Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
دریافت کد بورسی با احراز هویت‌ غیرحضوری - کد بورسی

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

دریافت کد بورسی با احراز هویت‌ غیرحضوری

سایت کد بورسی، فرهاد دژپسند در حاشیه شورای عالی بورس گفت: طبق مصوبه های امروز شورای عالی بورس از فردا، تمام مراجعات حضوری برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان دولت به دلیل رعایت عدم فاصله گذاری اجتماعی لغو می شود.

وی ادامه داد: به دلیل ازدحام و شلوغی زیاد در دفاتر پیشخوان دولت؛ امروز مصوب شد تا احراز هویت تمامی افرادی که می خواهند کد بورسی دریافت کنند، به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام شود.دژپسند گفت: مصوبه دومی که امروز در شورای عالی بورس به تصویب رسید، این بود که هرگونه نقل و انتقال وکالتی سهام عدالت ممنوع است و این مصوبه به سازمان اسناد کشور هم ابلاغ شده تا آنها هم، به تمام شهرستان ها و استان ها ابلاغ کنند. وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص اختلال نرم افزاری بورس هم گفت: امروز به سرعت این مشکل حل شد و جای نگرانی نیست.وی در خصوص تکانه های شدید بازار بورس هم گفت: بازار بورس در مقابل بازارهای دیگر یک بازار ریسکی است و ما بارها توصیه کردیم تا کسانی که تازه وارد هستند، حتماً با مشاوره به سراغ معامله بروند.

وزیر اقتصاد و دارایی افزود: اگر کسی تخصص لازم را در این رابطه ندارد می تواند از کارگزاری ها کمک بگیرد؛ چرا که در خرید و فروش و معاملات آن کار بسیار حساسی است و مثل معاملات دیگری نیست که فوراً به نتیجه خاص برسد. وی در پایان گفت: نتیجه گیری در بازار سرمایه نیازمند یک دوره زمانی است و این بازار افت و خیز زیاد دارد.


صحبت از کد بورسی غیر حضوری از ماه ها پیش مطرح بود و بالاخره این امر محقق شد. در این مطلب شما را راهنمایی خواهیم کرد تا به صورت غیر حضوری احراز هویت شده و کد بورسی دریافت نمایید.


طرح احراز هویت غیر حضوری کد بورسی چگونه اجرا میشود؟

مجری طرح الکترونیکی کردن احراز هویت سهامداران سهام عدالت در یک برنامه تلویزیونی گفت: احراز هویت الکترونیک در داخل مجموعه سپرده‌گذاری با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری بررسی شد و اگر زیرساخت‌های فنی آماده شود تا یک هفته دیگر احراز هویت در سامانه سجام غیرحضوری انجام خواهد شد.

وی درباره فرایند احراز هویت الکترونیک گفت: این فرایند بدین صورت است که وقتی فرد در سامانه سجام ثبت نام کرد و اطلاعات هویتی آن فرد از ثبت احوال کشور، اطلاعات بانکی از سامانه بانکی کشور، اطلاعات محل سکونت از اداره پست و شماره تلفن او از طریق سامانه شاهکار تطبیق داده شد برای احراز هویت می‌تواند از طریق این زیر ساخت‌ها به صورت الکترونیکی اقدام کند.

مجری طرح الکترونیکی کردن احراز هویت ادامه داد: وقتی فرد وارد این زیر ساخت می‌شود بر اساس رمز یکبار مصرفی که برای او صادر می‌شود وارد سیستم شده و در مرحله اول عکس او با تصویر برروی کارت ملی تطابق داده می‌شود. این تطابق مبتنی بر الگوریتم‌هایی پیچیده است و قطعاً دقت‌های دارد و ممکن است خطاهایی نیز داشته باشد.

وی افزود: نکته دوم این است که کارت ملی فرد باید توسط خود فرد اسکن شده و تصویر آن با تصویر کارت ملی که نزد ثبت احوال است چک می‌شود.

ماهیار توضیح داد: در گام بعدی از کاربر خواسته می‌شود که از خود یک فیلم سلفی گرفته و متن تصادفی که ظاهر می‌شود را بخواند در این مرحله فرد از زوایای مختلف نحوه بیان او سنجیده می‌شود و این با الگویی که گفته شده مقایسه می‌شود که آیا این ویدئو به صورت زنده گرفته شده و آیا این جمله‌ها به طور صحیح گفته شده است یا خیر.

وی ادامه داد: در نهایت کاربر امضایی به صورت الکترونیکی انجام‌می‌دهد و آن‌را برای سجام می‌فرستد.

ماهیار در پایان تصریح کرد: برای کنترل‌های بیشتر از اپراتورهای آفلاین هم استفاده کرده‌ایم این اپراتورها در بازه‌های زمانی مخالف اطلاعات کاربر را بررسی می‌کنند و پس از اینکه مطمئن شدند شماره موبایل و آدرس فرد به نام خود فرد بوده است و اطلاعات هویتی هم به صورت‌کامل احراز شد اگر مشکلی وجود نداشته باشد این فرد به عنوان فرد سجامی معرفی می‌شود.


احراز هویت غیرحضوری سجام از هفته آینده

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه(سمات) با انتشار اطلاعیه‌ای از راه‌اندازی عملیات اجرایی احراز هویت غیرحضوری در هفته آینده خبر داد.

دستورالعمل دریافت کد بورسی غیر حضوری به زودی اعلام میشود…


درصورتی که قصد دارید تا به صورت غیر حضوری در بورس ثبت نام و از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، آموزش رایگان، امکان سرمایه گذاری روی صندوق های سرمایه گذاری و …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


اعلام زمان احراز هویت غیرحضوری برای دریافت کد بورسی

حسین فهیمی، سخنگوی سهام عدالت در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سامانه هوشمند احراز هویت غیرحضوری، قرار است مانند واگذاری سهام عدالت به شرکت‌های استانی در تاریخ ۸ خرداد ۹۹ راه اندازی شود.

این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

برای دوستانتان بفرستید: