برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۳/۱۹ و پیش بینی بازار ‌فردا

گزارش بازار بورس بدین شرح است که؛ مطابق انتظارات، میزان عرضه ها در بازار امروز زیاد بود و اکثر نمادها منفی معامله شدند و حتی برخی صف فروش بودند. اما صف های فروش محکمی تشکیل نشد . البته خرابی هسته معاملات در ابتدای بازار هم مزید علت شد. بازار حدود ۳۰ درصد رشد کرده بود و مقاومت یک میلیونی هم رده کرده است، پس طبیعی است که اصلاح کند. باقی نمادهای قندی هم باز شدند. نمادهای دارویی هم یکی یکی در خصوص دریافت افزایش نرخ فروش محصولات خود ، شفاف سازی میکنند و متوقف می شوند مانند نماد کاسپین. درنهایت شاخص کل با رشد دو هزار و ۷۰۰ واحدی به عدد ۱٫۱۱۸٫۹۱۲ واحد رسید، شاخص هم وزن نیز دو هزار واحد رشد کرد و خالص ارزش معاملات خرد به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید. در خصوص صنایع برتر روز جاری، به ترتیب فلزات اساسی (۱۰ درصد) ، سرمایه گذاری ها (۹ درصد) و بانکی ها ( ۹درصد) بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

مدیر نظارت بر بورس ها گفته است که : به دلیل خرابی هسته در دقایق ابتدایی شروع معاملات، قرار شده است معاملات برخی نمادها در ساعات ابتدایی بازار باطل شود./ معاون بازار شرکت بورس تهران گفت : عرضه اولیه ۱۲ درصد از سهام شرکت زر ماکارون چهارشنبه به احتمال زیاد هفته آینده انجام خواهد شد./ نمادهای بورس انرژی در بورس پذیرفته شدند. بدین ترتیب این نمادها برای انتقال از بازار پایه فرایورس به بازار بورس، متوقف شدند./ امروز خبری در بازار سرمایه بود مبنی بر اینکه تعدادی از نمایندگان پیشنهاد دریافت مالیات بر عایدی سهام را داده اند، که یکی از دلایل منفی بودن بازار امروز بود. اما عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم ایجاد فضای اطمینان بخش در بازار سرمایه و حفظ ارزش سرمایه های مردم تاکید کرد و گفت: اخذ مالیات دوباره از سهام آثار زیانبار اقتصادی در پی دارد و خلاف سیاست های کلی نظام است./

در خصوص بازار فردا شاید باز هم شاهد عرضه هایی باشیم و احتمالا از نیمه دوم بازار بهتر شود. البته در بازار سرمایه هیچ چیز قطعیت ندارد و انتشار شایعه ای می تواند همه چیز را برهم بزند. افراد حقیقی تازه وارد هم در بورس کم نیستند. این سهامداران خرد با روزهای منفی مثل امروز، سریع فروشنده می شوند. درصورتیکه نباید هر روز انتظار صف خرید را داشت. بازار به تعادل هم نیاز دارد. باتوجه به این که اخبار محکم و منفی که به ضرر بازار باشد، وجود ندارد، پس منفی سهام هایی با بنیاد عالی، می تواند فرصت خرید باشد.

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: