Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
معرفی ارز دیجیتال btt | آینده در دست توکن بیت تورنت

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

معرفی ارز دیجیتال btt | همه چیز درباره ارز بیت تورنت

شاید اگر در دنیای ارزهای دیجیتال فعال بوده باشید، اسم ارز دیجیتال بیت تورنت با توکن BTT را شنیده باشید و در این مطلب قصد داریم به معرفی ارز دیجیتال btt بپردازیم تا اگر خواستید برای خرید ارز دیجیتال بیت تورنت اقدام کنید و یا روی آن سرمایه گذاری کنید، رمزارز بیت تورنت را بیشتر بشناسید و بدانید آینده ارز دیجیتال بیت تورنت چگونه است. برای معرفی ارز دیجیتال btt سعی داریم تا در ابتدا مختصری از این ارز بگوییم و در ادامه به ذکر مواردی مثل؛ بهترین کیف پول برای ارز بیت تورنت ، نحوه استخراج بیت تورنت ، نحوه خرید و فروش بیت تورنت و مواردی از این دست بپردازیم تا در انتها معرفی ارز دیجیتال btt شما همه چیز درباره ارز بیت تورنت را متوجه شده باشید، پس همچنان همراه ما بمانید.

معرفی ارز دیجیتال btt

بیت تورنت گسترده ترین پروتکل غیر متمرکز است که به وسیله برام کوهن در ۲۰۰۱ ساخته شد. کلاینت بیت تورنت قابلیت توزیع نقطه به نقطه فایل های با حجم بالا به چندین مشتری را به وجود می آورد. در سال ۲۰۱۸ خرید بیت تورنت به وسیله بنیاد ترون موجب شد که تعداد بسیاری از مشتری و کاربر جدید به سمت آن سرازیر شود. جذب ۷ میلیون دلار سرمایه در مدت کوتاه یکی از دلایل موفقیت عرضه اولیه بیت تورنت محسوب می شود. عرضه BTT 990 میلیارد توکن است که بر اساس برنامه مشخصی تا سال ۲۰۲۸ به وسیله بنیاد Bittorrent بسته می شود.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


فروش توکن چه به صورت عمومی یا خصوصی ۱۷ درصد از کل توکن را تشکیل می دهد و این در حالی است که ایردراپ ۲۰٫۱ درصد از کل عرضه را به خود اختصاص می دهد. ارز دیجیتال بیت تورنت تنها یک توکن اشتراک گذاری نیست بلکه زیرساخت هایی را برای توسعه دهندگان اپ ایجاد می کند تا اپ های خودشان را تولید نمایند. این شبکه بر پایه dpos استوار است که به کاربران امکان رای دادن و تغییرات عمده در شبکه را می دهد. “بیت تورنت باید پلی بین تولیدکنندگان محتوا و مخاطبانشان باشد” جمله ای که خبر از سیاست های این کمپانی می دهد.

تیم BTT معتقد بودند که پتانسیلی که ارزهای دیجیتال دارند هم به سازنده و هم به کاربر این اجازه را می دهد تا بدون هیچ واسطه ای به انجام معاملات خود بپردازند، لذا کاربران می توانند با استفاده از توکن های BTT ارزش جدیدی به منابع محاسباتی خود بدهند. بسیاری از کاربران تورنت با تکنولوژی ارزهای دیجیتال غریبه نیستند، به این خاطر که این کاربران سالهاست سیستم تورنت را مورد استفاده قرار می دهند و در برابر سانسور مقاوم بوده اند.

مختصری درباره ارز دیجیتال بیت تورنت

ارز دیجیتال بیت تورنت یک توکن بر روی شبکه TRC-10 به حساب می آید که به صورت مستقیم روی بلاکچین ترون فعالیت می کند. بیت تورنت مانند بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال، قابل استخراج نیست به این خاطر که مکانیسم استخراج BTT بر پایه الگوریتم گواهی اثبات سهام بر پا شده است. شما می توانید یک کپی از فایل کتاب، فیلم یا موزیک مورد علاقتون رو بر روی سیستم خودتون نگه دارید با به اشتراک گذاشتن اون با دیگران، ارز دیجیتال BTT دریافت کنید. البته برای کسب تعداد زیاد و قابل توجهی از BTT، لازم است که تعداد زیادی فایل در اختیار داشته باشید.

تعداد کل توکن های بیت تورنت (BTT)، ۹۹۰ میلیارد توکن می باشد که بر اساس الگویی از پیش تعیین شده توزیع شده و در ادامه نیز خواهد شد :

  • بنیاد ترون : ۲۰ درصد
  • فروش عمومی : ۶ درصد
  • کاربران تورنت : ۱۰ درصد
  • کاربران ترون : ۱۰٫۱ درصد
  • فروش خصوصی : ۲ درصد
  • توسعه‌ دهندگان : ۱۹ درصد
  • مشوق فعالیت : ۱۹٫۹ درصد
  • برنامه‌ های همکاری : ۴ درصد
  • سرمایه‌ گذاری روی ارسال‌ کننده‌ ها : ۹ درصد

همونطور که می بینید، تیم توسعه دهنده نزدیک به ۴۰ درصد از کل توکن های BTT را در اختیار دارد که این امر به آن ها کمک می کند تا در دست کاری قیمت این توکن آزادی عمل داشته باشند، ولی این موضوع بدین معنی نخواهد بود که کمپانی ترون قصد انجام چنین کاری را دارد.

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال بیت تورنت

چنانچه تجربه انجام معاملات در بازار ارزهای دیجیتال را داشته باشید، می‌ دانید که به منظور معامله و یا سرمایه گذاری ارز‌های دیجیتال می‌ توانید از طریق صرافی‌ ها اقدام نمایید. در حقیقت صرافی‌ هایی بسیاری وجود دارند که در حوزه‌ رمز ارز‌ها فعالیت می‌ کنند. شما می‌ توانید با انتخاب صرافی‌ های دیجیتالی پشتیبان کننده ارز دیجیتال بیت تورنت اقدام به خرید و فروش این رمز ارز فرمایید.

حتما بخوانید : بهترین کیف پول برای ترون کدام است؟


چنانچه از پیش در صرافی تراکنشی انجام نداده باشید، می‌ توانید با ثبت نام و احراز هویت در آن صرافی رمز ارز بیت تورنت را بخرید و یا بفروشید. امروزه صرافی‌ هایی مثل بایننس، هیوبی گلوبال، HBTC، OKEx و Biki می توانند در خصوص ارز دیجیتال بیت تورنت خدماتی مانند خرید و فروش این رمزارز را در اختیار کاربران خود قرار دهند. در بخش بعدی بیشتر در مورد صرافی هایی که از ارز دیجیتال بیت تورنت پشتیبانی می کنند توضیح خواهیم داد؛

صرافی های پشتیبان کننده ارز دیجیتال BitTorrent

همانطور که در بخش قبلی گفتیم، برای خرید و فروش ارزدیجیتال بیت تورنت می توانید از طریق صرافی ها اقدام نمایید و در هم اکننون صرافی هایی مانند بایننس، هیوبی گلوبال، HBTC ،OKEx و Biki قادر خواهند بود در ارتباط با ارز دیجیتال بیت تورنت خدماتی از قبیل خرید و فروش این رمز ارز به شما ارائه دهند.

  1. صرافی OKEx : صرافی اوکی اکسچنج از صرافی های آنلاینی است که در حوزه ارزهای دیجیتال بسیار توسعه یافته به حساب می آید.
  2. صرافی Biki : یک صرافی متمرکز است که یک بستر دارایی دیجیتال برای معامله بیش از ۱۵۰ ارز رمز پایه و ۲۸۰ جفت معاملاتی فراهم می نماید.
  3. صرافی Huobi Global : صرافی هیوبی گلوبال در کنار رمز ارز بیت تورنت از رمز ارزهایی مثل بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ایاس، کاردانو و … پشتیبانی می نماید.
  4. صرافی HBTC : این صرافی به وسیله James Ju تاسیس شد که این فرد مدیرسابق هیوبیی گلوبال نیز بوده است. این پلتفرم می تواند همزمان میلیون ها معامله را انجام دهد.
  5. صرافی Binance : این صرافی از معروفترین صرافی ها در حوزه ارزهای دیجیتال است که حجم معاملاتی بسیاری را داراست. همچنین از تعداد بیشماری از رمزارزها پشتیبانی می نماید.

آیا استخراج بیت تورنت امکانپذیر است؟

در مطلب معرفی ارز دیجیتال btt نمیتوان به استخراج ارز بیت تورنت اشاره نکرد! ارز دیجیتال بیت تورنت قابلیت استخراج را دارا نمی‌باشد، به این خاطر که همانطور که گفتیم مبتنی بر الگوریتم DPoS است. با توجه به مباحث گفته شده می‌ توان این طور نتیجه گرفت که رمز ارز‌هایی قابلیت استخراج را دارا هستند که از الگوریتم اثبات کار یا PoW در ساختار خود استفاده نمایند.

بهترین کیف پول برای ارز بیت تورنت

کاربران دنیای ارزهای دیجیتالی قادرند از هر کیف پولی که برای ذخیره کوین های TRX از آن استفاده می کنند را برای ذخیره کوین های BTT نیز استفاده کنند. کیف پول “Tron wallet” یک کیف دیجیتالی P2P با امنیت مناسب برای ذخیره کوین های TRX به شمار می رود. این کیف پول دیجیتالی برای کروم، اندروید و ios در دسترس است، همچنین نصب و استفاده از آن نیز بسیار ساده خواهد بود.

حتما بخوانید : بررسی کیف پول لجر نانو اس (Ledger nano s) + آموزش کار


همین طور کاربران می توانند کوین های ترون خود را در کیف پول های دیجیتالی، Huobi wallet ،Gate.io ،Exodus ،Atomic Wallet و … هم ذخیره نمایند و یا از کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S هم برای ذخیره کوین های خود استفاده نمایند؛

۱)  کیف پول Ledger Nano S : در صورت نیاز به امنیت بیشتر قادرید از کیف پول سخت افزاری Ledger Nano S برای برای نگهداری توکن‌ های بیت تورنت خود استفاده نمایید.

۲) کیف پول Tron Wallet : ترون والت کیف پولی همتا به همتا و امن است که یک صرافی ترون نیز به حساب می آید. این کیف پول رمزارز برای ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و آی او اس عرضه شده است. بعد از نصب این کیف پول اطلاعات حساب شما از طریق یک رمز عبور و یک عبارت ۲۴ کلمه ای رمزنگاری خواهد شد.

۳) کیف پول های Exodus و Gate.io : علاوه بر Tron Wallet که کیف پول رسمی‌ ترون به شمار می رود، شما می‌ توانید از کیف پول‌های نرم افزاری دیگری مانند Exodus و Gate.io استفاده نمایید. Exodus برای تمامی ‌سیستم عامل‌ های اصلی موبایل و دسکتاپ عرضه شده است، ولی باید در نظر داشت که Gate.io تنها روی سیستم عامل‌ های اندروید و آی او اس قابلیت استفاده دارد.

آینده ارز دیجیتال بیت تورنت

بیت تورنت با داشتن حجم معاملات ۲۸۷ میلیون دلاری در حال حاضر در رتبه زیر ۴۰ برترین ارز های دیجیتال جهان قرار گرفته است. قرار گرفتن این توکن در جمع ۴۰ ارز برتر بازار تنها بعد از ۶ ماه از راه اندازی، نشان از پتانسیل بالای این ارز دیجیتال دارد. زمزمه هایی به گوش می رسد که در سال ۲۰۲۱ بیت‌ تورنت با آمازون، نتفلیکس، و احتمالا اسپاتیفای کار خواهد کرد که بدون شک قیمت بیت تورنت را به شدت افزایش خواهد داد.

معرفی ارز دیجیتال بیت تورنت

کارشناسان دنیای ارزهای دیجیتال بر این باورند که این ارز دیجیتال در چند سال آینده در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر قرار می گیرد. تمام طرفداران و مشتریان BitTorrent در حال کار گذاشتن مجموعه‌ ای اضافی از کاربردهای پروتکل سازگار می باشد که به آنها این اجاره را می دهد بابت پهنای باند خود پیشنهاد قیمت دریافت کنند و به شکل سازگار با یک کیف پول ارز دیجیتال و یک مکانیسم قیمت‌ دهی فعالیت کنند. چند دلیل مهم که موجب می شود ما علاقه مند به سرمایه گذاری در BTT شویم به شرح زیر می باشد :

  • فرصت‌ های زیادی برای پروتکل غیرمتمرکز بیت‌ تورنت وجود داره و بازار برای تغییر آماده است.
  • بسیاری از کاربران نرم افزار ها، از جمله کاربران بیت‌ تورنت، میلی به پرداخت برای محصولات مجازی از طریق پول رسمی ندارند و این موضوع محبوبیت BTT رو چند برابر می کند.
  • از آنجا که ارسال‌کنندگان این اکوسیستم را ترک می‌ کنند، ظرفیت این پروتکل محدوه؛ چنانچه به آن ها مشوقی برای حفظ فایل‌ ها داده نشود، پلتفرم قادر نیست سر پا بماند، بنابراین این توکن های تشویقی کاربرد بسیاری دارند.

این پروژه می خواهد که از ارز دیجیتال BTT در کسب و کار های متنوع تر و بیشتری استفاده نماید تا خدمات بیشتری رو در اختیار طرفداران و مشتری های خود قرار دهد. همان طور که در ابتدا از BTT و بیت تورنت صرفا در کلاینت‌ های بیت ‌تورنت به عنوان یک روش پرداخت در قبال دریافت لینک دانلود استفاده میشد، به مرور زمان در آینده، امکانات دیگری مثل خرید محتوا، روش ‌های مخابره زنده و جمع‌ سپاری گسترش، به آن افزوده می شود.

حتما بخوانید : بهترین سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۰ در ایران چیست؟


نکته جالب توجه اینجاست که بیت تورنت از زمان ورود به بازار ارز دیجیتال، با قیمت ۰٫۰۰۰۴ دلار خرید و فروش می شد ولی از ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ تا شروع ژانویه ۲۰۲۰، BTT نوسانات زیادی رو تجربه کرد و حتی به قیمت ۰٫۰۰۰۱۳ دلار هم رسید. چنانچه بازار و کاربران رمزارزها از این ارزدیجیتال حمایت کنند، بی تردید آینده ارز دیجیتال BTT یک آینده بسیار خوب خواهد بود و حتی در سال ۲۰۲۲ می توانیم قیمت ۰٫۱ دلار را برای بیت تورنت متصور باشیم.

مزایا و معایب توکن بیت تورنت

مزیت ها

  • دریافت نکردن کارمزد
  • ایجاد انگیزه برای کاربر
  • توسعه پایدار اکوسیستم

معایب

  • بازاریابی گسترده این توکن شک بر انگیز است
  • توکن BTT ضمانتی برای افزایش سرعت شبکه بیت تورنت ندارد
  • بعد از خریداری بیت تورنت به وسیله ترون تعدادی از کارکنان قدیمی ‌اخراج شدند

نتیجه گیری و کلام آخر

به صورت خلاصه روش کار بیت تورنت به این صورته که فایل های حجیم و ادامه دار، توی این سیستم خرد میشه و از طریق شبکه آن، به گیرنده ارسال می شود. پس از ارسال به وسیله کامپیوتر گیرنده به یکدیگر متصل می شوند و هر کاربری که یک فایل دانلود کند به خودی خود، وارد اکوسیستم شده و تبدیل به یک ارسال کننده یا به اصطلاح Seed خواهد شد.

با توجه به امکانات کاربردی و چشم اندازی که پروتکل بیت تورنت از خودش ارائه داده، می توانیم آینده بسیار درخشانی رو برای اون متصور بشیم. همان طور که کارشناسان بسیاری معتقدند که ارز دیجیتال BTT به زودی بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار کریپتو قرار می گیرد، برداشت ما از وایت پیپر و فعالیت های این پروتکل هم دقیقا همین موضوع را اثبات می کند. در ادامه ۴ نکته مهم تکمیلی را آورده ایم که خیلی حائز اهمیت است؛

  • هرگز سکه‎ های خود را به مدت طولانی نگهداری نکنید!
  • در زمان خرید به نمودارها نیز توجه داشته باشید و از آن‌ ها غافل نشوید.
  • در زمان خرید ارز دیجیتال بیت تورنت بخش amount مقداری که قصد دارید خریداری کنید را نشان می‌ دهد.
  • در حال حاضر مدیریت بیت تورنت در دست جاستین سان و کارمندان او است که در نوع خود بسیار حرفه‌ ای عمل می‌ کنند.

همان طور که در ابتدای مطلب قولش را دادیم، همه چیز راجب بیت تورنت را بیان کردیم و به معرفی ارز دیجیتال btt پرداختیم.

اگر به دنیای ازرهای دیجیتال علاقه دارید، مطلب بهترین کیف پول های دسکتاپ برای ایرانیان را به هیچ وجه از دست ندهید.

از نظر شما سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بیت تورنت سودآور است؟

سعی کردیم در معرفی ارز دیجیتال بیت تورنت همه موارد را عنوان کنیم، ولی اگر هر گونه سوال یا ابهامی در مورد ارز دیجیتال بیت تورنت داشتید از طریق بخش دیدگاه ها از کارشناسان ما بپرسید.

برای دوستانتان بفرستید: