Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
بهترین کیف پول الگورند که تاحالا هیچ جا معرفی نشده

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

بهترین کیف پول الگورند که همه باید داشته باشند

ارزهای دیجیتال جدید مثل الگورند قرار است آینده بلاکچین و بصورت کلی دنیای کریپتوکارنسی را شکل دهند، پس اگر الان روی آن ها سرمایه گذاری کنیم، در آینده که شاهد گسترش رمزارزها و ورود آنها به زندگی عادی افراد هستیم، قطعا ارزش آن ها با رشدی روبرو خواهد شد که در هیچ بازار مالی دیگری نمی توانستیم همچین سودی را به دست آوریم! برای نگهداری از ارز دیجیتال هم به کیف پول نیاز است پس بهترین کیف پول الگورند را باید بشناسیم تا بعد از خرید ارز دیجیتال آلگورند آن را در بهترین کیف پول الگورند ذخیره کنیم که کار با آن ساده باشد از هر کجا دسترسی به آن داشته باشیم و امنیت کیف پول نیز بسیار حائز اهمیت است و باید خیال ما از ذخیره دارایی هایمان در بهترین کیف پول الگورند راحت باشد.

بهترین کیف پول ارز دیجیتال الگورند

همانطور که می دانید جهت ذخیره ارز های دیجیتال بایستی از کیف پول های دیجیتال استفاده نمایید. این که کدام کیف پول برای انتخاب ذخیره ارزهای دیجیتال مناسب است، همیشه برای کاربران مشکل ایجاد کرده است. در این مقاله می خواهیم در مورد کیف پول های یکی دیگر از ارز های دیجیتال با شما گفتگو کنیم و آن را معرفی کنیم. چنانچه تصمیم به خرید و فروش و استخراج و یا … ارز دیجیتال Algo یا Algorand را دارید، توصیه داریم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید، چرا که در انتها می توانید به راحتی بهترین والت الگروند را انتخاب نمایید.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


در ابتدا کمی با ارز دیجیتال الگو آشنا می شویم و در ادامه به سراغ، معرفی ۸ کیف پول معتبر الگورند خواهیم رفت. ارز دیجیتال الگو یا الگورند که با نماد Algo در بازار نمایش داده می شود و در حال حاضر در بازار ارز های دیجیتال جزو ۵۰ رمزارز برتر قرار دارد. موسس پروژه الگورند سیلوسو میکالی است. در ژوئن سال ۲۰۱۹ این ارز یک عرضه اولیه برگزار کرد که در آن زمان توانست بیش از ۶۰ میلیون دلار جمع نماید. تقریبا ۶۰ میلیون درآمد در ازای ۲۵ میلیون توکن بود. در این بخش از مطلب می خواهیم اندکی درباره مزایا این ارز دیجیتال با شما گفتگو کنیم؛

  1. این ارز دیجیتال کاملا غیر متمرکز می باشد.
  2. ارز دیجیتال الگورند، یک نود را به صورت تصادفی انتخاب می نماید.
  3. سرعت تایید تراکنش ها در ارز دیجیتال الگورند خیلی بالاست. تمام تراکنش در مدت کم تر از ۵ ثانیه مورد تایید قرار می گیرند و در اصل یعنی زمان ساخت بلاک ها ۵ ثانیه است.

حال که با این ارز دیجیتال آشنا شدید، به سراغ معرفی کیف پول های معتبر آن که برای استفاده ایرانی ها نیز مناسب هستند خواهیم رفت. در کیف پول های الگورند می توانید به سادگی این ارز دیجیتال را ذخیره کنید. بیشتر کیف پول های که شما می توانید این رمز ارز را در آن ها ذخیره کنید عمومی هستند، یعنی جز الگورند رمز ارز های دیگری را نیز می توانید ذخیره کنید. در ادامه همراه کد بورسی بمانید.

معرفی کیف پول های ارز دیجیتال الگورند

۱) کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس : کیف پول لجر نانو اس ساخته شرکت فرانسوی لجر است که از حدود ۱۳۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. همان طور که می دانید امنیت کیف پول های سخت افزاری خیلی زیاد است و شما می توانید به راحتی و یا خیال راحت در آن رمز ارز هایتان را ذخیره کنید. در این کیف پول یک صفحه نمایش وجود دارد که بر روی این صفحه نمایش اطلاعاتی از کیف پول را می توانید مشاهده کنید. با متصل نمودن والت لجر نانو اس به کامپیوتر می توانید آن را راه اندازی کنید و برای استفاده اقدام نمایید.

۲) کیف پول لجر نانو ایکس Ledger Nano X : این کیف پول نیز مثل سایر رقبای خود برای ذخیره ارزهای دیجیتال مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و مثل سایر کیف پول های سخت افزاری دارای امنیت بسیار بالایی است. در صورت انتخاب این کیف پول می توانید با خیال راحت تمامی ارزهای دیجیتال خود را در این کیف پول ذخیره نمایید. کیف پول Ledger Nano X از ارز دیجیتال الگو نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید به راحتی ارز دیجیتال الگو را در این کیف پول ذخیره فرمایید.

حتما بخوانید : بهترین کیف پول برای ترون کدام است؟


در نظر داشته باشید که کیف پول لجر نانو ایکس هم توسط شرکت فرانسوی لجر طراحی شده است. این کمپانی این کیف پول را به نحوی طراحی کرده است که کاربران در زمان استفاده از آن خیال راحت تری داشته باشند. جنس بدنه این کیف پول از فولاد است و بدنه ای ضد ضربه دارد. شما می توانید این کیف پول را به دستگاه های اندرویدی و ای او اس و همچنین کامپیوتری برای انجام امور خود متصل کنید. این اتصال از طریق کابل قابل انجام است.

۳) کیف پول Atomic : کیف پول اتمیک نیز یکی از کیف پول هایی است که می توانید از آن برای ذخیره رمز ارز هایتان استفاده نمایید. این کیف پول از ارز دیجیتال الگو نیز پشتیبانی می نماید. خوشبختانه کیف پول اتمیک هم امنیت بسیار بالایی دارد و شما می توانید به خیالی راحت ارزهای دیجیتال خود را در آن ذخیره نمایید. کیف پول اتمیک از رابط کاربری بسیار ساده ای استفاده کرده است و این موضوع برای کاربران مبتدی خیلی می تواند کاربردی باشد، چرا که می توانند به سادگی از آن استفاده نمایند.

کیف پول الگورند

بعد از ثبت نام در کیف پول اتمیک ویژگی مسئل امنیتی را فعال نمایید. در این کیف پول می توانید ارزهای دیجیتالی مثل؛ الگو، بیت کوین، اتریوم، تتر، ایاس، کاردانو، بت، ریپل و … را نگهداری نمایید. شاید برایتان درباره امنیت این کیف پول سوال پیش آمده باشد. همان طور که گفتیم امنیت کیف پول اتمیک بالاست، ولی تا زمانی که خودتان مسائل امنیتی را رعایت نمایید! چنانچه مسائل امنیتی را رعایت کنید، مطمئنا هیچگاه مورد حمله هکران و سودجویان قرار نخواهید گرفت. اهمیت این موضوع را میتوان این طور بیان کرد که؛ هیچگاه رمز های عبور خود را به کسی حتی عزیزترین فرد زندگی تان نگویید، چرا که امکان دارد همان گفتگو باعث شود تا حسابتان خالی شود!

۴) کیف پول مای الگو My ALGO : کیف پول مای الگو یک کیف پول مبتنی بر وب می باشد. حال میبتنی بر وب یعنی چی؟ یعنی این که باید آن را در ممحیط وب به صورت آنلاین اجرا کنید و هیچ نرم افزار یا اپلیکیشنی برای استفاده ندارد. این کیف پول یک رابط کاربری آسان دارد و شما می توانید به سادگی در آن اقدام به ذخیره سازی ارز دیجیتال الگو نمایید. امنیت این کیف پول تا حدی مناسب است و شما می توانید با خیال راحت ارزهای دیجیتال خود را در آن ذخیره و نگهداری نمایید.

از آنجایی که این کیف پول مبتنی بر وب است، شما می توانید با هر سیستم عاملی وارد کیف پول خود شوید. تفاوتی ندارد سیستم عامل شما موبایلی است و یا کامپیوتری، بلکه مهم این است اطلاعات ورود خود را داشته باشید تا بتوانید به سادگی وارد کیف پول مای الگو شوید. در این کیف پول می توانید به سادگی رمز ارز ارسال نمایید و همچنین اقدام به دریافت ارز دیجیتال الگو کنید.

۵) کیف پول هسته الگورند Algorand Core : کیف پول Algorand Core یکی از کیف پول های اصلی ارز دیجیتال الگورند است و شما می توانید این کیف پول را برای دستگاه های اندرویدی و همچنین ای او اس دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید. در نظر داشته باشید که برای دانلود این کیف پول برای اندروید می توانید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه فرمایید و برای دانلود نسخه ای او اس می توانید به اپ استور مراجعه نمایید.

حتما بخوانید : بهترین کیف پول برای ریپل کدام است؟


جالب است بدانید که اخیرا این کیف پول، از کیف پول سخت افزاری Ledger Nano X پشتیبانی می کند، لذا شما قادر خواهید بود در این کیف پول، به راحتی ارز دیجیتال الگو را می توانید ذخیره کنید. امنیت کیف پول Algorand Core تا نسبتا خوب است و شما می توانید برای سرمایه گذاری کوتاه مدت با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید.

۶) کیف پول کوینومی Coinomi : مطمئنا کیف پول کوینومی را می شناسید، کوینومی امروزه یکی از معروف ترین و معتبرترین کیف پول های نرم افزاری است که شما می توانید از آن برای ذخیره ارز دیجیتال های گوناگون از آن استفاده کنید. کیف پول کوینومی را می توانید برای سیستم عامل های مختلف نصب و راه اندازی کنید. امروزه امکان نصب کیف پول کوینومی بر روی دستگاه های کامپیوتری و موبایلی فراهم است و می توانید نسخه های گوناگون والت کوینومی را برای سیستم عامل های مختلف دانلود و در ادامه استفاده کنید. کیف پول کوینومی از نظر امنیتی در سطح مناسبی است و شما می توانید با خیال راحت، برای ذخیره سازی رمزارزهای مورد نظرتان اقدام نمایید.

۷) کیف پول Trust Wallet : کیف پول Trust یک کیف پول موبایل چند ارزی است و کیف پول رسمی Binance به حساب می آید. کیف پول را می توانید به سادگی از فروشگاه های Google Play ،Apple Store و Android دانلود و استفاده نمایید. این کیف پول از تلفن های اندرویدی و iOS پشتیبانی می کند و می توانید آن را روی گوشی همراه خود نصب و اجرا کنید. قابلیت های پشتیبانی گیری و همین طور رمز عبور و سایر قابلیت های امنیتی در کنار پشتیبانی از بسیاری از ارزهای دیجیتال معتبر، موجب شده است تا این کیف پول موبایلی بسیار معروف و کاربردی باشد.

۸) کیف پول اکسدوس : چنانچه به دنبال کیف پول رایگان و امن به منظور ذخیره و نگهداری توکن های ALGO هستید، کیف پول دسکتاپی اکسدوس میتواند گزینه خوبی برای شما به حساب آید. با اکسدوس می توانید امکان ارسال، دریافت و مدیریت دارایی های خود را داشته باشید. کیف پول اکسدوس برای تلفن همراه و سیستم عامل های اندروید و iOS نیز قابل استفاده می باشد.


نتیجه گیری و کلام آخر

انتخاب شما بین این ۸ گزینه‌ بیشتر از هر چیزی به سلایق و الویت‌ های شخصی شما بستگی دارد. من به شخصه کیف پول های سخت‌ افزاری لجر را پیشنهاد می کنم، به این دلیل که امنیت بی رقیبی دارند. Coinomi و والت Atomic برای کاربرانی که قصد ذخیره ارزهای دیجیتال دیگر را هم دارند مناسب هستند.

البته کیف پول های دیگری هم برای ALGO وجود دارند ولی مطمئنا پیش از انتخاب خوب تحقیق کنید تا اطمینان یابید که والت مورد نظر شما بین جامعه کاربران وضعیت خوبی داشته و توسعه دهندگان هم به خوبی از آن پشتیبانی می‌کنند. در هر صورت رعایت اصول امنیتی را فراموش نکنید. همیشه از عبارت بازیابی خودتان یک نسخه پشتیبان داشته باشید و آن را در یک محل امن نگهداری نمایید. هیچ فایل مشکوکی که امکان دارد آلوده به بدافزار باشد را دانلود نکنید. بهترین کیف پول الگورند را بین کیف پول های زیر می توانید انتخاب کنید:

  • کیف پول اتمیک Atomic
  • کیف پول کوینومی Coinomi
  • کیف پول مای الگو My ALGO
  • کیف پول تراست والت Trust wallet
  • کیف پول لجر نانو اس Ledger Nano S
  • کیف پول هسته الگورند Algorand Core
  • کیف پول لجر نانو ایکس Ledger Nano X

همان طور که در ابتدای مقاله قول دادیم، ۸ نمونه از بهترین کیف پول الگورند را معرفی کردیم.

اگر به دنیای ازرهای دیجیتال علاقه دارید، مطلب بهترین کیف پول های دسکتاپ برای ایرانیان را به هیچ عنوان از دست ندهید.

از نظر شما بهترین کیف پول الگورند کدام است؟

برای دوستانتان بفرستید: