان تر از چیزی است که در اتریوم وجود دارد. جالب است بدانید که برای هر تراکنش تنها باید چند دلار پرداخت نمایید. با استیک کردن توکن‌ های کیک در استخر کیک، قابلیت کسب کیک‌ های بیشتر وجود دارد و شما می‌ توانید به سراغ سایر توکن‌ ها مثل HAKKA و CGG نیز بروید. توزیع توکن‌ های کیک به سایر استخرها نیز در دسترس خواهد بود.

ارز دیجیتال کیک توکن

آینده ارز دیجیتال cake

رمزارز پنکیک سواپ هم مثل دیگر پروتکل‌ های حوزه دیفای، با خطراتی همراه است، ولی با این حال امنیت بلاک چین پنکیک سواپ، به وسیله زنجیره هوشمند بایننس تضمین خواهد شد و این امر به کاربران حوزه CeFi و DeFi اطمینان بیشتری می دهد. پلتفرم پنکیک سواپ می تواند کل کارایی یونی سواپ را بدون افزایش کارمزد، در بلاک چین بایننس ارائه دهد.

در نظر داشته باشید که پنکیک سواپ کارمزدهای تراکنش را از طریق توکن بایننس کوین می پردازد، ولی این کارمزدها به نسبت پروتکل‌ های دیفای که در بستر اتریوم قرار دارند، بسیار ناچیز است. پلتفرم پنکیک سواپ قابلیت ها و امکانات بسیاری دارد که از حائز اهمیت ترین آن‌ ها می‌ توان به قابلیت فارمینگ و استیکینگ، افزودن نقدینگی، قرعه‌ کشی، بخش NFT و عرضه اولیه فارمینگ اشاره داشت.

حتما بخوانید : ارزهای دیجیتال گمنام آینده دار کدامند؟


با توجه به این قابلیت ها و مزایای شبکه پنکیک سواپ، توجه بسیاری از کاربران و کارشناسان به رمزارز جلب شده، از همین روی تحلیلگران آینده خوبی را برای این ارز دیجیتال پیش‌ بینی می‌ کنند. ارزش بازار این ارز قابل قبول است و معمولا نام آن بین ۵۰ ارز دیجیتالی برتر دنیا دیده می شود. جالب است بدانید که تعداد کل واحدهای پنکیک سواپ تقریبا ۲۰۱ میلیون می باشد که بیش از نیمی از آن در گردش است. صرافی پنکیک سواپ، نیز در حال حاضر یکی از فعال ترین صرافی ها در کل دنیا به حساب می آید که در آن معاملات پنکیک سواپ به سادگی قابل انجام است.

پیش بینی قیمت ارز cake

پیش بینی قیمت ارز cake در سال ۲۰۲۲ : پنکیک سواپ مسیر خود در راستای دستیابی به هدف قیمتی ۹۰ دلار را در سال ۲۰۲۲ در پیش دارد. به علاوه چنانچه ارز CAKE استخرهای نقدینگی بیشتر و سرمایه‌ گذاران بیشتری به خود جذب کند،‌ به مراتب می تواند افزایش قیمت بیشتری را نیز تجربه کند.

پیش بینی قیمت ارز cake تا سال ۲۰۲۳ : هدف پنکیک سواپ این است که منابع به مراتب بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد تا به استفاده از رمزارز خود برای یک شبکه مالی غیرمتمرکز در حال توسعه استفاده نماید ولی توجه آن روی افزایش ارزش توکن است. آن‌ چه می بایست در نظر داشت، نگرانی در خصوص فاز حسابرسی پنکیک سواپ است که به نظر می آید نقص‌ هایی را در قراردادهای هوشمند آن آشکار نماید. نگرانی‌ های اینچنینی بایستی برطرف گردند تا پنکیک سواپ آینده‌ ای با اطمینان و هیجان بیشتر را پیش روی خود ببیند. پیش بینی قیمت پنکیک سواپ نشان می دهد که تا پایان سال ۲۰۲۳ میلادی، این ارز می تواند قیمتی معادل با ۱۵۰ دلار پیدا کند.

پیش بینی قیمت ارز cake تا سال ۲۰۲۵ : تصور آینده همواره دشوار می باشد، ولی باید یک چشم‌ انداز احتمالی برای پنکیک سواپ داشته باشیم. بی تردید مسیر عموم مردم برای انجام پرداخت‌ ها در آینده، دیفای است. پیش‌ بینی می‌ شود اصلی ترین ترید غیرمتمرکز تا سال ۲۰۲۵، ارز دیجیتال CAKE باشد. این ارز با ۳۰ ارز برتر دنیا در رقابت است و ذهن خریداران و مصرف‌ کنندگان بسیاری را به خود مشغول کرده است و با تمام این تفاصیر این طور پیش بینی می شود که این ارز دیجیتال تا سال ۲۰۲۵، می تواند اوج قیمتی ۳۰۰ دلار را تجربه کند.


نتیجه گیری و کلام پایانی

در این مطلب به بررسی رمزارز کیک Cake و پیش بینی آینده آن پرداختیم. البته باید یادآوری کرد که صرافی پنکیک سواپ از جمله صرافی های غیرمتمرکز است که بر روی زنجیره هوشمند بایننس طراحی شده است و این صرافی امکان مبادله توکن های با استاندارد BEP-20 را در اختیار کاربران قرار داده است.

لذا شما قادرید ارز دیجیتال کیک کوین را از یکی از صرافی های پشتیبان کننده آن بخرید و یا به فروش برسانید. چنانچه تصمیم به سرمایه گذاری در ارز کیک دارید، می توان گفت آینده رمز ارز کیک ارتباطی مستقیم با آینده پلتفرم آن دارد و گسترش و توسعه پلتفرم پنکیک سواپ، می تواند آینده خوب ارز دیجیتال بومی خود را تضمین کند.

همان طور که قول داده بودیم، در این مطلب سعی کردیم به این بپردازیم که ارز دیجیتال کیک چیست و در سال های آینده چه عملکردی خواهد داشت.

همچنین اگر دوست دارید نحوه تشکیل سبد سرمایه گذاری ارز دیجیتال سال ۲۰۲۲ را یاد بگیرید، این مطلب شما را راهنمایی می کند.

حال که فهمیدید ارز دیجیتال کیک چیست و نظر کارشناسان درمورد آینده آن چگونه است، فکر میکنید برای سرمایه گذاری مناسب است یا خیر؟

برای دوستانتان بفرستید: