برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۴/۱۱ و پیش بینی بازار ‌فردا

در گزارش بازار بورس این طور آمده است که؛ آخرین روز از هفته دوم تیر ماه با رشد ۴ درصدی شاخص کل به پایان رسید. اکثر شرکت ها صف خرید بودند. نمادهای تکمبا- خرینگ و سخوز از جمله نمادهایی بودند که در این بازار صف فروش بودند. شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو که از تاریخ دوم تیرماه به دلیل مجمع عادی سالیانه متوقف شده بود، امروز با رشد قیمتی بیش از ۲۵ درصد به معاملات بازگشت. شاخص کل شصت و شش هزار واحد رشد کرد و سقف جدید خود را با عد ۱٫۶۱۲٫۸۸۲ واحد ثبت نمود. شاخص هم وزن هم سیزده هزار واحد رشد نمود. خالص ارزش معاملات خرد هم ۱۶ هزار میلیارد تومان رسید. در خصوص صنایع برتر روز جاری، به ترتیب بانکی ها فلزات اساسی (۱۳درصد) ، فلزات اساسی (۱۱ درصد) و شیمیایی (۱۰درصد) بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

هلدینگ خلیج فارس از عرضه شرکت زیر مجموعه خود بنام پتروشیمی بندرامام در بازار سرمایه خبر داد./ مدیر عامل شرکت فناوری بورس تهران در خصوص عرضه نماد سیتا گفته است که: تعداد مشارکت کنندگان در عرضه اولیه سیتا که امروز در بورس انجام شد، ۴.۵ میلیون نفر بوده است./ سرمایه گذاری شفا دارو اعلام کرده است که : موضوع پذیرش داروسازی دانا در خرداد ماه مطرح شده و دو شرکت دیگر ( راموفارمین و پخش رازی) نیز در نوبت پذیرش قرار دارند./ بازدهی ساده اسناد خزانه بین ۱۲ تا ۱۸ درصد است و معادل بانکی بازدهی مذکور بین ۱۱ تا ۱۵ درصد می باشد.

روز جاری حدود دو هزار میلیارد تومان پول سرمایه گذاران حقیقی به بازار وارد شده است. بررسی ارزش معاملات نشان می دهد که برای معاملات روز شنبه دو سناریو و جود دارد. یکی این که معاملات روز شنبه به قوت روز جاری باشد و ارزش معاملات کاهش یابد و یا اینکه کمی میزان عرضه ها زیاد شود و ارزش معاملات به محدود هجده هزار میلیارد و یا کمتر برسد. البته رخ دادن سناریو دوم برای روز یکشنبه محتمل تر است. البته بازار است و یکسری از اتفاقات خارج از تصور. اکثر شرکت هایی که به مجمع سالیانه رفتند، سودهای خوبی تقسیم کردند. بررسی شرکتهای dps محور توصیه می شود.

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: