برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

گزارش بازار بورس امروز ۹۹/۳/۲۵ و پیش بینی بازار ‌فردا

گزارش بازار بورس بدین شرح است که؛ مطابق انتظارات ما در گزارش روز گذشته، عرضه ها در بازار امروز زیاد بود و حتی برخی نمادها صف فروش هم شدند. اما آنچه که در بازار مشهود بود خرید برخی سهامداران در منفی های نمادها بود. در واقع افرادی که در روزهای مثبت بازار، نمی توانستند سهام مورد نظر خود را خریداری کنند، منفی های بازار را فرصت خرید می بینند و در واقع منتظر شاخص دو میلیونی هستند. خالص ارزش معاملات در بازار روز جاری به حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان رسید، شاخص کل ۴٫۴۰۰ واحد کاهش پیدا کرد و به عدد ۱٫۱۸۵٫۳۷۶ واحد رسید. شاخص هم وزن اما ۲٫۴۰۰ واحد رشد کرد. در خصوص صنایع برتر روز جاری، به ترتیب فلزات اساسی (۱۰ درصد) ، بانکی ها (۹درصد) و فرآورده های نفتی ( ۸درصد) بیشترین سهم از ارزش معاملات خرد را به خود اختصاص دادند.

شرکت بهپاک قصد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی را دارد./ عرضه اولیه های زیادی در راه هستند از جمله: شرکت های به پخش و مروارید هامون از زیرمجموعه های نماد وبشهر، شرکت های میرکو- معادن استقلال سپاهان- صنایع برش ورق فولادی مبارکه از زیر مجموعه های نماد وتوکا، همچنین ‌صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرده است که ۱۵ شرکت را وارد بورس می‌کند./ شمش فولادی در بورس کالا ۶ هزار تومان به ازای هر کیلو قیمت خورد اما درنهایت همه معاملات شرکت های تولید کننده شمش باطل شد./ شنیده شده است که نمادهای اخابر و همراه اول افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارند.

با توجه به این که اکثر نمادها در منفی ها مورد استقبال قرار گرفتند و حتی مثبت هم معامله شدند، و نیز با توجه به رشد شاخص هم وزن در مقابل افت شاخص کل، به نظر می رسد که در بازار فردا عرضه های کمتری داشته باشیم و احتمالا بازاری مثبت داشته باشیم. دراین بین اگر از نمادهای اصلی در هر صنعت جامانده باشید می توانید در هلدینگ هایی که سهامدار عمده هستند، سرمایه گذاری کنید، از جمله وبشهر- پارسان- امید – وصندوق و …

هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه، حوالی ساعت ۱۰ شب گزارش روزانه و پیش بینی بازار بورس برای روز آینده را از سایت کد بورسی بخوانید.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


 

برای دوستانتان بفرستید: