برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارز دیجیتال خوب برای نوسان گیری

ارز دیجیتال خوب برای نوسان گیری کدامند؟ اگر در بازار ارزهای دیجیتال فعال هستید و به نوسان گیری از رمزارزها نیز علاقه دارید، باید ارز دیجیتال خوب برای نوسان گیری را بشناسید تا با کار بر روی آن ها، قادر باشید بیشترین میزان نوسان را از افزایش و کاهش قیمت بگیرید و سود خوبی بدین وسیله به دست آورید، پس اگر دوست دارید با بهترین ارز های دیجیتال برای نوسان گیری آشنا شوید، ما در این مطلب ۱۰ ارز دیجیتال خوب برای نوسان گیری را معرفی کرده ایم تا شما را با رمزارزهای مناسب نوسان گیری در بازار کریپتوکارنسی آشنا کنیم، پس تا انتها همراه کد بورسی بمانید؛

ارز دیجیتال خوب برای نوسان گیری

شناخت بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری برای تریدرهای بازار رمزارزها بسیار حائز اهمیت است؛ نوسان گیری و معاملات روزانه یکی از روش های گوناگون برای کسب درآمد در بازار کریپتوکارنسی به حساب می آید که از مزایا و معایب مخصوص به خود برخوردار است. برخلاف تصور تعداد زیادی از کاربران مبنی بر این که نوسان، شبیه قمار است و شرکت در آن به هیچ عنوان نمی تواند گزینه خوبی برای معامله گران باشد، روشی جا افتاده است و تعداد زیادی از تحلیلگران برجسته جهان از تکنیک های آن در راستای سرمایه گذاری و کسب سود از بازار ارزهای دیجیتال بهره می گیرند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


البته این را هم باید در نظر داشته باشید که استفاده از این تکنیک نیاز دارد تسلط زیادی بر علم تحلیل تکنیکال رمزارزها و همچنین تحلیل بنیادی داشته باشید. نکته شایان ذکر دیگر این که به دست آوردن درآمد حرفه ای مستلزم آموزش حرفه ای و کسب تجربه در بازارهای مالی است، در غیر این صورت حتی استفاده از موثرترین تکنیک های معاملاتی هم نمی توانند نیاز شما در این بازار را پاسخگو باشد، چرا که استفاده از بهترین تکنیک ها ققط ۳۰ تا ۴۰ درصد از مسیر موفقیت در سرمایه گذاری در بازار رمزارزها به حساب می آید. در ادامه قصد داریم ۱۰ ارز دیجیتال خوب برای نوسان گیری را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم، پس حتما تا انتها همراه کد بورسی بمانید.

آیا پامپ و دامپ هم میتواند مناسب نوسان گیری باشد؟

قبل از معرفی ارزهای دیجیتال خوب برای نوسان گیری ، باید در مورد یک موضوعی صحبت کنیم؛ پامپ و دامپ با نوسانات رمزارز و معاملات روزانه در این بازار دو مفهوم کاملا فرق می کند. تشخیص دادن بهترین رمزارز برای نوسان گیری و استفاده از تکنیک های مرسوم بدین منظور، روشی علمی و منطقی برای سرمایه گذاری و کسب سود در این بازار به حساب می آید. هرچند نمی توان به سادگی از خطرات این مسیر چشم پوشی کرد، ولی همچنان کاربران بسیاری وجود دارند که با استفاده از این روش ها، بدون پشتوانه خبری و سرمایه گذاری بسیار زیاد، توانسته اند سودهای بسیار خوبی کسب کنند. پامپ و دامپ بیشتر یک کلاهبرداری در بازار رمزارزها به حساب می آید. چنانچه در فکر یادگیری نحوه نوسان دادن رمزارز با هدف مشاهده پامپ و دامپ و همچنین شناخت بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری هستید، کلاه شما می تواند گزینه خوبی برای این دسته از افراد باشد!

چرا که در حال حاضر سرمایه خود را در معرض خطر بزرگی قرار می دهد که دیگر نمی توان به این سادگی از آن خارج شد. تمام ماهیت پامپ ها و دامپ ها در بازار رمزارزها برای کلاهبرداری و سوء استفاده از تریدرهای خرد تنظیم شده است و هدف دیگری وجود ندارد. چنانچه فکر می کنید به اندازه کافی در این بازار پیشرفت کرده اید تا از این فرآیند سود به دست آورید، به احتمال زیاد ظرف چند سال آینده به یکی از بزرگ ترین میلیاردرهای دنیا تبدیل می شوید. نکته مهمی که در این خصوص باید به آن توجه داشته باشید اینجاست که بیشتر تریدرهای فعال در این روش سرمایه گذاری، به جای تبدیل شدن به میلیاردرهای بزرگ جهان، سرمایه کمی را در این بازار به هدر داده اند!

۱٫ ارز دیجیتال اتریوم

اتریوم یکی از رمزارزهای معتبر بازار است که در لیست بهترین رمزارزها برای نوسان گیری قرار می گیرد. البته این را هم باید در نظر داشت که اتریوم گزینه مناسبی برای معاملات روزانه به حساب نمی آید، چرا که این ارز دیجیتال به صورت معمول کارمزد نقل و انتقال زیادی دارد، لذا پس از خرید و فروش، این امکان وجود دارد که مجبور شوید هزینه زیادی برای آن پرداخت کنید، ولی چنانچه اتریوم را در ولت دیجیتالی خود دارید، قادرید به سادگی از آن برای ترید بهره بگیرید. شبکه بلاک چین فوق العاده ای که برای اتریوم توسعه داده است، این ارز دیجیتال را نیز برای سرمایه گذاری و هم برای استفاده به گزینه مناسبی تبدیل کرده است.

حتما بخوانید : بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۲


این رمزارز با بروزرسانی های خود در بازار رمزارزها، به صورت مداوم خود را با شرایط جدید وفق می دهد و روز به روز بر کاربردهای فراوان شبکه بلاک چین اضافه می شود. اتریوم هنوز گزینه عالی برای کاربرانی به حساب می آید که به دنبال سرمایه گذاری در کریپتوکارنسی هستند. لذا پیشنهاد ما این است که حتما بخشی از سرمایه خود را در استراتژی های مختلف ترید در بازار ارزهای دیجیتال به این رمزارز مشهور اختصاص دهید.

۲٫ ارز دیجیتال بایننس کوین 

بایننس کوین، یکی دیگر از رمزارزهای مناسب برای پرداخت آنلاین و جایگزینی برای پول های واقعی به حساب می آید که صرافی بزرگ بایننس از آن پشتیبانی تمام و کمال می کند، از همین روی بسیاری از تحلیلگران و تریدرها علاقه بسیاری به سرمایه گذاری در آن دارند. لذا چنانچه به دنبال یک ارز دیجیتال خوب برای سرمایه گذاری کوتاه مدت یا نوسانگیری هستید، می توانید به سادگی روی ویژگی های بایننس کوین حساب باز کنید.

۳٫ ارز دیجیتال ترون 

ارز دیجیتال سومی که در لیست بهترین رمزارزها برای نوسان گیری قرار است معرفی کنیم، رمزارز ترون می باشد. به علت حجم زیاد کوین های در حال گردش در شبکه رمزارزهای ترون، قیمت این رمازرز نتوانسته رشد زیادی را تجربه کند و در حال حاضر حتی به یک کوین هم نرسیده است. با این وجود برای افرادی که به دنبال نوسان در بازار رمزارزها هستند، گزینه خوبی به حساب می آید. همچنین اعتبار بسیار بالای ترون، آن را به یک رمزارز معتبر و شناخته شده تبدیل می کند و تریدرها به سادگی می توانند به کیفیت بالای این رمزارز اعتماد کنند.

۴٫ ارز دیجیتال دوج کوین

جالب است بدانید که این ارز دیجیتال پس از این که بیت کوین توانست برای نخستین بار به قیمت ۱۰۰۰ دلار برسد، برای شوخی و دست انداختن طرفدارهای بیت کوین طراحی شد! نماد این رمزارز عکسی از یه سگ با نژاد شیبا اینو است که در همان سال ها به صورت یک میم کوین بین کاربرای شبکه های اجتماعی مشهور شده بود. درست است که این ارز در ابتدای امر تنها یک شوخی بود، ولی رفته رفته بین کاربرای شبکه های اجتماعی در سراسر جهان جایگاه خود را پیدا کرد. رمزارز دوج کوین امروز به وسیله جامعه متعصب و افراد مشهوری مانند ایلان ماسک و ویتالیک بوترین حمایت می شود. تا پیش از سال ۲۰۲۱ از این ارز بیشتر برای انعام دادن به تولید کننده های محتوا و جمع آوری کمک های بشر دوستانه برای کمک به حیوانات خیابانی و افراد کم توان مورد استفاده قرار می گرفت ولی از آن زمان به بعد، به لطف افراد مهمی که از آن حمایت می کنند، اهداف دوج کوین ارتقا پیدا کرده است و در سال ۲۰۲۲ نیز شاهد انتشار نقشه راه برای این ارز دیجیتالی بودیم.

حتما بخوانید : بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ


البته باید در نظر داشت که حرف و حدیث های بسیاری در دنیای مجازی درباره پتانسیل های دوج کوین جهت تبدیل شدن به یه استیبل کوین وجود دارد؛ چنانچه نگاهی به نمودار این ارز بی اندازید، نوسانات آن به اندازه ای بالاست که توجه هر معامله گری را به خود جلب خواهد کرد. شاید به همین دلیل تصور استیبل کوین شدن دوج کوین برای ما دشوار باشد. جالب است بدانید که این ارز یکی از سودده ترین ارزهای دیجیتال بازار کریپتوکارنسی به حساب می آید که به صورت معمول بین ۱۵ ارز دیجیتال برتر دنیای کریپتوکارنسی جای می گیرد. افرادی که دنبال یه شت کوین برای نوسانات روزانه هستند، بایستی ارز دوج کوین را در واچ لیست خود قرار دهند؛ همچنین به منظور این که بهترین نتایج را بگیرند، اخبار و توییت های مربوط به این ارز می تواند بسیار کمک کننده باشد.

۵٫ ارز دیجیتال شیبا اینو

رمزارز شیبا اینو به عنوان یکی از شت کوین‌ های بازار ارزهای دیجیتال خود را مطرح کرده است که شرایط ایمن‌ تری نسبت به هم‌ نوعان خود دارد. این رمزارز در سال های اخیر رفتار عجیبی از خود نشان داده است و شرایط ایده‌ آلی را برای سوددهی کاربران فراهم کرده است. همچنین باید به این اشاره کرد که حجم معادلات آن هم به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرد. با این وجود باز هم شیبا اینو یکی از شت کوین‌ های بازار ارزهای دیجیتال به حساب می آید و سرمایه گذاری در آن با سود و ریسک بسیار بالایی همراه است.

۶٫ ارز دیجیتال مونرو

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

رمزارز مونرو به عنوان یکی از قدیمی‌ ترین رمزارزهای دنیای ارزهای دیجیتال، از پشتیبانی جامعه قدرتمندی برخوردار است. این ارز دیجیتال نوسانات قیمتی زیادی را به خود دیده است و ارتباط کم تری با سایر رمزارزها دارد. به عبارت دیگر می‌ توان گفت بتای آن منفی است. ضمن این که این رمزارز در صرافی‌ های مشهور بسیار برای خرید و فروش در اختیار معامله گران قرار می گیرد و معامله آن در بازار بسیار ساده است. بنابراین می توان این طور نتیجه گرفت که مونرو یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری در بازار رمزارزهاست.

۷٫ ارز دیجیتال ایاس

جالب است بدانید که ارز ایاس چندین بار توانسته قیمت خود را در اوج ببیند. این امر سطح بالای نوسانات را روشن می کند. به همین خاطر به دست آوردن سود به خاطر این نوسانات شدید قیمتی می تواند برای نوسان گیران بازار رمزارزها جذابیت های بسیاری داشته باشد. با پشتیبانی فعال تیمی که در بیشتر صرافی‌ های کل دنیا وجود دارد، ایاس می تواند گزینه دیگری باشد که برای نوسان گیری در بازار رمزارزها می توانید از آن استفاده کنید.

۸٫ ارز دیجیتال سیف مون

سیف مون یکی از شت کوین های بازار است که برای نوسان گیری می تواند گزینه مناسبی باشد؛ این ارز یکی از تازه وارد ترین ارزهای بازار به حساب می آید که به عنوان یکی از اصلی ترین شت کوین های بازار خود را معروف کرده است. برای ساخت و توسعه این ارز از شبکه بلاک چینی بایننس اسمارت چین استفاده شده است. پروژه ای که پشت این ارز قرار دارد،  به یک اکوسیستم مالی متمرکز بر اساس CeFi ارتباط دارد. جالب است بدانید که این سیستم دقیقا در مقابل دیفای قرار دارد؛ سیف مون را می توانیم یکی از شت کوین های آینده دار لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری وب سایت کد بورسی دانست.

حتما بخوانید : بهترین ارز دیجیتال جهت استخراج در سال ۲۰۲۱


بسیاری از سرمایه گذارهای بازار کریپتو به آینده این ارز امیدوارند، ولی با توجه به سابقه اندکی که این ارز دارد، نمی تواند برای سرمایه گذاری بلندمدت گزینه مناسبی به حساب آید ولی برای نوسان گیری کوتاه مدت، می تواند جزو بهترین گزین ها باشد. البته این را هم باید در نظر داشت که این ارز برای نوسان گیری شت کوین ها بسیار مناسب است و با تحت نظر گرفتن آن، می توانید سود بسیار خوبی از آن به دست آورید. یکی از نکات حائز اهمیتی که موجبات رشد ۱۵۰ درصدی این ارز را در مدت زمان کوتاهی فراهم کرده است، امکان توکن سوزی در این ارز می باشد.

۹٫ ارز دیجیتال تتر!

سرمایه گذاری و ترید روی ارز تتر تنها برای کاربران ایرانی و معامله گران کشورهایی که ارزش پولی اندکی در برابر دلار آمریکا دارند، امکان پذیر است! همان طور که می دانید تتر یک استیبل کوین به حساب می آید و قیمت آن همواره در حدود یک دلار در بازار باقی خواهند ماند، از همین روی ارزش نوسان دلاری ندارد. لذا افرادی که روش های پیش بینی قیمت دلار را می دانند، به جای خرید دلار از بازار آزاد به صورت مستقیم، می توانند تتر بخرند و به سادگی از نوسانات قیمت دلار در ایران سود به دست بیاورند!

به این خاطر که قیمت رمزارز تتر به صورت پیوسته در بازار حدود ۱ دلار است، هیچ جای نگرانی نیست و ریسکی برای سرمایه گذاران به همراه نخواهد داشت ولی می تواند سود خوبی به همراه داشته باشد. البته این را هم باید در نظر داشت که نیاز به دقت چندانی نیز ندارید و باید شرایط دلار را در بازار داخلی برای خرید و فروش به موقع و سودده لحاظ کنید. در اصل، در این سرمایه گذاری شما در حال معامله دلار آمریکا هستید. ارزش دلار آمریکا نسبت به ریال ایران در حال رشد است و شما قادرید بدین وسیله سود خوبی به دست آورید.

۱۰٫ ارز دیجیتال ریپل

امروزه ارز دیجیتال ریپل، یکی از بهترین رمزارزها برای نوسان گیری در بازار به حساب می آید، ولی پیش از سرمایه گذاری می بایست مواردی مثل حجم، ارزش و تعداد کوین های در حال گردش آن را در نظر بگیرید. به این خاطر که قیمت این ارز دیجیتال چندان بالا نیست، می توان برای نوسان گیری با سرمایه گذاری بسیار کم اقدام نمود.


نتیجه گیری و کلام پایانی

نوسان گیری یکی از روش‌ های کسب سود در بازار رمزارزها به حساب می آید که مثل ده‌ ها روش کسب درآمد در این بازار، مزایا و معایب خاص خود را دارد و عمل کردن به آن برای رسیدن به موفقیت، به رعایت نکات مهم و اصول خاصی احتیاج دارد. در حقیقت چنانچه بدون آگاهی و تسلط کافی برای این کار اقدام کنید، انگار قمار کرده اید و این امکان وجود دارد که کل دارایی خود را از دست دهید. تعداد زیادی از تحلیل گران، تریدرها و معامله گران حرفه ای و قدیمی با روش نوسان گیری سود بسیار خوبی به دست می آورند و آن را راهی اصولی و معتبر به حساب می آورند. البته این را باید همواره در نظر داشته باشید که کسب درآمد از این روش نیازمند شناخت بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری، بهترین صرافی‌ ها، بهترین استراتژی موجود و داشتن عملکردی اصولی می باشد که ما در این مطلب آموزشی کد بورسی سعی کردیم به تمامی این موارد اشاره کنیم.

نوسان گیری و روش‌ هایی مثل اسکالپ تریدینگ یا ترید روزانه روش‌ هایی محسوب می شوند که برای بازه‌ های زمانی کوتاه‌ مدت بهترین گزینه به حساب می آیند. همان‌ طور که از اسم آن ها پیداست، این روش‌ ها مخصوص به معامله روزانه رمزارزها هستند نه سرمایه‌ گذاری با هدف بلند مدت! در این روش معامله گران به دنبال این اند که از تمامی نوسانات و حرکات قیمتی که پتانسیل سودآوری دارند، حداکثر استفاده را ببرند. برای مثال در روش معامله روزانه تمامی پوزیشن‌ های معاملاتی در یک روز باز و در پایان همان روز بسته می شوند.

با توجه به ماهیت نوسان گیری و نیازهای اولیه برای آن، به منظور تشخیص بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری، باید به دو عامل قدرت نقدشوندگی و نوسانات آن رمزارز توجه بسیار زیادی داشته باشند. با توجه به این موضوع که رمزارزهای برتر بازار ارزهای دیجیتال از قدرت نقدشوندگی و نوسان مناسبی برخوردارند، این امکان وجود دارد که بتوان نام آن ها را در لیست ۱۰ تایی ارز دیجیتال خوب برای نوسان گیری قرار داد. نهایتا این شمایید که با تحقیق، بررسی، تمرین، ممارست و کسب تجربه لازم تشخیص می‌ دهید که آیا استفاده از روش نوسان گیری با روحیات شما مطابقت دارد یا نه و در صورتی که قصد استفاده از این روش را دارید، کدام یک از رمزارزها می تواند بهترین گزینه برای نوسان گیری شخص شما در بازار کریپتوکارنسی باشد.

همان طور که قول داده بودیم، در این مطلب ۱۰ تا از ارز های دیجیتال خوب برای نوسان گیری را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم.

همچنین اگر دوست دارید با ارزهای دیجیتال در حال پیشرفت آشنا شوید، این مقاله بهترین فرصت برای شماست.

از نظر شما ارز دیجیتال خوب برای نوسان گیری چه ویژگی هایی دارد و چه ارزی را برای این کار مناسب می دانید؟

برای دوستانتان بفرستید: