برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آموزش کدال خوانی بورس بصورت رایگان

آموزش کدال خوانی بورس به شما کمک میکند تا به سادگی یاد بگیرید کدال چیست و کدال خوانی حرفه ای چه کمکی به شما در بورس می کند. کدال خوانی در بورس بسیار کاربردی است چرا که تمامی اطلاعات عمومی شرکت ها در مورد میزان فروش و سودآوری در دوره های مختلف زمانی، اطلاعات مربوط به افزایش سرمایه، اطلاعات تشکیل مجمع های مختلف و … همگی در سایت کدال قرار می گیرند و تمامی سهامداران این امکان را دارند که از این سایت و اطلاعات بروز آن برای شرکت های مختلف بورسی، استفاده کنند. بنابراین اگر می خواهید در یک دوره رایگان و جامع، به آموزش کدال خوانی بورس بپردازید، این مطلب را حتما تا انتها مطالعه کنید تا همه چیز درباره دوره آموزشی و رایگان کدال خوانی را به شما عزیزان توضیح دهیم.

آموزش کدال خوانی بورس

پیش تر در مورد این که سامانه کدال چیست و چه کاربرد هایی دارد برایتان توضحیاتی داده بودیم، ولی در این مطلب بیشتر در خصوص دوره آموزشی رایگان کدال خوانی صحبت خواهیم کرد. به صورت کلی چنانچه صورت های مالی را مبنا و اساس تحلیل های بنیادی در نظر بگیریم، سامانه کدال در بورس نقش اصلی را در راستای شفافیت اطلاعاتی ناشران بازی می کند. کارگزاری آگاه هم در راستای رسالت آموزشی خود بنا دارد تا دوره‌ ای ۳ ساعت را به منظور آشنایی هر چه بیشتر فعالان بورسی با سامانه اطلاعاتی کدال در اختیار مشتاقان این منبع به صورت کاملا رایگان قرار دهد.

توجه داشته باشید که سایت کدال یکی از پرطرفدارترین و مهم ترین سایت های بورسی در ایران به حساب می آید که اطلاعات بسیار مفیدی در مورد شرکت ها در آن قرار می گیرد و یادگیری نحوه استفاده از این اطلاعات در راستای سودآوری می تواند کمک بسیاری بزرگی به افراد باشد و همچنین با در نظر گرفتن این موضوع که این دوره آموزشی به صورت کامل رایگان در نظر گرفته شده است، مطمئنا دانش شما در مورد سایت کدال و کدال خوانی را چندین پله بهبود خواهد داد، پس حتما تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید و به صورت رایگان از طریق لینکی که در ادامه برای شما قرار داده ایم، در این دوره رایگان ثبت نام کرده و از اطلاعات و مباحث مورد بحث این دوره نهایت استفاده را ببرید.

معرفی دوره کدال خوانی 

تعداد زیادی از کسانی که در بازار بورس فعالیت می کنند و به خصوص افراد تازه وارد در بازار سرمایه، آشنایی کافی با سامانه کدال و صورت های مالی و همین طور نحوه استفاده از آن را ندارند و به این خاطر که چشم پوشی از گزارشات مالی و اخبار مربوط به عملیات شرکت ها، می تواند سرمایه گذاران را با ضرر و زیان های بسیاری همراه سازد، در این کارگاه آموزشی تمام تلاش خود را کرده ایم تا را در راستای ارتقای دانش سرمایه گذاران و فعالان، این دوره آموزشی رایگان را تنظیم نماییم تا بیشترین کارایی را برای سرمایه گذاران و فعالان بازار سرمایه داشته باشد. البته این را هم باید در نظر داشته باشید که شرکت در این کارگاه و آشنایی سرمایه گذاران با گزارشات منتشر شده در سامانه کدال امری لازم و ضروری برای حضور فعال و پیوسته در بازار بورس محسوب می شود.

هدف از برگزاری دوره آموزش کدال خوانی بورس

می توان گفت هدف این کارگاه آشنایی سرمایه گذاران با سامانه کدال، صورت های مالی و دیگر گزارش های منتشر شده در سامانه کدال می باشد. در نظر داشته باشید که آشنایی با صورت های مالی می‌ تواند به سرمایه گذاران در راستای شناخت هرچه بیشتر عملیات و کسب و کارهای گوناگون شرکت های بورسی کمک کننده باشد و آن ها را برای اتخاذ تصمیم های معاملاتی بهتر و پخته تر آماده نماید.

همه می دانند که فهم صورت های مالی و دیگر اطلاعات منتشر شده از طرف شرکت ها درک بهتری را در انتخاب صنعت و سهم در اختیار سرمایه گذار بورسی قرار می‌ دهد ولی آیا می دانند که غافل شدن از این گزارشات می‌ تواند چه ضرر و زیانی را به پرتفوی سرمایه گذاری شما تحمیل کند؟ این ها مواردی است که قصد داریم در خصوص آن دید بهتری به فعالان بازار بورس بدهیم.

نکته شایان ذکر دیگر این که شرکت در این کارگاه آموزشی زمینه‌ ای برای ورود به دوره تحلیل بنیادی کاربردی و از طرف دیگر درک ساده و آسان صورت های مالی به حساب می آید و از آن جایی که این دوره به صورت رایگان در اختیار عزیزان قرار می گیرد، شرکت کردن در آن خالی از لطف نخواهد بود و به ارتقای دانش و سطح مالی و اطلاعات شما از سایت کدال و استفاده کردن از اطلاعاتی که در آن قرار می گیرد، کمک شایانی خواهد کرد.

سرفصل های این دوره چیست؟

  • آشنایی با انواع مجامع شرکت ها
  • آشنایی با صورت وضعیت پورتفوی ETF ها
  • آشنایی با مفاهیم مربوط به صورت های مالی اساسی
  • بررسی و شناخت تاثیر هریک از گزارشات بر روی معاملات
  • آشنایی اولیه با شرکت‌ ها و صنایع گوناگون فعال در بازار بورس
  • اهداف به وجود آمدن سامانه، چگونگی استفاده و بررسی گزارشات
  • جزئیات مربوط به صورت های مالی دوره‌ ای و توالی و زمانبندی هر یک از آن‌ ها
  • شرح و تفسیر گزارش‌ های ماهیانه و پرداختن به کاربرد آن‌ ها برای سرمایه گذاران
  • بررسی گزارشات تفسیری شرکت ها و شناخت عوامل حائز اهمیت موجود در آن‌ ها
  • شناخت انواع گزارشات شرکت ها و تفاوت های موجود در آن ها بسته به نوع عملیات آن ها

ثبت نام در دوره آموزش کدال خوانی در بورسبرای ثبت نام رایگان اینجا کلیک کنید

برای دوستانتان بفرستید: