Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
همه چیز درباره ارز دیجیتال نئو که حتما باید بدانید!

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

همه چیز درباره ارز دیجیتال نئو که باید بدانید

چطور میتوان همه چیز درباره ارز دیجیتال نئو را یاد گرفت؟ اگر شما هم علاقه مند به ارزهای دیجیتال باشید و بخواهید همه چیز درباره ارز دیجیتال نئو را یاد بگیرید، توصیه می شود با این رمزارز فوق العاده آشنا شوید؛ از این ارز به عنوان اتریوم چینی هم یاد میشود زیرا که نئو شباهت های زیادی به اتریوم دارد و همچنین ویژگی های بسیار جذاب و ناشناخته ای در این فناوری وجود دارد؛ نئو یک پروژه بلاکچینی است که یک بنیاد غیر انتفاعی توسعه یافته آن را برنامه نویسی کرده است. در ادامه با کد بورسی همراه بمانید تا بیشتر در مورد رمزارز نئو صحبت کنیم و در اصطلاح به همه چیز درباره ارز دیجیتال نئو بپردازیم.

همه چیز درباره ارز دیجیتال نئو

در حقیقت نئو، یک پلتفرم و شبکه بزرگ است و واحدهای آن فقط جزئی از این شبکه هستند، هدف اصلی نئو ایجاد یک اقتصاد هوشمند است؛ نئو توسط شرکت on chain در شانگهای چین، توسعه داده شده و این تحقیقات از سال ۲۰۱۴ آغاز گردیده است. نئو خواستار ایجاد یک اقتصاد هوشمند در جهان است که تمام مسائل اقتصادی روزمره را تحت پوشش قرار دهد و دارائی سه جزء اصلی این اقتصاد هوشمند است که عبارتند از:

دارائی های دیجیتال

دارایی هایی که طی سالها فعالیت و همچنین به دلیل تغییرات عمده در فضای کسب وکار دیجیتال به وجود میآید

هویت دیجیتال

هویت دیجیتالی، اطلاعاتی از یک فرد است که روی کامپیوترهای یک نهاد ذخیره می شوند و این فرد می تواند حقیقی یا حقوقی باشد؛ در پروژه نئو از استاندارد هویت سنجی X.509 که یک مدل صدور گواهی دیجیتال پذیرفته شده است استفاده شده است

تایید هویت در نئو چگونه صورت می گیرد؟

  • استفاده از ویژگی شناسایی چهره
  • روش های چندمرحله ای دیگر
  • اثر انگشت
  • پیامک
  • صدا

قرداد هوشمند:

یک قرداد هوشمند، یک پروتکل ویژه است که برای تاٌیید مشارکت، ایجاد مفاد یک قرداد خاصف فعال می شود؛ قردادهای هوشمند، معاملات را به صورت کاملاٌ تضمینی انجام می دهند و همچنین فعالیت و ثبت قرارداد هوشمند قابل پیگیری و غیر قابل برگشت هستند.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال لونا چیست و چطور کار میکند؟


قراردادهای Dapp: مجموعه ای از قردادهای هوشمند، یک برنامه غیر متمرکز را می سازند؛ جدا از مسائل فنی، قردادهای هوشمند، بدون نیاز به افراد، فرآیند پرداخت یا اجرای یک قرداد را پردازش می کنند (تنها دستورالعمل هایی را که به آنها داده شود به طور خودکار اجرا می کنند) قردادهای هوشمند، دارای سه ویژگی می باشند:

  • قطعی بودن.
  • دارا بودن پایانی برای یک فرآیند.
  • ایزوله: اگر قرداد ایزوله نباشد ممکن است کل سیستم مختل شود، از این رو بررسی و ایزوله کردن یک قرارداد قبل از اجرا بسیار مهم است.

انواع دارائی دیجیتال در نئو

  1. دارایی های فراگیر یا جهانی : دارایی های جهانی توسط یک سیستم کلی به رسمیت شناخته شده و می توانند توسط تمام قردادهای هوشمند و مشتریان شناسایی شود.
  2. دارایی های قردادی : دارایی هایی هستند که تنها در قردادهای خاص خود به رسمیت شناخته می شوند و نمی توانند در سایر قردادها استفاده شوند.

واحدهای ارزی شبکه نئو:

نئو برخلاف اتریوم که فعلاٌ میتنی بر اثبات کار و استخراج است بر روی الگوریتمی پیشرفته از اثبات سهام فعالیت می کند و کلیه توکن های آن از قبل تولید شده اند؛ توکن های شبکه نئو دو نوع هستند:

توکن نئو: که قبلاٌ با عنوان آنت شیرز شناخته میشد (ANS)

توکن گس: که با عنوان آنت کوین شناخته شده است (ANC)

تعداد کل توکن های NEO و همچنین GAS صد میلیون واحد است که ۵۰ میلیون واحد آن از طریق پیش فروش اولیه و ۵۰ میلیون بقیه به مرور زمان در شبکه توزیع خواهند شد.

مکانیزم کامل ارز دیجیتال نئو چگونه است؟

  • پانزده میلیون توکت به منظور سرمایه گذاری در پروژه های بلاک چین دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • ده میلیون توکنبه منظور ترغیب توسعه دهندگان و اعضای شورای نئو مورد استفاده قرار می گیرد.
  • پانزده درصد از توکن ها نیز برای شرایط اضطراری ذخیره می شود.
  • استفاده سالانه از نئو بیش از پانزده میلیون نئو نمی تواند باشد.

توکن های GAS چیست؟

در شبکه نئو برای پرداخت هزینه های ایجاد قردادهای هوشمند از GAS استفاده می شود؛ افرادی که نئو دارند می توانند نسبت به دارائی هایشان در کیف پول نئو از توکن های GAS تولید شده سود ببرند، برای هر نئو که در کیف پول خود ذخیره می کنید روزانه ۰۰۰۳ درصد GAS به شما تعلق می گیرد؛ میزان اولیه توکن های GAS صفر بوده است و با ایجاد هر بلاک جدید GAS نیز ایجاد خواهد شد.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


طبق گفته های وب سایت نئو، طی بیست و دو سال تمام GAS ها، توزیع می شوند و هر سال چیزی در حدود ۲ میلیون بلاک ایجاد خواهد شد هر سال نیز، یک GAS از بلاک کسر خواهد شد بعد از چهل و چهار میلیون بلاک، بلاکهای ایجاد شده GAS به پایان خواهد رسید و پس از آن هیچ GAS جدیدی ایجاد نخواهد شد

سرعت تراکنش های نئو و کارمزدها 

در حال حاضر در بلاک چین نئو، در هر ۱۰۰ ثانیه تراکنش انجام می شود در حالیکه سرعت تراکنش های اتریوم حدود ۱۴ تراکنش بر ثانیه است.

ارز دیجیتال NEO چیست

قیمت نئو

نئو در پیش فروش اولیه، با قیمت هر واحد ۱۴ درصد دلار به فروش رفت قیمت این ارز دیجیتال در اواسط ژانویه سال جاری میلادی به بالاترین قیمت تاریخش یعنی ۱۸۸ دلار رسید، نئو یکی از رمزارزهایی است که تاکنون سرمایه گذارانش را نا امید نکرده است.

کیف پول های ارز دیجیتال نئو

  1. کیف پول سخت افزاری ledger Nano S :  این کیف پول گزینه مناسبی برای افرادی است که تصمیم دارند ارزهای نئو را برای مدت طولانی نگهداری کنند؛ این کیف پول یکی از بهترین کیف پول ارزهای دیجیتال به حساب می آید که احتمال هک آن بسیار پایین است، این کیف پول در اواخر سال ۲۰۱۷ از این ارز دیجیتال پشتیبانی کرد
  2. کیف پول نرم افزاری Guarda : این کیف پول که توسط یک شرکت اروپایی ساخته شده است جزء کیف هایی است که تحت وب است و هم نسخه موبایل و هم کامپیوتر را داراست، این کیف پول، ارزهای زیادی از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و … را پشتیبانی می کند.
  3. کیف پول نرم افزاری Atomic : این کیف پول که مدت زیادی از آمدنش نمی گذرد توانسته در مدت کوتاهی جزء کیف پولهای محبوب قرار گیرد؛ زیرا که امکانات زیادی را در خود جای داده است و لیست رمز ارزهای خود را به صورت هفتگی آپدیت می کند؛ یکی از مزیت های این کیف پول، کاربری آسان آن است که به گفته همه کاربران با کار کردن با آن احساس راحتی می کنند.
  4. کیف پول موبایل o3 نئو : در حال حاضر نرم افزار o3 بهترین کیف پول موبایل برای نئو است، در این کیف پول نیز به طور مرتب توکن GAS دریافت می کنید ولی این نرم افزار برای سیستم عامل های اندروید ۶ به بالا و ios قابل نصب است.
  5. کیف پول موبایل NEO APP : این کیف پول هم مورد تاٌیید نئوست که با نگهداری نئو در این کیف با توجه به اندازه دارایی تان به طور مرتب توکن GAS دریافت می کنید، این کیف پول فقط برای سیستم عامل اندروید قابل نصب است.
  6. کیف پول Neon Wallet : این کیف پول یکی از ساده ترین و بهترین کیف پولهای نئو است، این کیف پول بیشترین تعداد دانلود را در بین کیف پولهای نئو دارد، کلیدهای خصوصی به صورت بسیار امن در کامپیوتر شما ذخیره می شود با نگهداری نئو در این کیف پول، به نسبت دارایی که فرد دارد به طور مرتب توکن GAS دریافت می کند، این کیف پول برای سیستم عاملهای ویندوز، مک و لینوکس قابل نصب است.
  7. کیف پول morpheus : این کیف پول که توسط سایت رسمی نئو تاٌ یید شده علاوه بر نئو، از چندین رمزارز دیگر پشتیبانی می کند در این کیف پول نیز به طور مرتب با توجه به اندازه دارایی تان توکن GAS دریافت می کنید، این نرم افزار برای سیستم عاملهای ویندوز و لینوکس قابل نصب است.

استخراج نئو چگونه است؟

باید گفت که این ارز را نمی توان استخراج کرد؛ ولی باید بدانید که در اوایل ایجاد این شبکه، حدود ۱۰۰ میلیون توکن نئو تولید و منتشر شده که حدود نیمی از این توکن ها به وسیله بنیانگذار این ارز دیجیتال بلوکه شده که علت آن هم تامین بودجه شبکه بوده است؛ توسعه دهندگان و به وجود آورندگان این رمزارز، آن را نسل آتی و آینده شبکه اینترنت جهانی می نامند؛ زبانهای برنامه نویسی این شبکه زبان سی پلاس، جاوا، اسکریپت هستند که استفاده و کارآیی راحت و ساده ای دارند.

ویژگی هایی که در آینده نزدیک به نئو اضافه خواهد شد، کدامند؟

  • Neox با استفاده از این پروتکل، امکان ارسال تراکنش به بلاک چین های دیگر فراهم خواهد شد.
  • Nwofs : با استفاده از این پروتکل، کاربران می توانند فایلهای حجیم خود را به بخش های گوچکتری تقسیم کنند و این پروتکل سیستمی برای ذخیره فایلها به صورت غیر متمرکز است.
  • NeoQs: اگر در نظر بگیریم که کامپیوترهای کوانتومی در آینده، مخل امنیت شبکه شوند با این پروتکل، شبکه از این حملات محافظت خواهد شد.

چگونگی دستیابی به اقتصاد هوشمند از طریق نئو

نئو از نظر تئوری سیستم اقتصاد هوشمند اینگونه توصیف می شود :

دارایی های دیجیتال + هویت دیجیتال + قرداد هوشمند = اقتصاد هوشمند

پلتفرم نئو به کاربران خود امکان ثبت، خرید و فروش، تبادل انواع دارایی ها را می دهد؛ در این پلتفرم می توان دارایی های فیزیکی را با یک معادل دیجیتالی پیوند داد و همچنین امکان حفاظت از دارایی ها را نیز فراهم می کند؛ دارایی هایی که در پلتفرم نئو ثبت می شوند توسط قانون حفاظت می شوند و تمرکز این پلتفرم برسازگار بودن با مقررات نظارتی متمرکز است.

آینده ارز نئو چگونه خواهد بود؟

افرادی که در این زمینه تمایل به سرمایه گذاری دارند؛ می خواهند بدانند آینده این رمز ارز چگونه خواهد بود؛ شرکتهای متعددی هستند که برای قیمت آینده این رمز ارز پیش بینی های لازم را انجام داده اند و با توجه به رمزارز نئو و اینکه این ارز از زمان آمدنش تاکنون رشد خوبی را تجربه کرده است و توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند، گفته اند که این ارز آینده خوبی را پیش رو خواهد داشت و به همین علت افراد زیادی به این رمز ارز روی آورده اند.


خلاصه مطلب و کلام پایانی

از مطالعه متن بالا می توان اینطور ارزیابی کرد که رمزارز نئو دارای سابقه و پیشینه خوبی بوده و تاکنون کاربران پیش بینی و آینده خوبی را برای این ارز دیجیتال دارند؛زیرا که این رمزارز تاکنون رشد خوبی را به همراه داشته است، این رمزارز پشتیبانی خوبی از طریق کیف پول های با امنیت بالا ایجاد کرده است که احتمال هک در آنها بسیار پایین است البته آنچه که مسلم است برای وارد شدن در زمینه های ارز دیجیتال و استفاده بردن از شرایط آنها حتماٌ باید آموزشهای لازم را بگذرانند و بدون داشتن تبحر و اطلاعات کافی هیچگاه وارد این عرصه نشوند.

همان طور که ابتدای مقاله قولش را دادیم، همه چیز درباره ارز دیجیتال نئو را مورد بررسی قرار دادیم. 

اگر به دنیای کریپتوکارنسی علاقه داشتید باشید، پس حتما مطلب دلایل ریزش بیت کوین نیز برای شما جذاب است.

برای دوستانتان بفرستید: