برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آموزش کار با کیف پول کوینومی

آموزش کار با کیف پول کوینومی به شما کمک می کند تا نحوه کار با کیف پول coinomi را قدم به قدم یاد بگیرید؛ لذا ما تلاش داریم به زبان ساده به شما آموزش کار با کیف پول کوینومی را یاد دهیم تا اگر قصد استفاده از این ولت را دارید، یاد گرفته باشید که چطور حساب کاربری خود را ایجاد کنید، امنیت اکانت خود را افزایش دهید، ارز دیجیتالی واریز و برداشت کنید و … همچنین کارمزدهای کیف پول کوینومی و همه چیزی که برای استفاده از این والت باید بدانید را در آموزش کار با کیف پول کوینومی آورده ایم، پس اگر این کیف پول را دارید و یا قصد افتتاح حساب در آن را دارید، همین الان در کنار ما این کار را انجام دهید و نکات مهمی هم درباره کیف پول کوینومی و امنیت آن یاد بگیرید؛

آموزش کار با کیف پول کوینومی

کیف پول موبایل کوینومی در حال حاضر یکی از ولت های معروف رمزارزها بین تمامی کاربران در سراسر دنیاست. کوینومی، کیف پولی برای ارزهای دیجیتال است که در ابتدا تنها برای تلفن‌ های همراه هوشمند طراحی شده بود ولی نسخه دسکتاپ آن نیز در ادامه ارائه شد و هم اکنون قابل نصب و اسفتاده است. کوینومی امکانات رایج و معمول در هر کیف پولی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و با این وجود امکان دسترسی سریع به دارایی دیجیتال را هم به ارمغان آورده است. درباره رابط کاربری آن نکته شایان ذکر اینجاست که کاربران مبتدی و افرادی که با رمزارزها آشنایی چندانی ندارند هم به سادگی می توانند از این کیف پول و امکانات متنوع آن استفاده کنند. لازم به ذکر است که این کیف پول کاملاً رایگان است، بنابراین کاربران بدون نگرانی از ذخیره‌ امن ارزهای دیجیتال خود، می‌ توانند از خدمات این ولت بهره مند شوند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


کوینومی، در کنار این که یک ولت همه کاره به حساب می آید، این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بدون نیاز به ارسال پیوسته ارز دیجیتال به صرافی‌ ها برای انجام معامله، مستقیما از طریق رابط کاربری، این کار را انجام بدهند. نکته شایان ذکر دیگر این که کوینومی در ازای تبدیل رمزارزها کارمزدی در کنار هزینه تبدیل به وسیله چنجلی به تراکنش اضافه می کند و این طور درآمدزایی می نماید. لذا اگر نرخ تبدیل مستقیم در سایت چنچلی و کوینومی را با یکدیگر مقایسه نمایید، متوجه اختلاف قیمت جزئی آن ها که همان کارمزد کوینومی است، خواهید شد. این ولت از فناوری رمزنگاری در راستای امنیت کلمات بازیابی به همراه طراحی کاربر پسندی که نصب و کار با آن آسان است، بهره می گیرد و برای سیستم‌ عامل‌ های اندروید و آی او اس، ویندوز، لینوکس و مک قابل نصب و استفاده می باشد.

امنیت کیف پول کوینومی چگونه است؟

کوینومی از جمله ولت های نرم‌ افزاری است که کلیدهای خصوصی شما را روی دستگاه مورد استفاده مانند گوشی، تبلت یا رایانه ذخیره می نماید. به عبارتی در صورت هک شدن یا از بین رفتن اطلاعات سرورهای کوینومی، هیچ خطری کلیدهای خصوصی شما را تهدید نمی کند. با این وجود در این شرایط خودتان می بایست مسئولیت حفاظت از این داده‌ های حساس را بر عهده بگیرید و از نصب و استفاده هر گونه نرم‌ افزار مشکوک اکیدا خودداری نمایید. به صورت کلی کوینومی از امنیت بالایی برخوردار است ولی جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۹ ایجاد یک رخنه امنیتی در این کیف پول، نگرانی‌ هایی را برای کاربران این کیف پول به همراه داشت.

در طی این اتفاق، عبارت بازیابی کیف پول کوینومی در حین وارد شدن به وسیله گوگل برای بررسی غلط‌های املایی، به یک سرویس خارجی ارسال می‌ شد، بنابراین هر لحظه این امکان وجود داشت که سارقان آنلاین وارد این فرآیند شوند و کلمه به کلمه‌ عبارت بازیابی شما را یادداشت نمایند. در این شرایط کلیدهای خصوصی کاربر کاملا در اختیار هکرها قرار می گرفت، ولی در حقیقت این شکاف امنیتی سریعا برطرف شد تا دیگر تهدیدی برای کلیدهای خصوصی کاربران ولت کوینومی به حساب نیاید.

کیف پول Coinomi از چه ارزهایی پشتیبانی میکند؟

از دیگر موارد مهمی که در زمان انتخاب ولت دیجیتال، باید به آن توجه کنیم، تعداد ارزها و توکن‌ هایی است که کیف پول مورد نظر از آن ها پشتیبانی می کند. لذا چنانچه یک کیف پول تعداد زیادی از رمزارزها را پشتیبانی نماید، دیگر به استفاده از چند ولت مجزا را احتیاج نخواهیم داشت، به این خاطر که می توانیم همه رمزارزهای مورد نظر خود را در یک محل به صورت یکجا ذخیره و نگهداری کنیم. ولت کوینومی امروزه خدمات مربوط به بیش از ۱۲۰ شبکه بلاک چین را پشتیبانی می کند که بسیار قابل قبول است.

حتما بخوانید : نحوه انتخاب کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی ها


به عبارتی با استفاده از این ولت قادر خواهید بود بیش از ۱۷۷۰ نوع ارز دیجیتال را ذخیره، نگهداری و مدیریت کنید. ولت کوینومی از رمزارزهای اصلی و پرطرفدار مثل بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، بیت کوین کش، تتر و دیگر توکن‌ ها و ارزهایی که به طرفداران و کاربران حوزه کریپتوکارنسی محبوبیت بالایی دارند، پشتیبانی می کند. لیست کامل رمزارزهایی که این کیف پول از آن ها پشتیبانی می کند را می توانید در وب‌ سایت رسمی کوینومی مشاهده کنید.

آموزش ساخت کیف پول کوینومی

چنانچه برای نخستین بار قصد استفاده از والت کوینومی را دارید، باید به شکل زیر کیف پول کوینومی خود را ایجاد کنید:

۱) در ابتدای امر بایستی نرم‌ افزار کوینومی را دانلود و بر روی گوشی و یا دسکتاپ خود نصب نمایید. نسخه iOS کوینومی در فروشگاه اپل و نسخه اندروید آن در نرم‌ افزار Google Play در دسترس اند و نسخه دسکتاپ را هم از سایت رسمی کوینومی می توانید دانلود و نصب نمایید. لذا در این بخش نسخه‌ های گوناگون نرم‌ افزار مثل ویندوز، لینوکس و مکینتاش برای شما در دسترس خواهند بود.

۲) بعد از نصب، نرم‌ افزار را اجرا کنید و بر روی گزینه Create a New Wallet کلیک نمایید تا مراحل ایجاد اکانت جدید شروع شود.

۳) در ادامه عبارت بازیابی به شما نمایش داده می شود که باید آن ها را با دقت یادداشت کنید و به صورت فیزیکی در محلی امن نگه دارید. لذا اگر گوشی همراه خود را گم یا تعویض کنید و یا نرم افزار از روی دسکتاپ شما پاک شود، با استفاده از این عبارت بازیابی قادرید دارایی های دیجیتال خود را مجددا بازیابی نمایید. این را در نظر داشته باشید که دیگر افراد هم در صورت دسترسی و استفاده از عبارت بازیابی شما می توانند به دارایی های دیجیتالی شما دسترسی داشته باشند، بنابراین عبارت بازیابی اختصاصی خود را تحت هیچ عنوانی در اختیار شخص دیگری قرار ندهید و سعی کنید و به صورت آفلاین از آن ها مراقبت کنید و حتی عکس نگیرید که در صورت ایجاد ارتباط با اینترنت ریسک هک شدن را به جان بخرید.

۴) بعد از یادداشت عبارت بازیابی، باید برای تایید صحت عبارت مجددا آن را در بخشی که برای آن ها در نظر گرفته شده است، وارد نمایید.

۵) سپس نوبت به تعیین رمز عبور برای نرم‌ افزار می رسد تا امنیت مورد نیاز برای محافظت از رمزارزهای شما فراهم گردد. رمز عبور تعیین شده می بایست ترکیبی از حروف کوچک، بزرگ، اعداد و علائم باشد. حداقل تعداد کاراکتر برای رمز عبور ۸ عدد است، ولی اگر بخواهید می‌ توانید رمز بلندتر و ایمن‌ تری انتخاب فرمایید.

۶) سپس باید رمزارزهای مورد نظر خود را انتخاب نمایید؛ توکن هایی که در این قسمت انتخاب می‌ کنید، در صفحه اصلی نرم‌ افزار برای شما نمایش داده می شود، بنابراین بدین شکل قادرید آن ها را با دقت بیشتری کنترل و مدیریت نمایید.

۷) در انتها برای ایجاد اکانت در کوینومی، متن ارائه شده در مورد شرایط، قوانین و ضوابط کوینمی را بادقت مطالعه کنید و بر روی گزینه I agree کلیک نمایید تا فرآیند مربوطه تکمیل شود.

بعد از این که این ۷ مرحله را انجام دادید، کیف پول شما برای استفاده آماده است. در ادامه قصد داریم نحوه شارژ و و انتقال ارز کیف پول کوینومی را نیز توضیح دهیم تا در این خصوص نیز ابهامات شما برطرف شود پس همچنان با کد بورسی همراه بمانید.

نحوه شارژ کیف پول کوینومی

بعد از ایجاد اکانت در کوینومی، باید تعداد رمزارزهای خود بر روی کیف پول را افزایش دهید. چنانچه قبل از این، برای خرید ارز دیجیتال اقدام کرده باشید و قصد انتقال آن از یک کیف پول دیگر به کوینومی را داشته باشید، باید فرآیند دریافت دارایی دیجیتال بر روی این کیف پول را به شکل زیر انجام دهید:

۱) در ابتدای امر به کیف پول سابق خود که رمزارزها بر روی آن قرار دارند، مراجعه نمایید.

۲) در این کیف پول، به دنبال بخش ارسال دارایی با عنوان Send بگردید. قسمت ارسال رمزارز در هر یک از ولت های موجود در بازار امکان دارد در بخش متفاوتی نسبت به هم قرار داشته باشد. با این وجود این بخش به صورت معمول در صفحه اصلی نرم‌ افزار قابل مشاهده می باشد.

حتما بخوانید : آموزش کار با کیف پول اتمیک


۳) بعد از انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر، آدرس ولت کوینومی خود را به عنوان کیف پول مقصد وارد نمایید.

۴) سپس باید برای تعیین دقیق مقدار ارز دیجیتال اقدام کنید. بعد از انتخاب میزان مورد نظر، پروسه ارسال ارز دیجیتال را تکمیل کنید تا بعد از دقایقی رمزارزهای انتخاب شده در داخل اکانت کوینومی شما قرار گیرند.

با این وجود چنانچه تا به امروز سابقه خرید رمزارز و ذخیره آن را ندارید و برای نخستین بار قصد سرمایه‌ گذاری در این حوزه را دارید، مراحل زیر را انجام دهید:

  1. در ابتدای امر به یک صرافی آنلاین برای خرید رمزارز مراجعه فرمایید. حتما بین صرافی های معتبر یک صرافی را برای این کار انتخاب کنید تا ریسک هرگونه سواستفاده از دارایی های شما کاهش پیدا کند.
  2. در قسمت وارد کردن آدرس مقصد، آدرس کلید عمومی ولت کوینومی خود را وارد نمایید.
  3. بعد از پرداخت هزینه و تکمیل فرآیند خرید، رمزارزها در حساب کاربری کوینومی شما قرار خواهند گرفت.

انتقال ارز از کیف پول کوینومی

اگر قصد ارسال رمزارز از ولت کوینومی به ولت یا صرافی دیگری را داشته باشید، بایستی به شکل زیر عمل کنید؛

۱) به منظور مشاهده لیست رمزارزهای موجود در اکانت خود، گزینه موجود در گوشه سمت چپ بالای نرم افزار را انتخاب کرده و رمزارز مورد نظر خود را برای ارسال را انتخاب کنید.

۲) بعد از انتخاب رمزارز مورد نظر، بر روی گزینه Send در بخش پایین صفحه کلیک نمایید.

۳) در این مرحله باید آدرس کیف پول مقصد را وارد کنید.

۴) سپس می بایست میزان توکن مورد نظر خود را برای ارسال تعیین نمایید.

۵) بعد از بررسی دوباره و اطمینان از صحت آدرس گیرنده و میزان توکن ارسالی، گزینه send را کلیک نمایید.

نکته مهم : نهایتا باید در نظر داشته باشی که شیوه ارسال رمزارز برای همه توکن‌ ها و ارزهای تحت پوشش کوینومی، کاملا مشابه یکدیگر است. لذا به منظور ارسال دیگر ارزهای دیجیتال هم تنها لازم است در مرحله اول توکن مورد نظرتان را انتخاب کنید و به همان صورت که توضیح دادیم عمل کنید.

دریافت ارز در کیف پول کوینومی

اگر قصد دریافت توکن در ولت کوینومی را دارید، باید آدرس کلید عمومی ارز دیجیتال مورد نظر خود را بدانید. لذا به منظور مشاهده این آدرس، بایستی به شکل زیر عمل کنید؛

۱) در ابتدای امر باید بر روی آیکون منو در گوشه بالای سمت چپ نرم‌ افزار کلیک نمایید.

۲) در ادامه یک منوی کشویی ظاهر می شود. در این منو بر روی توکنی که قصد دریافت آن را دارید، کلیک نمایید.

۳) سپس آدرس عمومی آن ظاهر می شود؛ لذا کافی است این آدرس را کپی نمایید.

۴) آدرس کیف پول خود را برای فردی که قصد ارسال توکن برای شما دارد، بفرستید. همچنین در صورت تمایل به خرید توکن از طریق صرافی آنلاین، این آدرس را به عنوان مقصد خرید خود وارد نمایید.

حتما بخوانید : بازیابی کیف پول کوینومی به زبان ساده


پس از دریافت (یا ارسال) رمزارز، همه تراکنشات شما در فهرستی ذخیره می شوند و با کلیک بر روی گزینه Balance می‌ توانید به آن‌ ها دسترسی پیدا کنید.

نصب و راه اندازی والت کوینومی در نسخه موبایل

آموزش کار با کیف پول coinomi

۱) ولت کوینومی را با توجه به نوع سیستم عامل موبایل خود یعنی اندروید یا iOS بودن می توانید از coinomi.com/en/downloads دانلود نمایید ( در نظر داشته باشید که برای استفاده از این سایت، باید فیلتر شکن خود را روشن کنید). پس از نصب، کیف پول را باز کنید و گزینه Create a New Wallet را انتخاب نمایید.

۲) در صفحه جدید عبارت بازیابی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همه لغات را به همان ترتیب ارائه شده روی یک تکه کاغذ یادداشت کنید و آن را در محل امنی نگه دارید. این را مجددا تاکید می کنیم که هرگز از صفحه عکس نگیرید. شایان ذکر است که در صورت گم شدن دستگاه، شما قادرید با استفاده از این عبارت، ولت خود را مجددا بازیابی نمایید. بعد از نوشتن عبارت بازیابی، تیک I have safely stored my recovery phrase را بزنید و بر روی گزینه Next کلیک نمایید.

۳) در ادامه یک رمز عبور برای استفاده روزانه تعیین و آن را تایپ نمایید. این را در نظر داشته باشید که این رمز بایستی ترکیبی از حروف، اعداد و علامت ها باشد. بعد از نوشتن رمز روی گزینه Next در  بالای صفحه سمت راست کلیک نمایید.

۴) در گام بعدی می توانید ارزهای مورد نظر خود را اضافه نمایید. البته این کار را بعدا هم می توانید انجام دهید. در ادامه بر روی گزینه Next کلیک نمایید.

۵) توصیه داریم که ابتدا همه شرایط استفاده از ولت را به دقت بررسی کنید، چرا که بعضی سلب مسئولیت ها وجود دارند. پس از آن روی Accept کلیک نمایید تا کار به اتمام برسد.

مزایا و معایب کیف پول کوینومی

  • از زبان‌ های زیادی مثل انگلیسی، روسی و چینی پشتیبانی می کند.
  • نصب آن ساده است و تنها با چند کلیک، قادر به ایجاد و استفاده از کیف پول خواهید بود.
  • انجام معاملات با آن ساده است، چرا که می‌ توان از سرویس‌ های تعبیه‌ شده در آن به آسانی استفاده نمود.
  • از صدها ارز دیجیتال و توکن گوناگون پشتیبانی می کند که این ارزها شامل ارزهای معروف و اصلی و همچنین آلت کوین های کم تر شناخته شده می شود.
  • استفاده از نسخه ۲۴ کلمه‌ ای برای بازیابی، این در حالی است که اکثر کیف پول‌ ها تنها نسخه ۱۲ کلمه‌ ای را پشتیبانی می نمایند.
  • زمان همگام‌ سازی و بروزرسانی موجودی بعضی مواقع در بعضی بلاک چین‌ ها مثل اتریوم تا چندین ساعت به طول خواهد انجامید.
  • امنیت کوینومی با گزارش‌ جنجالی اخیر از طرف یکی از کاربرانش که ۶۰ هزار دلار از دارایی‌ های خود را در این کیف پول از دست داده بود، تا حدودی زیر سوال رفت!

ترید ارز دیجیتال در کیف پول کوینومی

یکی از اصلی ترین امکانات ولت کوینومی، قابلیت تبدیل رمزارزهای مختلف به یکدیگر است. در حقیقت کوینومی به وسیله همکاری با ShapeShift و Changelly شرایطی را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا با استفاده از امکانات داخلی ولت، به معامله رمزارزها بپردازند. این قابلیت موجب شده است که هزینه و زمان انجام تراکنشات به ‌مراتب کاهش یابد.

کارمزد تائید تراکنش در ولت coinomi  

ولت کوینومی یک محصول نرم‌ افزاری و رایگان به حساب می آید که شما برای استفاده از آن به پرداخت هیچ هزینه‌ ای احتیاج ندارید و می‌ توانید تا سال‌ ها به شکل کاملا رایگان از آن برای نگهداری انواع رمزارزها استفاده کنید؛ با این وجود چنانچه قصد ارسال رمزارز از داخل این کیف پول را دارید، هزینه مربوط به تراکنش از شما دریافت خواهد شد؛ این هزینه تراکنش با توجه به ارز دیجیتای های مختلف، متفاوت است.

حتما بخوانید : آموزش کیف پول مای سیلیوم


البته این را هم باید در نظر داشت که حجم معاملات شبکه و حجم دارایی دیجیتال مورد نظر شما هم در این پروسه اثر گذارند. هزینه کارمزد تراکنش یک موضوع پایه‌ ای در دنیای کریپتوکارنسی به حساب می آید. این هزینه در زمان استفاده از ولت ها و صرافی‌ های دیجیتالی از حساب شخصی شما کسر خواهد شد. به عبارتی در زمان ارسال توکن به یک آدرس خصوصی دیگر، می بایست مبلغ مشخصی را به عنوان کارمزد بپردازید. با این وجود دیگر بخش های ولت کوینومی به صورت کامل رایگان می باشد و هیچ هزینه‌ ای در ازای استفاده از خدمات آن نخواهید پرداخت.

پشتیبانی کوینومی از کاربرانش چگونه است؟

از دیگر مزایای ولت دیجیتالی کوینومی می توان به نحوه پشتیبانی آن‌ ها از مشتریان خود اشاره کرد. با توجه به حساسیت بالای مشکلات مرتبط با رمزارزها، سرمایه‌ گذاران این حوزه انتظار دارند تا ولت مورد استفاده آن‌ ها از خدمات پشتیبانی فنی بسیار خوبی برخوردار باشد که خوشبختانه این ویژگی در مورد ولت کوینومی صدق می کند. کوینومی از جامعه قدرتمندی از کاربران برخوردار می باشد که کاملا داوطلبانه در انجمن‌ های گفتگو، آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات کاربران هستند.

همچنین در صورت نیاز می‌ توانید از طریق ارسال تیکت با پشتیبانی این کیف پول ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را مطرح نمایید. با این وجود در صورت استفاده از ولت کوینومی کلیدهای خصوصی شما بر روی خود دستگاه ذخیره خواهد شد و حفاظت از آن‌ ها بر عهده شما می باشد. بنابراین در زمان از دست رفتن دارایی‌ های اکانت و سرقت آن‌ ها، امکان دارد پشتیبانی کوینومی نتواند خسارت‌ های وارده را جبران کند!

نکات طلایی برای کار با کیف پول کوینومی

  • همواره از کیف پول خود بک آپ تهیه کنید : در زمان راه‌ اندازی ولت کوینومی یک عبارت بازیابی در اختیار شما قرار داده می شود؛ لذا باید اطمینان یابید که از این عبارت چندین نسخه کپی ایجاد کنید و در محلی امن از آن ها نگهداری کنید.
  • حواستان به بدافزارها و کیف پول های مشابه باشد : صرف‌ نظر از این که ولت Coinomi تا چه اندازه امن می باشد، چنانچه هکری یک بدافزار مخرب روی رایانه شما نصب ‌کرده باشد، پروتکل‌ های امنیتی خود ولت نمی تواند کمک کننده باشد. بنابراین باید اطمینان یابید که هیچ فایل مشکوکی را دانلود و نصب نکرده‌ باشید و هیچ بدافزاری روی سیستم شما وجود نداشته باشد.
  • مراقبت دستگاهتان باشید : این را همواره در نظر داشته باشید که به منظور استفاده از این ولت نرم‌ افزاری به یک سخت‌ افزار احتیاج خواهید داشت. بنابراین چنانچه سخت‌ افزاری که استفاده می‌ کنید با مشکلی روبرو شود یا به عبارت بازیابی احتیاج پیدا کنید و یا به ‌صورت کلی دسترسی شما به حسابتان مسدود می‌ شود، لذا از تلفن همراه یا سیستم کامپیوتری‌ خود به‌ خوبی مراقبت نمایید.

نتیجه گیری و کلام پایانی

شما می‌ توانید با دانلود و نصب این ولت سریعا با آن کنار بیایید و عملا به آموزش در این زمینه احتیاجی نخواهید داشت. کافی است یکی از نسخه‌ های گوناگون این کیف پول را از طریق سایت اصلی آن یا گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصب نمایید. شما می‌ توانید سریعا همه قابلیت های این کیف پول را به دست آورید و نگرانی بابت آن نداشته باشید. نکته مهم دیگر این که با توجه به آمار دانلود کیف پول کوینومی برای لپ تاپ، این طور به نظر می آید که نسخه‌ های ویندوز و لینوکس از محبوبیت به مراتب بیشتری نسبت به نسخه‌ های موبایلی برخوردارند.

البته این را هم باید در نظر گرفت که هک شدن و یا خرابکاری جزئی از اتفاقاتی است که می‌ تواند برای همه ولت های دیجیتالیو حتی ولت های سخت افزاری اتفاق افتد. لذا شما نمی‌ توانید انتظار داشته باشید که ولتی را پیدا کنید که از این مسئله عاری باشد. به همین خاطر فارغ از اتفاقی که برای یک کاربر در سال ۲۰۱۹ رخ‌ داده است، به نظر نمی آید که ولت کوینومی کیف پول ضعیفی محسوب شود. ذکر این نکته هم الزامی است که ولت کوینومی کارمزدی برای خود ندارد و همه کارمزد دریافت شده مربوط به ماینرها و شبکه بلاکچین می باشد.

همان طور که قول داده بودیم، در این مطلب به آموزش کار با کیف پول کوینومی پرداختیم.

همچنین اگر می خواهید درباره بازیابی ارز دیجیتال با کلید خصوصی نیز موارد مهمی را یاد بگیرید، توصیه داریم ما مطالعه این مقاله است.

آیا شما تجربه‌ استفاده از ولت کوینومی را دارید؟ خوشحال می‌ شویم اگر تجربیات ارزشمند خودتان را با سایر دوستان هم به اشتراک بگذارید؛

برای دوستانتان بفرستید: