برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

همه چیز درباره ارز زیلیکا | آیا برای سرمایه گذاری مناسب است؟

اگر بخواهید در ارزهای دیجیتال مشهور مثل بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و … سرمایه گذاری کنید، خیالتان از آینده سرمایه گذاریتان تا حدود زیادی راحت است ولی اگر بخواهید در آلت کوینی به اسم زیلیکا سرمایه گذاری کنید، باید همه چیز درباره ارز زیلیکا را بدانید تا بتوانید بهترین تصمیم را در این خصوص اتخاذ کنید. همه چیز درباره ارز زیلیکا شامل مواردی مثل این که ارز دیجیتال زیلیکا چیست و یا آینده ارز زیلیکا به چه صورت پیش بینی می شود است ولی در این مقاله در کنار این موارد، بهترین کیف پول های زیلیکا و همچنین صرافی های معتبری که از معاملات آن پشتیبانی می کنند را نیز خواهید شناخت پس اگر دوست دارید همه چیز درباره ارز زیلیکا را رایگان بیاموزید و بدانید این ارز برای سرمایه گذاری مناسب است یا خیر، این مطلب شما را راهنمایی می کند.

همه چیز درباره ارز زیلیکا

ارز دیجیتالی زیلیکا در سال ۲۰۱۷ میلادی و در کشور سنگاپور راه اندازی شد که سیستمی بر پایه بلاکچین عمومی به حساب می آمد و به علت اجرای شاردینگ به شهرت رسیده است. جالب است بدانید که شاردینگ روشی مقیاس پذیر است که در آن نود های اعتبار سنجی تراکنش ها در بلاکچین به بخش های کوچک تر یا همان شارد تقسیم می شوند که این شارد ها موجب اعتبار سنجی میکرو بلاک ها می شوند و سرانجام این میکرو بلاک ها برای ایجاد یک بلاک جدید در شبکه بلاکچین با یکدیگر ادغام می شوند که هدف از این کار افزایش سرعت پردازش تراکنش های بلاکچین است.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


شایان ذکر است که ارز زیلیکا در عرضه اولیه خود که در ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی انجام شد، توانست رقم ۲۲ میلیون دلار اتریوم را جذب کند و کل عرضه ارز زیلیکا ۲۲ میلیارد عدد بود که در ابتدا روی شبکه اتریوم و توکن های ERC-20 ایجاد شدند و پس از ایجاد شبکه اصلی در ابتدای سال ۲۰۱۹، به توکن های ارز زیلیکا تبدیل شدند. در واقع زیلیکا در ۳ ماه اول سال ۲۰۱۹ و پس از آغاز به کار شبکه اصلی خود، تراکنش ها را فعال کرد و در ۳ ماه دوم سال برای ایجاد قرارداد های هوشمند بر روی خود اقدام کرد که توسعه دهندگان می توانستند قرارداد هایی را بنویسند و آن ها را اجرایی کنند.

رمزارز زیلیکا مدعی می شود که با استفاده از شاردینگ، قدرت اجرای بلاکچین خود به مقدار افزایش تعداد نود های موحود در شبکه رشد داشته است. البته این موضوع را هم باید در نظر داشته باشید که زیلیکا پس از انتقال به شبکه اصلی و منحصر به فرد خود، نسخه های قدیمی را منسوخ کرده و افرادی که درصدد ذخیره زیلیکای خود به صورت امن و آفلاین هستند می بایست از طریق کیف پول مختص به خود این کار را انجام دهند و حتما باید اطمینان حاصل کنند که کیف پول انتخابی، توکن های بلاکچین مخصوص به زیلیکا را تحت پوشش قرار می دهد.

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال زیلیکا

به این منظور که بتوانید ارز دیجیتال زیلیکا را مورد معامله قرار دهید، می بایست مثل سایر ارزهای دیجیتال به وسیله صرافی های دیجیتال این کار را انجام دهید. در حقیقت ابتدا بایستی ببینید که کدام صرافی از این ارز پشتیبانی می کند و در ادامه در صرافی یک حساب کاربری افتتاح نمایید، سپس می توانید با خیال راحت در آن صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال زیلیکا و بعضا سایر ارزهای دیجیتال اقدام نمایید.

شما می توانید ارز دیجیتال زیلیکا را با دلار هم معامله کنید و یا این که سایر ارزهای دیجیتال را با زیلیکا تعویض نمایید. امروزه می توانید ارز دیجیتال زیلیکا را از صرافی معتبر و پرطرفدار بایننس که معتبرترین صرافی در دنیاست نیز مورد معامله قرار دهید ولی باید مواظب باشید که حسابتان توسط این صرافی مشهور، مسدود نشود چرا که صرافی بایننس هم ایران را تحریم کرده است و باید با آی پی یک کشور دیگر به صورت ثابت برای لاگین کردن به حساب خود اقدام کنید و احراز هویت را در آن صرافی انجام دهید.

استخراج ارز دیجیتال زیلیکا چگونه است؟

به این منظور که بتوانید ارز دیجیتال زیلیکا را ماین نمایید، باید ابتدا تجهیزات لازم برای این کار را تهیه نمایید. به منظور تهیه تجهیزات ابتدا بایستی ببینید که استخراج زیلیکا به چه تجهیزاتی احتیاج دارد. در نظر داشته باشید که این تجهیزات می تواند شامل دستگاه های ماینر، ریگ های استخراج باشد.

حتما بخوانید : معرفی ارز دیجیتال troy | آینده ارز دیجیتال تروی


متاسفانه امروزه استخراج ارز های دیجیتال به سرمایه زیادی احتیاج دارد، چرا که هزینه خریداری تجهیزات استخراج بسیار بالاست و این امر موجب شده است تا افراد به مراتب کم تری برای انجام استخراج ارزهای مختلف اقدام کنند و از این روی افراد به سمت خرید و فروش ارز های دیجیتال روی می آورند و نمی توانند به استخراج ارزهای مختلف فکر کنند.

دلیل روی آوردن علاقه مندان حوزه ارزهای دیجیتال به ترید به جای استخراج این است که معامله ارزهای دیجیتال فقط به کمی سرمایه احتیاج دارد. این سرمایه کم را باید در بازار تزریق کنید و در ادامه اقدام به خرید و فروش رمز ارزها نمایید. توجه داشته باشید که برای استخراج ارز دیجیتال زیلیکا می توانید از دستگاه های ماینر و یا ریگ استخراج استفاده نمایید. اگر به موضوع استخراج رمزارزها علاقه دارید، حتما مطلب آموزشی و رایگان بهترین ارز دیجیتال جهت استخراج در سال ۲۰۲۱ کدام ارزها هستند را مطالعه کنید.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال زیلیکا

زیلیکا را می توانید در کیف پول هایی که از آن پشتیبانی می کند، نگهداری نمایید. کیف پول هایی وجود دارند که شما می توانید به سادگی ارز دیجیتال زیلیکا را در آن ها ذخیره و مدیریت نمایید. به این منظور که بتوانید بهترین کیف پول ارز دیجیتال زیلیکا را تعیین کرده و از آن استفاده کنید، بهتر است ابتدا درباره کیف پول های این ارز کمی مطاالعه کنید که برای این کار، مطلب بهترین کیف پول های دسکتاپ برای ایرانیان به شما عزیزان کمک می کند.

ارز دیجیتال زیلیکا را می توانید در کیف پول هایی مثل؛ کیف پول اتمیک، تراست والت، کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس ذخیره و مدیریت نمایید. البته این را هم باید در نظر داشته باشید که می توانید در کیف پول های دیگر نیز زیلیکا را ذخیره کنید ولی پرطرفدارترین آن ها این سه کیف پول است. در ادامه ۳ مورد از بهترین کیف پول های مخصوص زیلیکا را خدمت شما معرفی کرده ایم :

  1. کیف پول ZilPay
  2. کیف پول Atomic
  3. کیف پول Infinito

صرافی مناسب برای معامله زیلیکا کدام است؟

همانطور که پیش تر گفتیم، به این منظور که بتوانید رمزارز زیلیکا و یا هر رمزارز دیگری را خرید و فروش کنید، باید از صرافی های خارجی یا داخلی دیجیتال اقدام نمایید. امروزه تقریبا ۱۰ صرافی وجود دارد که ارز دیجیتال زیلیکا را پشتیبانی می کنند و شما نیز می توانید از طریق این صرافی ها زیلیکا را مورد معامله قرار دهید. در انتخاب صرافی توجه کنید تا بتوانید بهترین خرید و فروش را داشته باشید. در حال حاضر در بین صرافی های موجود که زیلیکا را پشتیبانی می کنند، صرافی بایننس به عنوان برترین صرافی در نظر گرفته می شود.

حتما بخوانید : معرفی ارز دیجیتال ملی ایران با جزئیات دقیق


همان طور که احتمالا میدانید، پیش  از شروع کار با صرافی های دیجیتال باید از یک ای پی جز ای پی ایران استفاده نمایید، از همین روی به یک نرم افزار تغییر ای پی نیاز دارید. برای انجام این کار می توانید از VPN و VPS کمک بگیرید. با استفاده این نرم افزارها می توانید به سادگی ای پی سیستم خود را عوض کنید. صرافی های که در ادامه نام بردیم، صرافی هایی هتسند که ارز دیجیتال زیلیکا را پشتیبانی می کنند و شما می توانید در این صرافی ها اقدام به معامله زیلیکا نمایید :

  1. صرافی Binance
  2. صرافی Bithumb
  3. صرافی HitBTC
  4. صرافی Huobi
  5. صرافی Upbit
  6. صرافی Okex

مزایا و معایب ارز دیجیتال زیلیکا

مزایای زیلیکا

  • جامعه کاربران قدرتمندی دارد؛ این پلتفرم، طرفداران زیادی دارد. عرضه اولیه کوین Zilliqa تنها به این دلیل اتفاق افتاد که تقاضا برای آن زیاد بود. این عرضه همچنین نشان داد که جامعه ارز دیجیتال به صورت کلی برای دیدن حرکت تکنولوژی بلاکچین به فاز بعدی توسعه خود، آماده شده است.
  • زیلیکا تکنولوژی جدید پیشرفته‌ ای دارد؛ در واقع این موضوع موجب می شود تا جلوتر از سایر ارزهای بازار حرکت کند. زیلیکا یک نوع کاملا جدید بلاکچین به شمار می آید که به منظور حل کردن مشکل مقیاس ‌پذیری طراحی و روانه بازار رمزارها شده است. امکان دارد پلتفرم‌ های نسل سوم مانند زیلیکا، برندگان بزرگ آینده ارز دیجیتال باشند.

معایب زیلیکا

  • این که بگوییم زیلیکا چه ارزشی در زندگی روزمره پیدا خواهد کرد، به این بستگی دارد که از چه نوع قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌ های غیرمتمرکزی پشتیبانی می‌ کند و چه سرعتی در انجام این کار دارد. در واقع هر چقدر زیلیکا بیشتر در حال توسعه باقی بماند، احتمال بالاتری هست که پلتفرم‌ های دیگر آن را بگیرند. به عنوان مثال اتریوم همین حالا روی راه‌ کار خودش برای مقیاس‌ پذیری فعالیت دارد.
  • تیم توسعه زیلیکا تجربه کافی در این حوزه را ندارد؛ سازندگان ارز دیجیتال زیلیکا دانشگاهیان هستند و نه بازاری‌ ها و متخصصان کسب‌ و کار! تکنولوژی زیلیکا جلوتر از سایر بازار است ولی از لحاظ کسب و کار این موضوع دقیقا برعکس است. سایر پلتفرم ها مانند امیزگو پیوندهای محکم‌ تری با مؤسسات سنتی دارند، از همین روی چنانچه زیلیکا قصد دارد جزو بزرگ‌ ترین ارزهای دیجیتال باشد، باید فعالیت های خود را در این حوزه بسیار جدی تر پی بگیرد.

ارز دیجیتال زیلیکا چیست

پیش ‌بینی آینده ارز دیجیتال زیلیکا

پیش ‌بینی‌ های گوناگون درباره آینده قیمت ارز دیجیتال زیلیکا به وسیله کارشناسان، مانع از عملکرد بهتر زیلیکا نسبت به رقبای خود نیست، اما با این وجود جامعه زیلیکا معیارهای سخت گیرانه ای دارد. زیلیکا در دنیای کریپتوکارنسی باید انتظارات سرمایه‌ گذارانی که زیلیکا را پلتفرمی ساده و تعاملی به حساب می آورند را برآورده نماید. در ادامه قیمت ۴ سال آینده ارز دیجیتال زیلیکا پیش بینی شده است که قطعا می تواند دید بسیار خوبی برای سرمایه گذاری میان مدت و بلندمدت در این رمزارز را به شما عزیزان بدهد؛

پیش ‌بینی قیمت زیلیکا تا سال ۲۰۲۲

پیش ‌بینی می‌ شود قیمت زیلیکا در سال ۲۰۲۲ به حوالی ۳ دلار برسد. بیش ترین قیمت انتظاری آن ۵ و کمترین قیمت نیز ۱ دلار است. همچنین پیش ‌بینی می‌ شود که قیمت ZIL تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۳٫۵ دلار نیز برسد.

پیش‌ بینی قیمت زیلیکا تا سال ۲۰۲۳

پیش‌ بینی می‌ شود ارز دیجیتال زیلیکا در سال ۲۰۲۳ با قیمت ۴ دلار مورد معامله قرار گیرد. بیش ترین قیمت انتظاری زیلیکا ۹ و کم ترین قیمت نیز ۳ دلار است. همچنین پیش ‌بینی می‌ شود که قیمت رمزارز زیلیکا تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۸ دلار نیز برسد که عدد بسیار خوبی است.

پیش‌ بینی قیمت زیلیکا تا سال ۲۰۲۴

پیش ‌بینی می‌ شود قیمت Zilliqa در سال ۲۰۲۴ حدود ۱۹ دلار باشد. بیش ترین قیمت انتظاری برای آن ۸۹ دلار و کم ترین قیمت نیز ۲۶ دلار است. می توان این طور گفت که زیلیکا برای سرمایه‌ گذاران بلند‌مدت به نقطه عطفی در سرمایه‌ گذاری بدل خواهد شد. چنانچه سرمایه‌ گذاران راه رایج را انتخاب کنند، یعنی در سراشیبی قیمت خرید کنند، آنگاه می‌ توانند ظرف ۲ الی ۳ سال از زیلیکا خیلی بیش از ۱۰۰ درصد بازدهی کسب کنند.

پیش ‌بینی قیمت زیلیکا تا سال ۲۰۲۵

در دنیای رمزارها، وقوع معجزه امکان‌ پذیر است. ۵ سال مدت زیادی است. کارشناسان معتقدند که شروع مرحله واکسیناسیون همه‌ گیری می‌ تواند باعث رونق زیلیکا باشد. زیلیکا می‌ تواند افزایش قیمت بسیار خوبی را تجربه کند و حتی اوج قیمتی جدیدی را ثبت کند. این نکته مهم و طلایی را در نظر داشته باشید که سرمایه‌ گذاران صاحب‌ نظر در حوزه ارزهای دیجیتال همیشه برای بلند‌مدت برنامه‌ ریزی دارند.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال کوانتوم چیست | پیش بینی آینده ارز دیجیتال کوانتوم


اغراق نیست اگر بگوییم که ممکن است این رمزارز گران‌ بها تمامی موانع را از پیش روی بردارد، از آزمون زمان سربلند بیرون بیاید و به قله قیمتی بسیار بالایی دست یابد. هر شخصی قادر است برای کسب اطلاعات، گزارش سهام زیلیکا را بخواند و پیش ‌بینی قیمت زیلیکا را به صورت ۲۴ ساعته پیگیری نماید.

سرمایه‌ گذاران همچنین قادرند با صبر و حفظ روحیه امیدوارانه خود در بلند‌مدت، شاهد تحولات مثبت در قیمت زیلیکا باشند، چرا که به احتمال زیاد پذیرش این رمزارز رشد چشم گیری خواهد داشت و دیگر یک تازه‌ وارد بی‌ تجربه در جهان ارزهای دیجیتال نخواهد بود، بلکه به بازیکنی پخته و باتجربه تبدیل می شود.

با این که الگوریتم‌ های مبتنی بر یادگیری ماشین و پیش‌ بینی قیمت، در پیش ‌بینی قیمت زیلیکا موفق عمل کرده‌ اند، ولی این اپلیکیشن‌ ها در عمل محدود هستند. مجموعه‌ ای از عوامل بر قیمت کوین زیلیکا اثرگذار هستند مثل؛ پیشرفت تکنولوژی، رقابت داخلی، فشار عرضه بر بازارها، مشکلات اقتصادی، مسائل امنیتی، حریم خصوصی، عوامل سیاسی و مواردی از این دست. چنانچه هنگام معامله زیلیکا از استراتژی‌ های نوآورانه و هوشمندانه بهره بگیرید، نوسان شدید و عوامل فوق، پتانسیل بالایی از سود و منفعت به وجود خواهد آمد.

آیا ارز دیجیتال Zilliqa برای سرمایه گذاری مناسب است؟

به منظور پاسخگویی به این موضوع باید موارد گوناگونی را بررسی کرد تا بتوان تصمیم گیری کرد که این ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری مناسب است یا خیر؛ اگر بخواهیم از دور به ارز دیجیتال زیلیکا نگاه کنیم، می‌توانیم این ارز دیجیتال را یک انتخاب بسیار مناسب برای سرمایه گذاری ایرانیان علاقه مند به کریپتوکارنسی دانست. این ارز دیجیتال در حال حاضر قیمتی کمتر از ۱۰۰۰ تومان دارد. شما می‌توانید این ارز دیجیتال را برای یک سرمایه گذاری بلند مدت انتخاب کنید. بسیاری از برترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار که امروزه رتبه یک تا ده برترین‌ها را از آن خود کرده‌اند، با این اعداد کار خود را در دنیای ارزهای دیجیتال آغاز کرده‌اند.

حتما بخوانید : ارز ديجيتال نم | همه چیز درباره ارز دیجیتالی NEM


به همین دلیل ارز دیجیتال ZIL را می‌توان انتخاب بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران ایرانی دید. اگر بخواهیم از نظر ساختاری این ارز دیجیتال را بررسی کنیم، zilliqa به واسطه اصلاح فرایند مقیاس پذیری و رفع مشکلات مربوط به آن می‌تواند پیشرفت‌های بسیار زیادی هم از نظر قیمت و هم از نظر ساختاری داشته باشد. انتظار پیشرفت ارز دیجیتال زیلیکا در فرایند شاردینگ نیز وجود دارد. از این رمز ارز می‌توان برای سایر پروژه‌های بلاک چین در سال‌های آینده نیز استفاده کرد.


نتیجه گیری و کلام آخر

زیلیکا رمزارزی بحث‌ برانگیز است که در رتبه‌ های بالای لیست ارزهای دیجیتال محبوب و ارزشمند قرار دارد. مزیت زیلیکا در این نکته نهفته است که زیلیکا از تکنولوژی شاردینگ برخوردار است و می‌تواند راه‌حلی برای مشکل مقیاس‌پذیری شبکه بلاکچین ارزهای دیجیتال باشد. تیم توسعه‌ دهنده آن سعی دارند که به یک الگوریتم اجماع دوگانه دست پیدا کنند.

بررسی‌ های مکرر نشان داده است که آینده ارز دیجیتال زیلیکا درخشان است، چرا که توکن مبادله جدید زیلیکا موجب می شود که بلاکچین اختصاصی زیلیکا نیز عرضه شود، تیم طراح هم سعی دارند که سرعت تراکنش‌ ها را بیشتر کنند و مسیری که قیمت زیلیکا در سال اخیر طی کرد نشان داد که پتانسیل رشد و جهش را دارد.

همان طور که اول مطلب گفته بودیم، در این مطلب همه چیز درباره ارز دیجیتال زیلیکا را بیان کردیم.

اگر به کریپتوکارنسی علاقه دارید، مطلب روش خرید ارز دیجیتال تتر در ایران + راهنمای سرمایه گذاری در USDT را به هیچ عنوان از دست ندهید.

در این مقاله همه چیز درباره ارز زیلیکا را بررسی کردیم و همچنین تلاش داشتیم تا ساختار کلی این ارز دیجیتال پرطرفدار و آینده دار را نیز بررسی کنیم، اما چنانچه هر گونه سوال یا ابهامی درباره خرید و سرمایه گذاری در رمزارز زیلیکا داشتید، از طریق بخش دیدگاه ها که در ادامه می بینید، با ما در ارتباط باشید.

برای دوستانتان بفرستید: