Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
ارز دیجیتال کایبر نتورک | پیش بینی اینده ارز دیجیتال knc

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارز دیجیتال کایبر نتورک چیست؟

تا به حال اسم ارز دیجیتال کایبر نتورک به گوشتان خورده است؟ در ابتدا باید گفت که انتقال سریع و بدون تشریفات اتریوم و سایر توکن‌ های ERC-20 در بستر غیر متمرکز از هدف های اصلی این پروژه به حساب می آید. البته این که ارز دیجیتال کایبر نتورک چیست و چطور کار می کند را در این مطلب به صورت کامل بررسی خواهیم کرد. همچنین در مورد ویژگی های منحصر به فرد ارز دیجیتال کایبر و همین طور اینده ارز دیجیتال knc نیز توضیحاتی ارائه کرده ایم که مطمئنا برای شما جذاب است.

ارز دیجیتال کایبر نتورک

کایبر یک روش غیرمتمرکز جهت تبادل سریع اتریوم و توکن‌ های گوناگون ERC-20 می باشد که مبادلات آن به زمان زیاد و ثبت نام احتیاجی ندارد. به منظور انجام این کار، کایبر از مجموعه متنوعی از استخرهای نقدینگی یا استخرهای ارز دیجیتال که ذخایر نام دارند، بهره می گیرد. یک نوع استفاده معمول از ارز دیجیتال کایبر این است که فروشندگان این امکان را در اختیار مشتریان قرار می دهند تا با هر رمزارزی که بخواهند، هزینه را بپردازند، ولی نهایتا فروشندگان توکن مورد نظر خود را دریافت نمایند.

با استفاده از رمزارز کایبر نتورک، توانایی این را خواهید داشت تا از توکن‌ های خود استفاده کرده و بلافاصله آن ها را با توکن اختصاصی نرم افزار تعویض نمایید. جالب است بدانید که همه این مبادلات به صورت مستقیم در بلاکچین اتریوم صورت می پذیرد و از شفافیت به نسبت بالایی برخوردار است. پروتکل ارز دیجیتال کایبر با استفاده از استخرهای نقدینگی فعالیت دارد و نکته جالب اینجاست که امروزه بیش از ۷۰ توکن ERC-20 گوناگون را پشتیبانی می کند. استخرهای نقدینگی به وسیله قراردادهای هوشمند با یکدیگر در تعامل هستند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


لازم به ذکر است که توکن اصلی کایبر نتورک که آن را با نماد KNC می شناسیم، کایبر نتورک کریستال نامیده شده است. از طرفی کاربران ملزم به پرداخت کارمزد کایبر هستند و در ادامه کایبر جمع آوری شده به عنوان کارمزد یا سوزانده می شود و از دسترس خارج خواهد شد و یا در نرم افزارهای غیر متمرکز به عنوان انگیزه ای برای رشد آن ها در نظر گرفته می شود. با استفاده از کایبر سواپ می توان به صورت مستقیم اتریوم را با استفاده از کارت اعتباری خرید و در ادامه از آن در راستای خرید و فروش ارز دیجیتال Kyber بهره گرفت. به علاوه توکن KNC در صرافی هایی مثل بایننس، هوبی و اوکی اکس و دیگر صرافی های بزرگ مورد معامله قرار می گیرد.

ارز Kyber Network چگونه کار میکند؟

کایبر نتورک جهت انجام وظیفه اش و دستیابی به هدف مورد نظر خود، از مجموعه ای متنوع از استخر های نقدینگی یا همان استخر های دیجیتال و به وسیله قرارداد های هوشمند با یکدیگر در ارتباط اند، استفاده می کند. در واقع با استفاده از این رمزارز می توان توکن های موجود را مورد استفاده قرار داد و سریعا آن ها را با توکن های مخصوص نرم افزار مورد معامله قرار داد که همه این جابجایی ها همان طور که پیش تر هم گفتیم، مستقیم در بلاک چین اتریوم صورت گرفته و واضح خواهند بود.

ویژگی‌ های منحصربه فرد شبکه ارز دیجیتال کایبر

شبکه کایبر با هدف یکپارچگی و ترکیب با دیگر پروتکل‌ ها فعالیت می‌ کند و با قرار دادن یک بستر باز، امکان استفاده از این تکنولوژی و پروتکل هوشمند را برای تمامی شبکه ها امکان پذیر کرده است. قابلیت فعالیت برنامه‌ های غیرمتمرکز، کیف پول‌ ها و همین طور کاربران بسیاری در این شبکه ایجاد شده است. کیف پول‌ های حائز اهمیتی مثل ست‌ پروتکل، بی‌ زدایکس و کوین‌ بیس فریم‌ ورک کایبر را مورد استفاده قرار می دهند.

در ضمن نرم‌ افزار نامتمرکز اینستا و سایر نرم‌ افزارهای دیفای در بستر این شبکه فعالیت می کند. حتی امکان ادغام این نرم‌ افزارهای غیرمتمرکز، کیف پول‌ های سازگار با کایبر و فروشندگان با صرافی‌ های حائز اهمیتی مثل یونی‌ سواپ وجود دارد تا با مکانیسم تقسیم استخرهای نقدینگی میان پروتکل‌ ها فعالیت داشته باشد.

حتما بخوانید : آموزش سایت تریدینگ ویو بصورت رایگان


کایبر نتورک امروزه بیشتر از ۷۰ توکن با استاندارد ERC-20 را پشتیبانی می کند و جالب است بدانید که این استخرهای نقدینگی به وسیبه پروتکل‌های هوشمند با یکدیگر در ارتباط مستقیم اند و نحوه عملکرد آن به صورتی است که به منظور تطبیق قیمت معامله، به جای ثبت کردن سفارش ها، برای کنترل و بررسی همه استخرهای نقدینگی اقدام می کند تا بتواند بهترین قیمت را در ریسروهای گوناگون شناسایی نماید.

مزایای ارز کایبر نتورک چیست ؟

  • در درجه اول این پروژه برای اتریوم طراحی شده است، ولی هر زنجیره بلوکی مبتنی بر قرارداد هوشمند می تواند آن را ترکیب نماید.
  • شبکه کایبر ابزاری است که این امکان را در اختیار هر شخصی قرار می دهد تا بدون نیاز به استفاده از صرافی ها، ارزهای دیجیتال را با یکدیگر تعویض نمایند.
  • پروتکل کایبر به منظور مطابقت خریداران و فروشندگان به جهت بازگرداندن بهترین قیمت، همه ذخایر را مورد بررسی قرار می دهد و بهترین قیمت را بین ذخایر گوناگون باز می گرداند. توجه داشته باشید که ذخایر از طریق “گسترش” یا اختلاف قیمت خرید و فروش درآمد به دست می آورند.
  • شبکه کایبر این امکان را در اختیار فروشندگان قرار می دهد تا انواع گوناگون ارزهای رمزپایه را بپذیرند و این در حالی است که هنوز در رمزنگاری مورد نظر خود پرداخت می شوند!
  • اصلی ترین عملکرد کایبر تغییر فوری توکن ها بدون ثبت نام حساب است که به وسیله آن هر شخصی می تواند با استفاده از کیف پول اتریوم مثل متامسک این کار را انجام دهد.
  • هدف کایبر در سالیان آتی تحکیم موقعیت خود به عنوان یک راه حل یک مرحله ای به منظور تامین نقدینگی و تعویض رمزگذاری در اتریوم می باشد.
  • با استفاده از Cyber Swap می توان به صورت مستقیم اتریوم را با استفاده از کارت اعتباری خرید که بعد از آن می تواند برای خرید کایبر نتورک از آن استفاده نمایید. به علاوه خود سایبر، صرافی های معتبری مثل بایننس، هیوبی و اوکی اکس از معاملات این ارز دیجیتال به صورت کامل پشتیبانی می کنند.
  • افرادی که توکن شبکه کایبر را در اختیار دارند، در حال حاضر این توانایی را دارند تا توکن های خود را در KyberDAO اشتراک گذاری کنند تا بتوانند در مورد پیشنهادهای گوناگونی که مربوط به توسعه و بهره برداری از شبکه Cyber است، رای خود را ثبت کنند. استاکرها تنها در صورت رای دادن به تمامی پیشنهادها در هر دوره که هر کدام حدود ۱۴ روز زمان نیاز دارد، پاداش کامل خواهند گرفت.

ارز دیجیتال کایبر

نحوه خرید ارز دیجیتال کایبر

توکن های کایبر نتورک را می توان در پلتفرم های گوناگون تبادل ارز دیجیتال  از جمله صرافی های بایننس، کوین بیس پرو، هوبی گلوبال و کراکن مورد معامله قرار داد. این رمزارز در حال حاضر در بیشار از ۲۰ صرافی معتبر و جهانی لیست شده است و جفت های معاملاتی آن شامل استیبل کوین های تتر و بایننس یو اس دی می باشند.

اینده ارز دیجیتال knc چگونه است؟

شبکه کایبر نقدینگی مورد نیاز خود را با استفاده از استخر ذخیره تامین می نماید. لذا این استخر مجموعه‌ ای از همه نهادهای ذخیره موجود در سیستم می باشد. حضور نهادهای گوناگون در استخر از مواردی مثل انحصارطلبی جلوگیری خواهد کرد و قیمت تبادل‌ ها را در شرایط رقابتی قرار خواهد داد، از همین روی این کار باعث افزایش تقاضا برای خرید این ارز دیجیتال و افزایش قیمت آن در آینده خواهد شد. کایبر نتورک با توجه به امکانات متنوعی که دارا می باشد، توانایی جلب نظر بسیاری از معامله گران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد.

حتما بخوانید : ارزهای دیجیتال گمنام آینده دار کدامند؟


هنگامی که یک کاربر در داخل شبکه بخواهد برای انجام معامله ای اقدام کند، قرارداد هوشمند پلتفرم کایبر، معامله را به وسیله نهاد ذخیره و با بهترین قیمت موجود، انجام خواهد داد. همچنین باید در نظر داشت که این پروژه در دنیای باری‌ های آنلاین هم فعالیت های خوبی را داشته است و یکی از پرطرفدارترین بازی‌ های عرضه‌ شده در دنیای کریپتوکارنسی ها که در زمینه بازی‌ های کالکتیبل یا جمع‌ آوری آیتم است، بازی اکسی اینفینیتی نامیده می شود که بر روی بر بلاک چین اتریوم راه اندازی شده است. این بازی با استفاده از رمزارز کایبر نتورک، سروصدای بسیاری به پا کرده است و توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

در این بازی، پلیرها می توانند با مراجعه به مارکت اکسیس، اکسی‌ های موردنظر خود را با ارزهای فیات یا توکن کایبر بخرند. همچنین از دیگر قابلیت های جدید این بازی که اخیرا به آن افزوده شده است، این است که بازیکنان این امکان را خواهند داشت تا با کسب امتیاز بیشتر، توکن های کایبر تولید نمایند. از طرفی جالب است بدانید که در طول فرآیند عرضه اولیه ارز دیجیتال کایبر نتورک، به صورت کلی حدود ۲۲۶ میلیون توکن کایبر صادر شد و بیش از ۶۰ درصد آن توزیع‌ شده است. با تزریق و ورود موجودی توکن مشاوران و موسسان به بازار، در طول دو سال آینده این تعداد توکن هم تغییر می کنند.


نتیجه گیری و کلام پایانی

این پلتفرم همچنین در ماه های اخیر با گسترش پروتکل DeFi، موجب افزایش حجم معاملات و بیشتر شدن تقاضا برای توکن کایبر در ماه های اخیر شده است. ولی با این وجود به علت نگرانی در خصوص قیمت بالای گس اتریوم، ارز دیجیتالی کایبر نتورک امروزه به دنبال پروتکل های لایه ۲ گوناگون برای کار با پلت فرم ارزان تر و کارآمدتر برای استفاده است، ولی این کار همچنان در دست انجام است. جالب است بدانید که امروزه شبکه کایبر می خواهد با استفاده از تکنیک معروف به مسیریابی ذخیره، هزینه های گس را کم کند و در حال پیگیری یک ساختار لیست مجاز نیز می باشد که تمامی این کارها می تواند آینده درخشانی را برای آن و دارندگان توکن کایبر رقم بزند.

همان طور که در ابتدای مطلب قول داده بودیم، در این مطلب سعی کردیم همه چیزی که درباره ارز دیجیتال کایبر نتورک باید بدانید را خدمت شما بیان کنیم. 

همچنین اگر دوست دارید ارز دیجیتال icp چیست و چه آینده ای دارد ، همین الان این مطلب را مطالعه کنید.

برای دوستانتان بفرستید: