برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارز دیجیتال هدرا هش گراف چیست؟

تا به حال اسم ارز دیجیتال هدرا هش گراف به گوشتان خورده است؟ فکر می کنید برای سرمایه گذاری مناسب باشد یا خیر؟ دنیای ارزهای دیجیتال آنقدری گسترده شده است که یادگرفتن اسم ارزهای دیجیتال مشهور و جدید در کنار هم به این سادگی ها هم نیست! لذا ارز دیجیتال هدرا هش گراف هم یک آلت کوین جذاب برای سرمایه گذاری بلندمدت به حساب می آید که می تواند سودهای چند هزار درصدی را برای شما به همراه داشته باشد. حال اگر دوست دارید بدانید که ارز دیجیتال هدرا هش گراف چیست و چطور کار می کند یا این که کیف پول های ارز دیجیتال هدرا کدام است را در این مطلب بررسی کرده ایم و آینده ارز دیجیتال هدرا هش را نیز گفته ایم تا نکته ای در مورد این ارز آینده دار نباشد که پوشش نداده باشیم، پس همراه ما باشید.

معرفی ارز دیجیتال هدرا هش گراف

هدرا هش گراف یک شبکه ارز رمزنگاری شده است که قصد دارد به عنوان پلتفرمی خدمت کند که هر کسی بتواند روی آن برنامه‌ های خود را راه اندازی نماید. در راستای این هدف، هدرا الگوریتم جدیدی در معاملات طراحی کرده است که آن را از دیگر پلتفرم‌ ها متمایز می‌ کند. برای مثال، این شبکه سرعت بالای معاملات ارز دیجیتال اچ بار را تامین می کند، ولی به گره‌ های مجاز اجازه می‌ دهد تا در تعیین تاریخچه معاملات شرکت نمایند. با محدود کردن تعداد گره‌ های درگیر در عملکردهای کلیدی مثل زمان سنجی و سفارش معامله، هدرا هش گراف می تواند به سرعت به نتیجه نهایی دست یابد و احتمال تغییر در وضعیت معاملات را کم کند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


تیم هدرا بر این باور است که این امر به مشاغل، تضمین لازم را می‌ دهد تا بتوانند در زمان تصمیم گیری ط ایبقن داده‌ ها اطمینان کامل داشته باشند. از سال ۲۰۲۰، به نظر می آید این پروژه توانسته است توجه‌ ها را به سمت خود جلب نماید، چرا که موفق شده است ده‌ ها شرکت بزرگ مثل ال جی و بوئینگ را جذب کند تا به عنوان گره‌ های درون شبکه عمل کنند. HBAR در سرعت انجام معاملات، کارمزد و زمان تایید تراکنش‌ ها نسبت به نسل‌ های اول و دوم یعنی بیت کوین و اتریوم برتری دارد.

هدرا هش گراف چگونه کار می کند؟

خاص ترین قابلیت هدرا ساختار داده آن برای گروه بندی معاملات به نام هش گراف می باشد که ادعا دارد تراکنش‌ های بیشتری را ارزان تر از بلاکچین‌ های موجود مورد پردازش قرار می دهد. هش گراف یک الگوریتم است که در آن تمام گره‌ ها دائما اطلاعات خود را با یکدیگر مبادله می‌ کنند و در اصل برای استفاده خصوصی طراحی شده است. این ارز دیجیتال نخستین تکرار الگوریتمی است که در یک شبکه عمومی استفاده می‌شود و برای اطمینان از توافق همه رایانه‌ های موجود در شبکه از مکانیزم اجماع استفاده می‌ کند که به وسیله دو نوع گره تامین می شود.

گره‌ های اجماع ترتیب معامله و تاریخچه را تعیین می کنند‌ و این در حالی است که گره های آینه‌ ای این اطلاعات را به دیگر سهامداران در کل شبکه انتقال می دهند. این نوع از دستیابی به اجماع با بیشتر بلاکچین‌ های سنتی متفاوت است و در نتیجه هدرا هش گراف ادعا می‌ کند قابلیت های را ارائه می‌ دهد که مزایای شبکه‌ های بلاکچین عمومی و خصوصی را با هم ترکیب می‌ کند و نسل جدیدی از ارزهای دیجیتال به حساب می آید.

ویژگی­ های ارز دیجیتال هدرا هش گراف

هدرا هش‌ گراف یکی از پلتفرم‌ های بازار ارزهای دیجیتال است که خود را به‌ عنوان جایگزینی امن‌ تر و سریع‌ تر نسبت به فناوری بلاکچین معرفی کرده است. این پلتفرم که سال ۲۰۱۶ عرضه شد، بر تکنولوژی دفتر کل توزیع‌ شده اتکا دارد. پلتفرم هدرا هش‌ گراف این ویژگی را دارد که تراکنش‌ ها را با سرعت‌ بالا و هزینه کم تری نسبت به دیگر پلتفرم‌ ها انجام دهد. دلیل اصلی بلندپروازی تیم توسعه‌ دهنده آن نیز همین امر است.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال انجین کوین چیست و چطور کار میکند؟


همان‌ طور که احتمالا می‌ دانید، بیشتر شبکه‌ هایی که بر بستر بلاکچین طراحی شده‌ اند، اعتبارسنجی آن‌ ها از طریق ماینینگ قابل انجام است. ماینینگ از لحاظ مصرف انرژی، فرایندی پرمصرف به حساب می آید که مستلزم اجرای پردازش‌ های سنگین و کار کردن کامپیوترها برای اعتبارسنجی تراکنش‌ ها است. ولی پلتفرم هدرا هش‌ گراف می‌ تواند ماینینگ را حذف کرده و با استفاده از یک دفتر کل با ساختاری نوین، این مشکل را حل کند. هدرا هش گراف بنا دارد تا سریع‌ ترین بلاکچین موجود در بازار شود.

این شرکت قصد دارد با استفاده از پلتفرمی مشابه با شبکه‌ های آیوتا و ترون، برای ساخت پروژه‌ های غیرمتمرکز، به یک شبکه مادر تبدیل شود. امروزه از بلاکچین هدرا هش‌ گراف، بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال استفاده می‌ کنند. این ارز به‌ عنوان پرطرفدارترین رسانه به منظور راه‌ اندازی و ساخت قراردادهای هوشمند ارائه شده است. در صورت موفقیت این پروژه پیش‌ بینی می‌ شود که این ارز دیجیتال به یکی از بهترین گزینه‌ ها برای سرمایه‌ گذاری در بازار تبدیل گردد.

آیا هدرا هش گراف قابل استخراج است؟

احتمالا می دانید که استخراج ارزهای دیجیتال همیشه با سختی هایی همراه است. به منظور استخراج ارزهای دیجیتال شما به یک دستگاه با توان پردازش بالا و یک برق قوی احیتاج دارید، ولی این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که ایا ارز دیجیتال مورد نظر استخراج می شود یا خیر.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال فلو | همه چیز درباره ارز دیجیتال Flow


ارز دیجیتال هدرا هش گراف به علت الگوریتمی که در ساختار خود استفاده می کند، امکان استخراج ندارد. از همین روی کاربران برای در اختیار داشتن این ارز دیجیتال می توانند این رمز ارز را از صرافی ها خریداری کنند.

خرید ارز دیجیتال Hedera Hashgraph

برای خرید رمز ارزها می توانید از صرافی های ارز دیجیتال آنلاین خارجی پشتیبان کننده ارز دیجیتال انتخابی استفاده کنید. به منظور خرید ارز دیجیتال HBAR می توانید از طریق سیستم عامل های معاملاتی مثل بایننس، بیترکس و هیوبی گلوبال اقدام کنید.

ارز دیجیتال هدرا هش گراف چیست

بعضی از پرطرفدارترین جفت های معاملاتی ارز دیجیتال هدرا هش گراف شامل HBAR/USDT ،HBAR/BTC و HBAR/ETH هستند که شما می توانید با خرید رمز ارز بیت کوین و اتریوم ان را در صرافی مورد نظر به ارز دیجیتال هدرا هش گراف تبدیل کنید. در کنار صرافی هایی که ذکر کردیم، صرافی های دیگری از رمز ارز هدرا هش گراف پشتیبانی می کنند که می توانید با مراجعه به سایت CoinMarketCap و جستجوی رمز ارز Hedera Hashgraph لیست کامل صرافی های پشتیبان کننده ارز دیجیتال هدرا هش گراف را ملاحظه کنید.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال تزوس چیست و چطور کار میکند؟


همچنین برای فروش ارز هدرا هش گراف می توانید مثل خرید آن از صرافی های انلاین خارجی که پشتیبان کننده ارز هدرا هستند، عمل کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم صرافی را انتخاب کنید که اعتبار بالایی دارد. به منظور انتخاب یک صرافی معتبر باید میزان حجم معاملات صرافی و پشتیبانی صرافی را بررسی کنید. همواره این نکته را در خاطر داشته باشید که با خیال راحت بتوانید رمز ارز خود را به فروش برسانید.

بهترین کیف پول هدرا هش گراف

بعد از خریداری ارز دیجیتال هدرا هش گراف شما می توانید با استفاده از کیف پول های دیجیتالی رمز ارز HBAR را ذخیره و مدیریت نمایید. امنیت کیف پول ها بسیار حائز اهمیت است که در استفاده از کیف پول ها باید در نظر گرفته شود. در ادامه مطالب انواع گوناگونی از کیف پول ها را به شما معرفی می کنیم که از ارز دیجیتال هدرا هش گراف پشتیبانی می کنند که شامل کیف پول های آنلاین، دستکتاپ و کیف پول های موبایلی می شود؛

  • کیف پول آنلاین : کیف پول های آنلاین روی سرور اجرا می شوند و از هر دستگاهی در هر مکان قابل دسترس خواهند بود. کیف پول های آنلاین از جمله راحت ترین کیف پول ها برای استفاده هستند، ولی این را در خاطر داشته باشید که کلید های خصوصی شما به صورت انلاین ذخیره می شوند و احتمال حملات و سرقت هکرها بیشتر است. معتبرترین کیف پول های آنلاین برای ذخیره سازی HBAR می توان به کیف پول نِم نانو Nano NEM، کوین بیس Coinbase و کویناپالت Coinapult اشاره داشت.
  • کیف پول های دسکتاپی : شما می توانید کیف پول هایی دسکتاپی را در رایانه خود بارگیری و نصب کنید. آن ها تنها در رایانه ای که نصب کردید قابل دسترس خواهند بود. کیف پول های دسکتاپی از مطمئن ترین کیف پول های دیجیتالی به حساب می آیند، مگر اینکه رایانه شما هک و یا مورد حمله ویروس ها قرار بگیرد. بهترین کیف پول های دستکتاپی HBAR BitPanda و Electrum-BCD به شمار می روند.
  • کیف پول موبایلی : کیف پول های موبایلی در مقابل کیف پول های دسکتاپی قابلیت چندانی ندارند، ولی سهولت استفاده در این کیف پول ها به این خاطر است که شما همواره کیف پول را همراه خود دارید و می توانید در هر جایی از آن ها استفاده کنید. بهترین کیف پول هایی موبایلی برای ذخیره سازی ارز دیجیتال هدرا هش گراف عبارت اند از کیف پول نم نانو Nano NEM، کیف پول کوین بانک Coinbank و کیف پول Coinbase.

آینده هدرا هش گراف

هدرا هش گراف در سال ۲۰۱۸ میلادی موفق شد در فروش توکن خود، مبلغ ۱۲۰ میلیون دلار را جمع آوری کند. این سرمایه برای تهیه ارز دیجیتال برای خدمات‌ رسانی به کاربران، استفاده می شود. همچنین تیم توسعه‌ دهنده هدرا هش‌ گراف می خواهد از این سرمایه به منظور ساخت و توسعه فضای ذخیره‌ سازی توزیع‌ شده بهره گیرد. این سرویس به توسعه‌ دهندگان و سازندگان قراردادهای هوشمند در شبکه این امکان را می دهد تا سیستم‌ عامل خود را بر بستر هدرا پیاده‌ سازی نمایند. از سال ۲۰۱۹ که پلتفرم هدرا هش‌ گراف راه‌ اندازی شد تا به امروز، این پلتفرم هرروز قدرت بیشتری کسب کرده است.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال گولم چیست | آینده رمزارز Golem


این شبکه امروزه این توانایی را دارد تا بیش از ۱۰ هزار تراکنش در ثانیه را پشتیبانی کند، ولی هنوز مشخص نیست که آیا هدرا هش گراف می‌تواند در مقابل بار گسترده‌ ای که دپ های پرطرفدار در دیگر شبکه‌ ها به وجود آورده اند، مقاومت کند یا خیر. حتما یادتان می آید که شبکه‌ های قدرتمندی مثل اتریوم و ایاس در برابر این فشارها مدتی از دور خارج شدند. ولی با این حال با توجه به شبکه قدرتمندی که هدرا دارد و تیم توسعه‌ دهنده خوبی که از آن پشتیبانی می‌ کند، بسیاری از کارشناسان به آینده این ارز دیجیتال امید زیادی دارند.


نتیجه ­گیری و کلام آخر

برنامه‌ های جذاب و امیدوارکننده تیم هدرا هش گراف در سال ۲۰۲۱ و قابلیت های متفاوت آن با دیگر پروژه‌ های حوزه بلاکچین، باعث شده تا توجه زیادی از سرمایه‌ گذاران را به خود جلب نماید. بر اساس اطلاعات منتشرشده در وب‌ سایت رسمی این رمزارز، فناوری هدرا به اندازه ای قدرتمند است که روزانه می‌ تواند ۵ میلیون تراکنش را با کارمزد بسیار ناچیز در حد ۰.۰۰۰۱ دلار، مورد تایید قرار دهد.

با نگاهی کلی به نقشه راه این پروژه می‌ توان متوجه شد که در سال ۲۰۲۱، هدرا روند توسعه سریعی را دارد. چنانچه بخواهیم یکی از معیارهای سرمایه‌ گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال را نوآوری رمزارزها بدانیم، در آن صورت هدرا هش‌ گراف گزینه خوبی برای سرمایه گذاری خواهد بود. اما به صورت کلی این پیشنهاد را داریم که تا زمانی که تیم توسعه دهنده این پروژه چندین پروژه توسعه ای را به صورت کامل اجرایی نکرده است، از وارد کردن سرمایه زیاد به این ارز خودداری کنید.

همان طور که ابتدای امر هم قول داده بودیم، به معرفی ارز دیجیتال هدرا هش گراف پرداختیم.

برای دوستانتان بفرستید: