برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۲/۲۹ و پیش بینی بازار ‌فردا

بعد از حدود یک هفته ریزش در بازار سرمایه، امروز بازاری سبز و متعادل داشتیم. صف فروش بانک ملت برداشته و حتی تا صف خرید هم رفت. اما فولاد مبارکه منفی معامله می شد. ارزش معاملات خرد به ۱۵ میلیارد تومان رسید. حجم معاملات نیز نسبت به روز قبل افزایشی بود. نماد شستا که بعد از عرضه شدن در بازار بازدهی ۸۰ درصدی رانصیب سهامداران خود کرده بود، در طی یک هفته اخیر به میزان ۱۲درصد ریزش داشت. اما امروز شاهد صف خرید این نماد با حجم ۴۰۰ میلیون بودیم. شاخص کل ۲۶٫۷۰۰ واحد رشد کرد و به عدد ۹۹۵٫۱۷۳ واحد رسید. شاخص هم وزن نیز به میزان ۲٫۵۲ درصد رشد کرد. در خصوص صنایع برتر روز جاری، به ترتیب فلزات اساسی (۱۷ درصد)، بانک (۱۴ درصد) و فرآورده های نفتی (۱۰ درصد) بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

روز چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ماه، شرکت لاستیک یزد در فرابورس عرضه می شود. سهمیه هر کد حداکثر۵۰ سهم درمحدوده قیمتی ۴۰٫۱۰۰ ریال الی ۴۰٫۳۵۳ ریال می باشد. البته با توجه به تعداد کدهای صادره، احتمالا مبلغ ۷۰ هزار تومان به هر کد برسد. /معاون بازار شرکت بورس تهران گفت : عرضه اولیه ۱۲ درصد از سهام شرکت زر ماکارون، چهارشنبه ۷ خرداد ماه انجام خواهد شد./ در خصوص آریا ساسول هم شنیده می شود، به احتمال زیاد شنبه هفته پیش رو، در بورس عرضه می شود./ داستان تکراری ابطال معاملات در بورس کالا، این بار باطل شدن معاملات ورق فولاد مبارکه./ کارگروه تنظیم بازار تصویب کرد که تا اطلاع ثانوی، قیمت پایه عرضه شمش فولادی در بورس کالا، معادل ۸۸ درصد قیمت فوب شمش صادراتی ایران در خلیج فارس، ضربدر در نرخ ارز نیمایی باشد.

در طی هفته گذشته، قیمت بسیاری از سهم ها حدود ۲۵ درصد کاهش یافت. اکنون بسیاری از نمادهای با بنیاد قوی ارزش بررسی به جهت سرمایه گذاری دارند. نمادهایی چون فولاد مبارکه- ملی مس- ومعادن- تاصیکو- همراه اول- اپرداز و یا در بین داروهایی نمادهایی چون وپخش- شفا- دارو- دکوثر- دفارا- دتولیدو ….به نظر می رسد که در روزهای آتی، باید منتظر سقف جدید در ارزش معاملات باشیم .

 

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: