برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

دلیل افت شدید قیمت بیت کوین در ۴۸ ساعت گذشته

قیمت بیت کوین در روز گذشته تا به الان تقریبا نصف شده و در این مقاله از کد بورسی قصد داریم به دلیل افت شدید قیمت بیت کوین در این روزها اشاره کنیم. در این مقاله تئوری هایی که در راستای دلیل افت شدید قیمت بیت کوین وجود دارد رو بررسی میکنیم و امیدواریم که این مقاله مورد قبول شما عزیزان واقع بشه و بتونید اطلاعات خوبی رو ازش استخراج و استفاده کنید. لذا در ادامه مطلب دلیل افت شدید قیمت بیت کوین با سایت کد بورسی همراه باشید.

دلیل افت شدید قیمت بیت کوین

دلیل افت شدید قیمت بیت کوین

در ابتدا باید عرض کنیم که روز گذشته یکی از تاریک‌ ترین روز‌های تاریخ بیت کوین محسوب می شود! ارزش این ارز دیجیتالی فقط و فقط در عرض ۲۴ ساعت نزدیک به ۵۰ درصد کاهش پیدا کرد و به ۴۱۰۰ دلار رسید!! جالب است بدانید که این دومین بار در تاریخ این رمزارز است که ارزش آن با افت اینچنین شدید روبرو می شود. در راستای کاهش بی‌ سابقه ارزش بیت کوین، تعداد زیادی از معامله‌ کنندگان این حوزه غافلگیر شده‌ اند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


طبق گزارش BitMEX، نزدیک به ۱ میلیارد دلار بیت کوین که در اختیار این افراد قرار داشته، از بین رفته و به آن‌ ها خسارت وارد شده و بسیاری از سرمایه‌ گذاران را بسیار گیج کرده است. سوالاتی که در این مرحله به وجود می آید این است که چه موضوعی موجب این کاهش چشم گیر شده است و در نهایت قدم بعدی و پیش روی بازار رمزارز ها چیست؟

چه امری موجب کاهش ارزش بیت کوین شده است؟

در این خصوص راس میدلتون (Ross Middleton) یکی از مدیران ارشد مالی صرافی «DeversiFi» به ضعف بازارهای سنتی اشاره دارد که سرمایه‌ گذاران را به بازر‌های غیر مرتبط با بیت کوین فراری می دهد. از نظر او این بازار‌ ها اغلب جایگزین‌ های استانداردی برای سرمایه‌ گذاری به شمار می روند که انتخاب اول بسیاری از این افراد هم هستند :

همان طور که مشخص است معامله کنندگان در حال خارج شدن از بازار بیت کوین هستند تا حداکثر بهره‌ برداری از سرمایه خود را داشته باشند. احتمالا آن‌ ها این طور گمان می کنند که این بازار برای حفظ کوتا‌ه مدت سرمایه‌ های آن‌ ها بهتر خواهد بود.

سخنان میدلتون را بیشتر متخصصان این حوزه نیز تایید می نمایند. همین طور از دیگر علت هایی که به نصف شدن ارزش بیت کوین انجامیده است، صندوق‌ های پوشش و حفاظت از سرمایه‌ گذاری‌ های پر خطر می باشد که از خسارت‌ های این چنینی ممانعت به عمل می آورد، در واقع این بدان معنی است که مدیران همیشه باید سرمایه‌ های خود را در بازه مشخصی از خطر پذیری حفظ نمایند.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید:

نوسانات ارزش بیت کوین نیز این داستان‌ ها را تایید می‌ کند، اما به منظور درک بهتر این موضوع، بهتر است از داستان مرغ و تخم مرغ مثال زد. افزایش فروش، نوسانات بیشتری را در به دنبال خواهد داشت و افزایش نوسانات نیز فروش بیشتری را رقم خواهد زد. در کنار این موضوع، مدتی است که در بازار بیت کوین، از بحران‌ های ناشی از کاهش ارزش این رمزارز خبر می‌ دهند!

دلیل افت شدید قیمت بیت کوین

دلیل افت شدید قیمت بیت کوین – تئوری دیگر

تئوری دیگری که در خصوص با کاهش ارزش بیت کوین ارائه شده است، کلاه‌ برداران «PlusToken» هستند که تنها یک روز پیش از نصف شدن ارزش بیت کوین، تحرکات زیادی در بازار داشته اند. شنیده ها حاکی از آن است که نزدیک ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین به بازار‌های دیگر انتقال داده شده تا تبدیل به پول‌ های بی پشتوانه شوند! امیدواریم که از این مقاله نهایت استفاده رو برده باشید.

برای دوستانتان بفرستید: