Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
کیف پول مای اتر ولت {از صفر تا صد} | کد بورسی

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

کیف پول مای اتر ولت چیست؟

کیف پول مای اتر ولت چیست و چطور با آن کار کنیم؟ اگر در بازار رمزارزها فعالیت کرده باشید، مطمئنا می دانید که بعد از خرید ارز دیجیتال مورد نظرتان از صرافی مورد نظر، نیاز به کیف پولی دارید که دارایی های دیجیتالی خریداری شده را در آن به بهترین شکل نگهداری کنید. کیف پول مای اتر ولت یکی از آن دسته ولت هایی است که طرفداران بسیاری در کل دنیا و به ویژه ایران دارد و به همین دلیل ما این مطلب را ترتیب داده ایم تا شما همه چیز درباره کیف پول مای اتر ولت را به زبان ساده یاد بگیرید. نحوه ساخت اکانت، آموزش کار با کیف پول، آموزش انتقال و دریافت ارز، آموزش بازیابی کیف پول مای اتر والت و … از مواردی است که قصد داریم در این مطلب به بررسی آن ها بپردازیم، پس اگر می خواهید بدانید مای اتر ولت چیست تا انتها همراه ما بمانید؛

کیف پول مای اتر ولت

کیف پول مای‌ اتر ولت یکی از بهترین ولت ها برای ارزهای دیجیتال به حساب می آید که به صورت متن‌ باز طراحی شده است و تراکنش ها را تحت جاوا اسکریپت انجام می‌ دهد. جالب است بدانید که مای اتر ولت بهترین کیف پول برای ذخیره اتریوم و توکن‌ های مبتنی بر اتریوم یا همان ERC20 به حساب می آید که به اختصار به آن MEW نیز گفته می شود. آن ها همچنین خود را این چنین معرفی کرده اند که ما تیمی از علاقه‌ مندان به رمزارزها هستیم و خود را وقف این کرده‌ ایم که مطمئن ترین، ساده ترین و به جرات بهترین روش را برای مدیریت و اتریوم توکن‌ های ERC20 در اختیار کاربران خود قرار دهیم. MyEtherWallet در واقع کیف پول تحت وب نیست که شما در آن یک حساب کاربری به وجود آورید و باید این را در نظر داشته باشید.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


در حقیقت شما در این سایت کیف پول خود را می سازید و در کامپیوتر خود ذخیره می نمایید. نکته حائز اهمیت اینجاست که این فرآیند کاملا بر روی کامپیوتر شماست، نه سرورهای سایت. لذا زمانی که شما یک کیف پول جدید به وجود می آورید، مسئولیت نگهداری از آن با خود شما خواهد بود. به صورت کلی چنانچه کلیدهای خود را در جای امنی نگه دارید، هیچ خطری شما را تهدید نمی کند. استفاده از مای اتر ولت رایگان می باشد و هیچ کارمزدی برای شما به همراه نخواهد داشت. در وب‌ سایت رسمی ویدیوهای آموزشی بسیاری برای راهنمایی کاربران در نظر گرفته شده است و همچنین مای اتر ولت امکان ادغام با کیف پول‌ های سخت‌ افزاری را هم فراهم کرده است که این قابلیت، افزایش امنیت کیف پول مای اتر ولت را به همراه خواهد داشت.

در چه دستگاه‌ هایی میتوان از پول مای اتر والت استفاده کرد؟

خوشبختانه در زمان نصب و راه اندازی این کیف پول، محدودیت خاصی برای شما وجود نخواهد داشت، چرا که توسعه دهنده تلاش خود را به کار گرفته است تا کیف پول مای اتر ولت در پلتفرم‌ های گوناگونی قابل استفاده باشد، از همین روی روش های متنوع زیر را برای استفاده از Myetherwallet در اختیار شما خواهد بود:

  • نسخه وب
  • افزونه مرورگر کروم
  • نرم افزار موبایل اندروید و ios
  • نرم افزار دسکتاپ در سیتسم‌ های عامل ویندوز، مک و لینوکس

چنانچه می خواهید از نرم افزار در سیستم‌ های دسکتاپ استفاده نمایید، پیشنهاد ما به شما این است که از نسخه تحت وب این کیف پول کمک بگیرید. البته این را هم باید در نظر داشت که در زمان جست و جوی آدرس، باید به صحت لینک و Https توجه کنید، چرا که صفحات فیشینگ و کپی در کمین شما خواهند بود.

امنیت کیف پول مای اتر والت چگونه است؟

کیف پول مای‌ اتر ولت هیچ وقت کلید خصوصی کاربران خود را ذخیره نمی کند، لذا این کلیدها تنها بر روی کامپیوتر شما ذخیره خواهند شد و شما فقط مالک دارایی‌ های خود هستید. آدرس اتریوم یک رشته ۴۲ کارکتری می باشد، بنابراین باید مطمئن باشید که هیچگاه دو آدرس مشابه درست نمی شوند. چنانچه در هر ثانیه یک آدرس اتریوم جدید در کیف پول مای‌ اترولت به وجود آید، بیش از ۱۳ میلیارد سال زمان خواهد برد تا همه آدر‌س‌ ها تمام شوند. به منظور درک بزرگی این عدد کافی است این طور در نظر بگیرید که چنانچه =تعداد کل دانه‌ های شن روی کرده زمین را ۱۳۹ بار به خودش ضرب کنیم، به این عدد می رسیم!

حتما بخوانید : کیف پول ارز دیجیتال با کمترین کارمزد


مای‌ اتر ولت در راستای افزایش امنیت، کلیدهای خصوصی را به شکل تصادفی و با استفاده از فناوری تولید می کند، بدین ترتیب احتمال بازتولید کلیدهای خصوصی هم مثل کلیدهای عمومی به صفر خواهد رسید. همان طور که پیش تر هم بیان کردیم، مای اتر ولت یک کیف پول متن‌ باز است که کدهای آن در گیت‌ هاب موجود است و برنامه‌ نویسان توانایی این را دارند که کل جزئیات این کد را ببینند و در صورت نیاز آن ها را تغییر دهند. به صورت کلی می توان این طور گفت که سیستم‌ های متن‌ باز شفافیت بالایی دارند؛ در ادامه این که برای افزایش امنیت حساب کاربری در کیف پول مای اتر ولت چه کارهایی می توانید انجام دهید را بررسی کرده ایم؛

  • قبل از ارسال توکن به یک آدرس، آن یک بار را مورد بررسی قرار دهید.
  • رمز عبور قوی برای حساب کاربری خود انتخاب نمایید؛ در انتخاب این رمز قادرید از حروف بزرگ و کوچک، عدد و علائم نگارشی مثل نقطه و @ استفاده نمایید.
  • کیف پول Myetherwallet به صورت امن کیف پول شما را می سازد و کلیدها را به شما خواهد داد. به صورت کلی چنانچه از کلیدهای خود در جای امنی نگهداری کنید، خطری وجود نخواهد داشت و از بابت ها نگرانی وجود ندارد.
  • استفاده از یک کیف پول سخت‌ افزاری می‌ تواند خطرات سرقت سرمایه‌ شما را تا حادود زیادی کاهش دهد، چرا که کیف پول سخت افزاری از کلیدهای خصوصی شما بر روی یک فضای ذخیره سازی سرد و آفلاین نگهداری می کند.
  • از افزونه‌ های امنیتی مثل EAL و کریپتونایت استفاده نمایید، چرا که این افزونه‌ ها در زمان بازدید از یک صفحه مشکوک به شما اخطار خواهند داد. همچنین آنتی ویروس‌ های لایسنس دار می توانند امنیت دستگاه شما را تا حدود زیادی افزایش دهند.
  • هیچ وقت بر روی لینک‌ های مشکوک کلیک نکنید. بعضی مواقع این لینک‌ ها صفحات مخربی هستند که قصد دارند کلیدهای شما را صاحب شوند.
  • همواره آدرس وب‌ سایتی که از آن بازدید می‌ کنید را مورد بررسی قرار دهید و از صحت آن اطمینان یابید. بعضی مواقع وب‌ سایت‌ هایی با آدرس و ظاهر مشابه MyEtherWallet طراحی می شوند تا هکرها بدین وسیله قادر شوند کلیدهای خصوصی شما را به دست آورند.
  • به صورت معمول کاربران کلیدها و فایل‌ های خود را در تلگرام یا سرویس‌ های ذخیره ابری نگه می دارند، ولی این کار هم ریسک خاص خودش را خواهد داشت. سرویس‌ هایی مثل تلگرام، گوگل درایو و دراپ باکس روش خوبی برای نگهداری از فایل ها به حساب می آیند ولی این را هم باید در نظر داشته باشید که این شرکت‌ ها متمرکزند و ریسک شما به صفر نخواهد رسید.

چه توکن هایی در کیف پول مای اتر ولت پیشتیبانی می شوند؟

همانطور که از عنوان کیف پول MEW مشخص است، کیف پول مای اتر ولت، فقط مخصوص توکن های شبکه اتریوم است و با رمزارزهایی مانند اتریوم، اتریوم کلاسیک و سایر توکن های استاندارد ERC-20 مثل چین لینک سازگاری دارد، لذا می توان با استفاده از این امکان، اتریوم یا سایر توکن‌ ها را مستقیما یا از طریق کیف پول‌ های سخت افزاری لجر نانو مدل اس، ترزور و … مدیریت نمود.

حتما بخوانید : آموزش کیف پول مای سیلیوم


نهایتا چنانچه کاربران بخواهند اتر را به هر ارز دیجیتال دیگری مثل بیت کوین تبدیل کنند، بایستی از یک صرافی ارز دیجیتال کمک بگیرند. MyEtherWallet به شکلی طراحی شده است که به صورت انحصاری بر روی شبکه اتریوم، بایننس اسمارت چین و پلی گان کار می‌ کند و امروزه به نظر نمی آید این پلتفرم برنامه‌ ای برای کشف سازگاری آن فراتر از این شبکه‌ ها در دستور کار خود قرار دهد.

قابلیت های کیف پول MyEtherWallet 

  1. قابلیت کار با قراردادهای هوشمند
  2. ایجاد کیف پول جدید برای اتریوم
  3. فرستادن آفلاین تراکنش‌ ها توسط امضاها
  4. ارسال و دریافت اتریوم و توکن‌ های ERC20
  5. قابلیت تبدیل رمزارزهای گوناگون از جمله توکن‌ های ERC20، اتریوم، اتریوم کلاسیک، بیت کوین و REP
  6. دسترسی به کیف پول‌ های گوناگون از جمله نرم‌ افزار تلفن‌ همراه، افزونه متامسک و سایر کیف پول‌ های موجود

چگونه کیف پول مای اتر والت بسازیم؟

۱٫ در ابتدای امر می بایست برنامه MyEtherWallet را دانلود نمایید.

۲٫ زمانی که برنامه را دانلود کردید، تصویر جدیدی برایتان به نمایش در می آید که در آن باید رمز عبور مورد نظر خود را وارد کرده و برای ایجاد کیف پول مای اتر والت روی گزینه Create New Wallet کلیک نمایید؛ این را در نظر داشته باشید که این پسورد، کلیدهای خصوصی شما را رمزگذاری می‌ کند ولی به عنوان عبارت بازیابی محسوب نمی شود. شما برای باز کردن قفل کیف پول خود به گذرواژه + کلید خصوصی احتیاج خواهید داشت.

۳٫ بعد از کلیک روی Create New Wallet، یک دستورالعمل به منظور دانلود Keystore File در اختیار شما قرار خواهد گرفت که باید به دستورات خواسته شده آن عمل نمایید. نکات بسیار در مورد فایل کی‌ استور این است که به هیچ عنوان نباید آن را گم کنید، به این خاطر که بازیابی و ریکاوری ولت تنها با استفاده از آن قابل انجام است. بنابراین هرگز آن را در اختیار شخص ثالثی قرار ندهید و از آن یک بک‌ آپ و نسخه پشتیبان تهیه و در جای امنی نگهداری کنید.

۴٫ بعد از خواندن دستورالعمل‌ ها، روی بخش Download Keystore File کلیک نمایید. بعد از انجام این‌ کار، گزینه Continue برای شما فعال خواهد شد.

۵٫ فایل UTC می بایست ذخیره شده و در جای امنی قرار بگیرد. در هر حالی، نام یا محتوای این فایل را عوض نکنید. شما باید این فایل را در یک هارد آفلاین یا یک پن درایو که به شکل آنلاین از آن استفاده نمی‌ کنید، نگهداری نمایید.

۶٫ به منظور مشاهده کلید خصوصی بر روی گزینه I understand Continue کلیک فرمایید.

۷٫ به منظور دریافت کیف پول کاغذی روی بخش Print Paper wallet کلیک نمایید، چنانچه نمی‌ توانید از کیف پول کاغذی خود درست مراقبت کنید، انجام این کار توصیه نمی‌ شود، به این خاطر که اختیاری است.

۸٫ به منظور بازگشت به این صفحه در مرحله ۷ روی گزینه Save Your Address کلیک فرمایید.

۹٫ شما با موفقیت کیف پول جدید مای اتر والت خود را به وجود آورده اید.

انجام تراکنش در MyEtherWallet چگونه است؟

مای اتر ولت چیست

انجام تراکنشات توسط MEW بسیار ساده است؛ فقط کافی است آدرسی که قصد دارید اتریوم یا توکن به آن بفرستید را داشته باشید. چنانچه قصد انتقال حجم بالایی از اتر یا توکن‌ های ERC20 را داشته باشید، توصیه ما این است که ابتدا برای اطمینان از کارکرد درست همه چیز، با حجم کم تر آغاز نمایید.

مرحله اول: بر اساس آموزش‌ های مرحله پیش به کیف پول خود مراجعه کنید.

مرحله دوم: چنانچه به شکل اتوماتیک به قسمت انجام تراکنش انتقال داده نشدید، می‌ توانید از سمت چپ صفحه، به قسمت Send وارد شوید.

مرحله سوم: در قسمت سند ارز دیجیتال مورد نظر، میزان و آدرس مقصد را وارد نمایید.

  • بخش type : ارز مورد نظر
  • بخش amount : مقدار تراکنش
  • بخش to address : آدرس گیرنده
  • بخش transaction fee : کارمزد تراکنش؛ در نظر داشته باشید که به صورت پیش‌ فرض روی حالت ایده آل شبکه قرار دارد و خیلی نیاز به تغییر آن نیست؛
  • بخش آخر : تنظیمات کارمزد و محدودیت آن که اختیاری است

آدرس را دو و سه بار دیگر چک کنید، به این خاطر که امکان بازگرداندن مبلغ فرستاده شدده وجود ندارد. به منظور راحتی کار در زمان‌ هایی که قصد انتقال کل سرمایه‌ های خود را دارید، قادرید از گزینه Send Entire Balance استفاده نمایید. چنانچه توکن مورد نظر شما در فهرست مشاهده نمی‌ شود، قادرید آن ها را از سمت چپ همین صفحه یعنی قسمت Custom Tokens+ اضافه نمایید.

  • کادر اول : آدرس قرارداد هوشمند توکن؛ قادرید آن را از سایت رسمی توکن دریافت نمایید
  • کادر دوم : نماد توکن؛ به صورت معمول به شکل اتوماتیک بعد از وارد کردن آدرس قرارداد تکمیل می شود
  • کادر سوم : ارقام اعشاری؛ به صورت معمول به شکل اتوماتیک پس از وارد کردن آدرس قرارداد تکمیل می شود

مرحله چهارم: با کلیک بر روی گزینه Send Transaction و تایید آن در مرحله بعدی، تراکنش شما صورت خواهد پذیرفت.

نکته مهم : چنانچه از MEWconnect بهره می گیرید، ملزم به تایید آن بر روی تلفن همراه خود خواهید بود.

تراکنش شما انجام شد. به منظور ثبت گزارش قادرید هش تراکنش خود را نگه دارید. به منظور اطمینان از درستی انجام تراکنش، قادرید هش تراکنش را در Etherscan ببینید.


نتیجه گیری و کلام پایانی

مای اتر ولت همواره در صدر کیف پول‌ های اتریوم قرار دارد. به خصوص از زمانی که اپلیکیشن آن با ظاهری دلپذیر و رابط کاربری کاربرپسند آن برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس عرضه شده است. این کیف پول در کنار این که به شما اماکن استفاده به شکل آنلاین و از طریق یک مرورگر وب را نیز می‌ دهد، بلکه می‌ تواند با کیف پول‌ های سخت افزاری هم ارتباط برقرار کند تا به شکل آفلاین رمزارزها خود را مدیریت نمایید و استرس هکرها را نداشته باشید. بنابراین تفاوتی ندارد از آن به عنوان یک کیف پول معمولی برای معاملات کم خود استفاده می‌ کنید یا مای اتر والت را برای جابجایی مقدار زیادی رمزارز مورد استفاده قرار می دهید، کیف پول مای اتر انعطاف بالایی دارد و این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا به هر صورتی که خواستید از آن استفاده نمایید.

شیوه کار با آن هم بسیار ساده است و حتی کاربران مبتدی دیجیتالی اتریوم و توکن‌ های اتریوم مبتنی بر ERC20 هم می توانند روی آن حساب کنند. مای اتر ولت کیف پولی است که تعداد زیادی از توکن‌ ها و رمزارزها را پشتیبانی می کند. توکن‌ های بلاکچین اتریوم، بایننس اسمارت چین، پلی گان، توکن‌ های غیرمثلی و همه پروژه‌ های غیر متمرکز در این کیف پول پشتیبانی می شوند. یکی از بزرگ ترین نقاط قوت مای اتر ولت این است که کلیدهای خصوصی روی سرور اصلی ذخیره نمی شوند و تنها دارنده کیف پول مسئول نگهداری از این کلید هاست. این موضوع به صورت همزمان می‌ تواند از نظر بسیاری از کاربران، به عنوان نقطه ضعف تلقی شود، به این خاطر که در صورت از بین رفتن این کلیدها، دارایی کاربر عملا نابود خواهد شد.

همان طور که قول داده بودیم، در این مطلب همه چیز درباره کیف پول مای اتر ولت را مورد بررسی قرار دادیم.

همچنین اگر می خواهید با بهترین کیف پول های سخت افزاری نیز آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را بخوانید.

هر سوال یا ابهامی در مورد کیف پول myetherwallet داشتید، تنها کافی است از بخش ارسال دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

برای دوستانتان بفرستید: