Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
معرفی ارز دیجیتال rvn برای اولین بار در ایران

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

معرفی ارز دیجیتال rvn + همه چیز درباره ریون کوین

آیا می دانید ارز دیجیتال ریون کوین چیست و چه آینده ای دارد؟ در این مقاله قصد داریم برای اولین بار به معرفی ارز دیجیتال rvn بپردازیم، لذا در این راستا همه چیز درباره کیف پول های ارز دیجیتال ریون کوین، آینده ارز دیجیتال ریون کوین، صرافی هایی که از معاملات آن پشتیبانی می کنند و ساختار و پلتفرمی که این ارز دارد را اینجا و در قالب معرفی ارز دیجیتال rvn برای شما آورده ایم تا به آساتی آن را بخوانید و همه چیز درباره ارز ravencoin را دریابید. بنابراین چنانچه شما هم می خواهید بدانید ارز دیجیتالی ریون کوین چیست و سرمایه گذاری در آن چگونه است، این مقاله آموزشی تحت عنوان معرفی ارز دیجیتال rvn را تا انتها مطالعه کنید.

معرفی ارز دیجیتال rvn

ارز دیجیتال ریون کوین یا همان Ravencoin به اختصار RVN یک پروتکل مبتنی بر هارد فورک کد منبع بیتکوین است، علاوه بر این قابلیت های جدیدی نیز طراحی شده است که به افراد این اجازه می دهد تا توکن های امنیتی خود را در صفحه اصلی بلاکچین صادر کنند. مثل بیتکوین، اجماع آن از طریق اثبات کار حاصل می شود، اما با این وجود Ravencoin به الگوریتم X16R تکیه می کند، که قرار است در برابر ASIC ها مقاوم باشد. تغییرات بیشتر در پروتکل بیت کوین شامل کاهش زمان بلوک به ۱ دقیقه، پاداش بلوک ۵۰۰۰ RVN و حائز اهمیت ترین آن ها عملکرد اضافی برای انتشار دارایی و دارایی فرعی است.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


صادرکنندگان توکن دارای انعطاف پذیری در صدور توکن هایی با مشخصات مختلف هستند، برای مثال این توکن ها می توانند، بدون محدودیت نامگذاری شوند و به هر مقدار صادر شوند. توکن ها همچنین می توانند به عنوان یک اوراق بهادار یا به عنوان یک کلکسیون صادر شوند. در نظر گرفته شده است که موارد استفاده مثل ارتباط یا رای گیری به صورت مشابه به توکن ساخته شده تکیه می کنند که متعاقبا به آدرس های مربوطه اختصاص پیدا می کنند و به عنوان “چوب مکالمه” عمل خواهند کرد. ارز دیجیتال RVN به عنوان ارز داخلی در شبکه در نظر گرفته شده اند و برای انتشار دارایی های توکن در Ravenchain باید سوزانده شوند.

استخراج ریون کوین

یکی از روش های به مالکیت درآوردن توکن­ های ریون مطمئنا استخراج آن است. ارز دیجیتال شبکه ریون کوین ارز محبوب ماینرها به حساب می آید، چرا که استخراج این ارز با الگوریتم X16r انجام می ­گردد که هدف آن مبارزه با استخرهای بزرگ استخراج است، بر خلاف بیت کوین که از الگوریتم SHA-256 برای استخراج استفاده می­ کند و نیازمند دستگاه­ های قدرتمند ASIC است ولی نمی­ توان اسخراج ریون را با دستگاه ­های ASIC انجام داد.

ارز دیجیتال ravencoin چیست

ریون کوین هم مثل بیت کوین از الگوریتم اثبات کار استفاده می­ کند، از همین روی از توکن Rvn که ارز شبکه ریون کوین است به منظور پاداش به توسعه‌ دهندگان و ماینرها استفاده می گردد. ریون کوین پاداش ­ها برای استخراج RVN از شبکه خود را از ۵۰۰۰ ریون آغاز نمود. این شبکه یک راهنمای استخراج برای علاقه‌مندان به استخراج  از شبکه ریون کوین قرار داده است.

نحوه خریداری و نگه داری از Ravencoin

صرافی‌ های بسیاری امکان خرید و فروش توکن RVN را فراهم می‌ کنند. بیشترین حجم معاملات ریون کوین در کوینکس است، ولی در دیجی فینکس، بیت فارکس و بایننس ارز دیجیتال ریون کوین حجم معاملات خوبی دارد. حجم معاملات توکن RVN نسبتا به خوبی در بین صرافی‌ ها توزیع شده‌ است و این بدین معنی است که نقدینگی این توکن خیلی متمرکز نمی باشد. ارز دیجیتال ریون کوین از یک کیف پول دسک تاپ و موبایل مخصوص به خود برخوردار می باشد که آن را قادرید از وب سایت ریون کوین دانلود نمایید.

حتما بخوانید : جدیدترین ارزهای دیجیتال آینده دار کدامند؟


نسخه‌ های ویندوز، مکینتاش و لینوکس برای کامپیوترهای دسک تاپ و Android و iOS برای نسخه‌ های تلفن همراه وجود دارد. همین طور تعداد زیادی از کیف پول‌ های شخص ثالث از توکن RVN پشتیبانی می‌ که در این بین می توان به کیف پول‌ های مثل اکسودوس، کیف پول کوبو و کیف پول اتمیک اشاره کرد. افرادی که به دنبال امنیت بیشتر هستند، می‌ توانند از کیف پول کاغذی که در وب سایت ریون کوین موجود است، یا کیف پول سخت افزاری ترزور و یا لجر نانو اس استفاده نمایند.

اهداف ارز دیجیتال ریون کوین

همانطور که در وایت پیپر ریون کوین آمده‌است، هدف این ارز دیجیتال به شرح زیر است: “جا به جایی امن و آزاد دارایی‌های مختلف با استفاده از کد متن بازی که به طور مداوم بهبود می‌یابد.”در ادامه‌ این وایت پیپر آمده‌ است :

” به محض اینکه بلاک چین‌ ها بر اقتصاد جهانی اثر بگذارند، عملکرد بازارهای سرمایه نیز تغییر می کند. لذا مرزهای جغرافیایی و حوزه‌های قضایی دولت‌ ها به صورت فزاینده‌ ای کاهش خواهد یافت، چرا که تجارت در فراسوی مرزها به شدت ساده می شود. هنگامی که ثابت شود که افراد می‌ توانند با استفاده از بیت کوین یا ارزهای دیجیتال دیگر ثروت قابل توجهی را جابجا نمایند، مردم از کل جهان خواهان داشتن توانایی مشابه برای دارایی‌ های دیگری مانند سهام، املاک و مستغلات یا کالاهای فیزیکی مثل طلا و نفت هستند. “

آینده ارز rvn

ریون کوین در ۵ مرحله قابل توسعه می باشد؛ مرحله اول چیدمان شبکه ریون که ایجاد شده است و مرحله دوم که در حال توسعه است شامل مقاومت در برابر ASIC، حمایت دارایی، قابلیت پاداش و داده های ابری است. جالب است بدانید که مرحله سوم شامل اجازه پرداختی­ های RVN به دارندگان آن است. مرحله چهارم توسعه دارایی­ های متمایز و بی‎نظیر و مرحله ۵ آن نمای انتقال پیام و رای­گیری است.

حتما بخوانید : عرضه اولیه ارزهای دیجیتال چیست | اخبار عرضه اولیه توکن ها


اخیرا چندین کوین در حال ایجاد آرایش صعودی بوده‌اند و حرکت­ های صعودی خود را آغاز کرده‌اند و به سمت اوج­ های قبلی خود در حال حرکت‌ اند. با توجه به نمودارهای شبکه ریون کوین این ارز یک خط مقاومت نزولی را دنبال می­ کند، لذا می تواند به محض عبور از این خط و در ادامه تثبیت قیمت یک پولبک رخ دهد. فعالان حاضر در بازار ارزهای دیجیتال افزایش قیمت تا ۲۸۰ درصد را برای ارز دیجیتالی ریون پیش ­بینی کرده اند.

آیا ریون کوین قابل استخراج است؟ بله، یکی از روش های به مالکیت درآوردن توکن­ های ریون استخراج آن است. ارز دیجیتال شبکه ریون کوین ارز پرطرفداری برای ماینر هاست، به این دلیل که استخراج این ارز با الگوریتم X16r صورت می پذیرد که هدف آن مبارزه با استخرهای بزرگ استخراج به حساب می آید.

نحوه خرید ریون کوین به چه صورت است؟ ریون کوین را می­ توان در ایران با ارزهای بیت کوین و اتریوم خریداری کرد یا به عبارتی بیت کوین و اتریوم را از سایت Change با رمز ارز ریون تعویض کرد.


نتیجه گیری و کلام آخر

توکنیزه‌ کردن دارایی‌ ها و اوراق بهادار مزیت حائز اهمیتی به حساب می آید که تکنولوژی بلاکچین برای حوزه مالی به دنبال داشته است. با این که بازیکنان بسیاری در این حوزه فعالیت می‌ کنند، ریون‌ کوین با مدل PoW و مقاومت دربرابر دستگاه‌ های ASIC و سایر قابلیت ها و امکاناتش توانسته به پروژه‌ ای برجسته تبدیل شود.

با افزایش تقاضا در این حوزه، ریون‌ کوین یکی از اصلی ترین گزینه‌ ها برای انتقال دارایی دیجیتال محسوب می شود. برخلاف بیشتر پروژه‌ های مبتنی بر بلاکچین که همزمان درصدد حل کردن دو یا چند مشکل هستند، ریون‌ کوین تنها روی انتقال دارایی تمرکز دارد و این تمرکز ویژه می‌ تواند نقطه قوت ریون‌ کوین در آینده محسوب شود.

بسیاری از پروژه‌های بلاک چین این طور وانمود می‌ کنند که توانایی این را دارند که هر مشکلی را حل کنند، یا تلاش دارند برای هر سناریو یک مورد استفاده پیشنهاد ارائه دهند، ولی ارز دیجیتال ریون کوین متفاوت است، چرا که بر روی انجام یک کار صحیح، یعنی انتقال دارایی‌ های توکنیزه شده تمرکز دارد و این تمرکز مطمئناً به موفقیت پروژه کمک شایانی خواهد کرد.

ولی با این همه، ارز دیجیتال ریون کوین و توکن RVN یک پروژه جوان به شمار می رود. چشم انداز بازار ارز دیجیتال نیز بسیار سریع تغییر می‌ کند. پیش بینی این که ارزدیجیتال RVN چقدر جلوتر از رقبایش پیش خواهد رفت، به سادگی امکان پذیر نیست، ولی جامعه فعال و شرکایی که این پروژه انتخاب کرده است، مطمئنا به پیشرفت این ارز کمک بسیاری خواهند داشت.

همچنین این را هم باید در نظر داشت که ما امروزه شاهد رشد زیادی در زمینه‌ توکنیزه کردن دارایی‌‌‌های دنیای واقعی هستیم، ولی هنوز هم قطعی نیست که آیا ارز دیجیتال RVN می‌ تواند رهبری این جنبش را بر دست گیرد یا این که یک پروژه ی دیگر موفقیت بیشتری نسبت به ریون کوین به دست خواهد آورد.

همانطور که اول مقاله قول دادیم، به صورت کامل به معرفی ارز دیجیتال rvn پرداختیم.

همچنین اگر دوست دارید بدانید نحوه خرید ارز دیجیتال استلار در ایران چگونه است؟ حتما این مقاله را هم بخوانید.

از نظر شما آینده ارز ریون کوین چطور رقم خواهد خورد؟

برای دوستانتان بفرستید: