Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
آموزش صرافی bingx {کاملا رایگان و گام به گام} | کد بورسی

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آموزش صرافی bingx به زبان ساده

صرافی بینگ اکس یکی از صرافی های معتبر دنیای ارزهای دیجیتال به حساب می آید که شهرت آن در حال افزایش است و همواره تعداد کاربران ایرانی که از این پلتفرم استفاده می کنند نیز در حال افزایش است، لذا به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله آموزشی کد بورسی به آموزش صرافی bingx بپردازیم تا در قدم اول شما را با صرافی bingx آشنا کنیم و در قدم های بعدی، نحوه ثبت نام، احراز هویت، واریز و برداشت پول و رمزارز، کارمزد، نحوه پشتیبانی و … را مورد بررسی قرار دهیم تا با مزایا و معایب صرافی بینگ اکس آشنا شوید و ببینید آیا معامله در صرافی بینگ ایکس برای شما گزینه مناسبی است یا خیر، پس به هیچ عنوان آموزش صرافی bingx را از دست ندهید؛

آموزش صرافی bingx

صرافی bingx، یک صرافی دیجیتالی معتبر است که در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد. این صرافی به عنوان بستری امن برای معاملات رمزارزها فعالیت خود را شروع کرد و تقریبا همه امکانات لازم برای ترید، ارزهای دیجیتالی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. باید گفت که BingX یک صرافی منحصر به فرد و خلاقانه به حساب می آید که شما را قادر می سازد تا با تریدرهای نخبه ارتباط بگیرید تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود. به گفته سازندگان این صرافی، با سایر پلتفرم‌ ها، شما در تاریکی و آب های تاریک شنا می‌ کنید و به منظور پیدا کردن بهترین سرمایه‌ گذاری می بایست به عقل خود تکیه کنید ولی با تجزیه و تحلیل برتر BingX و شبکه اجتماعی این پلتفرم، شما هرگز مجبور نخواهید بود در آب های کریپتوکارنسی تنها شنا کنید.

حتما بخوانید : شناسایی شت کوین های آینده دار چگونه است؟


شما مدل هایی دارید که استراتژی های خود را طبق آن ها پایه گذاری کنید و حتی قادرید انتخاب کنید که به سادگی استراتژی یک معامله گر بزرگ را با استفاده از کپی تریدینگ، کپی کنید. BingX به دلیل نداشتن کارمزد سپرده گذاری و بعضی از کمترین هزینه ها در این صنعت، توانسته بین رقبا از این حیث اعتبار زیادی به خود اختصاص دهد. با تمام این قابلیت ها، همراه با امکانات معاملات استاندارد کریپتو در صرافی‌ های معمولی و یک ویژگی مبادله دائمی که امکان معامله یکپارچه مشتقات کریپتو را نیز فراهم می‌ کند، صرافی بینگ ایکس یک پلتفرم تحقق یافته برای همه نیازهای فعلی و آینده شما در معامله رمزارزها به شمار می رود. در ادامه بیشتر به آموزش صرافی bingx خواهیم پرداخت پس تا انتها با کد بورسی همراه بمانید؛

صرافی بینگ اکس چیست؟

بینگ ایکس همانطور که اشاره کردیم، یک پلتفرم معاملاتی دیجیتال می باشد که در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شده است. BingX که در سنگاپور با نام Bingbon ثبت شده است و به عنوان یک صرافی دیجیتالی جاه طلبانه در لبه تیز فناوری نوآورانه بلاک چین راه می رود. این صرافی که پس از تغییر نام تجاری در مقیاس کامل به BingX تغییر اسم داد، سریعا به علت قابلیت های کپی تریدینگ خود شهرت جهانی پیدا کرد. این صرافی یک صرافی دیجیتال است که خدمات معاملاتی اسپات، مشتقات و کپی تریدینگ را به بیش از ۱۰۰ کشور در سرتاسر دنیا ارائه می دهد.

BingX به دلیل باز کردن بازار رمزارزها در حال رشد برای همه، اتصال کاربران با تریدرهای متخصص و بستری برای سرمایه‌ گذاری به روشی ساده، جذاب و شفاف، به خود به عنوان صرافی مردم افتخار می کند. بینگ ایکس یک صرافی خلاقانه به حساب می آید که شما را قادر می سازد با معامله گران نخبه ارتباط برقرار کنید تا قادر شوید نتایج و سود معاملاتی خود را بهبود بخشید. صرافی بینگ ایکس به علت موفقیت بزرگ خود و حجم معاملات ۲۴ ساعته در سال ۲۰۲۱ در کوین مارکت کپ رتبه هفتم را کسب کرد. از دیگر قابلیت های این صرافی می توان به ابزارها، شاخص‌ های جهانی، فارکس، قابلیت انجام معاملات خودکار و بسیاری خدمات دیگر اشاره کرد.

تیم موسس این صرافی متشکل از متخصصان پیشگام از شرکت های برتر VC، موسسات مالی مانند J. P. Morgan، Standard Chartered Bank و شرکت های اینترنتی پیشرو مثل Google، Tencent و Alibaba با بیش از ۱۰ سال تجربه در این زمینه است. صرافی bingx شعبات دیگری در آمریکای شمالی، کانادا، اتحادیه اروپا، هنگ کنگ و تایوان دارد. BingX همچنین به منظور فعالیت در دیگر کشورهایی که خدمات خود را ارائه می دهد یا هر شکلی از معامله را انجام می دهد، ثبت کرده یا تأییدیه نظارتی را اخذ کرده است.

تاریخچه صرافی Bingx

صرافی بینگ ایکس (Bingx) یکی از معتبرترین و پراستفاده‌ ترین صرافی‌ های دیجیتال در دنیا است که امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌ کند. این صرافی در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده و از آن زمان تاکنون به یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های صرافی دیجیتال تبدیل شده است. تاریخچه صرافی بینگ ایکس به سال ۲۰۱۸ باز می‌گردد، زمانی که تیمی از توسعه‌ دهندگان و کارشناسان مالی تصمیم به ایجاد یک صرافی دیجیتال با امکانات بالا و امنیت قوی گرفتند. این صرافی به‌ صورت رسمی در چند کشور دنیا ثبت شده و مجوزهای لازم را از مراجع مالی و نظارتی معتبر دریافت کرده است.

یکی از ویژگی‌ های برجسته صرافی بینگ ایکس، امکان معامله با بیش از ۱۰۰ نوع ارز دیجیتال مختلف است. این امکان به کاربران این امکان را می‌ دهد تا بتوانند به راحتی ارزهای مختلفی را خرید و فروش کنند و از نوسانات بازار بهره مند شوند. همچنین، صرافی بینگ ایکس دارای سیستم امنیتی قوی است که اطلاعات و اموال کاربران را در برابر حملات اینترنتی و دزدی‌ های دیجیتالی محافظت می‌ کند. علاوه بر این، بینگ ایکس امکانات متنوعی را برای کاربران خود فراهم کرده است از جمله امکان استفاده از انواع کیف پول‌ های دیجیتال، امکان معامله با ارزهای فیات و ارتباط با ارزهای دیجیتال متنوع دیگر.

همچنین، این صرافی دارای یک تیم پشتیبانی قوی است که به کاربران در رابطه با مشکلات فنی و معاملاتی کمک می‌ کنند. با توجه به امکانات و ویژگی‌ های منحصر به فرد خود، صرافی بینگ ایکس توانسته است جایگاهی برجسته در عرصه صرافی‌ های دیجیتال داشته باشد و مورد توجه بسیاری از کاربران و سرمایه‌ گذاران در دنیا قرار گیرد. از این رو، می‌ توان گفت که بینگ ایکس یکی از بهترین گزینه‌ ها برای صرافی دیجیتال است که به کاربران امکان معامله و سرمایه‌ گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را فراهم می‌ کند.

ثبت نام و آغاز کار در صرافی bingx چگونه است؟

به منظور کار با صرافی bingx به احراز هویت و انجام مراحل KYC احتیاجی نیست و به سادگی با انجام مراحل ایجاد حساب کاربری، می توانید برای واریز و برداشت از حساب خود اقدام فرمایید؛

۱٫ افتتاح حساب کاربری BingX : وارد وب سایت رسمی BingX شوید و روی ثبت نام (Log in/Register) در نوار پیمایش بالا کلیک کنید. بعد از کلیک بر روی گزینه رجیستر، با آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود ثبت نام نمایید. با وارد کردن آدرس ایمیل خود یک کد به ادرس ایمیل شما ارسال می شود. آن را وارد نمایید و یک رمز ورود ۲۰ کاراکتری برای حساب کاربری خود تعیین کنید.

۲٫ تنظیمات امنیتی : تنظیمات امنیتی خود را تکمیل نمایید تا از دارایی های خود محافظت کنید. وارد BingX شوید، نشانگر را روی آدمک در نوار پیمایش بالا نگه دارید، روی [Account and Security] کلیک نمایید و به [Security Center] مراجعه کنید. به منظور تنظیم رمز عبور، در قسمت «Security Center»، روی «تنظیم یا Set » یا «بازنشانی، Reset» در کنار «گذرواژه، Fund Password» کلیک نمایید. این رمز یک رمز عبور ۶ رقمی است که به منظور تایید سپرده ها، برداشت ها و معاملات شما مورد استفاده قرار می گیرد.

حتما بخوانید : آموزش صرافی raydium به زبان ساده


لطفا اطمینان حاصل کنید که رمز عبور قوی انتخاب و آن ها را ایمن نگه می دارید. به منظور فعال کردن تایید دو عاملی برای دسترسی به حساب کاربری، ابتدا وارد BingX شوید، روی عکس آدمک در نوار پیمایش بالا کلیک کنید و گزینه [Account and Security] را انتخاب کنید. [Security Center] را انتخاب نمایید. سپس تنها کافی است دستورالعمل ها را برای تکمیل فرآیند دنبال کنید.

۳٫ دپوزیت – Deposit : چنانچه امروزه دارایی های دیجیتالی در ولت یا دیگر پلتفرم های تجاری خود دارید، قادرید آن ها را به اکانت BingX خود انتقال دهید. واریز از طریق “آدرس”: بدین منظور که آدرس دپوزیت BingX خود را بیابید، می بایست وارد بخش [Deposit] شوید، یک ارز و یک زنجیره خاص را برای کپی کردن آدرس سپرده BingX خود انتخاب کرده و از آن آدرس به منظور منتقل کردن دارایی های دیجیتال خود به BingX استفاده نمایید.

۴٫ معاملات اسپات : شما قادرید معامله رمزارزهای خود را در BingX Spot آغاز نمایید، اینجا جایی است که می توانید بسیاری از رمزارزها مثل بیت کوین را مورد معامله قرار دهید.

۵٫ معاملات استاندارد و دائمی : BingX معاملات استاندارد و مبادله دائمی یا Perpetual Swap را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. معامله استاندارد برای تریدرهای تازه کار توصیه می شود و این در حالی است که سوآپ برای تریدرهای با تجربه و حرفه ای می تواند بهترین گزینه به حساب آید.

۶٫ فعال کردن کپی تریدینگ : با کپی تریدینگ شما قادرید معاملاتی را که انجام داده اید با دنبال کننده های خود اشتراک گذاری کنید و حتی قادرید بین ۸ تا ۱۵ درصد از سود کپی کننده های خود کسب کنید. در صرافی بینگ ایکس دو حساب کپی تریدینگ یعنی بایننس و Bingx وجود دارد. لذا به منظور فعالسازی حساب کپی ترید، در ابتدای امر از صفحه اصلی، قسمت copytrade را انتخاب نمایید و وارد بخش Apply to be a copy trader شوید. در ادامه سه کادر در این بخش برای شما به نمایش گذاشته می شود که به صورت زیر تعریف می شوند :

  1. Social media links : لینک یکی از شبکه های اجتماعی خود را وارد نمایید؛ مثل اینستاگرام، لینکدین، کانال تلگرام و …
  2. Followers on social media (Up to 3 images) : تعدادی از تصاویر دنبال کننده های خود را آپلود نمایید. حداکثر ۳ تصویر و حداقل ۱ تصویر.
  3. Screenshot of your account profit (Up to 3 images) : تصویری از سودهای خود را آپلود نمایید. این سودها می تواند در بینگ ایکس یا بایننس باشد. حداکثر ۳ تصویر و حداقل ۱تصویر. گزینه submit را کلیک کنید و با گذشت ۱ تا ۳ روز نتیجه بررسی به آدرس جیمیل شما ارسال می گردد. نهایتا به منظور تایید حساب خود در این بخش می بایست مشخصات پروفایل خود را تکمیل نمایید و عکس پروفایل خود را بارگزاری کنید.

۷٫ برداشت وجه : وجوه را می‌ توان بدون مانع از صرافی بینگ ایکس برداشت زد، البته باید در نظر داشت که مدت‌ زمان برداشت‌ ها، به بار شبکه وابسته است. برای اهداف امنیتی، هر برداشت به وسیله سرویس امنیتی صرافی مورد بررسی قرار می گیرد، لذا تایید برداشت حدود ۱ ساعت و بعضی مواقع کمی بیشتر به طول می انجامد. وب‌ سایت در نخستین تلاش شما برای برداشت وجوه، پنجره‌ ای را با توصیه‌ ای برای فعال کردن احراز هویت اضافی را به تصویر می کشد. لذا پیشنهاد ما این است که این دستورالعمل‌ ها را دنبال کنید تا وجوه شما امن‌ تر شده و زمان پردازش درخواست برداشت هم به وسیله سرویس امنیتی صرافی تا حدود زیادی کاهش پیدا کند.

حتما بخوانید : آموزش صرافی okex به زبان ساده


وب‌ سایت بعد از انجام تمام مراحل اضافی احراز هویت، اجازه برداشت وجه از حساب را به شما می دهد. چندین نوع حساب در صرافی BING X وجود دارد که حساب مارجین مجزا، حساب قرارداد استاندارد و حساب قرارداد حرفه‌ ای نام دارند. تمام وجوه واریز شده به وسیله شما به حساب مارجین مجزای مورد استفاده برای معامله در بازار نقدی (معاملات اسپات) انتقال داده می شوند. از حساب‌ های قرارداد برای معامله در بازار مشتقات بهره بگیرید.

مزایا و معایب صرافی bing x

  • نخستین پلتفرم تجارت اجتماعی در دنیا
  • تریدر درصدی از سود هر تراکنش کپی شده را دریافت خواهد کرد
  • قابلیت کسب سود اضافی با در اختیار گذاشتن روش کپی تریدینگ
  • کپی تریدینگ از روی دست تریدرهای صرافی‌ های بینگ ایکس و بایننس
  • قابلیت معامله در بازارهای رمزارز، فارکس، کالاها و دسترسی به شاخص‌ ها
  • قابلیت تحلیل و تجزیه معامله به صورت مستقیم از وب‌ سایت تریدینگ ویو
  • امنیت بالا؛ جالب است بدانید که این صرافی تا به حال هیچ حمله و یا هکی را تجربه نکرده است
  • چنانچه کسی معاملات شما را با موفقیت کپی کند، بین ۸ الی ۱۲ درصد رمزارز به شما پرداخت خواهد شد
  • محدود به جفت ارزهای دیجیتال و نقل و انتقالات خاص است!

امنیت صرافی بینگ ایکس 

با گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال و افزایش تعداد صرافی‌ های اینترنتی، موضوع امنیت در این حوزه نیز به یک موضوع حیاتی تبدیل شده است. یکی از صرافی‌ های معروف در این حوزه، صرافی bingx (بینگ ایکس) است که در این بخش قصد داریم امنیت آن را بررسی کنیم.

آموزش صرافی بینگ ایکس

یکی از جنبه‌ های امنیتی مهم در هر صرافی اینترنتی، امنیت سایت و اپلیکیشن آن است. صرافی bingx از پروتکل‌ های امنیتی مدرن استفاده می‌ کند تا از هک شدن و دسترسی غیرمجاز به اطلاعات کاربران جلوگیری کند. همچنین، صرافی bingx از تکنولوژی رمزنگاری قوی برای حفاظت اطلاعات مالی کاربران استفاده می‌ کند.

یکی از نکات مهم دیگر در امنیت صرافی bingx، امنیت معاملات مالی است. این صرافی از سیستم‌ های تأیید دو مرحله‌ ای استفاده می‌ کند تا از معاملات تقلبی و انتقال غیرمجاز ارزهای دیجیتال جلوگیری کند. همچنین، bingx دارای سیستم‌ های مانیتورینگ و پیشگیری از کلاهبرداری است که به افزایش امنیت معاملات کاربران کمک می‌ کند.

حتما بخوانید : کاربرد هوش مصنوعی در امور مالی


در مجموع، صرافی bingx از تکنولوژی‌ ها و سیستم‌ های امنیتی مدرن استفاده می‌ کند تا امنیت کاربران خود را تضمین کند. با این حال، همیشه باید به این نکته توجه داشت که امنیت در دنیای ارزهای دیجیتال همیشه یک چالش است و کاربران نیز باید از اقدامات امنیتی مناسب برای حفاظت از اطلاعات شخصی و مالی خود استفاده کنند.

به صورت کلی این نکات کلی را می‌ توان به عنوان بخشی از تحقیقات امنیتی در راستای انتخاب صرافی مناسب و ایمن در نظر گرفت:

  1. مدارک و مجوزها: چک کنید که آیا صرافی مورد نظر مجوزهای لازم از نظارت‌ های دولتی و نظارتی مربوطه برخوردار است یا خیر.
  2. امنیت تکنولوژی: بررسی کنید که صرافی از پروتکل‌ های امنیتی مانند تأیید دو مرحله‌ ای، رمزنگاری اطلاعات و سایر اقدامات امنیتی استفاده می‌ کند.
  3. اموال دیجیتال: بررسی کنید که صرافی از روش‌ های مختلف جهت حفاظت از اموال دیجیتال مانند استفاده از کیف‌ های امنیتی (cold wallets) برای ذخیره سازی ارزهای دیجیتال استفاده می‌ کند یا خیر.
  4. تاریخچه و اعتبار: بررسی کنید که صرافی چه میزان تاریخچه و اعتبار در ارائه خدمات به مشتریان دیگر دارد.
  5. برنامه‌ های بیمه: برخی از صرافی‌ ها از بیمه‌ های تجاری برای حفاظت از اموال کاربران در مواقع ناگوار استفاده می‌ کنند. بررسی کنید که آیا بینگ ایکس از این گونه برنامه‌ های بیمه استفاده می‌ کند یا خیر.
  6. آزمون امنیتی: بسیاری از صرافی‌ ها آزمون‌ های امنیتی مستقل و مستمر را انجام می‌ دهند تا از ثابت شدن امنیت سیستم‌ های خود اطمینان حاصل کنند. اگر اطلاعاتی در خصوص آزمون‌ های امنیتی بینگ ایکس موجود است، آنها را بررسی کنید.
  7. تاریخچه حملات: بررسی کنید که آیا صرافی در گذشته هدف حملات سایبری قرار گرفته است و چگونه با این گونه وقایع روبرو شده است.
  8. شفافیت: صرافی‌ های معتبر معمولاً اطلاعات مربوط به امنیت و روند امنیتی خود را به شفافیت عملیاتی در معرض دید قرار می‌ دهند. باید از بینگ ایکس انتظار داشت که این گونه اطلاعات را به اشتراک بگذارد.

همچنین، مطالعه مطالب و بررسی نظرات کاربران قبلی نیز می‌ تواند به شناخت بهتری از میزان امنیت صرافی بینگ ایکس کمک کند.

بونوس ها و پاداش های بینگ ایکس

بسیاری از صرافی‌ ها و صنایع مالی دیجیتال به منظور جذب مشتریان، برنامه‌ ها و پاداش‌ های مختلف ارائه می‌ دهند. این پاداش‌ ها ممکن است شامل تخفیف‌ ها برای کارمزدها، جوایز نقدی یا جوایز ارزی، بونوس برای ثبت نام و تراکنش‌ های اولیه و دیگر امکانات باشد. برای بینگ ایکس نیز احتمالاً برنامه‌ ها و پاداش‌ های مختلفی وجود دارد که ممکن است شامل تخفیف‌ های مختلف برای تراکنش‌ ها، بونوس برای معرفی دوستان، یا سایر جوایز مشابه باشد.

جالب است بدانید که در حال حاضر با ثبت نام اولیه در صرافی بینگ ایکس، ۲۰ دلار جایزه ثبت نام در صرافی دریافت خواهید کرد که به تمامی ثبت نام کنندگان بدون قرعه کشی و صرف زمان طولانی اعطا می شود که قابل معامله و خرید و فروش است. به وسیله لینک زیر می توانید علاوه بر ۲۰ دلار بونوس برای ثبت نام، از ۱۰ درصد تخفیف کارمزد برای انجام معاملات در صرافی bingx نیز برخوردار شوید؛


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها در صرافی BingX بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

دریافت ۱۰ درصد تخفیف کارمزدثبت نام در صرافی بینگ ایکس


بینگ ایکس (Bingx) یک سیستم جایزه دهی از طریق امتیازات است که توسط شرکت بینگ ایکس به منظور جلب مشتریان و افزایش وفاداری آن ها به سیستم ارائه می شود. این سیستم، مشتریان را تشویق می کند تا از محصولات و خدمات بینگ ایکس استفاده کنند و در عوض امتیازات جایزه بگیرند که می توانند برای خریدهای بعدی خود استفاده کنند یا به عنوان هدیه به دیگران اهدا کنند. بونوس ها و پاداش های بینگ ایکس شامل امکانات مختلفی می باشند که افراد می توانند از آن ها بهره ببرند. این امکانات شامل امتیازات جایزه، تخفیف ها، هدایا، تخفیف های ویژه و دسترسی به فروش های ویژه می باشند.

به عنوان مثال، با هر خرید، مشتریان امتیازات جایزه جمع می کنند که می توانند برای خریدهای بعدی خود استفاده کنند. همچنین، بینگ ایکس از تخفیف های ویژه برای اعضای وفادار خود استفاده می کند تا آنها را تشویق به ادامه استفاده از خدمات خود کند. بونوس ها و پاداش های بینگ ایکس یک روش موثر برای افزایش وفاداری مشتریان و جلب مشتریان جدید است. با ارائه امکانات و جوایز جذاب، بینگ ایکس به عنوان یک سیستم جایزه دهی موثر شناخته می شود که مشتریان را تشویق می کند تا به شرکت و خدمات آن اعتماد کنند و به عنوان مشتری وفادار به آن بازگردند.

کارمزد خدمات در صرافی Bingx

این صرافی از لحاظ کارمزد هم تعرفه منطقی در نظر گرفته است. تعرفه بینگ ایکس از تعداد زیادی از رقبای جهانی خود کم تر است. شاید در حجم پایین میزان کارمزد حائز اهمیت نباشد ولی برای کسانی که اقدام به سرمایه‌ گذاری زیاد یا معاملات حجم بالا می‌ کنند، کارمزد بسیار حائز اهمیت خواهد بود. کارمزد معاملات، واریز و برداشت این صرافی به ترتیب به شرح زیر می باشد:

  • کارمزد معاملات : بینگ ایکس به منظور انجام معاملات بین ۰.۰۲ الی ۰.۰۴ درصد از حجم معامله را به عنوان کارمزد دریافت خواهد کرد.
  • کارمزد واریز : این صرافی به منظور واریز وجه، هیچ گونه هزینه ای دریافت نمی کند.
  • کارمزد برداشت : قسمتی از کارمزد برداشت مربوط به انتقال در شبکه می باشد و صرافی از آن چیزی دریافت نمی کند؛ برای مثال کارمزد برداشت اتریوم بیشتر از ترون است که کاملا به خود شبکه ارتباط دارد و صرافی در دریافت این هزینه زینفع نیست. با این وجود صرافی در زمان برداشت نیز مبلغ ناچیزی تحت عنوان کارمزد برداشت از وجه کسر خواهد کرد.

ویژگی های مثبت صرافی BingX چیست؟

اموزش صرافی بیگ اکس

پشتیبانی از ارزهای فیات : با استفاده از پلتفرم هایی مثل Banxa و Moonpay برای چندین ارز مثل USD، AUD، EUR، KRW، THB، TWD، BGN، BRL، CAD، CHF، COF و موارد دیگر، BingX پشتیبانی خوبی از ارز فیات ارائه می دهد. این پلتفرم از پروتکل های شخص ثالث برای اجرای این خریدهای فیات بهره می گیرد.

پلتفرم بصری و مبتدی پسند : BingX از همان ابتدا با تایید ایمیل خود برای پیمایش در تمام قابلیت های پلتفرم، تجربه کاربرپسندی را برای مبتدیان و متخصصان در رابطه با رابط کاربری فراهم می آورد.

امکان انجام معاملات کپی تریدینگ : بینگ ایکس پیشرفته‌ ترین قابلیت های کپی تریدینگ در بازار را به خود اختصاص داده است و این در حالی است که بعضی از صرافی‌ ها تنها از قابلیت کپی تریدینگ برخوردار هستند، BingX تمام راه را به صورت عملی پیش می‌ برد و تجربه کپی تریدینگ بسیار خوبی را برای کاربران خود رقم می زند. با تجزیه و تحلیل واضح و خواندنی و آمار بهترین معامله گران روی پلتفرم، قادرید استراتژی خود را با توجه به نیاز خود انتخاب نمایید. چنانچه فقط به دنبال کپی تریدینگ به عنوان یک قابلیت ترید هستید، BingX بهترین گزینه برای شما به حساب می آید.

امکان ادغام با تریدینگ ویو : معامله با استفاده از نمودارها و قابلیت های دیگر تریدینگ ویو برای بسیاری از معامله گران جذابیت های زیادی دارد. همچنین برای آن‌ هایی که تجزیه و تحلیل‌ های تریدرهای دیگر را دنبال می‌ کنند، جذابیت دارد. از این پس احتیاجی به جابجایی از یک پنل به پنل دیگر نیست، چرا که تنها می بایست وارد حساب صرافی بینگ ایکس خود شوید و در پلتفرم تریدینگ ویو برای معامله اقدام نمایید. بدین منظور، پنل معاملاتی را در TradingView باز کرده و در لیست کارگزاران به دنبال BING X بگردید و روی لوگوی آن کلیک نمایید. در ادامه اطلاعات خود را وارد نماید تا در پنجره پاپ آپ وارد حساب صرافی بینگ ایکس شوید.

ویژگی های Perpetual Swap : با امکان مبادله دائمی، قادرید سفارشات محدود، معاملات مارجین خود را به شکل  شبانه روزی نگه دارید. سرمایه گذاران می بایست در ابتدای امر موقعیت های خود را ببندند و بعد از رسیدن به تاریخ تحویل قرارداد، مجددا آن را باز کنند. برای تریدرهای باتجربه، مبادله دائمی زمانی را حل می کند که کاربران نوسانات بازار ناشی از روش های عملیات خسته کننده را که آن ها را در سایر صرافی ها تحت فشار قرار می دهد از دست بدهند.

جوایز و پاداش‌ های صرافی : انواع گوناگونی از پاداش‌ ها در این صرافی وجود دارد که آن‌ ها را می‌ توان با انجام امور گوناگون کسب کرد. در مرکز پاداش قادرید برای سپرده‌ گذاری و دستیابی به حجم معاملات معین و تا سقف ۱۲۰ دلار پاداش بگیرید. بزرگ‌ ترین جایزه برای دستیابی به حجم معاملات آتی تجمعی به ۲۰۰ هزار دلار در نظر گرفته شده است. البته باید در نظر داشت که هر جایزه محدودیت‌ های خاص خود را دارد؛ برای مثال پاداش ۸۰ دلاری دارای حداکثر اهرم ۲۰X است، پاداش سپرده دارای حداکثر اهرم ۱۰X است. در صفحه مرکز جوایز می‌ توانید به اطلاعات مورد نیاز درباره جوایز و پاداش‌ ها دسترسی داشته باشید. زمانی که جایزه فعال شد، یک اعلان (زنگ) در خود پلتفرم و یک ایمیل جداگانه دریافت می کنید.

حتما بخوانید : تفاوت صرافی متمرکز و غیر متمرکز چیست؟


لذا شما قادرید با انتخاب نوع حساب در پنجره سفارش پلتفرم معاملاتی از پاداش خود استفاده نمایید. به منظور انتخاب نوع حساب، فلش و سپس جایزه تتر را انتخاب کنید. بعد از انتخاب پاداش رمزارز USDT، می‌ توانید از آن برای باز کردن یک معامله استفاده نمایید. بدین منظور بر روی گزینه انتخاب پاداش کلیک کرده و در منو پاداش مورد نظر را انتخاب نمایید و در ادامه شرایط فعال‌ کردن پاداش‌ هایی که الان فعال نیستند، نشان داده می شود. تمامی جوایز و پاداش‌ ها را می‌ توان در قسمت “جوایز من” حساب کاربری مشاهده نمود. جالب است بدانید که برخلاف پاداش‌ ها، جوایز دارای تاریخ انقضا هستند. صرافی BINGX معمولا انواع گوناگونی از تبلیغات را انجام می‌ دهد و شما قادرید همواره کوپن دریافت نمایید. لذا پیشنهاد ما به شما این است که بروزرسانی های صرافی را در شبکه‌ های اجتماعی دنبال کنید تا از اتفاقات روز این صرافی باخبر شوید.

امکان استفاده از معاملات فیوچرز : صرافی BingX از معاملات فیوچرز هم پشتیبانی می کند؛ بخش =مربوط به معاملات آتی این صرافی بسیار دقیق، زیبا و کاربردی طراحی شده است. در واقع می توان این طور گفت که فیوچرز این صرافی چیزی کم تر از صرافی‌ های بزرگ جهان مثل بایننس یا کوکوین ندارد. در نوار بالای صفحه اصلی سایت، چنانچه نشانگر موس را روی بخش Derivative قرار دهید، قسمت های فیوچرز را به ما نشان می دهد. برای فیوچرز دو بخش طراحی شده است که اولی استاندارد نام دارد و ساده‌ ترین حالت رابط کاربری را ایجاد کرده است، همچنین در عین سادگی بسیار کامل بوده و پاسخ‌ گوی همه احتیاجات کاربران است.

با ورود به بخش استاندارد وارد پلتفرم معامله‌ گری فیوچرز این صرافی می شویم. در بخش فیوچرز صرافی بینگ ایکس، تمامی امکانات لازم، مثل معاملات اهرمی و معاملات لانگ و شورت وجود دارد. همچنین در کنار این قابلیت ها، نمودار تحلیل تکنیکال به منظور بررسی لحظه‌ ای بازار نیز وجود دارد. در این پلتفرم قادرید معاملات خود را مدیریت نمایید، حد سود و حد ضرر در نظر بگیرید و با توجه به نیاز، آن ها را تغییر دهید. همچنین اگر در بالای باکس قرمز USDT account را به VST account تغییر دهید، می‌ توانید با دلار مجازی معاملات دمو و تمرینی انجام دهید و تجربه خود را از حضور در بازارهای مالی بهبود بخشید و استراتژی معاملاتی خود را محک بزنید تا ریسک سرمایه گذاری واقعی شما در آینده تا حدود بسیار زیادی کاهش پیدا کند.

امکان معامله با اهرم در Bingx : در این صرافی قادرید با استفاده از اهرم برای انجام معاملات خود اقدام کنید. بینگ ایکس تنها قرارداد‌های دائمی (یعنی معاملات آتی بدون تاریخ انقضا) را در اختیار کاربران قرار می دهد و هیچ قرارداد آتی با تاریخ انقضا ارائه نمی کند. لذا شما می توانید با سطح اهرم حتی بیش از ۱۰۰ برابر، معاملات خود را انجام دهید.

پشتیبانی فارسی : به این خاطر که این صرافی بین کاربران آسیایی محبوبیت بالایی دارد، ویژگی پشتیبانی فارسی را هم به قابلیت های خود افزوده است. در صورت بروز هرگونه مشکل، تریدرها فارسی زبان به سادگی با زبان مادری خود مشکل را با تیم پشتیبانی مطرح کرده و می توانند از راهنمایی آن ها به زبان فارسی بهره بگیرند. این قابلیت برای تریدرهای ایرانی بسیار کاربردی و حائز اهمیت است.

نحوه واریز ارز به صرافی بینگ ایکس

ابتدا برای واریز ارز به صرافی بینگ ایکس، باید وارد حساب کاربری خود شوید. سپس به بخش معاملات یا تراکنش ها در حساب کاربری خود بروید. در این بخش باید گزینه واریز ارز یا Deposit را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب گزینه واریز ارز، باید نوع ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس آدرس کیف پول یا Wallet Address مقصد را وارد کنید. این آدرس کیف پول مقصد برای هر نوع ارز متفاوت است، بنابراین حتما باید آدرس صحیح را وارد کنید.

در مرحله بعد، می بایست مقدار ارز مورد نظر برای واریز را وارد کنید. در این مرحله باید دقت داشته باشید که مقدار واقعی ارز را وارد کنید و اشتباهی در مقدار واریزی انجام ندهید.

پس از تکمیل مراحل فوق، باید بر روی دکمه تایید یا Confirm کلیک کنید. سپس صرافی بینگ ایکس یک کد تأیید را به شما ارسال خواهد کرد که باید آن را وارد کنید تا عملیات واریز ارز انجام شود.

حتما بخوانید : ایردراپ چیست و چگونه رایگان رمزارز دریافت کنیم؟


در نهایت، بعد از تأیید کد، عملیات واریز ارز به حساب شما در صرافی بینگ ایکس انجام خواهد شد و می توانید از آن برای معامله یا نگهداری ارز دیجیتال خود استفاده کنید.

بنابراین، نحوه واریز ارز به صرافی بینگ ایکس بسیار ساده و قابل فهم است و با دنبال کردن مراحل فوق به راحتی می توانید ارزهای دیجیتال خود را به حساب کاربری خود در این صرافی واریز کنید.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در بینگ ایکس

اولین گام برای شروع خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی بینگ ایکس، ایجاد یک حساب کاربری می باشد. برای این منظور، کافیست به وبسایت رسمی صرافی بینگ ایکس مراجعه کرده و یک حساب کاربری ایجاد نمایید. در این مرحله، شما باید اطلاعات شخصی و اطلاعات بانکی خود را وارد کرده و هویت خود را تأیید کنید تا بتوانید به صورت کامل از امکانات صرافی بینگ ایکس استفاده نمایید.

پس از ایجاد حساب کاربری و تأیید هویت، مرحله بعدی خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی بینگ ایکس، شارژ حساب شما می باشد. برای این منظور، می توانید از طریق انتقال وجه از حساب بانکی خود به حساب بینگ ایکس، حساب خود را شارژ نمایید و پس از آن می توانید به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید.

در مرحله بعدی، شما می توانید با استفاده از ارزهای دیجیتالی که در حساب خود دارید، به خرید و فروش ارزهای دیگر بپردازید. برای این منظور، باید به بخش معاملات ارزهای دیجیتال در صرافی بینگ ایکس مراجعه کرده و با توجه به نرخ های موجود، معاملات خود را انجام دهید.

به طور کلی، آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی بینگ ایکس شامل ایجاد حساب کاربری، تأیید هویت، شارژ حساب و انجام معاملات می باشد. با رعایت دقیق این مراحل، می توانید به طور موفق از امکانات صرافی بینگ ایکس استفاده نموده و در بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یک سرمایه گذار موفق شناخته شوید.

مراحل خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی بینگ ایکس بسته به نوع ارزهای دیجیتال قابل تبادل و سیستم این صرافی ممکن است متفاوت باشد. اما به طور کلی، مراحل معمولی برای خرید و فروش ارز دیجیتال به صورت زیر است:

برای خرید:

  1. ورود به حساب کاربری: ابتدا وارد حساب کاربری خود در صرافی بینگ ایکس شوید.
  2. انتخاب ارز مورد نظر: پس از ورود به حساب کاربری، انتخاب کنید که کدام ارز دیجیتال را می‌ خواهید خریداری کنید.
  3. مشخص کردن مقدار و قیمت: مشخص کنید که چند واحد از ارز مورد نظر می‌ خواهید خریداری کنید و همچنین قیمتی که تمایل دارید برای هر واحد پرداخت کنید.
  4. تایید و انجام معامله: پس از مشخص کردن مقدار و قیمت، معامله خود را تایید کنید تا ارز دیجیتال به حساب شما منتقل شود.

برای فروش:

  1. ورود به حساب کاربری: وارد حساب کاربری خود در صرافی بینگ ایکس شوید.
  2. انتخاب ارز مورد نظر: انتخاب کنید که کدام ارز دیجیتال را می‌ خواهید بفروشید.
  3. مشخص کردن مقدار و قیمت: مشخص کنید که چند واحد از ارز مورد نظر را می‌ خواهید بفروشید و همچنین قیمتی که تمایل دارید برای هر واحد دریافت کنید.
  4. تایید و انجام معامله: پس از مشخص کردن مقدار و قیمت، معامله خود را تایید کرده و مقدار معادل ارز دیجیتال به حسابتان منتقل شود.

لطفا توجه داشته باشید که این فقط یک توضیح کلی است و ممکن است جزئیات و مراحل دقیق برای هر نوع ارز و در هر صرافی متفاوت باشد. برای کسب اطلاعات دقیق‌ تر، پیشنهاد می‌ شود که به وب سایت رسمی بینگ ایکس مراجعه کنید یا با تیم پشتیبانی آن ها تماس بگیرید.

نحوه برداشت ارز به صرافی بینگ ایکس

برداشت ارز از صرافی بینگ ایکس به روش های مختلفی انجام می شود. این روش ها شامل برداشت ارز به حساب بانکی، برداشت ارز به کیف پول الکترونیکی و برداشت ارز به کارت اعتباری می باشند. در این بخش به معرفی این روش ها و نحوه استفاده از آن ها برای برداشت ارز از صرافی بینگ ایکس می پردازیم؛

۱٫ برداشت ارز به حساب بانکی: این یکی از ساده ترین روش های برداشت ارز از صرافی بینگ ایکس است. برای استفاده از این روش، کاربران باید ابتدا اطلاعات حساب بانکی خود را در صرافی ثبت نمایند. سپس می توانند مقدار ارز مورد نظر خود را به حساب بانکی خود واریز کنند. این روش برای کسانی که می خواهند ارزهای دیجیتال خود را به واقعیت تبدیل کنند و به صورت نقدی دسترسی داشته باشند، بسیار مناسب است.

۲٫ برداشت ارز به کیف پول الکترونیکی: این روش برای کاربرانی که از کیف پول های الکترونیکی مانند PayPal یا Skrill استفاده می کنند، بسیار مناسب است. با استفاده از این روش، کاربران می توانند ارزهای دیجیتال خود را به حساب کیف پول الکترونیکی خود واریز کنند و سپس آن ها را به شکل نقدی یا برای خرید و سرمایه گذاری در دیگر صرافی ها استفاده نمایند.

۳٫ برداشت ارز به کارت اعتباری: این روش برای کاربرانی که از کارت های اعتباری و یا کارت های پیش پرداخت مانند Visa یا MasterCard استفاده می کنند، بسیار مناسب است. با استفاده از این روش، کاربران می توانند ارزهای دیجیتال خود را به کارت اعتباری خود واریز کنند و سپس از آن ها برای پرداخت های مختلف یا خرید های آنلاین استفاده نمایند.

در نهایت، برداشت ارز از صرافی بینگ ایکس یکی از مهمترین امکاناتی است که این صرافی به کاربران خود ارائه می دهد. با استفاده از روش های مختلف برداشت ارز، کاربران می توانند ارزهای دیجیتال خود را به شکل نقدی یا به صورت الکترونیکی به مصرف خود برسانند و از آن ها برای خرید، سرمایه گذاری یا پرداخت های مختلف استفاده کنند.

از صرافی BingX استفاده کنیم یا خیر؟

اولین نکته که باید در نظر گرفت این است که هرگونه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با ریسک هایی همراه است و باید به دقت و با آگاهی کافی انجام شود. بنابراین، قبل از استفاده از هر صرافی، باید خود را با شرایط و قوانین آن آشنا کرده و از امنیت و قابل اعتماد بودن آن اطمینان حاصل کنید. با توجه به نظرات و تجربیات کاربران، به نظر می رسد که bingx یکی از صرافی های قابل اعتماد و مورد اعتماد در بازار است.

این صرافی امکانات متنوعی را برای کاربران خود فراهم می کند و با استفاده از فناوری های پیشرفته، امنیت و اطمینان را به کاربران خود ارائه می دهد. همچنین، معاملات سریع و کارآمد این صرافی، آن را به یکی از گزینه های مطلوب برای کاربران تبدیل کرده است. با این حال، همیشه باید به این نکته توجه داشت که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال همراه با ریسک هایی است و هیچ گونه تضمینی برای سوددهی وجود ندارد. بنابراین، قبل از استفاده از هر صرافی، باید به دقت شرایط و قوانین آن را بررسی کرده و با تحقیقات کافی، تصمیم گیری کنید.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال پپه چیست و آیا ارزش خرید دارد؟


همانطور که گفتیم، بینگ ایکس یک صرافی دیجیتال است که اساساً به عنوان یک صرافی ارائه دهنده خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت‌ کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال است. به علاوه، BingX همچنین معاملات با ارزهای بخشی معمولی (فیات) مانند دلار آمریکا و یورو را نیز ارائه می‌ دهد اما قبل از استفاده از هر صرافی دیجیتال، باید تحقیقات خود را انجام دهید. برخی از نکاتی که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

  1. امنیت : اطمینان حاصل کنید که صرافی از امنیت مناسب برای حساب کاربری و اطلاعات شما پشتیبانی می‌ کند.
  2. رضایت مشتریان : مطالعه نظرات و تجربیات دیگران که از صرافی استفاده کرده‌ اند می‌ تواند به شما کمک کند تا بررسی کنید که آیا این صرافی قابل اعتماد است یا خیر.
  3. پشتیبانی از ارزهای دیجیتال : اطمینان حاصل کنید که صرافی ارزهای دیجیتالی که می‌ خواهید مبادله کنید را پشتیبانی می‌ کند.
  4. حفاظت از حساب کاربری : یکی از نکات حیاتی این است که صرافی از ابزارهای حفاظتی قوی برای حساب کاربری شما برخوردار باشد، از جمله تأیید دو مرحله‌ ای و جایگزینی رمزهای قوی.
  5. کارمزدها و نرخ تبدیل : ممکن است مواردی مانند کارمزدهای تراکنش و نرخ تبدیل ارز بین المللی برای شما اهمیت داشته باشد. بنابراین، مقایسه کارمزدها و نرخ تبدیل می‌ تواند بسیار مفید باشد.
  6. تضمینات امنیتی : چک کنید که صرافی از تضمینات امنیتی چون بیمه‌ اموال دیجیتال یا استانداردهای امنیتی برای حفاظت از اموال دیجیتال شما استفاده می‌ کند.
  7. وضعیت قانونی : اطمینان حاصل کنید که صرافی مورد نظرتان تحت نظارت و قوانین مربوطه قرار دارد تا اموال شما محافظت شود.
  8. تسهیلات و ابزارهای مالی : برسی کنید که صرافی ابزارها و تسهیلات مالی مانند تحلیل‌ های بازار، سفارشات خرید و فروش و امکانات متنوع پرداخت را ارائه می‌ دهد.

از طریق بررسی این موارد، شما می‌ توانید تصمیم مناسبی را بگیرید که آیا صرافی bingx برای شما مناسب است یا خیر.


نتیجه گیری و کلام پایانی

با این وجود که در حال حاضر صرافی‌ های مطرح دنیا در حال بستن در‌های خود به روی ایرانیان هستند، همچنان پلتفرم‌ های معتبر زیادی هستند که خدمات خود را به ایرانیان ارائه می‌کنند. بینگ ایکس یک صرافی معتبر، قدرتمند و بین المللی به حساب می آید که چیزی از نام‌ های مطرح بازار کم ندارد. در صورت علاقه‌ مندی و کسب اطلاع بیشتر حتما از سایت رسمی پلتفرم دیدن کرده و یا برای ثبت نام و استفاده از خدمات این صرافی اقدام نمایید تا متوجه مواردی که در این مطلب گفتیم شوید.

به صورت کلی صرافی دیجیتالی BING X از تنظیمات پلتفرم و سطوح امنیتی مشابهی با ۱۰ صرافی برتر رمزارزها استفاده می کند. ولی تفاوت حائز اهمیت آن در نحوه اجرای عملکردهای اجتماعی، تجارت سهام و تجارت کپی تریدینگ می باشد. این صرافی با ثبت شدن در وب‌ سایت معتبری مثل تریدینگ ویو مشروعیت خود را ثابت می‌ کند. امیدواریم آموزش صرافی bingx برای شما مفید واقع شده باشد. لطفا تجربه خودتان از فعالیت در این صرافی را با کد بورسی به اشتراک بگذارید.

همان طور که قول داده بودیم، در این مطلب به آموزش صرافی bingx به زبان ساده پرداختیم.

همچنین اگر دوست دارید صرافی رمز ارز بدون تحریم برای استفاده ایرانی ها را بشناسید، توصیه می کنم همین الان این مقاله را مطالعه فرمایید.

در مورد آموزش صرافی bingx هر گونه سوال یا ابهامی دارید، در بخش دیدگاه ها بنویسید تا پاسخ شما را بدهیم؛

برای دوستانتان بفرستید: