برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۴/۲۹ و پیش بینی بازار ‌فردا

در گزارش بازار بورس این طور آمده است که؛ روز جاری در مرحله پیش گشایش، اکثر سهامداران در سهم های بزرگ، به صف فروش نشستند. اما حجم سرخط خرید، نشان میداد که اکثر نماد ها با صف فروش معاملات را آغاز نمی کنند که البته این اتفاق هم افتاد. صف فروش دو میلیاردی خودرو در روز گذشته و صف خرید دو میلیاردی این نماد در روز جاری، هیجان و سرگردانی اکثر سهامداران تازه وارد را نشان می دهد. وقتی معاملات کمی بی رمق می شود، اکثرا در صف فروش قرار می گیرند و برعکس. روز جاری اکثر نمادها به دلیل برگزاری مجمع عادی سالیانه متوقف شدند.از جمله نمادهای شاخص ساز فملی و وبملت. نماد پترول هم با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی به معاملات بازگشت. شاخص کل حدود۵۶٫۰۰۰ واحد افزایش یافت و به عدد ۱٫۸۶۴٫۹۴۵ واحد رسید. شاخص هم وزن هم ۱۳٫۳۰۰ واحد رشد کرد. خالص ارزش معاملات خرد طبق انتظار ما افزایش پیدا کرد و به نزدیک بیست و هفت هزار میلیارد تومان رسید. در خصوص صنایع برتر روز جاری، به ترتیب فلزات اساسی (۱۶درصد)، بانکی ها (۱۵ درصد) و شیمیایی (۱۱درصد)، بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

روز چهارشنبه اول مرداد۱۳۹۹ شرکت تولید نیروی برق آبادان با نماد آبادا در بورس عرضه می شود. حداکثر سهمیه هر فرد ۲۰۰ سهم و سقف قیمتی ۱۵۵۰ تومان می باشد./ کاتد مس شرکت ملی مس با افزایش قیمت ۷ درصدی نسبت به معامله قبلی، در بورس کالا معامله شد./ شرکت مادیران اعلام کرده است که در پاییز امسال از خط تولید یخچال و ماشین لباسشویی بهره برداری می کند./ با دولت توافق شده است که شرکت های اوره ساز ما به تفاوت نرخ اوره کشاورزی با نرخ بورس کالا را با بدهی به نماد پارسان به دولت از قبیل بیمه، مالیات و غیره تهاتر کنند./

امروز اکثر نماد ها بیش از ده درصد نوسان قیمتی داشتند و از صف فروش به سمت صف خرید رفتند. اما با توجه به هیجان فراوانی که در بازار وجود دارد و به استناد جمع شدن صف های فروش در روز جاری، نمی توان با قدرت گفت از فردا دوباره بازار در مدار صعودی خود قرار دارد. در صورتی که قدرت خرید هم در بازار فردا مشاهده شود، می توان گفت که تا شاخص دو میلیون واحدی و یا شاید بالاتر، اصلاحی در کار نباشد. در هر صورت شرکت های تولید کننده لوازم خانگی – شرکت های اوره ساز و شرکت های تولید کننده سنگ آهن را در واچ لیست خود قرار دهید.

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: