برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارز دیجیتال yfi | ارز دیجیتال یرن فایننس چیست؟

آیا در مورد ارز دیجیتال yfi یا همان رمز ارز یرن فایننس چیزی به گوشتان خورده است؟ ارز دیجیتال yfi یکی از آلت کوین های جذاب بازار کریپتوکارنسی برای سرمایه گذاری بلندمدت به حساب می آید که اخیرا توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. اگر شما هم مثل من به دنیای رمزارزها علاقه دارید و دنیای آلت کوین های جذاب و سودده برایتان جذاب است و همچنین دوست دارید بدانید ارز دیجیتال yfi چیست و آیا برای سرمایه گذاری مناسب است یا خیر، این مطلب برای شما عزیزان نوشته شده است.

معرفی ارز دیجیتال yfi

ارز دیجیتالی یرن فایننس یک اکوسیستم از پروتکل های طراحی شده روی شبکه اتریوم می باشد که هدف خود را ساده سازی تعامل کاربر با پروتکل های پرطرفدار دیفای و به حداکثر رساندن درصد بازده سالانه ارزهای رمزپایه قفل شده در دیفای معرفی کرده است. این ارز دیجیتال پرطرفدارترین پروتکلی محسوب می شود که به صورت اتوماتیک خودکار کاربر را بین پروتکل های وام دهی دیفای مثل آوه، کامپوند و دی وای دی ایکس جابجا می نماید تا درصد بازده سالانه را حداکثر کند. کل اکوسیستم یرن فایننس یک جامعه توسعه یافته به حساب می آید که از طریق توکن YFI قابل مدیریت است.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


یرن فایننس یک توکن ERC-20 می باشد که از آن به منظور اداره پروتکل های داخل اکوسیستم این ارز دیجیتال بهره می گیرند. جالب است بدانید که از طریق مشارکت با پروتکل های عنوان شده، می توان توکن های YFI را به دست آورد. در نظر داشته باشید که حداکثر ۳۰ هزار توکن YFI وجود دارد و هیچ عرضه اولیه توکن از پیش استخراج شده وجود ندارد و معامله گران می توانند با ارائه نقدینگی به یکی از پلتفرم های یرن فایننس و یا خرید از صرافی ها، توکن YFI خریداری کنند.

امروزه انجمن یرن فایننس در مرحله عرضه و انتشار توکن های جدید قرار دارد تا از این طریق بتواند کاربران را به انتقال حداکثری نقدینگی به اکوسیستم یرن فایننس تشویق نماید. این توکن های جدید یک فورک از YFI هستند که حداکثر عرضه آن ۶۰ هزار واحد است. گفتنی است که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته،کل توکن های YFII طی ۱۰ هفته و به همان روش توکن اصلی YFI توزیع خواهند شد.

نقشه راه Yearn Finance

می توان گفت به علت تازگی این توکن شاید نتوان نقشه راه خیلی مشخص و دقیقی از این ارز دیجیتال پیدا کرد. رمزارز YFI اخیرا به بازار ارزهای دیجیتالی ورود کرده است و این امر موجب شده است تا نقشه راه معلومی نداشته باشد. چندی پیش در آخرین رای گیری انجام شده، به علت نرسیدن به حد نصاب ۳۳ درصد.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال متال چیست و چطور کار میکند؟


نکته جالب دیگر اینجاست که این تیم تصمیم به ایجاد یک فورک و تبدیل توکن YFI به توکن YFII گرفته است. سرمایه گذاران می توانند این رمزارز پیشنهادات خود را بیان کنند و اعلام نظر داشته باشند و همچنین استراتژی های خود را مورد بحث قرار دهند. چنانچه پیشنهاد داده شده تایید گردد، بعد از اجرا در صورت پاسخ گویی بیشتر سود حاصل شده برای فرد پیشنهاد دهنده می باشد.

چرا توکن yfi تا این اندازه محبوب است؟

حائز اهمیت ترین مزیت یرن فایننس لقب ماشین پول سازی می باشد که توانسته است قابلیت استفاده از استراتژی‌ های پیشرفته کسب سود از دیفای را برای کاربران نیمه حرفه‌ ای بازار رمزارزها فراهم نماید. شما به سادگی این توانایی را خواهید داشت که به سایت yearn.finance مراجعه نمایید تا در گام بعدی کیف پول خود را به یرن فایننس وصل کنید و با استفاده از یکی از پروتکل‌ های آن از کسب سود لذت ببرید، البته این در حالی است که بدون Yfi برای استفاده از پروتکل‌ های DiFi و یافتن استراتژی‌ های سودده، بایستی مدت‌ ها زمان و هزینه صرف نمایید. حذف پرداخت کارمزد در صورت استفاده از Yfi نیز مزیت حائز اهمیت دیگری است که ترجیح دادیم همین انتهای بخش به آن اشاره داشته باشیم.

نحوه استخراج YFI چگونه است؟

چنانچه قصد دارید فرآیند ماینینگ یرن فایننس را شروع کنید، بهتر است در نظر داشته باشید که وقتی را به انجام تحقیق و کسب اطلاع تخصیص دهید تا ببینید که آیا فعالیت‌ های شما واقعا سودآوری لازم را دارید یا خیر. قیمت yearn.finances و تعداد ماینرها می‌ تواند به صورت کامل نوسانی باشد که این امر نقش حائز اهمیتی را در بازی کسب سود بر عهده دارد.

با در نظر گرفتن قیمت فعلی YFI، بررسی نمایید که راه اندازی یک دستگاه استخراج یرن فایننس تا چه اندازه به صرف هزینه توسط شما نیاز خواهد داشت. سخت افزاری که برای ماینینگ از قدرت بالاتری به نسبت دیگر سخت‌ افزارها برخوردار است، ASIC است که در حال حاضر متاسفانه هزینه بسیار زیادی را برای شما به همراه دارد.

حتما بخوانید : معرفی ارز دیجیتال شیبا که همه را متحیر کرده است!


چنانچه استخراج با GPU کامپیوتر صورت پذیرد نیز در نهایت نتیجه خوبی به همراه نخواهد داشت، ولی می‌ تواند شروع خوبی برای استخراج یرن فایننس باشد. نمودارهای سوددهی ماینینگ به شما نشان می‌ دهد که با نرخ ۱ مگا هش بر ثانیه چقدر قادرید به عنوان مثال دلار آمریکا به دست آورید. همچنین این نمودارها اطلاعاتی مانند هزینه‌ های برق را نیز مورد پوشش قرار می دهد.

ارز دیجیتال یرن فایننس چیست

سختی ماینینگ هر بار با بیشتر شدن تعداد ماینرها و نیز تقاضای بیشتر کاربران برای نرخ هش بالاتر بیشتر می شود. نرخ هش شما به صورت معمول بستگی به این دارد که به منظور استخراج بلوک‌ های جدید، چقدر توان محاسباتی و انرژی در اختیار شبکه قرار می دهید و این دقیقا همان چیزی است که زمان بلوک نامگذاری کرده اند.

برای خرید یرن فایننس از کجا اقدام کنیم؟

با در نظر گرفتن این موضوع که ارز دیجیتال یرن فایننس در فضای دیفای قابل دسترس است، جای تعجبی نیست که بهترین محل برای دریافت توکن‌ های YFI در صرافی‌ های غیرمتمرکز به حساب آید. لذا این طور به نظر می آید که صرافی Uniswap بهترین محل برای خرید و فروش این توکن پرطرفدار به حساب می آید، لذا بیش از ۴۰ درصد از حجم معاملات ۲۴ ساعته YFI را تبدیل YFI/WETH تشکیل می‌ دهد. چنانچه صرافی‌ های متمرکز برای شما جذابیت بیشتری دارند، می توانید از بایننس هم رمزارز یرن فایننس را با جفت های بیت کوین و تتر مورد معامله قرار دهید.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال یرن فایننس

به عنوان یک توکن مبتنی بر اتریوم و ERC20 قادرید آن را تقریبا در هر کیف پولی که از اتریوم پشتیبانی می کند، برای این ارز نیز استفاده کنید. چنانچه می خواهید توکن یرن فایننس را در امنیت کامل نگهداری کنید، بهترین گزینه برای استفاده شما بدون شک کیف پول سخت افزاری لجر نانو به حساب می آید که کلیدهای خصوصی دارایی های شما را به صورت آفلاین ذخیره و نگهداری می کند و امنیت دارایی های شما بسیار بالاست. چنانچه قصد دارید توکن YFI خود را با سرعت بسیار بالا مورد معامله قرار دهید و هزینه زیادی در ازای خرید کیف‌ پول سخت‌ افزاری پرداخت نکنید، کیف پول نرم افزاری نیز گزینه مناسبی به حساب می آید.

در نظر داشته باشید که از کیف پول های نرم‌ افزاری معتبر برای نگهداری ارز یرن فایننس می توان به کیف پول تراست والت و اتمیک والت برای موبایل/دسکتاپ، کیف پول اکسودوس برای موبایل/دسکتاپ و کوینومی برای موبایل و متامسک برای افزونه مرورگر اشاره داشت. چنانچه امنیت بیشتری نیاز دارید و یا سرمایه شما به اندازه ایست که بهتر است در کیف پول های امن تر آن ها را نگهداری کنید و قصد نگهداری توکن های خود برای بلند مدت را دارید، همان طور که گفتیم به صورت معمول کیف پول های سخت افزاری بهترین گزینه برای شماست، ولی اگر نخواهید هزینه حدودا ۱۰۰ دلاری آن ها را بپردازید، بهتر است از همین کیف پول های نرم افزاری معروف و مطمئن استفاده کنید.

آینده ارز دیجیتال YFI

ارز دیجیتالی یرن فایننس تنها در طول چند روز و در اولین هفته ماه آگوست، تقریبا ۳۰۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. یرن فایننس از لحاظ محبوبیت و سرعت رشد، از بهترین رمزارزهای دنیای کریپتو به حساب می آید که این امر موجب شده روز به روز افراد بیش تری برای سرمایه‌ گذاری در این ارز دیجیتالی ترغیب شوند. امروزه این ارز به اکوسیستمی تبدیل‌ شده است که پروتکل‌ های گوناگون دیفای از آن استفاده می نمایند، از طرفی یرن فایننس با توزیع توکن کامپاند نقشی حائز اهمیتی در افزایش محبوبیت پروتکل ییلد فارمینگ بازی می کند.

حتما بخوانید : میم کوین های آینده دار کدامند؟


پیش‌ بینی هر رویدادی در بازار ارزهای دیجیتالی خیلی ساده نیست، به ویژه وقتی که صحبت از فضای معاملات حوزه دیفای و یرن فایننس باشد، اما با این حال بر اساس گفته آقای جردن اسپنس که مدیر ارشد پروژه MyCrypto می باشد، ارزش بیت کوین به‌ زودی صفر می شود و تمام توکن های دیفای، افزایش قیمت بسیار زیادی را تجربه خواهند کرد! دیگر سایت‌ های پیش‌ بینی کرده اند که آینده این ارز دیجیتال بسیار مثبت است و می تواند قیمت های به مراتب بالاتری را به خود ببیند.


نتیجه گیری و کلام پایانی

جالب است بدانید که خالق این پلتفرم می خواهد یرن فایننس را که به بیت کوین فضای دیفای شهرت دارد، به مطمئن ترین پروتکل دیفای در کل دنیا تبدیل کند. او ادعاد کرده است که در کنار این که نخستین فردی بود که دارایی خود را در یرن فایننس قرار داده، آخرین نفری هم است که سرمایه خویش را از آن خارج می کند.

لذا چنانچه کرونژ تا این حد به توکن خود اطمینان دارد، شاید بد نباشد که ما نیز رفتار این ارز دیجیتالی را در طول زمان زیر نظر بگیریم تا ببینیم تا چه حدی می توان به این آقا و تیم آن و بیشتر از همه به ارز دیجیتال یرن فایننس اعتماد کنیم و بسنجیم که آیا سرمایه گذاری در این ارز در طول زمان مناسب است و سودآوری کافی را دارد یا که نه این هم یک آلت کوین است که می آید و زمانی هم به صورت کلی ناپدید خواهد شد.

همان طور که در ابتدای مطلب قول دادیم، به معرفی ارز دیجیتال yfi و همچنین بررسی آینده آن پرداختیم. 

همچنین اگر به استخراج رمزارزها و کسب درآمد ثابت از این طریق علاقه دارید، می توانید مطلب استخراج ارز با هارد | آموزش گام به گام رایگان را در این خصوص به صورت رایگان مطالعه کنید.

برای دوستانتان بفرستید: