برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آشنایی با ابزارهای تحلیل تکنیکال در سامانه آساتریدر (غیر حضوری)

آشنایی با ابزارهای تحلیل تکنیکال در سامانه آساتریدر به شما فعالان بازار سرمایه که از کارگزاری آگاه استفاده می کنید، کمک خواهد کرد تا با سامانه آسا و ابزارهای تکنیکالی که در آن برای شما در نظر گرفته شده است، بیشتر آشنا شوید تا بتوانید در صورت لزوم، از هر کدام از آن ها در زمان مناسب استفاده کنید و معاملات مناسب تری را در این بازار انجام دهید. بنابراین یک دوره رایگان برای آشنایی با ابزارهای تحلیل تکنیکال در سامانه آساتریدر در نظر گرفته شده است که در این مطلب سعی می کنیم همه چیزی که در خصوص این دوره رایگان باید بدانید را در اختیارتان قرار دهیم تا به سادگی بتوانید از محتویات آموزشی این دوره به بهترین شکل استفاده فرمایید.

آشنایی با ابزارهای تحلیل تکنیکال در سامانه آساتریدر

پیش از این در مورد آموزش خرید و فروش سهام در کارگزاری آگاه (آساتریدر) صحبت کرده بودیم و در این دوره بنا داریم به بررسی پنل تکنیکال سامانه معاملاتی آساتریدر کارگزاری آگاه بپردازیم و نکات حائز اهمیت و کاربردی آن را برای افرادی که در بازار بورس و به خصوص کارگزاری آگاه فعالیت می کنند، توضیح دهیم.

این دوره برای افرادی که از هم از کارگزاری آگاه استفاده می کنند و هم به تحلیل تکنیکال علاقه دارند، بیشترین کارایی را دارد، چرا که در این دوره با تمام ابزارهای تحلیل تکنیکال در سامانه کارگزاری آگاه آشنا خواهند شد و روش استفاده از هر کدام را نیز یاد خواهند گرفت.

معرفی دوره 

دوست داران حوزه تحلیل تکنیکال، همواره در حال تحلیل نمودار سهام شرکت‌ های گوناگون هستند تا بتوانند گزینه های خوبی برای سرمایه گذاری پیدا کنند. همچنین باید در نظر داشت که استفاده از پنل تکنیکال با اطلاعات نموداری صحیح، نخستین گام جهت آغاز تحلیل به حساب می آید، ولی در این بین نحوه استفاده از پنل تکنیکال و قابلیت های گوناگون آن نیز به منظور تجزیه و تحلیل نمودار بسیار حائز اهمیت می باشد. لذا در این دوره چگونگی استفاده از پنل تکنیکال به صورت کامل به شما آموزش داده خواهد شد.

هدف از برگزاری این دوره چیست؟

به منظور تحلیل نمودار و همین طور تخمین قیمت های مناسب برای معامله سهام در بازار بورس، ابزارهای گوناگونی در دسترس است که از این ابزارها، هم به شکل کاملا ساده و هم به صورت پیشرفته می توان استفاده کرد. جالب است بدانید که هر یک از ابزارهای موجود در پنل تکنیکال سامانه خرید و فرش کارگزاری آگاه نشان دهنده مفهوم خاصی از تحلیل می باشد که به موارد مهم و کاربردی آن با ارائه مثال پرداخته می شود تا موضوعات دوره به صورت کامل برای شرکت کنندگان جا بیفتد و آن ها درک عمیقی از مباحث دوره پیدا کنند.

سرفصل های دوره کدامند؟

  • بررسی چنگال اندروز
  • تعیین حد سود و زیان
  • شناخت ابزار خطوط روند
  • چگونگی تعیین ریسک به ریوارد
  • چگونگی ذخیره و بارگزاری نمودار
  • چگونگی ورود به پنل تکنیکال آگاه
  • آشنایی اولیه با محیط پنل تکنیکال آسا
  • دلایل استفاده از نمودار تعدیل شده و لگاریتمی
  • بررسی نسبت‌ های فیبوناچی جهت تحلیل قیمتی
  • آشنایی با اندیکاتورهای RSI ،مکدی و مووینگ اوریج‌ ها
  • چگونگی جست و جوی نماد و شاخص‌ ها در تایم‌ فریم‌ های زمانی گوناگون

ثبت نام در دوره آشنایی با ابزارهای تحلیل تکنیکال در سامانه آساتریدربرای ثبت نام رایگان اینجا کلیک کنید

برای دوستانتان بفرستید: