برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

راهنمای ورود به بورس (دوره بورسی شو)

راهنمای ورود به بورس به شما کمک می کند تا نحوه ورود به بورس را یاد بگیرید و همچنین به این سوال پاسخ جامع می دهیم که چگونه وارد بورس شویم و ثبت نام کنیم ، ولی چیزی که ابتدای امر باید به آن اشاره کرد، این است که ثبت نام در بورس ایران کاملا رایگان است و نکته مهم اینجاست که بهتر است افراد پیش از اقدام به ورود به بورس ایران ، حتما آموزش های ابتدایی را در مورد بورس دیده باشند تا مسیر حرکتی خود در بازار بورس، اصطلاحات رایج بازار و موارد اینچنینی را بلد باشند و در زمان مواجه مستقیم با آن ها، دستپاچه نشوند و تصمیم گیری های منطقی تری اتخاذ کنند. این دوره راهنمای ورود به بورس (بورسی ش) که به صورت رایگان و آنلاین برگزار می شود، شما را یاری می کند تا مفاهیم اولیه بورس را به صورت اصولی یاد بگیرید و سطح دانش و سواد بورسی و مالی خود را بهبود ببخشید.

راهنمای ورود به بورس

به ‌صورت کلی هر فردی در کنار شغلی که دارد، باستی به دنبال سرمایه‌ گذاری های دیگری نیز باشد تا بتواند حتی با سرمایه کم منابع درآمد دیگری ایجاد کند. یکی از بازارهایی که امروزه برای سرمایه‌ گذاری مطرح است، بازار بورس به حساب می آید. بورس یکی از بازارهای مالی مناسب برای سرمایه‌ گذاران است که با تحمل ریسک‌ های مرتبط با این نوع سرمایه گذاری، می‌ توان به سوددهی بسیار خوبی از بورس رسید. بازدهی بالای بورس و تنوع ابزارهای این بازار موجب شده است تا اکثر سرمایه‌ گذاران با سطوح ریسک‌ پذیری گوناگون، برای ورود به بازار بورس اقدام کرده و اقدام به سرمایه گذاری در بازار بورس نمایند.

چنانچه بازدهی بازارها را در ۱۰ سال اخیر مورد بررسی قرار دهید، متوجه خواهید شد که بازار سرمایه با بازدهی ۱۲۰۰ درصد، بیشترین بازدهی را در میان بازارهای مالی دیگر مثل طلا، ارز، مسکن و بانک به خود اختصاص داده است و همین امر گواه آن است که آغاز یک سرمایه‌ گذاری در بورس می‌ تواند زمینه‌ ساز سودآوری مناسبی برای شما باشد به خصوص اگر به سرمایه گذاری بلندمدت در بورس بپردازید و دید کوتاه مدتی نداشته باشید. از طرفی تعداد زیادی از افراد به منظور ورود به بازار پرنوسانی مثل بورس نمی‌ دانند از کجا باید شروع کنند و چگونه با یک سرمایه‌ گذاری درست در بازار سرمایه به سودی مناسب و منطقی دست پیدا کنند.

لذا نقطه آغاز برای سرمایه گذاری در بورس ایران را می‌ توان آموزش بورس دانست، به این خاطر که همه می دانیم به منظور شروع فعالیت در یک بازار مالی پرنوسان که تجربه از از حضور و فعالیت در آن را نداریم، آموزش در مورد جزییات آن از اولویت‌ های حائز اهمیت به شمار می رود و هر چه ریسک فعالیت در یک بازار افزایش یابد، نیاز به آموزش، بیشتر احساس خواهد شد. دوره بورسی شو از جمله دوره‌ هایی است که شما برای آغاز مسیر خود در بازار بورس می توانید در آن ثبت نام کرده و نخستین گام خود را برای سرمایه گذاری در این بازار بردارید.

همچنین مجدد یادآور می شوم که شرکت در این دوره ها رایگان است و با یک ثبت نام ساده می توانید در این دوره های ثبت نام کرده و در تاریخ از پیش معیین شده، از محتویات این دوره بهره مند شود، بنابراین قبل از این که دوره آموزش ورود به بورس رایگان تکمیل ظرفیت شود، اقدام به ثبت نام نمایید تا محتویات آموزشی این دوره را از دست ندهید.

مفاهیم آموزشی این دوره چیست؟

  1. چگونه کارگزار بورسی خود را انتخاب نماییم؟
  2. چگونه در کمترین زمان ممکن وارد بازار بورس شویم؟
  3. از کجا اطلاعات و دانش مورد نیاز خود را به دست آوریم؟
  4. چگونه می توانیم با متحمل شدن کم ترین میزان ریسک، به خرید و فروش سهام در بورس اقدام کنیم؟

اهداف دوره راهنمای ورود به بورس چیست؟

همان طور که پیش تر هم اشاره هایی داشتیم، هدف از برگزاری این دوره رایگان، آشنایی سرمایه‌ گذاران مبتدی برای ورود موفق به بازار بورس است و پیش بینی می شود سرمایه گذاران دانش لازم در مورد ورود موفق به بازار سرمایه را به همین وسیله کسب نمایند تا بتوانند با آگاهی هر چه بیشتر در بورس به انجام معاملات سهام و سایر اوراق بهادار بپردازند. به صورت خلاصه ما در این کارگاه، نحوه ورود به بورس ایران و فعالیت های بورسی را توضیح می دهیم.

مراحل شرکت در دوره آنلاین

مرحله اول: ارسال پیامک از سمت آموزش آگاه به منظور عضویت در گروه تلگرام کلاس آموزشی مربوطه (پیامک مربوطه ۱ تا ۲ روز پیش از تشکیل کلاس فرستاده خواهد شد).

مرحله بعدی: در مرحله بعدی لینک شرکت در کارگاه آموزشی در گروه تلگرام قرار داده خواهد شد تا دانش پذیران با کلیک بر روی لینک مربوطه در ساعت برگزاری، امکان استفاده از کلاس آموزشی مربوطه را به صورت رایگان داشته باشند.

سرفصل های دوره بورسی شو

  • آموزش سایت tsetmc.com
  • آشنایی با مفهوم EPS و DPS
  • آشنایی کامل با سایت codal.ir
  • بررسی صورت سود و زیان شرکت ها
  • معرفی اصطلاحات رایج در بازار سرمایه
  • معرفی تحلیل‌ بنیادی و تکنیکال و تابلوخوانی
  • چگونه در بورس، سکه طلا خرید و فروش کنیم؟
  • مفهوم تورم و آثار آن و تعریف عمومی سرمایه گذاری
  • آشنایی با قواعد صحیح و خطاهای رایج در سرمایه گذاری
  • چگونه بهترین بازار را برای سرمایه گذاری را تشخیص دهیم؟
  • چه روش هایی برای سرمایه گذاری در بازار داخلی وجود دارد؟
  • ماهیت صندوق های طلا چیست و چگونه در آن سرمایه گذاری کنیم؟
  • بررسی ریسک، بازده، نقدشوندگی و حداقل نقدینگی مورد نیاز بازارها
  • چگونه به جای بانک در اوراق با درآمد ثابت با بازدهی مناسب تر سرمایه گذاری کنیم؟
  • تشریح روش های سرمایه گذاری در بازار سرمایه؛ اعم از سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم

ثبت نام در دوره آموزشی و رایگان بورسی شوبرای ثبت نام رایگان اینجا کلیک کنید

برای دوستانتان بفرستید: