برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۴/۲۵ و پیش بینی بازار ‌فردا

در گزارش بازار بورس این طور آمده است که؛ آخرین روز معاملاتی هفته جاری با کاهش ۳٫۲۱۱ واحدی شاخص کل به پایان رسید. مانند دو روز گذشته معامله دو شرکت خودرویی سایپا و ایران خودرو بعد از ساعت ۱۲ و سی دقیقه صورت پذیرفت و شاهد صف فروش سنگین در این دو نماد بودیم. صف خرید نماد شستا هم عرضه شد. نماد شپنا هم با صف فروش سنگین معاملات خود را به پایان رساند. به طور کلی شاهد عرضه در کلیت نمادهای بازار بودیم. شاخص کل به ۱٫۸۴۱٫۶۹۶ واحد رسید. شاخص هم وزن پس از افت چند روزه، در روز جاری به میزان ۳۳۷ واحد رشد کرد. خالص ارزش معاملات خرد هم به ۲۶ میلیارد تومان رسید. در خصوص صنایع برتر روز جاری، به ترتیب فرآورده های نفتی (۱۳درصد)، شیمیایی (۱۲ درصد) و بانکی ها (۱۲درصد)، بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

مدیر عامل شرکت تپ سی گفته است که این شرکت به عنوان اولین تاکسی اینترنتی قصد ورود به بورس را دارد. این شرکت بین ۳۵ تا ۴۰ درصد سهم بازار تاکسی های اینترنتی را در اختیار دارد./ معاون سازمان خصوصی سازی از تشکیل سه هلدینگ نیروگاهی منطقه شرق، مرکزی و غرب و شامل ۲۳ نیروگاه، شرکت تولید برق یا مدیریت تولید برق برای عرضه اولیه سهام خبر داد. در منطقه شرق شرکت تولید نیروی برق یزد ، هلدینگ نیروگاهی می شود و شرکت های برق خراسان، سیستان و بلوچستان و نیروگاه زرند به آن اضافه و این هلدینگ در بازار سرمایه پذیرش می شود. گفته شده است این هلدینگ زودتر از دو هلدینگ دیگر در بازار سرمایه پذیرش می شود. دو هلدینگ دیگر تا دی ماه وارد بازار می شوند./ عرضه اولیه شرکت زر ماکارون برای بار دوم به تعویق افتاد./ در عرضه اولیه شرکت رایان هم افزا به هر کد بورسی تعداد ۶ سهم تخصیص داده شد.

تقریبا در هفته جاری شاهد اصلاح در اکثر نمادهای معاملاتی بودیم. با توجه به این که شاخص هم وزن در آخرین روز پرعرضه بازار، افزایش یافت، به نظر می رسد که در هفته پیش رو شاهد از سرگیری معاملات مثبت در کلیت بازار باشیم. بررسی شرکت های تولید کننده سنگ آهن و هلدینگ های مربوطه به منظور سرمایه گذاری در سهام شرکت های مربوطه، توصیه می شود.

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: