برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

بهترین کارگزاری بورسی کدام است؟

بسیاری از افراد برای شروع فرآیند سرمایه گذاری در بورس به دنبال کارگزاری مناسب جهت افتتاح حساب می گردند ولی به صورت دقیق نمی دانند که کارگزاری چیست و انواع کارگزاری ها چه تفاوتی با یک دیگر دارند و یا حتی کارگزاری ای که گفته می شود، مناسب است، چه ویژگی هایی دارد که در میان مردم محبوبت بیش تری پیدا کرده است. حالا فکر میکنید بهترین کارگزاری بورسی در ایران کدام است؟ در این مقاله قصد داریم تا درباره بهترین کارگزاری بورسی ایران یعنی؛ آگاه ، فارابی و مفید برای شما عزیزان صحبت کنیم و شرایط و ویژگی ، پنل های نرم افزاری ، مزایا و معایب و … هر یک از این کارگزاری ها صحبت کنیم و یک دید بسیار مناسب برای انتخاب کارگزاری به شما عزیزان بدهیم. این نکته مهم را در خاطر داشته باشید که با توجه به عدم طرفداری و جانب داری ما از کارگزاری خاصی، سعی شده است تا مطالب با دیدی منطقی و یکسان نسبت به کارگزاری ها تدوین شود تا محتوای کاربردی تقدیم حضور شما عزیزان شود. پس اگر میخواهید بهترین کارگزاری بورسی رو بشناسید، همراه سایت کد بورسی باشید.

بهترین کارگزاری بورسی

ما پیش از این در خصوص با مقایسه کارگزاری های بورس فعال در بازار بورس ایران صحبت کردیم و در این مطلب آموزشی قصد داریم تا در خصوص با بهترین کارگزاری های بورس صحبت کنیم.

بهترین کارگزاری بورسی

در این متن قصد داریم تا ۳ تا از بهترین کارگزاری های بورسی را خدمت شما عزیزان معرفی کرده و مزایا و معایت، پنل های نرم افزاری، شرایط و ویژگی های هر یک و مواردی از این دست را برای هر یک عنوان کنیم تا با این ۳ کارگزاری برتر بورس ایران بیشتر آشنا شوید و از روند سرویس دهید و باشگاه های مشتریان و امکانات هر یک با خبر شوید، پس همراه ما باشید :

۱) کارگزاری آگاه یکی از بهترین کارگزاری بورسی

بهترین کارگزاری بورسی

شرکت کارگزاری آگاه به عنوان اولین شرکت گروه آگاه در سال ۱۳۸۴ با شماره ثبت ۶۲۵۲ تاسیس گردیده و یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات کارگزاری بورس در ایران است که توانسته با ارایه کلیه خدمات کارگزاری در چارچوب ضوابط و مقررات تعیین شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار از اعتبار مناسبی برخوردار گردد، در این راستا کارگزاری آگاه همواره در تلاش برای کسب رضایت مشتریان خود در عرصه مشتری مداری و ارضای نیازهای آنان بوده و این مهم را بر خود و کارکنان خود واجب دانسته است.

باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه

کارگزاری آگاه همچنین باشگاه مشتریان آگاه را هم در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و در آن خدماتی مانند؛ ارائه بسته های اعتباری متنوع، خدمات مشاوره ای و تحلیلی بورسی، دوره های آموزشی گوناگون و تخفیف کارمزد به صورت وجه نقد ارائه شده است و تمامی افراد می توانند از آن بهره مند شوند.

واحد های کارگزاری آگاه

  • معاملات سهام و اوراق بهادار
  • معاملات آنلاین سهام و اوراق بهادار
  • بورس کالا
  • آتی سکه
  • بورس انرژی
  • صندوق ‌های سرمایه ‌گذاری
  • تامین سرمایه
  • آموزش
  • تخفیف کارمزد معاملات سهام و همین طور آتی سکه
  • مسابقات آموزشی با جوایز نقدی
  • وام قرض‌ الحسنه جهت انجام معاملات سهام
  • معاملات اوراق بهادار (معاملات آنلاین و موبایل تریدینگ)
  • بسته‌ های اعتباری معاملاتی
  • معاملات بازار آتی سکه و بورس کالا و صندوق های سرمایه گذاری
  • تخفیف در بسته‌ های مشاوره ‌ای و تحلیلی و …

پنل نرم افزاری کارگزاری آگاه

نرم ‌افزار آساتریدر آگاه در واقع پنل نرم افزاری معاملاتی کارگزاری آگاه به حساب می آید و شامل خدمات گوناگونی می شود که در انواع سیستم ‌عامل ‌ها و پلتفرم­‌ های گوناگون در دسترس معامله گران و سرمایه گذاران قرار داده شده و نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که نرم ‌­افزار آسا بدون نیاز به نصب اپلیکیشن در پلتفرم­‌ های گوناگون مثل،؛ لپ‌ تاپ، موبایل و تبلت با سیستم­‌ عامل­‌ های گوناگون برای کاربران قابلیت استفاده را دارد. شما عزیزان همچنین می توانید در کنار استفاده از خدمات آنلاین پنل معاملاتی آگاه، از خدمات آفلاین این سامانه معاملاتی نیز بهره مند شوید و بدون نیاز به اینترنت به انجام معامله و ثبت سفارش برای عرضه های اولیه و … بپردازید.

۲) کارگزاری فارابی یکی از بهترین کارگزاری بورس

کارگزار بورس

کارگزاری فارابی، کارگزار رسمی بورس، فرابورس، بورس کالا و انرژی از سال ۱۳۷۲ فعالیت عملیاتی خود را در بازار سرمایه شروع کرده است. شرکت کارگزاری فارابی با هدف ارائه خدمات نوین و جهان تراز به مشتریان، همواره توسعه کمی و کیفی فعالیت هایش را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است. در این راستا با هدف توسعه کمی فعالیت ها تعداد ۲۷ شعبه و تالار اخصاصی معاملات به وسیله این کارگزاری در سراسر کشور تاسیس شده است. این نکته را در نظر داشته باشید که کارگزاری فارابی هم رتبه الف در بین کارگزاری های حاضر در بازار سرمایه را داراست و یکی از دلایلی که در لیست ۳ کارگزاری برتر ایران قرار گرفته است هم مزایا و سیستم معاملاتی و خدمات و گردش مالی است که در بازار سرمایه دارد.

شرکت کارگزاری فارابی (سهامی خاص) در تاریخ ۱۳۷۲/۱۲/۱۵ ابتدا به نام شرکت کارگزاری عمران نزد اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری به شماره ۱۰۳۵۶۱ ثبت شد. در ضمن سرمایه ثبت و پرداخت شده شرکت کارگزاری فارابی ۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال بوده است.

باشگاه مشتریان کارگزاری فارابی

اگر مشتری کارگزاری فارابی هستید، کافیست به صفحه ورود باشگاه رفته و از روش تصویری زیر باشگاه خود را فعال نمایید و ۵۰ بیکسوی هدیه اولین لاگین خود را دریافت کنید. اگر مشتری کارکزاری فارابی نیستید، کافیست با دریافت کد بورسی و ثبت نام در کارگزاری فارابی، به صورت آنلاین افتتاح حساب کنید و پس از تایید نهایی و مشتری شدن، باشگاه خود را فعال کنید.

در باشگاه مشتریان کارگزاری فارابی می توانید از خدماتی مانند؛ واچ لیست هفتگی پیشنهادی ، درخواست تحلیل بنیادی و تکنیکال ، مشاوره پرتفوی سهام شما ، کارت هدیه ، پاداش های کالایی ، شرکت در قرعه کشی های هفتگی باشگاه که چهارشنبه هر هفته برگزار می شود ، خرید واحدهای صندوق با درآمد ثابت با سود ۲۴ درصد ، اعتبار خرید سهام ، دوره های آموزشی سطح بندی شده و بسیاری موارد دیگر استفاده نمایید.

پنل نرم افزاری کارگزاری فارابی

پنل معاملاتی کارگزاری فارابی با نام فارابیکسو در حال فعالیت است و این پنل معاملاتی، قابلیت های بسیاری را در اختیار افرادی که کد معاملاتی خود را از کارگزاری فارابی دریافت می کنند، قرار می دهد که برخی از آن ها به شرح زیر است :

  • بروزرسانی در لحظه اطلاعات در سامانه : جالب است بدانید که در فارابیکسو همه اطلاعات مربوط به بازار از جمله وضعیت سهم، میزان سود و زیان، اخبار، کدال، تغییرات پرتفوی، میزان دارایی طبق قیمت لحضه‌ ای و موارد دیگر به صورت لحضه ‌ای بروزرسانی شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد تا بتواند در تصمیمات خود از اطلاعات دقیق سهام ها اطلاع داشته باشند و تصمیم گیری کنند.
  • سرعت بسیار بالا در انجام عملیات : فارابیکسو به لطف فناوری های سخت افزاری پیشرفته و توسعه مدرن نرم افزاری در انجام عملیات بسیاز سریع ظاهر میشود. قابلیت هایی مثل لینک به سر خط، ثبت سفارش لحظه‌ ای، ثبت چند سفارش به شکل همزمان، و ۱۰ ها امکان مشابه دیگر موجب سرعت در معاملات شده است.
  • تجربه کاربری و نوع طراحی به کار رفته در فارابیکسو : فارابیکسو با الگو گرفتن از برترین سامانه‌ های معاملات آنلاین، تلاش در ارائه محصولی در کلاس جهانی کرده است و با تکیه بر شناخت عمیق از بازار سرمایه ایران، اقدام به طراحی محیطی خوشایند و دلپذیر کرده ‌است.

شما عزیزان همچنین می توانید از نرم افزار موبیکسو که ابزار معاملات آنلاین روی موبایل به حساب می آید هم استفاده نمایید. این محصول کارگزاری فارابی گزارش‌ های دقیق در مورد خرید و فروش و پرتفوی هر کاربر را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین اعلان ‌های لحظه ‌ای مربوط به سهام کاربران را به اطلاع آن ها خواهد رساند. موبیکسو برای سیستم ‌عامل‌ های اندروید و ios در دسترس قرار دارد. پس این نکته را در خاطر داشته باشید که خرید و فروش سهام و اطلاع از آخرین وضعیت قیمتی و شرایط صف قیمتی در فارابیکسو و موبیکسو نیز در دسترس است. این دو نرم افزار می ‌توانند حتی کسانی را که تا به‌ حال فعالیتی در بورس نداشته ‌اند را با چم ‌وخم این بازار آشنا و آن ها را به فعالان بورس تبدیل نماید.

۳) کارگزاری مفید یکی از بهترین کارگزاری بورسی

بهترین کارگزاری بورسی

جالب است بدانید که مفید با دو نفر در یک دفتر ۴ متری کارش را آغاز کرد. مانند بسیاری از شرکت های موفق در ایران هسته شکل گیری گروه مالی مفید هم یک خانواده بود. شایان ذکر است که آن زمان حجم معاملات روزانه مفید ۳۰۰ هزار تومان در روز بود. به عنوان نخستین کارگزار بورس معاملات آنلاین را کارگزاری مفید بود که راه اندازی کرد. می توان مفید آنلاین را به عنوان فصل جدیدی در بازار سرمایه ایران دانست. باشگاه مشتریان مفید هم در ادامه با نام پلکان و به منظور ارائه خدمات ویژه به مشتریان کارگزاری مفید طراحی و به بازار عرضه شد.

در سال های بعدی صندوق قابل معامله اطلس، پذیره نویسی شد و شروع به کار کرد. در ادامه طرح حامی را با هدف تبدیل مانده حساب راکد مشتریان به سرمایه گذاری در قالب یک صندوق با درآمد ثابت به مشتریان معرفی شد. در خصوص با کارگزاری مفید باید در نظر داشته باشید که تلاش مفید معطوف به چند موضوع است؛ ایجاد دسترسی افراد بیشتر به بازار سرمایه، ایجاد خدمات با بهترین کیفیت با التزام به حفظ سرمایه و نفع سرمایه گذاران. اعتماد مشتریان و سلامت کاری حائز اهمیت ترین سرمایه در کارگزاری مفید به حساب می اید.

باشگاه مشتریان کارگزاری مفید

نرم افزار معاملاتی پلکان با شیوه ای منصفانه طیف وسیعی از خدمات و هدایا را در اختیار اعضا باشگاه مشتریان مفید قرار می دهد. در پلکان هیچ فعالیتی بدون پاداش نخواهد ماند و پوشش عمده نیازهای مرتبط با بازار سرمایه تنها بخشی از خدمات پلکان محسوب می شود.

کاربران در استفاده از این خدمات وجهی پرداخت نخواهند کرد و اساس پلکان بر امتیاز خواهد بود. روش های کسب امتیار در برنامه پلکان به سه روش امکان پذیر است که در ادامه هر کدام از این روش ها را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد :

نخستین روش کسب امتیاز خرید و فروش سهام و در واقع همان انجام معاملات عادی است. گفتنی است که بعد از عضویت در پلکان به صورت خودکار با انجام هر معامله اعم از خرید یا فروش، امتیازی متناسب با ارزش معامله به مجموع امتیازات شما اضافه می شود. دومین روش کسب امتیاز، معرفی دوستان خواهد بود.

در این راستا شما عزیزان قادرید با معرفی هر فرد جدید به پلکان، علاوه بر ۳ امتیاز اولیه و دریافت مدال معرف امتیازات طرح بیستا را هم دریافت کنید. روش سوم به منظور کسب امتیاز، شرکت در مسابقات روزانه پلکان است. به صورت معمول روزانه ۵ مسابقه در پلکان برگزار می شود. علاقه مندان قادرند با شرکت در این مسابقات و پیش بینی صحیح جریانات آتی بازار سرمایه امتیازات خود را افزایش دهند.

به منظور برقراری عدالت میان مشتریان، کارگزاری مفید، بسته‌ های اعتباری مشخصی را برای کاربران پلکان طراحی کرده و در اختیار آن ها قرار داده است. مشتریان مفید که عضو پلکان هستند، می توانند، بسته‌ های اعتباری دلخواه خود در ازای پرداخت امتیاز مربوطه دریافت کرده و از آن ها استفاده نمایند.

همچنین در خصوص با طرح حامی کارگزاری مفید باید به این موضوع توجه داشته باشید که در این طرح، سود مشتری به صورت روزانه و طبق مانده حساب مشتری تا ساعت ۱۲ ظهر هر روز محاسبه شده و مجموع سودهای محاسبه شده در اولین روز کاری ماه بعد به حساب مشتری واریز خواهد شد. پس عجیب نیست که کارگزاری مفید هم در لیست سه تای برتر بهترین کارگزاری بورسی قرار داشته باشد.

پنل نرم افزاری کارگزاری مفید

نرم افزار معاملاتی ایزی تریدر و همین طور آنلاین پلاس دو نرم افزار معاملاتی کارگزاری مفید هستند که می توانید هم زمان از هر دوی آن ها استفاده نمایید و این که کارگزاری مفید دو نرم افزار را به صورت هم زمان در اختیار شما عزیزان قرار میدهد، موجب می شود تا زمانی که سیستم یک نرم افزار با هنگی مواجه شود، شما قادر باشید از نرم افزار دیگر بهره مند شوید و معاملات پرسود خودتان را به هیچ عنوان از دست ندهید. همچنین شما عزیزان می توانید از نرم افزار همراه تریدر بر روی گوشی های اندرویدی و ای او اسی خودتون استفاده کنید و در هر مکان و هر زمانی به انجام معامله و دیگر فعالیت های بورسی به وسیله گوشی خود بپردازید.

ایزی تریدر با مزایای مانند؛ سفارش گذاری بدون استفاده از موس ، ثبت و ارسال سفارش تنها با دو کلیک ، جانمایی تمام نیازهای اساسی در یک صفحه ، ارسال و حذف دسته ای سفارش ها و همین طور کلید های میانبر برای ساده کردن کار کاربران را در اختیار کاربران خود قرار داده است. نرم افزار آنلاین پلاس هم به علاوه موارد گفته شده، امکان شخصی سازی از طریق ابزارکها و چیدمان و همچنین تعریف میانبر برای سرعت بخشی به معاملات را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. نرم افزار همراه تریدر مبایل هم امکان انجام خرید و فروش و ثبت درخواست های مالی را برای شما فراهم می کند و با موبایل و تبلت با سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد.

کارگزاری مفید همچنین یک نرم افزاری را تحت عنوان مفید تریدر در اختیار کاربران قرار داده است. این نرم افزار دستیار تکنیکال برای معامله گران حرفه ای محسوب می شود که تمامی ابزارهای مروبط به تحلیل تکنیکال و بنیادی انواع سهم ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. از امکانات مفید تریدر می توان به مواردی مانند؛ ابزارهای پیشرفته تحلیل تکنیکال ، ارسال سفارش های شرطی ، امکان استفاده از انواع اندیکاتورهای بورسی ، ارسال سفارش خارج از ساعت بازار و … اشاره داشت و نکته مهم این است که این نرم افزار از نسخه اندرویدی و IOS برای استفاده در مبایل هم پشتیبانی می کند.

نتیجه گیری

در انتها باید گفت که در میان این ۱۰۸ کارگزاری که در ایران ثبت شده اند و در حال فعالیت هستند، سه کارگزاری آگاه، فارابی و مفید بهترین کارگزاری بورس به حساب می آیند و همگی کارگزاری های ربته الف هستند و هر یک شرایط و امکانات مربوط به خود و سیستم های معاملاتی مختص خود را دارند که در این مقاله به هر یک از آن ها اشاره داشتیم و مزیت های و معایب هر یک را برای شما لیست کردیم. همچنین سعی شد در خصوص باشگاه مشتریان هر کدام از این سه کارگزاری صحبت کنیم و مزایایی که استفاده از این باشگاه ها برای شما دارد را هم عنوان کردیم.


درصورتی که تمایل دارید تا از خدمات ۲۵ درصد تخفیف کارمزد در بورس، مشاوره خرید …  بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید. 

دریافت کد بورسیسریع و رایگان


نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که کارگزاری های بزرگ تر با مزایای بیشتر و سرویس های متنوع تر، به مراتب شلوغ تر هستند و امکان وجود مشکل در سیستم های معاملاتی آن ها به مراتب بیشتر از کارگزاری های کوچک تر و خلوت تر است، ولی نکته اینجاست که شما در قبال خدمات و سرویس هایی که از کارگزاری های بزرگ تر دریافت می کنید، باید خطر مشکلاتی که به دلیل شلوغی در این کارگزاری ها به وجود می آید را به جان بخرید و یا به سمت کارگزاری های کوچک تر که خدمات محدود تری دارند بروید تا اتفاقاتی مانند کندی سیستم کم تر برای شما عزیزان مشکل ساز شود.

به عنوان آخرین توصیه باید گفت که اگر به فکر سرمایه گذاری در بورس و بازارهای مالی هستید، بهتر است بهترین کارگزاری را متناسب با نیاز و خدماتی که نیاز دارید، انتخاب کرده و در آن ثبت نام کنید و از خدمات آن استفاده نمایید. امیدوارم از مطالب آموزشی که خدمت شما عزیزان عنوان شد، نهایت استفاده را برده باشید. هر گونه سوال و یا ابهامی وجود داشت، از طریق بخش ارسال دیدگاه ها و نظرات با ما و دیگر مخاطبان سایت به اشتراک بگذارید.

برای دوستانتان بفرستید: