برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارز دیجیتال متال چیست و چطور کار میکند؟

آیا شما میدانید که ارز دیجیتال متال چیست و نحوه فعالیت آن در بازار ارزهای دیجیتال چگونه است؟ اصلا دنیای مهیج و پرسود آلتکوین ها را دنبال می کنید؟ در این مطلب آموزشی در کنار این که می گوییم ارز دیجیتال متال چیست و چطور کار می کند، خواهیم گفت که برای خرید ارز دیجیتالی متال از کدام صرافی ها می توانید استفاده کنید و همچنین کیف پول هایی هم که از ارز دیجیتال MTL پشتیبانی می کنند را نیز معرفی می کنیم تا دقیقا بدانید ارز دیجیتال متال چیست و چه آینده ای در انتظارش است، پس اگر دوست دارید همه چیز درباره ارز دیجیتال Metal را یاد بگیرید، این مطلب فقط برای شما نوشته شده است.

ارز دیجیتال متال چیست؟

رمزارز متال واحد پول بومی محصولات متال و قسمت اساسی از اکوسیستم متال می باشد که به گفته تیم سازنده، ارسال و دریافت هرگونه ارز دیجیتال به دوستان در متال پی، فوری و فاقد کارمزد می باشد! متال به منظور پرداخت سریع و آسان رمزارزها و تراکنش های پرسرعت ساخته شده است و کاربران در زمان ارسال، دریافت و یا به صورت کلی معامله MTL هیچ کارمزدی نیاز نیست پرداخت کنند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


همچنین کاربران متال پی در زمان خرید دیگر رمزارزها در صورت داشتن MTL، کارمزدهای خیلی ناچیزی می پردازند و کارمزد صفر برای هر شخصی که ۱۰ هزار MTL داشته باشد، در نظر گرفته شده است. MTL با هدف مفید و سودآور بودن برای نگهداری به وجود آمده است و سوخت متال پی به حساب می آید و اجازه داده است که این رمزارز به یکی از معدود ارزهای دیجیتالی تبدیل شود که تحت پوشش موسسه فدرال بیمه سپرده قرار گرفته است.

در برخی از صرافی های معتبر، کاربران قادرند با پرداخت کارمزد از طریق MTL، هزینه ها را تا حدود بسیار زیادی کم کنند و همچنین می توانند مزایای وفاداری برای نگه داشتن MTL در صرافی را دریافت نمایند. ارز دیجیتال متال امروزه یک توکن به حساب می آید که بر روی پلتفرم اتریوم فعالیت می کند، ولی در بلاکچین بومی متال یعنی پروتون در دسترس است. راه اندازی متال بر روی پروتون قابلیت های جدید زنجیره ای را برای MTL را به ارمغان آورده است. این رمزارز از عرضه در گردش بیش از ۶۵ میلیون سکه و حداکثر عرضه تقریبا ۶۷ میلیونی سکه برخوردار است.

نحوه کار ارز دیجیتال Metal چگونه است؟

هدف اصلی رمزارز متال این است که افراد بتوانند در یک زمان به سادگی خرید و پرداخت خود را استفاده از این ارز انجام دهند. به این منظور MTL از توکن ERC20 بهره می گیرد، لذا این ارز به صورت متن باز وجود دارد و همه می توانند برای توسعه آن سعی خود را بکنند.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال لونا چیست و چطور کار میکند؟


جالب است بدانید که سیستم تبلیغاتی این ارز به شکلی طراحی شده است که افراد را ترغیب می کند تا پرداخت های خود را از طریق برنامه انجام دهند و در ازای انجام هر تراکنش، ارز دریافت کنند. البته باید این را هم در نظر داشته باشید که این تبلیغ تنها برای دادن پاداش به کاربران نیست، بلکه از این طریق توکن های جدید متال نیز روانه بازار کریپتوکارنسی خواهد شد.

مزایای پلتفرم ارز دیجیتال متال چیست؟

  1. زمانی که متال پی به صورت کامل توسعه پیدا کند، از طریق گزینه های گوناگون پرداخت، در فروشگاه های آنلاین و کالاهای فیزیکی، در دنیای واقعی ادغام می شود و در انتها نیز در سیستم های بانکی موجود نیز یکپارچه سازی خواهد شد که به عنوان ابزاری جایگزین به منظور ساده سازی انتقال وجه نقد به صورت رمزپرداخت کار خواهد کرد.
  2. متال یک توکن ERC20 می باشد و این بدین معنی خواهد بود که با طراحی به وسیله طیف وسیعی از کیف پول و مبادله که از ETH پشتیبانی می شود. این ارز دیجیتالی برای توزیع سکه های MTL از مکانیسم اجماع پرداخت های پردازش شده در نوع اول بهره می گیرد. در واقع می توان این طور گفت هک این مکانیسم جدید انقلابی است و بسیار متفاوت از رویکردهای معمول اثبات سهام یا اثبات کار است و به صورت خاص به وسیله تیم توسعه برای MTL طراحی شده است.
  3. متال بی شک یکی از انقلابی ترین کاربردهای بلاکچین به حساب می آید. پلتفرم متال پی از روش هایی مانند استخراج یا استیکینگ حاصل نخواهد شد. این یک پلت فرم کامل بانکی و پرداختی با پشتیبانی از ارزهای دیجیتال و همچنین ارزهای فیات است و هدف آن استفاده از آن به عنوان گزینه ای برای برنامه های کاربردی مثل PayPal یا Venmo است، با داشتن مجموعه ای از امکانات قدرتمند که همه از فناوری blockchain غیرمتمرکز و رمزنگاری شده امن استفاده می کنند.

نحوه خرید و فروش رمزارز MTL

با صرافی که MTL را در لیست معاملات خود گنجاده است، ارتباط برقرار نمایید و در گام بعدی باید برای ایجاد حساب کاربری در آن صرافی اقدام نمایید. در صورت وجود مبادلات ارز دیجیتال معدودی به شما این امکان را می دهد تا دلار آمریکا را با MTL مورد معامله قرار دهید، لذا نخستین گام پیدا کردن یک صرافی مطمئن و مناسب است که از معاملات ارز دیجیتال متال پشتیبانی نماید.

به منظور ایجاد حساب کاربری در صرافی ابتدا نیاز به ثبت نام در آن خواهید داشت و در گام بعدی باید واریز وجه را انجام دهید و حساب کاربری خود را شارژ کنید تا در نهایت بتوانید برای خرید MTL اقدام کنید. امروزه متال را می توان در صرافی های گوناگون مثل Upbit ،Binance ،Huobi ،OKEx و Cryptopia خریداری کرد و Upbit و Binance بیشترین حجم را در این ارز دیجیتال به خود اختصاص داده اند.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال feg چیست و چطور کار میکند؟


وقتی که پلت فرم متال پی به صورت کامل در دسترس عموم قرار گیرد، کاربران قادر خواهند شد متال را با ارز فیات و دیگر رمزارزها به وسیله این پلتفرم مورد معامله قرار دهند. با توجه به طراحی، ماهیت و استفاده در نظر گرفته شده از MTL، نمی توان آن را به معنای متعارف استخراج و ذخیره کرد، اما با این وجود می توان آن را از طریق معاملات صورت گرفته یا تبدیل از fiat به MTL از طریق پلت فرم متال پی به دست آورد.

کیف پول مناسب برای نگهداری از ارز دیجیتال متال

به این خاطر که متال یک توکن ERC20 می باشد، بر روی بیشتر کیف پول هایی که از اتریوم پشتیبانی می کنند، قابل ذخیره و مدیریت می باشد. کیف پول های معروف اتریوم از قبیل کوینومی، لجر نانو اس، ترزور، اکسودوس، جاکس، تراست والت، MyEtherWallet ،metamask و Mist هستند. این شرکت خالق توکن های MTL و کیف پول ارز دیجیتال است که در روی بلاکچین اتریوم طراجی شده است.

ارز دیجیتال Metal

کیف پول دیجیتال متال پی این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا با اتصال برنامه به حساب های بانکی خود، آزادانه برای خرید و فروش ارزهای MTL و fiat را به دیگر کاربران Metal Pay اقدام نمایید. هر کاربر با توجه به این موضوع که در الگوریتم اثبات پرداخت های پردازش شده ساخته شده است، از MTL به دلیل خرید، ارسال یا نگه داشتن پول در کیف پول دیجیتال متال پی پاداش دریافت می کند.

آینده ارز دیجیتال MTL

رمزارز متال که از سال ۲۰۱۶ میلادی به محبوبیت بسیار خوبی دست پیدا کرد، توانست رشد قیمتی بسیار زیادی را ثبت نماید. متال که با نماد MTL در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می شود، در حال حاضر رتبه ای بهتر از حوالی ۳۰۰ ندارد ولی آینده این ارز تا حدود زیادی روشن است. سهم کمتر از ۰٫۰۰۵ درصد متال در کل میزان تراکنش و کل بازار ارزهای دیجیتال بدین معنی نیست که رمزارز متال از سیستم و ساختار قدرتمندی ندارد.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال گراف چیست و چطور کار میکند؟


از طرف دیگر با دیدن حجم مبادلات روزانه ۷٫۶۵ میلیون دلاری ارز دیجیتال متال می‌ توان توقع داشت که این رمزارز در آینده ای نزدیک با یک افزایش قیمت بسیار خوب مواجه شود و ارزش بازار این ارز نیز تا حدود زیادی افزایش یابد. جالب است بدانید که  ارز دیجیتال MTL به نوعی در سال ۲۰۱۷ قیمت حدود ۱۴ دلار را نیز تجربه کرد و باید دید چه زمانی قادر است این سقف قیمتی رویایی خود را بشکند و به سمت اهداف قیمتی جدید حرکت کند.

در خصوص روند قیمتی ارزهای دیجیتال مختلف، یک قانون نانوشته وجود دارد و آن هم این است که اگر رمزارزی به قیمت بالایی رسید و پس از آن کاهش قیمت را تجربه کرد، پس از گذشت مدت زمان نسبتا طولانی می توان این انتظار را داشت که این رمز ارز افزایش قیمت شدید مجددی را تجربه کند. این عامل در خصوص رمزارز MTL نیز به احتمال زیاد صادق خواهد بود. سیستم اجرایی خاص متال، اهداف بلند مدت آن و همچنین داشتن پتانسیل‌ های مختلف برای رفع مشکلات مربوط به این زمینه از مواردی به حساب می آیند که به نوبه خود موجب خواهد شد که بتوان این انتظار را داشت تا ارز دیجیتالی متال افزایش قیمت مناسبی را تجربه نماید.

آیا ارز دیجیتال متال برای سرمایه گذاری بلندمدت مناسب است؟

رمزارز متال به لطف سیستم خود قادر است یک ارز دیجیتالی مناسب برای سرمایه گذاری محسوب شود. متال مطابق با بلاکچین اتریوم و توکن ERC20 طراحی شده است. در واقع متال را می‌ توان نوعی فرایند خاص برای انجام پرداخت از طریق توکن خاص به حساب آورد. این ارز دیجیتالی با هدف توانمند سازی افراد برای انجام سریع و آسان تراکنش و فرایند خرید و فروش مربوط به مایحتاج روزانه، سرمایه گذاری‌ های کلان و موارد مشابه به آن ایجاد شده است و باید دید در آینده می تواند چه قیمت هایی را به خود ببیند.

ارز دیجیتال متای از طریق توکن ERC20 به شکل متن باز وجود دارد و این متن باز بودن این امکان را در اختیار همه قرار می دهد تا بتوانند به راحتی برای توسعه آن تلاش نمایند. یک قابلیت مثبت درباره متال این است که این رمزارز سیستم تبلیغاتی مخصوص به خود را داراست. وجود این سیستم تبلیغاتی به شکلی است که همه افرادی که متال دارند، به سادگی قادرند در این سیستم فعالیت کنند و همه فرایندهای پرداختی خود را در آن انجام دهند.

حتما بخوانید : هودل ارز دیجیتال دقیقا چیست؟


انجام هر تراکنش توسط این سیستم موجب می شود تا بتوانید به سادگی فعالیت کرده و از این طریق ارز دیجیتال متال دریافت نمایید. تیم توسعه این ارز از سال ۲۰۱۶ میلادی توانست به میزان بسیار زیادی در زمینه توسعه سیستم مالی این رمز ارز قوی فعالیت های مناسبی را شکل دهد. این سیستم مدیریتی به وسیله مدیر عامل و بنیان گذار مارشال هاینر هدایت می شود که همین امر موجب این شده که کیف پول ‌های بسیار زیادی برای این ارز دیجیتال قابل استفاده باشد.


همان طور که در ابتدای مطلب قول دادیم، به این پرداختیم که ارز دیجیتال متال چیست و چطور کار می کند. 

همچنین می توانید مطلب نکات مهم در ترید ارز دیجیتال برای ایرانیان را نیز در این خصوص بخوانید.

برای دوستانتان بفرستید: