برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

بررسی دستگاه های ماینر + راهنمای انتخاب بهترین ماینر در ایران

با توجه به افزایش قیمت بی سابقه بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در حال حاضر و افزایش حجم بازار و معاملات ارزهای مختلف و همچنین روی آوردن افراد و شرکت های مهم دنیا به ارزهای دیجیتال، به نظر می آید ارزهای دیجیتال در راستای موفقیت در در حال پیشروی هستند و حتی الآن کسانی که منتقد این بازار بودند هم به این بازار نظرشان مثبت است. به همین خاطر و با توجه به سودآوری بسیار بالای دستگاه های استخراج کننده یا همان ماینر های ارزهای دیجیتال، همه به دنبال خرید دستگاه ماینر در ایران هستند و از همین روی، بررسی دستگاه های ماینر موجود در ایران قطعا می تواند برای افراد زیادی کاربردی و قابل استفاده باشد. در بررسی دستگاه های ماینر سعی می کنیم به تمامی ابعاد استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با روش های گوناگون اشاره کنیم و سعی کنیم چیزی بگوییم که واقعا نیاز شما باشد، بنابراین اگر به مبحث ماین علاقه دارید، این مطلب آموزشی رایگان تحت عنوان بررسی دستگاه های ماینر و همین طور راهنمای انتخاب بهترین ماینر در ایران را به هیچ وجه از دست ندهید.

بررسی دستگاه های ماینر

همانطور که می دانید، یکی از روش های کسب درآمد در ارز های دیجیتال “استخراج” است. استخراج ارز های دیجیتال به تجهیزات احتیاج دارد و چنانچه شما قصد استخراج رمز ارز ها را دارید، ابتدا باید تجهیزات مورد نیاز را فراهم نمایید. در مقالات مختلف ما به صورت کامل درباره دستگاه های ماینر و همچنین تجهیزات مورد نیاز استخراج صحبت کرده ایم.

حتما بخوانید : بهترین ارز دیجیتال جهت استخراج در سال ۲۰۲۱ کدام ارزها هستند؟


شما می توانید با مراجعه به مقالات مختلف اطلاعاتتان را در این حوزه کامل تر کنید که در ادامه یک مطلب در خصوص بهترین ارز دیجیتال جهت استخراج در سال ۲۰۲۱ را آورده ایم که می توانید از آن هم استفاده کنید. پیش از این که بخواهید مطالعه مقالات دستگاه ماین رو تجهیزات مورد نیاز استخراج را مطالعه کنید، به شما پیشنهاد مطالعه این مطلب را می دهیم، به خاطر این که اگر این مطلب را تا انتها دنبال کنید، اطلاعات نسبی درباره استخراج ارز های دیجیتال به دست می آورید. با استفاده از این اطلاعات می توانید مطالب مقالات دیگر را بهتر درک کنید.

همانطور که می دانید دستگاه های ماینر مدار های مجتمعی محسوب می شوند که فقط برای یک کار خاص طراحی می شوند و این کار خاص نیز پردازش معادلات و ساخت بلوک هاست که در انتها به گرفتن پاداش و استخراج ارز دیجیتال مورد نظر منجر می شود. دستگاه های ماینر از قطعات گوناگونی تولید شده است که تمامی آن ها باهم توانسته اند این کار سخت را انجام دهند. رقابت در برخی از شبکه ها واقعا سخت است که اصلاحا به آن سختی شبکه گفته می شود. این امر موجب شده است تا نفس ماینر ها گرفته شود تا استخراج ارز انجام شود. جز دستگاه ماینر، شما می توانید برای استخراج ارز های دیجیتال از ریگ های ماینینگ نیز استفاده نمایید.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


ریگ های ماینینگ معمولا تنها مختص استخراج انجام نمی شود، به خاطر این که تمام قطعات یک کامپیوتر را در بر دارد و شما می توان از قطعات آن برای کامپیوترتان استفاده نمایید، ولی از دستگاه های ماینر نمی توانید چنین استفاده ای را کنید، به خاطر این که دستگاه های ماینر تنها مختص به استخراج ارز های دیجیتال تولید شده اند. برخی ها معتقدند که تنها برای استخراج ارز های دیجیتال، نیاز به دستگاه ماینر دارند، در صورتی که این فکر کاملا اشتباه است، چون استخراج ارز های دیجیتال جز دستگاه ماینر به تجهیزات دیگری نیز احتیاج دارد. در صورتی که تجهیزات مورد نیاز دیگر را نداشته باشید، عملا نمی توانید استخراج ارز های دیجیتال را دنبال کنید، به این دلیل که با وجود تمام این تجهیزات، استخراج برای شما امکانپذیر می شود. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که تجهیزات لازم برای استخراج ارز های دیجیتال جز دستگاه ماینر چیست؟ در ادامه همراه ما باشید تا به صورت کامل به این موارد اشاره کنیم.


در انتها امیدوارم از بررسی دستگاه های ماینر موجود در ایران نهایت بهره رو باشید.

از نظر شما سرمایه گذاری کدام ارز دیجیتال برای استخراج بهتر است؟ (حتما تجربیاتتون رو بنویسید تا دیگران هم استفاده کنند)

برای دوستانتان بفرستید: