برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۵/۴ و پیش بینی بازار ‌فردا

در گزارش بازار بورس این طور آمده است که؛ روز جاری شاخص کل به میزان ۵۴٫۷۱۱ واحد افزایش یافت و به ۱٫۹۵۵٫۸۵۸ واحد رسید شاخص هم وزن هم حدود ۲۲٫۶۶۳ واحد افزایش یافت. خالص ارزش معاملات نیز به حدود بیست و سه هزار میلیارد تومان رسید. همچنین بیش از چهار هزار میلیارد تومان پول حقیقی وارد بازار شد. شرکت ملی مس که به دلیل برگزاری مجمع عادی سالیانه متوقف شده بود، با رشد قیمتی بیش از شش درصد باز گشایی شد. همچنین بانک گردشگری بعد از مجمع عادی و فوق العاده، با رشد قیمتی بیش از ۳۰ درصد بازگشایی شد نمادهای شپنا و شستا هم با صف خرید مواجه شدند. در خصوص صنایع برتر روز جاری، به ترتیب فلزات اساسی (۱۳درصد)، فرآورده های نفتی (۱۳درصد) و بانکی ها (۱۰درصد)، بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

به احتمال فراوان چهارشنبه هفته جاری عرضه اولیه شرکت برق گیلان و یا پتروشیمی ارومیه است. برق گیلان از شرکت های زیر مجموعه نماد و غدیر و پتروشیمی ارومیه نیز از زیر مجموعه های پترول است./ شرکت صبا فولاد از زیرمجموعه های نماد وصندوق در راه ورود به بازار سرمایه است./ شرکت پلیمر آریا ساسول عملکرد خوبی در یک ماه منتهی به تیرماه ۱۳۹۹ داشته است. این شرکت در تیر ماه مبلغ ۱٫۱۷۴ میلیارد تومان در آمد داشته که تقریبا نیمی از در آمد محقق شده در سه ماه ابتدایی سال است. / های وب برنده مناقصه پروژه شبکه سراسری بانک ملی شده است. / شرکت بهساز کاشانه تهران با نماد ثبهساز در بورس درج نماد شد و در صف عرضه اولیه ایستاد. عمده سهام این شرکت متعلق به گروه توسعه ساختمان تدبیر است.

فقط پنجاه هزار واحد تا شاخص دو میلیون واحدی مانده است. ارزش معاملات خرد هم تقریبا کف خود را در محدوده ۱۷ تا ۲۰ میلیارد تومان تثبیت کرده است. تقریبا اکثر نماد ها نسبت خرید خوبی داشتند. برای فردا، بازار مثبت با ارزش معاملات کمتر از امروز را انتظار داریم.

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: