برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

احراز هویت غیرحضوری در کارگزاری آگاه | نکات {کلیدی} و راهنمای {تصویری}

احراز هویت غیرحضوری در کارگزاری آگاه به چه صورت است؟ نکات {کلیدی} و راهنمای {تصویری} احراز هویت غیرحضوری رو در این مطلب بررسی کرده ایم که قطعا بسیار جذاب است. کارگزاری آگاه به عنوان کارگزاری رتبه الف کشور که یکی از بزرگترین و بهترین کارگزاری بورسی ایران به حساب می آید، اخیرا امکان احراز هویت غیرحضوری را فرآهم آورده است تا زمانی که پس از احراز هویت غیر حضوری یا حضوری سامانه سجام، نیاز بود به کارگزاری برای دریافت کد معاملاتی آنلاین مراجعه کنید، بتوانید از امکان احراز هویت غیرحضوری در کارگزاری آگاه استفاده کنید و هم در صرف زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید و هم در این روزهای کرونایی در مکان های شلوغ و پر استرس مثل کارگزاری و دفاتر پیشخوان دولت حاضر نشوید و با خیال راحت در خانه برای احراز هویت غیرحضوری در کارگزاری آگاه اقدام کنید و کد بورسی و کد آنلاین معاملاتی خود را دریافت کنید.

احراز هویت غیرحضوری در کارگزاری آگاه

کارگزاری آگاه به عنوان کارگزار رتبه الف ایران، تا به امروز اقدامات بسیاری را در راستای تسهیل پروسه های ثبت نام و انجام معاملات انجام داده است. به وجود آوردن امکان ثبت نام همزمان در سامانه سجام و سایت کارگزاری، انتشار نسخه ‌های مختلف اندروید، ios و وب نرم ‌افزار آساتریدر و … گوشه ای از این خدمات گسترده این کارگزاری خوش نام ایرانی به حساب می آید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید، آموزش های رایگان بورسی و …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


در حال حاضر نیز با توجه به حرکت سریع جامعه به سمت استفاده از خدمات آنلاین، امکان احراز هویت غیرحضوری به منظور ثبت نام در این کارگزاری به وجود آمده است و من بعد از این تمامی کاربران قادر خواهند بود بعد از اتمام ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام و دریافت کد بورسی، احراز هویت مربوط به ثبت نام کارگزاری را نیز به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا کارگزاری انجام دهند.

مراحل احراز هویت غیرحضوری کارگزاری آگاه

در این بخش از مقاله قصد داریم تا مراحل احراز هویت غیرحضوری در کارگزاری آگاه را با هم دیگر به صورت تصویری مرور کنیم تا قدم به قدم با یک دیگر تمامی مراحل را انجام دهیم و احراز هویت شما در کارگزاری آگاه با موفقیت و بدون مراجعه حضوری به اتمام برسد؛

۱) در ابتدای امر وارد سامانه ثبت نام کارگزاری آگاه به آدرس ex.agah.com شوید و بر اسا تصویر زیر روی گزینه “ثبت نام دریافت کد بورسی رایگان” کلیک نمایید.

مراحل احراز هویت غیرحضوری در کارگزاری آگاه

۲) سپس گزینه “ثبت نام جدید” را انتخاب نمایید.

احراز هویت کارگزاری

۳) در مرحله سوم کد ملی و کد امنیتی را وارد و سپس روی گزینه “ادامه” کلیک نمایید.

ثبت نام در آگاه

۴) در این مرحله کد تاییدی به شماره همراه ثبت ‌شده در سامانه سجام فرستاده خواهد شد که باید کد را وارد و روی گزینه “ادامه” کلیک فرمایید.

در نظر داشته باشید که در صورت عدم دریافت کد طبق تصویر، قادر خواهید بود گزینه “ارسال مجدد کد”را انتخاب کنید تا کد تایید مجددا به شماره همراه شما ارسال شود.

فرآیند ثبت نام بورس

۵) همان طور که در تصویر ملاحظه می فرمایید، تمامی اطلاعاتی که در سامانه سجام درج کرده ‌اید، در این صفحه قابل رویت خواهد بود. در صورت صحت اطلاعات، بخش “صحت اطلاعات وارد شده را تایید می‌ نمایم” را تیک بزنید و روی گزینه “ادامه ثبت نام” کلیک نمایید.

به این موضوع توجه داشته باشید که در صورت تایید اطلاعات، امکان ویرایش آن در آینده وجود ندارد.

همین طور در صورت نیاز به ویرایش، تنها قادرید گزینه ‌های “محل تولد” و “محل صدور” را عوض کنید.

انحوه حراز هویت در کارگزاری آگاه

۶) بر اساس تصویری که ملاحظه می کنید، در این مرحله اطلاعات شامل نام و نام ‌خانوادگی به صورت غیر قابل تغییر نمایش داده می شود و دیگر اطلاعات شامل؛ استان محل اقامت، شهر محل اقامت، شماره تماس و آدرس ایمیل باید ثبت شود.

به این موضوع توجه داشته باشید شماره تماس و آدرس ایمیلی که برای ثبت نام در آگاه درج می‌ کنید، نمی ‌تواند تکراری باشد، لذا چنانچه با شماره تماس و آدرس ایمیلی که در سامانه سجام درج کرده ‌اید، پیش از این در آگاه عضور شده‌ اید، از تلفن و ایمیل جدید استفاده نمایید.

در ادامه نام کاربری و رمز عبور را انتخاب فرمایید.

حتما بخوانید : لیست شعب کارگزاری آگاه و دفاتر پیشخوان برای احراز هویت کد بورسی

نکته مهم این است که باید این دو مورد را به خاطر بسپارید، به خاطر این که برای ورود به سامانه معاملاتی، بآشگاه مشتریان و … از همین نام کاربری و رمز عبور استفاده خواهید کرد.

در ادامه فرآیند احراز هویت کارگزاری آگاه، در قسمت نحوه آشنایی با کارگزاری آگاه، یکی از گزینه‌ ها را انتخاب و کد امنیتی نمایش یافته را وارد کنید.

با انتخاب گزینه “ادامه ثبت نام” به مرحله بعد هدایت می شوید.

فرآیند ثبت نام کارگزاری

۷) تحت شرایطی که در مرحله پیش، شماره تماس را ویرایش کرده باشید، بر اساس تصویر زیر، کد تایید جدیدی برای ‌شما فرستاده می شود که به مدت ۳۰ دقیقه معتبر است؛ این کد را در کادر مربوطه درج و گزینه “ادامه” را انتخاب نمایید.

در صورت عدم دریافت کد، بر اساس تصویر روی “ارسال مجدد کد فعال ‌سازی آگاه” کلیک فرمایید.

این موضوع را در خاطر داشته باشید که این مرحله تنها برای افرادی که شماره تماس را ویراش کرده‌ اند، نمایش داده می شود و در غیر این صورت مستقیما به مرحله ۸ هدایت خواهید شد.

احراز هویت غیرحضوری در کارگزاری آگاه

۸) کنار شماره حساب نمایش ‌داده شده، گزینه انتخاب را تیک بزنید و روی “ادامه ثبت نام” کلیک نمایید.

بهترین کارگزاری برای ثبت نام

۹) در مرحله ۹ قادرید تصاویر مدارک شناسایی خود را بارگزاری و در ادامه گزینه “ادامه ثبت نام” را انتخاب نمایید.

توجه به این نکته الزامیست که انجام این مرحله اختیاری خواهد بود.

مراحل احراز هویت غیر حضوری

۱۰) در این بخش کد تایید ۵ رقمی را که از طرف سامانه سجام فرستاده می شود، در کادر مربوطه درج و روی “ادامه” کلیک نمایید.

لازم به ذکر است که در صورت عدم دریافت کد، بر اساس تصویر گزینه “ارسال مجدد کد تایید سجام” را انتخاب کنید.

شیوه احراز هویت بدون مراجعه

۱۱) در این مرحله گزینه “متن قرارداد را خواندم و تایید می‌ کنم” را تیک بزنید. در ادامه کد امنیتی نمایش یافته را در کادر مربوطه درج و روی “درخواست رمز” کلیک نمایید.

بهترین کارگزاری برای ورود به بورس

۱۲) رمز ۷ رقمی دریافت‌ شده به وسیله پیامک را در کادر مربوطه درج و در ادامه روی “امضا قرارداد” کلیک کنید.

توجه داشته باشید که در صورت عدم دریافت رمز  بر طبق تصویر روی گزینه “ارسال مجدد رمز امضا” کلیک فرمایید.

ورود به بورس با کد بورسی

۱۳) با مشاهده تصویر زیر، احراز هویت غیرحضوری شما در کارگزاری آگاه با موفقیت به اتمام رسیده است و حداکثر تا ۵ روز کاری آینده حساب کاربری‌ شما فعال و دسترسی های معاملاتی به شما عزیزان داده خواهد شد.

ورود به بورس

  •  با کلیک روی گزینه اول، وارد سامانه معاملاتی آگاه می شوید که پس از فعال شدن حساب، قابل دسترسی است.
  •  گزینه دوم امکان دانلود اپلیکیشن سامانه معاملاتی آگاه به نام آساتریدر را در اختیار شما قرار می دهد.
  •  گزینه سوم سایت بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه است که بسیاری از خدمات این کارگزاری مثل؛ دوره‌ های آموزشی، بسته‌های اعتباری و … از طریق این وب سایت در اختیار کاربران کارگزاری آگاه قرار خواهد گرفت.
  •  با کلیک روی گزینه آخر وارد اینستاگرام رسمی کارگزاری آگاه خواهید شد.

۱۴) پس از فعال شدن حساب کاربری خود در کارگزاری آگاه، می ‌توانید وارد سامانه معاملاتی آسا به آدرس online.agah.com شوید و با درج نام کاربری و رمز عبور؛ که در مرحله ۶ انتخاب کرده ‌اید، ثبت کد امنیتی نمایش یافته و در ادامه کلیک روی “ورود” معاملات خود را شروع فرمایید.

احراز هویت غیرحضوری در کارگزاری آگاه

خلاصه مطلب و کلام آخر

کارگزاری آگاه به عنوان کارگزار رتبه الف کشور، تاکنون اقدامات فراوانی را جهت تسهیل فرآیندهای ثبت نام و معاملات انجام داده است. فراهم کردن امکان ثبت نام همزمان در سامانه سجام و سایت کارگزاری، انتشار نسخه‌های مختلف اندروید، ios و وب نرم‌افزار آساتریدر و … نمونه این خدمات هستند. هم‌اکنون نیز با توجه به حرکت سریع جامعه به سمت استفاده از خدمات آنلاین، امکان احراز هویت غیرحضوری برای ثبت نام در این کارگزاری فراهم شده است. از این پس همه کاربران می‌توانند پس از سجامی شدن و دریافت کد بورسی، احراز هویت مربوط به ثبت نام کارگزاری را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان انجام دهند.

با توجه به لزوم فاصله ‌گذاری اجتماعی و در راستای تسهیل فرایند ثبت نام در بورس، کارگزاری آگاه امکان احراز هویت غیر حضوری را در اختیار هم وطنان گرامی قرار داده است. شما می ‌توانید از طریق مراجعه به سامانه آگاه اکسپرس برای ثبت نام در بورس و احراز هویت آنلاین اقدام نمایید. به این ترتیب به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان دولت احتیاجی نخواهید داشت. در این مطلب مراحل احراز هویت غیر حضوری در کارگزاری آگاه را مرحله به مرحله و همراه با تصاویر برای شما شرح دادیم. با استفاده از این راهنما، می ‌توانید تمامی مراحل را به سادگی انجام دهید و بدون نیاز به مراجعه حضوری، کد بورسی خود را دریافت کنید.

امیدوارم از این مقاله آموزشی با عنوان نحوه احراز هویت غیر حضوری در کارگزاری آگاه نهایت استفاده رو برده باشید.

هر گونه سوال و یا ابهامی بود، از طریق بخش ارسال نظرات و دیدگاه ها با و دیگر مخاطبان در میان بگذارید، همچنین نظرات و تجربیات خود درباره احراز هویت اینترنتی کارگزاری آگاه و همین طور نحوه احراز هویت در کارگزاری های دیگر را با ما و دیگر مخاطبان کد بورسی به اشتراک بگذارید تا از تجربیات شما هم استفاده کنیم.

برای دوستانتان بفرستید: