Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
راهکار پولدار شدن با پول کم - 10 روش کاربردی و ساده | سایت کد بورسی

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

راهکار پولدار شدن با پول کم – ۱۰ روش کاربردی و ساده

راهکار پولدار شدن با پول کم از چه قرار است؟ جالبه بدونید که در زمان های گذشته، پولدار شدن فقط برای مردان و زنان میانسال بود؛ اگر کسی در جوانی پولدار میشد همه تعجب می کردند، اما امروزه نسل جوان نیز می تواند برای خود کسب و کاری راه انداخته و قدم های مثبتی جهت پولدار شدن بردارد. ثروتمند شدن جوانان را می توان به پیشرفت های تکنولوژی امروزه نسبت داد، به این شکل که هر کسی که بیشتر بیاموزد، شانس موفقیت خود را بیشتر کرده است و در این زمینه اینترنت نقش بسیار بزرگی را ایفا می کند. امروزه ریشه برتری افراد موفق و جوان در مقایسه با نسل های قبل بیشتر آموختن است و سرمایه اصلی افرادی که امروزه به اسم موفق از آنها یاد میشود، هوش مالی، زمان سنجی و ابتکار آنهاست. در این مقاله قصد داریم به اینکه راهکار پولدار شدن با پول کم چیست و چگونه امکان پذیر است بپردازیم، پس با کد بورسی همراه باشید.

راهکار پولدار شدن با پول کم

راهکار پولدار شدن با پول کم

عوامل بسیاری برای کسب ثروت وجود دارد و ما می خواهیم در این نوشته به تعدادی از رویکردها و عوامل مثبت که می توانند ما را در این زمینه یاری کنند بپردازیم:

۱) انتخاب حرفه ی درست

امروزه هر فرد می تواند با استفاده از منابع رایگان برای داشتن تصویری روشن از کاری را که میخواهد شروع کند داشته باشد و راحت تر برای آینده ی خود تصمیماتی بگیرد؛ بنابراین لازم است که اطمینان داشته باشد حرفه ای را که انتخاب کرده بر اساس واقعیات درست است و در آینده موفقیت در آن متصور است.

۲) فرا گرفتن دانش

شما می توانید از طریق ثبت نام در یک دوره آموزشی، به اطلاعاتی که در زمینه شغلی دلخواهتان است دست پیدا کنید و نیازی نیست که حتما در یک دانشگاه مطرح قبول شده باشید.

۳) مکان درستی را انتخاب کنید

برای گرفتن اطلاعات در مورد شغل به جاهایی مراجعه کنید که شغل های متنوع و بیشتری را همراه با امکان رشد برای شما فراهم می کند؛ مثلا به عنوان کارشناس مسائل مالی و بورس در تهران برای شما امکان رشد بیشتری به وجود میاورد تا در یک شهرستان کوچک.

۴) برای شروع کار، مدتی تجربه کسب کنید

مثلاٌ می توانید در یک شرکت معتبر کارآموزی، تجربه هایی به دست آورید در ضمن اینکه برای جاهای دیگر درخواست کار و مصاحبه داده اید.

۵) تجارت شخصی راه اندازی کنید

تقریبا می توان گفت بیشتر افراد موفق یک درآمد جانبی در کنار حقوق ثابت ماهانه دارند.

۶) فعالیت در بازارهای مالی سرمایه گذاری یکی از راهکار پولدار شدن با پول کم 

اگر خودتان را به دانشهای لازم مجهز کنید و فرد فرصت شناسی باشید؛ می توانید مبالغ خوبی را از این راه به دست آورید. خرید و فروش سهام شرکت های معتبر و اوراق قرضه، راهی مطمئن برای به دست آوردن درآمدی قابل توجه است؛ همچنین از سرمایه گذاری روی طلا و ارز غافل نشوید؛ این بازارها در بحران های اقتصادی، به طرز شگفت آوری سودآوری دارند.


علاقه مند به سرمایه گذاری در بازار بورس هستید؟ از طریق لینک زیر (ثبت نام سریع و رایگان) اقدام به ثبت نام نمایید. راهنمایی و آموزش بورس نیز به صورت رایگان بعد از ثبت نام برای شما ارسال خواهد شد.

ثبت نام در بورس – دریافت کد بورسیسریع و رایگان


۷) سرمایه گذاری در مستغلات جزو راهکار پولدار شدن با پول کم 

به طور مثال خرید زمین در مکانهای رو به رشد، همواره سرمایه گذاری موفقی برای شما خواهد بود.

۸) از وقتتان استفاده کامل داشته باشید

وقت خود را سرمایه ای بدانید که در اختیار شما قرار گرفته و باید به نحو احسن از آن استفاده کنید، از هر زمانی برای یادگیری مطالبی مانند سازوکارهای اقتصادی و شرکت های بورسی و تحلیل مالی استفاده کنید.

۹) ثروت خود را حفظ کنید

باید در زمان هایی که بازار در شرایط خوب به سر میبرد بی خیال نبوده و استفاده ی لازم را ببرید.

۱۰) قانع نباشید، اما برای شروع به ماشین و خانه سطح پایین تر رضایت دهید

به طور مثال می توان در ابتدای کار از طریق شراکت با فردی که آشنایی داریدملک یا ساختمانی را تهیه کنید و در زمان مناسب به فکر تغییر و بهبود محل زندگی خود باشید؛ در هر صورت برای رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین کرده اید باید اقدام کنید و زمان بگذارید. برای پولدار شدن، علاوه براینکه شخص باید همّت عالی داشته باشد، مطالعه به او کمک زیادی می کند؛ در اینجا چند کتاب معروف برای مطالعه و موفیت شما معرفی می گردد :

  • کتاب اسرار ذهن ثروتمند: نوشته “تی، هاروارکر” ترجمه مرتضی ذوالانوار
  • کتاب دیوانگان ثروت ساز: نوشته “دارن هاردی” ترجم شادی حسن پور
  • سری کتابهای راز جذب پول در ایران: نوشته علی اکبری؛ این کتاب در زمینه پولدار شدن در بازار کنونی ایران
  • کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید: نوشته “ناپلئون هیل” ترجمه مهین خالصی
  • کتاب اثر مرکب : نوشته “دارن هاردی”
  • کتاب جهار راه پولسازی: نوشته “رابرت کیوسکی”
  • کتاب راهنمای پدر پولدار برای سرمایه گذاری: “نوشته رابرت کیوساکی”
  • کتاب ۵۰ توصیه از وارن بافت برای ثروتمند شدن 

راهکار پولدار شدن با پول کم – تغییر سبک زندگی

  1. با آدم هایی معاشرت کنید که  مورد تحسینتان هستند : ایده  آندروکارنیچ این است گه اطراف خودت را با آدم های با استعداد پر کن، چون آنها ذهن خلاق دارند و مغز آنها قدرتمندتر است. معمولا ما شبیه کسانی می شویم که با آنها ارتباط داریم.
  2. یک شغل پاره وقت بگیرید : در ابتدا کارهای پر درآمدی را که می توانید به صورت جانبی انجام دهیدرا در کنار شغل اصلی بیابید، مثلا می توانید برای پول درآوردن از یکی از علاقه های خاصتان مثل عکاسی، موسیقی، تدریس استفاده کنید.
  3. پیوسته مطالعه کنید : آدم های پولدار بیشتر ترجیح می دهند، آموزش ببینند، شما می توانید از زندگینامه یک شخص موفق الگو برداری کنید، مثلا وارن بافت را در نظر بگیرید که تخمین میزند حدود ۸۰% از وقتش را به مطالعه اختصاص می دهد.
  4. به کارهایی که زیاد علاقه ندارید خودتان را عادت دهید : شما باید خودتان را به شرایط سخت و زحمت کشیدن عادت دهید؛ متفکران جهانی از همان اول یاد می گیرند که پولدار شدن آسان نیست و آنها معتقد هستند که راحتی جسمی، روانشناختی نگرش قشر متوسط جامعه است.
  5. پولتان را به یک حساب با سود بالا انتقال دهید.
  6. صبح ها زودتر از خواب بیدار شوید : سحرخیزان از راه پاسخ دادن به ایمیل ها، ورزش کردن، مراقبه، مطالعه از دیگران پیشی گرفته و به همین جهت شادتر و سالم تر هستند.
  7. تجسم کنید : هدف هایتان را تعیین کنید و دستیابی به آنها را در ذهن مجسم کنید و برای رسیدن به هدف تلاش کنید.

نکته آخر 

به طور کلی ثروتمند شدن وابسته به ۳ چیز است: تلاش، فکر، سرمایه. امیدوارم که از این مقاله نهایت استفاده رو برده باشید. اگر هر گونه سوال و یا ابهامی بود در قسمت نظرات با ما در میون بگزارید.

برای دوستانتان بفرستید: