برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

دفتر خانواده به چه معناست؟

این مقاله در مورد دفاتر مدیریت سرمایه یک خانواده است. برای دفاتر اداره کننده سرمایه چندین خانواده، به دفتر چند خانواده مراجعه کنید.

دفتر خانواده یک شرکت خصوصی است که مدیریت سرمایه گذاری و مدیریت دارایی را برای یک خانواده ثروتمند انجام می دهد، عموماً شرکتی با بیش از ۱۰۰ میلیون دلار دارایی سرمایه گذاری، با هدف رشد و توسعه مؤثر ثروت در بین نسل ها. سرمایه مالی شرکت ثروت خود خانواده است. دفاتر خانواده همچنین ممکن است وظایفی از قبیل مدیریت کارکنان خانه، تنظیم ترتیب سفر، مدیریت املاک، فعالیت های روزانه در حسابداری و حقوق و دستمزد، مدیریت امور حقوقی، خدمات مدیریت خانواده، اداره خانواده، آموزش های مالی و سرمایه گذاری، هماهنگی امور بشردوستانه و بنیادهای خصوصی و برنامه ریزی جایگزین را برعهده بگیرند. یک دفتر خانواده می تواند بیش از یک میلیون دلار در سال برای فعالیت هزینه کند، بنابراین ارزش خالص خانواده معمولاً از ۱۰۰ میلیون دلار دارایی های قابل سرمایه گذاری فراتر می رود. برخی دفاتر خانواده سرمایه گذاری افرادی را که عضو خانواده صاحب عضو نیستند می پذیرند. برخی از شرکتهایی که به چندین مشتری خدمات می دهند، از خدمات روانشناسی شخصیتی برای اعضای خانواده برای حمایت از تراز و ارتباط بهتر بین اعضای خانواده، استفاده می کنند.

یک دفتر خانوادگی شرکتی است که با مسئولیت محدود، با افسران و کارمندان پشتیبانی، فعالیت می کند. مدیران با توجه به توافق با خانواده، معمولاً با مشوق هایی که براساس بهره یا سود سرمایه ای که از طرف دفتر ایجاد می شود، جبران می شوند. دفاتر خانواده اغلب در اطراف دارایی های اصلی ساخته می شوند که به صورت حرفه ای اداره می شوند. با ایجاد سود، دارایی ها به سرمایه گذاری ها اعزام می شوند. دفاتر خانواده ممکن است در سهام خصوصی، فرصت های سرمایه گذاری، صندوق های تامینی و املاک و مستغلات تجاری سرمایه گذاری کنند. بسیاری از دفاتر خانواده برای تراز کردن بهره بر اساس اهداف ارزیابی و ارزیابی بازگشت، به صندوق های تامینی می روند. برخی از دفاتر خانواده همچنان منفعل هستند و فقط برای مدیران خارجی بودجه اختصاص می دهند.

تاریخچه

خانواده راکفلر برای اولین بار در اواخر قرن نوزدهم در دفاتر پیشگام خانواده بودند. دفاتر خانواده در دهه ۱۹۸۰ میلادی محبوبیت خود را بدست آوردند و از سال ۲۰۰۵، به عنوان صفوف افراد ثروتمند رشد یافتند تا به این ترتیب تعداد متنوعی از دفاتر خانواده را تغییر دهند. در سالهای اخیر پس از افزایش سریع ارزشمندی شرکتهای فناوری، بسیاری از دفاتر خانوادگی رایج تر شدند که بسیاری از افراد سرمایه تازه ایجاد کرده اند.

استفاده سنتی و مدرن

دفتر خانوادگی سنتی تجارتی است که توسط یک خانواده مجزا اداره می شود. تنها کارکرد آن متمرکز کردن مدیریت ثروت قابل توجه خانواده است. به طور معمول، این سازمان ها کارمندان خود را برای مدیریت سرمایه گذاری، مالیات، فعالیت های بشردوستانه، اعتماد و امور حقوقی به کار می گیرند. دفتر خانواده دارایی خانواده را سرمایه گذاری کرده، کل آن را مدیریت می کند و در صورت لزوم پرداخت های اعضای خانواده را نیز می پردازد.

شورای دفتر خانواده، گروه عضویت در دفاتر یک خانواده ، دفتر خانوادگی مجزا را تعریف می کند: ” SFO یک سازمان خصوصی است که سرمایه گذاری های یک خانواده ثروتمند را اداره می کند. دارایی ها ثروت خود خانواده هستند که اغلب در بسیاری از نسل های خانواده انباشته می شوند. علاوه بر مدیریت سرمایه گذاری، برخی از دفاتر خانواده خدمات شخصی از قبیل مدیریت کارکنان خانه و تنظیم سفر را ارائه می دهند.

خدمات دیگری که معمولاً توسط اداره سنتی خانواده اداره می شوند شامل مدیریت املاک، فعالیت های روزانه حسابداری و حقوق و دستمزد و مدیریت امور حقوقی است. دفاتر خانواده اغلب خدمات مدیریت خانواده را ارائه می دهند، که شامل مدیریت خانواده، آموزش مالی و سرمایه گذاری، هماهنگی بشردوستانه و برنامه ریزی جایگزین است.”

دفاتر خانواده مدرن

تعریف گزاره خدمات صریح نیست و یک عبارت رایج که توسط خودیان صنعت استفاده می شود عبارت است از “وقتی یک دفتر خانواده را دیدید واقعا یک دفتر خانواده را دیده اید”. برخی از متخصصان برای امتحان و توضیح انواع دفاتر خانوادگی موجود و سطوح مختلف خدمات ارائه شده، مدلهایی ایجاد کرده اند. اسکات گاردنر، رئیس مدیریت سرمایه استرلینگ، به چهار دسته آن ها را تقسیم کرده :

دفاتر خدمات خانوادگی دسته اول خدمات املاک و مالی را ارائه می دهند و به طور معمول توسط یک شرکت مستقل اداره می شوند که نظارت مستقیم را از یک متولی خانواده یا مدیر دریافت می کنند. یک دفتر خانوادگی معمولی دسته اول :

  • نظارت کامل مالی بر تمام دارایی های مالی جاری را ارائه می دهد.
  • مدیریت روزانه کلیه دارایی های غیرمجاز مانند املاک و مستغلات را ارائه می دهد.
  • می تواند کل نظارت بر املاک را اداره و مدیریت کند.
  • هزینه کلی ماهانه خدمات مربوط به تمام خدمات اداری خانوادگی را به شما می دهد.
  • مشاوره عاری از تضاد منافع ارائه می دهد و محصولاتی را به فروش نمی رساند.
  • ارائه گزارشی ماهانه و جامع از کلیه فعالیت های املاک و بدون هزینه اضافی می دهد.

دفاتر خانواده دسته دوم همچنین به عنوان دفاتر خانواده مجازی (VFO) شناخته می شوند. یک دفتر خانوادگی معمولی دسته دوم :

  • کمک به نظارت مالی کل دارایی های مالی نقدینگی می کند.
  • در مدیریت روزانه کلیه دارایی های غیرمجاز مانند املاک و مستغلات کمک می کند.
  • کمک در اداره املاک و مستغلات خانواده با نظارت کم و بیش می کند.
  • هزینه کلی ماهانه خدمات مربوط به تمام خدمات اداری خانوادگی را به شما می دهد.
  • مشاوره عاری از تضاد منافع ارائه می دهد و محصولاتی را به فروش نمی رساند.

دسته سوم دفاتر خانواده بر ارائه خدمات مالی تمرکز دارند و معمولاً توسط یک بانک، شرکت حقوقی یا یک شرکت حسابداری اداره می شوند. یک دفتر خانوادگی معمولی دسته سوم :

  • مشاوره سرمایه گذاری را برای هزینه ارائه می دهد.
  • می تواند محصولات و خدمات خارج از محدوده یک دفتر خانواده را ارائه دهد.
  • به طور مستقیم دارایی های ناعادلانه در املاک را مدیریت یا اداره نمی کند.

دفاتر خانواده دسته چهارم بر ارائه خدمات املاک متمرکز هستند و معمولاً توسط خانواده با کمک کارمندان پشتیبانی اداره می شوند. یک دفتر خانوادگی معمولی دسته چهارم :

  • دارای پرسنلی است که املاک را تحت نظر دارد و هرگونه بی نظمی را در مورد متولی خانواده گزارش می کند.
  • کارکردهای اساسی اداری مانند حسابداری و مرتب سازی اوراق را ارائه می دهد.
  • ممکن است در ملک یکی از اعضای خانواده یک دفتر داشته باشد.

در سال ۲۰۱۶، دفاتر مستقل خانواده تا حد زیادی در حال انتقال بودند زیرا بنیانگذار مرد یا بنیانگذار خانم خانواده بسیار پیر یا فوت شده اند. نسل بعدی اغلب هزینه های حفظ دفتر را ممنوع می داند. مدل های جدیدی از جمله دفتر خانواده مجازی ظاهر شده اند.

برای دوستانتان بفرستید: