برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آموزش کپی ترید بینگ ایکس به زبان ساده

در دنیای امروزه، بازارهای مالی به عنوان یکی از مهم‌ ترین بخش‌ های اقتصاد جهان شناخته می‌ شوند. این بازارها شامل تبادل ارز، سهام، سرمایه‌ گذاری و معاملات مالی دیگر هستند که تاثیر بسزایی بر اقتصاد کشورها و حتی جهان دارند. با افزایش فعالیت‌ های مالی و تکنولوژی‌ های نوظهور، سیستم کپی تریدینگ به عنوان یکی از روش‌ های نوین در بازارهای مالی مطرح شده است که در صرافی معتبر bingx نیز شاهد حضور فعال این سیستم معاملاتی ترند هستیم.

سیستم کپی تریدینگ یک روش اجتماعی برای معامله گران در بازارهای مالی است که به آنها این امکان را می‌ دهد که به صورت خودکار معاملات دیگر معامله گران موفق را کپی کنند. این سیستم اغلب در پلتفرم‌ های معاملاتی آنلاین مانند متاتریدر ۴ و ۵ و یا سایر برنامه‌ های معاملاتی ارائه می‌ شود. ویژگی اصلی این سیستم این است که معامله گران مبتنی بر اجتماع هستند و سود آنها بر اساس عملکرد معاملات آنها محاسبه می‌ شود.

یکی از مزایای این سیستم این است که معامله گران تازه وارد می‌ توانند از تجربیات و استراتژی‌ های معامله گران حرفه‌ ای بهره‌ مند شوند و به راحتی به صورت خودکار معامله کنند. علاوه بر این، این سیستم این امکان را به معامله گران حرفه‌ ای می‌ دهد که درآمد خود را افزایش دهند و از طریق کپی تریدینگ به عنوان یک معامله گر موفق شناخته شوند.

با این حال، باید به دقت به انتخاب معامله گران مورد نظر دقت کرد و مطمئن شد که آنها دارای تجربه و موفقیت‌ های قابل اعتمادی در بازار مالی هستند. همچنین، باید در نظر داشت که همه معاملات موفق گذشته نمی‌ توانند نشانگر عملکرد معامله گر در آینده باشند و معامله گران باید همیشه به تحلیل و مدیریت ریسک معاملات خود توجه کنند.

مزایای استفاده از کپی ترید در bingx

  • امکان وریفای حساب کاربری حتی با پاسپورت ایرانی نیز وجود دارد.
  • چندی پیش خبری از سمت باشگاه فوتبال پرطرفدار چلسی و صرافی معتبر بینگ ایکس منتشر شد که خبر از امضای قرارداد اسپانسرشیپ میان آن ها می داد.
  • در حال حاضر نام صرافی بینگ ایکس بین ۱۰ صرافی برتر کریپتوکارنسی در دنیا قرار دارد و حجم معاملات در آن بسیار بالاست.
  • کاربران ایرانی می توانند بدون نیاز به vpn و محدودیت های ناشی از تحریم از اپلیکیشن موبایلی صرافی بینگ ایکس استفاده کنند.
  • امنیت دارایی و حساب کاربری شما تضمین شده است و در این خصوص جای هیچ گونه نگرانی برای معامله گران و کپی تریدرها وجود ندارد.
  • سیستم کاربرپسند و ساده هم در اپلیکیشن موبایلی و هم در سایت رسمی صرافی که کار با آن را برای معامله گران حرفه ای و به خصوص مبتدی بسیار ساده کرده است.

نحوه ثبت نام در صرافی بینگ ایکس

ثبت نام در این صرافی بسیار ساده و آسان است و کاربران می‌ توانند به راحتی حساب کاربری خود را ایجاد کنند. برای ثبت نام در صرافی بینگ ایکس، ابتدا باید به وبسایت رسمی این صرافی مراجعه کرده و بر روی گزینه “ایجاد حساب کاربری” یا “ثبت نام” کلیک کنید.

توجه داشته باشید که بهتر است از اپلیکیشن این صرافی برای ثبت نام و حتی انجام معاملات استفاده کنید، چرا که استفاده آن برای کاربران فیلتر نمی باشد و کاربران به سادگی می توانند از تمامی خدمات بدون محدودیت و نگرانی استفاده کنند.

نحوه ثبت نام در صرافی بینگ ایکس

سپس باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید که شامل نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره تماس و ایمیل می باشد. سپس باید اسناد شناسایی خود را آپلود کنید که شامل کپی کارت ملی، کپی پاسپورت و نشانی محل سکونت شماست تا سپس هویت شما تأیید شود و پس از این باید یک نام کاربری و رمز عبور برای حساب کاربری خود انتخاب کنید.

پس از اتمام این مراحل، باید ایمیل خود را تأیید کنید تا حساب کاربری شما فعال شود. سپس می‌توانید وارد حساب کاربری خود شده و ارزهای دیجیتال مورد نظر خود را خرید و یا فروش کنید.

مراحل کپی تردینگ از روی معاملات تریدرهای برتر

اگر حساب کاربری بینگ ایکس داشته باشید، می توانید با ورود به حساب کاربری خود و مراجعه به بخش کپی ترید، در بخش جست و جو، آی دی فرد مورد نظر (مثلا Shayun) که می خواهید از روی معاملات آن کپی کنید را سرچ نمایید و حساب کاربری خود را به وی متصل کنید.

کپی ترید بینگ ایکس

پس از این هر معامله ای که توسط این شخص باتجربه باز می شود، برای شما متناسب با دارایی شما در حساب کاربری باز شود و شما هم بازدهی درصدی فرد مورد نظر را به دست آورید.

آموزش کپی ترید در bingx

اما اگر از قبل حساب کاربری صرافی بینگ ایکس ندارید، می توانید از توضیحات بخش بعدی (نحوه دریافت ۱۰ درصد کارمزد معاملات کپی ترید bingx) و لینک مورد نظر که در ادامه آمده است استفاده کنید و به صورت مستقیم هم کار ثبت نام و هم کار کپی ترید از روی معامله گر باتجربه و موفق را انجام دهید تا بتوانید از معاملات شخصی وی سود خوبی کسب نمایید.

آموزش کپی ترید بینگ ایکس

آموزش کپی تریدینگ بصورت گام به گام

در ابتدای امر اپلیکیشن bingx را دانلود نمایید و یا با فیلتر شکن، وارد وب سایت رسمی bingx شوید، سپس باید با جیمیل و رمز عبوری که تعیین می کنید، وارد حساب کاربری خود شوید.

در ادامه وارد صفحه اصلی اپلیکیشن معاملاتی بینگ ایکس می شوید که باید در این مرحله، مثل تصویر زیر، روی گزینه کپی تریدینگ کلیک کنید؛

اپلیکیشن بینگ ایکس

سپس وارد صفحه کپی تریدینگ صرافی بینگ ایکس می شوید و در این بخش باید کپی تردیر مورد نظر خود را از باکس مخصوص جستجو پیدا کنید تا بتوانید در ادامه معاملات خود را به وی وصل کنید.

آموزش کپی ترید bingx

در ادامه که کپی تریدر مطمئن مورد نظر خود را پیدا کردید، از طریق کلیک روی گزینه copy now می توانید وارد فرآیند کپی از روی شخص مورد نظر (shayun) شوید.

کپی ترید بینگ ایکس

سپس از طریق بخش زیر می توانید این فرآیند را ادامه دهید:

کپی تریدینگ

در انتها مثل تصویر زیر، روی گزینه کپی تردینگ کلیک می کنید و نیازی به انجام تنظیمات خاصی و یا در نظر گرفتن ملاحضات خاصی مثل حد ضرر و حد سود نیست و تمامی این موارد اعم از مدیریت ریسک را به کپی تریدر مورد اعتماد خود بسپارید.

نحوه دریافت ۱۰ درصد کارمزد معاملات کپی ترید bingx

شما برای بهره مندی از تمامی مزایایی که پیش تر اشاره کردیم و استفاده از سیستم کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس می توانید از لینک زیر استفاده کرده و از ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات ارزهای دیجیتال بهره مند شوید:


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری و یا کپی ترید کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها در صرافی BingX بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

دریافت ۱۰ درصد تخفیف کارمزدثبت نام در صرافی بینگ ایکس


اگر همچنان سوال یا ابهامی در مورد آموزش کپی ترید بینگ ایکس داشتید و یا در روند ثبت نام با کد دستوری بالا با مشکلی مواجه شدید، از طریق همین درگاه (ارسال دیدگاه مخاطبان) با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای دوستانتان بفرستید: