برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارز دیجیتال ۱۰set چیست؟

آیا تا به حال چیزی در مورد ارز دیجیتال ۱۰set به گوشتان خورده است؟ اصلا می دانید که این توکن چیست و چه مشکلاتی را در دنیای بلاکچین برطرف کرده است؟ اگر به دنیای ارزهای دیجیتالی علاقه مند هستید و دوست دارید بدانید ارز دیجیتال ۱۰set چیست و چطور کار می کند و اصلا برای خرید گزینه مناسبی به حساب می آید یا خیر، این مطلب می تواند شما را به صورت کامل راهنمایی کند، چرا که قصد داریم در آن همه چیز درباره ارز دیجیتال ۱۰set و آینده آن را شرح دهیم، بنابراین با کد بورسی همچنان همراه بمانید.

معرفی ارز دیجیتال ۱۰set

ارز دیجییتال تنست یک پروژه بلاک چین در حال ظهور است که به عنوان پلی بین بازارهای مالی سنتی و ارزهای دیجیتال عمل می‌کند. Tenset از موقعیت منحصر به فرد عصر حاضر در زمانی که آماده ورود به چهارمین انقلاب صنعتی است بهره می‌برد.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


فناوری های جدید، مانند بلاک چین، DeFi و اینترنت اشیاء، همگی به نحوی برای شرکت های سرمایه گذاری جذاب شده‌اند که آن ها تمایل دارند اولین کسانی باشند که راه حل های منحصر به فردی به مشتریان خود ارائه می دهند. با این حال، غالباً زمان زیادی طول می‌کشد تا مسائلی مانند مقررات دولتی از میان برداشته شوند.

چگونه ارز دیجییتال تنست مشکل را حل میکند؟

تنست از طریق پیوند دادن امور مالی سنتی با فناوری های جدید عمل می‌کند تا سرعت پذیرش و مقبولیت بلاک چین و کریپتو را بالا ببرد. آنها به دنبال ارائه مزایای بلاک چین به شرکت هایی مانند Visa و Oracle هستند که قبلاً در دنیای سنتی به خوبی شناخته شده‌اند. توکن ۱۰SET همچنین به عنوان یک سکه تورم زا عمل می‌کند که به مرور زمان ارزش بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. توکن ۱۰SET به منظور اینکه به کاربران توکن های بیشتری را که مستقیماً به کیف پول آنها ارسال می‌شود، پاداش دهد از بخشی از هزینه تراکنش‌ها استفاده می‌کند.

چه کسی ۱۰SET را ایجاد کرد؟

این پروژه توسط Jonasz Miara کارآفرین بلاک چین و سرمایه گذار مشتاق در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد. تیم در حال رشد این پروژه، دارای توسعه دهندگان، پرسنل فروش و پرسنل رعایت قانون است که به پروژه کمک کرده و کاربران بیشتری را پشتیبانی می‌کند. Tenset در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد و در مراحل اولیه یک نقشه راه بلندپروازانه است که هدف آن ارائه وام، سود سهام خودکار بازار سهام و ارتقاء پروژه به سرمایه گذاران بیشتر است.

قیمت ۱۰SET چقدر است؟

قیمت توکن ۱۰SET از ۰٫۷۰ دلار به بیش از ۶٫۰۰ دلار در بالاترین سطح خود قبل از رکود ارزهای دیجیتال در اواخر ماه مه ۲۰۲۱ رسید. اکنون قیمت فعلی آن در حدود ۲٫۰۰ دلار است. هنوز مشخص نیست که این توکن از نظر قیمت و ارزش چقدر رشد می‌کند، اما مکانیسم تورم زایی آن احتمالاً قیمت را به سرعت بالا می‌برد.

۱۰SET چه زمانی به ۱۰ دلار میرسد؟

توکن ۱۰SET با توجه به راه اندازی آن در ابتدای سال جاری، رفته رفته در حال بدست آوردن محبوبیت بیشتری است. عوامل متعددی از جمله عرضه توکن ها، قدرت جامعه و توانایی تیم در دستیابی به اهداف تعیین شده در نقشه راه، به حرکت صعودی یا نزولی قیمت ۱۰SET کمک می‌کند.

Tenset چگونه کار میکند؟

Tenset یک پروژه نسبتاً منحصر به فرد است که دارای مفاهیم حل مشکل و ویژگی هایی است که معمولاً در رمزارزهای ارزش ساز مشاهده می‌شود. این توکن با ایجاد فرصت برای مشارکت و کسب پاداش فقط با نگه داشتن آن در کیف پول، انگیزه های بیشتری را برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند تا به نگه داشتن در کیف پول خود ترغیب شوند. قراردادهای هوشمند تعبیه شده در شبکه تنست ۲ درصد کارمزد به هر تراکنش اضافه می کنند. این هزینه به طور مستقیم به دو صورت به کسانی که توکن ۱۰SET را در کیف پول خود نگه می‌دارند، سود می‌رساند:

  • ۱ درصد از این کارمزد به طور خودکار بین کسانی که ۱۰SET را هولد کرده اند تقسیم می‌شود.
  • ۱ درصد این کارمزد سوزانده و یا از گردش خارج می شود و کمیابی و ارزش آن را بهبود می‌بخشد.

تنست همچنین به عنوان ارائه دهنده ETF 2.0 کار می‌کند، به این معنی که تیم توسعه دهنده‌ی تنست وجوهی را که از سرمایه گذاران کسب می‌کنند در مخلوطی از ارزهای دیجیتال و سهام های سنتی، سرمایه گذاری می‌کنند. آنها سهام شرکت هایی مانند AT&T و Coca-Cola را خریداری می‌کنند و در عین حال در Polkadot و Bitcoin سرمایه گذاری می‌کنند. این ساز و کار باعث می‌شود که آنها در مقایسه با حضور تنها در بازار کریپتو بسیار بیشتر در بازارهای مالی حضور داشته باشند و همچنین ریسک و نوسان کمتری را تجربه کنند.

حتما بخوانید : استیک ارز دیجیتال چیست و چقدر سود دارد؟

مرحله سوم پروژه Tenset باعث می‌شود که آنها به طور کامل با بازار سهام و منابع سنتی ادغام شوند. آنها همچنین API خواهند ساخت تا پروژه های دیگر بتوانند پلی برای کاربران خود ایجاد کنند. هدف نهایی این پروژه ادغام کامل دنیای ارزهای دیجیتال با بازار سهام و ابزارهای پرداخت سنتی مانند Visa است. به طور کلی تیم توسعه دهنده‌ی تنست، ساخت و توسعه‌‌ی این شبکه را در سه فاز به انجام می‌رساند. در ادامه به بررسی اجمالی هر سه فاز این پروژه خواهیم پرداخت:

فاز اول: راه‌اندازی شبکه

تیم توسعه دهنده در فاز ابتدایی قابلیت استیکینگ هوشمند و سوزاندن توکن‌هایش را در نظر گرفته است.

استیکینگ هوشمند : همانطور که گفتیم قرارداد هوشمند Tenset به هر تراکنش دو درصد کارمزد اضافه می‌کند. یک درصد از کل این کارمزد در میان همه‌ی هولدرهای Tenset تقسیم می‌شود، که این رویکرد باعث می‌شود که انگیزه برای نگهداری این توکن بیشتر شود و در نهایت هولدرها با داشتن این توکن می‌توانند درآمد کسب کنند.

ارز دیجیتال 10set چیست

در حقیقت، برای شرکت در این سیستم نیازی به فریز کردن Tenset در یک کیف پول خاص نیست. استیکینگ هوشمند با سیستم RFI یا رفلکت فایننس کار می‌کند. این سیستم یک تکنولوژی نوع آورانه برای شبکه‌ی اتریوم است و وظیفه تولید و توزیع سود برای کاربران یک توکن را تسهیل می‌کند. این تکنولوژی کاملاً غیرمتمرکز و اتوماتیک است. از فواید این تکنولوژی می‌توان به قابلیت کارکردن آن بدون استفاده از آدرس صرافی‌ها اشاره کرد. در این صورت، سود حاصل از استیکینگ Tenset به صورت مستقیم و منحصراً به کیف پول کاربران واریز می‌شود و هیچ نقدینگی به حساب صرافی‌ها واریز نمی‌شود.

تورم زایی با کمک سوزاندن توکن‌ ها : همانطور که در بخش قبلی گفتیم ۱ درصد این کارمزد سوزانده و یا از گردش خارج می‌شود و در نتیجه کمیابی و ارزش آن را بهبود می‌بخشد. به این ترتیب، تعداد سکه‌ی در گردش Tenset کاهش پیدا می‌کند. از طرفی دیگر تیم توسعه دهنده نیز با سود حاصل از فعالیت‌های مالی این پروژه، بخشی از توکن‌ها را در آینده از گردش خارج می‌کند و این عملیات رفته رفته موجب افزایش قیمت می‌شود.

فاز دوم: انتخاب ارزهای دیجیتال جهت سرمایه‌ گذاری

تیم توسعه دهنده‌ Tenset در وایت پیپر این توکن اشاره کرده‌اند که از درآمد بدست آمده در فاز نخست پروژه برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال استفاده خواهند کرد و مجموعه‌ای از ارزهای دیجیتال و استیبل کوین‌ها انتخاب خواهند شد. و در نهایت ۳۰ درصد از سود حاصل از این کار صرف خرید مجدد توکن Tenset و سوزاندن آن می‌شود. به علاوه، در این وایت پیپر ذکر شده است که قرارداد هوشمند آن به نحوی عمل می‌کند که هر زمان تعداد توکن‌های درگردش آن به عدد ۲.۱۰۰.۰۰۰ برسد این شرکت از مکانیزم دیگری برای ایجاد درآمد منفعل استفاده کند.

حتما بخوانید : ارزهای دیجیتال جامانده از بازار برای هولد

مورد جالب تر در مورد این توکن این است که تمامی هولدرهای آن این امکان را دارند که در مورد تمامی تغییرات اعمالی در شبکه و سیاست‌های مختلف آن رأی بدهند. در آینده‌ مجموعه‌ای از ارزهای دیجیتال توکن‌های Tenset را پشتیبانی می‌کنند و بدین صورت تیم توسعه دهنده از طریق وام یا استیکینک، برای کاربران خود درآمد منفعل ایجاد می‌کند.

فاز سوم: اتصال Tenset به بازار سهام

فاز سوم این پروژه ایجاد یک پل ارتباطی میان بازار ارزهای دیجیتال و بازار سهام‌های سنتی خواهد بود. استراتژیست های این شرکت در آینده قصد خرید و ایجاد مجموعه‌ مالی از ترکیب ارزهای دیجیتال و سهام شرکت‌های معتبر را دارند. کارشناسان امور مالی و تحلیلگران خبره تکنیکال و فاندامنتال این مجموعه مالی را هدایت خواهند کرد.

یکی از اهداف پروژه Tenset، تسهیل کردن معاملات سهام و دریافت سود برای کاربرانش با استفاده از تکنولوژی بلاک چین است. علاوه بر این، تیم توسعه دهنده پروژه قصد سرعت بخشیدن به انتقال خودکار سود سهام به حساب‌های بانکی را دارد.

چه چیزی Tenset را منحصر به فرد می کند؟

تنست یک پروژه منحصر به فرد است که زمانیکه کاربران آن بخشی از مجموعه دارایی های دیجیتال خود را به نگهداری ۱۰SET اختصاص می دهند، ارزش واقعی را برای کاربران فراهم می کند. از آنجاییکه Tenset سرمایه خود را در سایر پروژه های ارزهای دیجیتال و همچنین سهام بازاهای سنتی و شرکت هایی با نوسان بسیار کم سرمایه گذاریِ دوباره می‌کند، به دنبال تأمین مالی خود با این توکن است.

این کار برای سرمایه گذاران نهادی در Tenset و همچنین هولدرهای سکه ۱۰SET عملکرد پایداری را ارائه می‌دهد. در واقع، این یکی از پروژه هایی است که به دنبال جذب منابع مالی فعال در روشهای سنتی و ورود آنها به عصر جدیدتر و نوآوری هایی مانند بلاک چین و ارزهای دیجیتال است.


نتیجه گیری و کلام پایانی

ارز دیجیتال تنست در ابتدای مسیر خود است. اما به سرعت در حال نشان دادن خود به عنوان یک پروژه‌ی کاملاً برنامه ریزی شده، پایدار، و با پتانسیل عالی برای رشد در آینده بسیار نزدیک است. این پتانسیل بالقوه را می‌توان با درک کامل از بازار کریپتو و تحولات صورت گرفته در این بازار تشخیص داد. شکی وجود ندارد که پروژه Tenset  از سایر استارتاپ‌های تازه تاسیس شده متمایز است.

کافیست نگاهی به نقشه‌ راه این پروژه و رویدادهای پیش روی آن در وبسایت آن www.TENSET.io بیاندازید. یافتن موارد استفاده جدید برای ارزهای دیجیتال کار دشواری نیست، اما یافتن برنامه های کاربردیِ خوب می‌تواند سخت باشد. اما Tenset یک راه حل جدید و منحصر به فرد برای تشویق کاربران، حل نوسانات زیاد و ادغام با مدل های مالی موجود ارائه می‌دهد. به نظر می رسد Tenset اصول صحیح و ابزارهای جدید هیجان انگیز را به فضای کریپتو وارد می کند.

امیدوارم از این مقاله که در مورد ارز دیجیتال ۱۰set بود نهایت استفاده را برده باشید.

برای دوستانتان بفرستید: