Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
ارز دیجیتال سلسیوس چیست | آینده رمزارز celsius

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارز دیجیتال سلسیوس چیست و چطور کار می کند؟

آیا می دانید که ارز دیجیتال سلسیوس چیست و چطور کار می کند؟ شناخت این که ارز دیجیتال سلسیوس چیست قطعا می تواند به شما برای تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری و یا عدم سرمایه گذاری در رمزارز سلسیوس کمک کننده باشد. در ضمن شما اگر بخواهید بر روی ارز دیجیتال سلسیوس سرمایه گذاری داشته باشید، باید بدانید که این شبکه چطور فعالیت می کند و چه آینده ای در پیش دارد. همچنین در این مطلب قصد داریم علاوه بر این که می گوییم ارز دیجیتال سلسیوس چیست و آیا برای سرمایه گذاری بلندمدت مناسب است یا خیر، به ذکر کیف پول های ارز سلسیوس نیز اشاره کنیم و صرافی هایی که می توانید از طریق آن ها برای خرید و فروش این ارز دیجیتال اقدام کنید را نیز بیان کنیم، پس اگر شما هم دوست دارید بدانید ارز دیجیتال سلسیوس چیست و همه چیز راجب این ارز را بدانید، این مقاله راهنما را به هیچ عنوان از دست ندهید.

ارز دیجیتال سلسیوس چیست؟

حساب های بهره رمزنگاری شده و برنامه های وام دهی هم اکنون در فضای بلاکچین بسیار جذاب شده اند. این شرکت ها با جایگزینی واسطه های حریص، حساب های رمزپایه دارای بهره و وام با کارمزد پایین را که از ارز رمزپایه به عنوان وثیقه استفاده می کند، فعال می کنند. جالب است بدانید که با انجام این کار، آن ها می توانند نرخ سود بالاتری در حساب های پس انداز و نرخ وام ارائه دهند که به صورت معمول کم تر از گزینه های سنتی می باشد.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


سیستم عامل هایی مثل سلسیوس از وقتی که به کاربران اجازه می دهد درآمد انفعالی قابل توجهی از دارایی های رمزنگاری شده خود بدست آورند، به ویژه در مقایسه با نرخ بهره حساب پس انداز مبتنی بر فیات، رشد چشمگیری را تجربه کرده اند. در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین سیستم های اعطای وام برای ارزهای رمزپایه، شبکه سلسیوس به حساب می آید. در این مطلب آموزشی از سایت کد بورسی قصد داریم تا همه مواردی را که باید در مورد سیستم عامل بدانید را برای شما بیان کنیم، بنابراین می توانید در مورد مناسب بودن آن تصمیم آگاهانه بگیرید. در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد که ارز دیجیتال سلسیوس چیست و شبکه آن به چه صورت کار می کند.

شبکه سلسیوس چیست؟

مشابه قرار دادن پول در یک حساب پس انداز، ذخیره وجوه ارزهای رمزنگاری شده در سلسیوس هر هفته سود سهام شما را به دست می آورد. نسبتا ساده است:

  1. ارز رمزنگاری شده را به برنامه سلسیوس واریز می کنید.
  2. در ادامه شرکت این وجوه را به وام گیرندگان خرده فروشی و موسسات وام می دهد.
  3. هر دوشنبه، از درآمدی که سلسیوس از آن وام ها و سایر فعالیت ها به دست می آورد، پرداختی دریافت می كنید. تیم Celsius دارای ۸۰ درصد درآمد شرکت برای کاربران است.

عملکرد برنامه بسیار فراتر از پرداخت سود ساده است. در طرف دیگر وام، وام ها از طریق سلسیوس نیز موجود است. با قرار دادن ارز رمزپایه به عنوان وثیقه، می توانید وام های نقدی را با طیف وسیعی از شرایط مختلف دریافت کنید. برخلاف بیشتر خدمات سنتی وام، وام های سلسیوس به چک اعتباری احتیاجی نخواهند داشت و به صورت معمول در عرض چند دقیقه به شما تایید می دهند.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال فلو | همه چیز درباره ارز دیجیتال Flow


در نظر داشته باشید که شبکه Celsius کیف پول نمی باشد، ولی به خودی خود از توانایی ارسال و دریافت ارز رمزنگاری شده پشتیبانی می کند و این کار از طریق CelPay قابل انجام است. شایان ذکر است که CelPay هیچ هزینه معامله ای را دریافت نمی کند و این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا ارز دیجیتال را از طریق یک پیوند، پیام یا مستقیما درون برنامه ارسال فرمایید.

آیا شبکه سلسیوس امنیت کافی را دارد؟

بله، استفاده از شبکه سلسیوس برای شما کاملا امن می باشد. این شرکت در سال ۲۰۱۷ به وسیله الکس مشینسکی و دانیل لئون راه اندازی شد. مشینسکی به دلیل کار خود در زمینه ارائه خدمات تلفن همراه و WiFi رایگان به متروهای شهر نیویورک، فعال کردن WiFI در پروازهای ایالات متحده و ایجاد Voice over IP شهرت دارد و لئون به عنوان یک کارآفرین اجتماعی به عنوان یک رهبر در چندین سازمان، از جمله آزمایشگاه های آتلیس، Beyon3D و GroundLink، به عنوان یک کارآفرین اجتماعی فعالیت حرفه ای انجام داده است.

البته باید توجه داشته باشید که شبکه سلسیوس یک بستر کیف پول متولی است، لذا این شرکت کنترل کلیدهای مربوط به هر کیف پول ارز رمزنگاری شده شما را حفظ می کند. هرچند این واقعیت برای بیشتر مردم نباید یک معامله شکن باشد، اما دانستن آن ضروری است. اما به صورت کلی در نظر داشته باشید که در حال حاضر شبکه سلسیوس هیچ گونه بیمه ای از سپرده های شما ارائه نمی دهد، لذا اگر این شرکت به عنوان مثال قربانی هک شود، احتمال از دست دادن سرمایه خود وجود خواهد داشت و باید این موضوع را قبل از انجام سرمایه گذاری روی این ارز در نظر داشته باشید.

ارز دیجیتال Celsius قابل استخراج است؟

به این منظور که بتوانید در ارز دیجیتال سلسیوس سرمایه گذاری کنید، یکی از روش ها خرید آن و دیگری استخراج این ارز دیجیتال محسوب می شود. برا این که متوجه شویم که ارز دیجیتال سلسیوس را می توان استخراج کرد یا نه، در ابتدا باید ببنیم این ارز دیجیتال از چه الگوریتمی استفاده می نماید.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال هدرا هش گراف چیست؟


در این راستا باید گفت که ارز دیجیتال سلسیوس از الگوریتم PoS در ساختار خود بهره می گیرد و به همین خاطر، امکان استخراج را دارا نیست و در حقیقت لازمه این که یک ارز استخراج شود این است که مبتنی بر الگوریتم PoW باشد که در این ارز به این صورت نمی باشد.

نحوه خرید ارز دیجیتال سلسیوس 

به صورت کلی می توانید با مراجعه به صرافی هایی که از معاملات این ارز پشتیبانی می کنند، آن را مورد معامله قرار دهید، ولی در عین حال انتخاب یک صرافی معتبر برای خرید رمزارزها بسیار حائز اهمیت است. در حقیقت می توان گفت صرافی که روزانه حجم معاملات بالایی در آن انجام می شود از اهمیت خاصی میان کاربران برخوردار است. در ادامه ۵ مورد از بهترین صرافی هایی که می توانید از طریق آن ها برای خرید و فروش ارز دیجیتال سلسیوس استفاده کنید را عنوان کرده ایم :

  1. صرافی Hoo : این صرافی در واقع یک پلتفرم معاملات دارایی بلاکچین است که برای یک پلتفرم پیشرفته تلاش می کند تا دارایی های باکیفیت را برای ارائه خدمات تجارت بی خطر را در اختیار کاربران بین المللی قرار دهد.
  2. صرافی Liquid : این صرافی در سال ۲۰۱۳ میلادی راه اندازی شده است و در حقیقت یک پلتفرم جهانی برای ارزهای دیجیتال به حساب می آید که خدمات مالی مبتنی بر تجارت، مبادله و بلاکچین را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
  3. صرافی Uniswap : یک پروتکل برای تبادل خودکار ارزها در اتریوم به حساب می آید. این صرافی در نوامبر ۲۰۱۸ میلادی راه اندازی شده است و در واقع به عنوان یک رابط قرارداد ساده هوشمند برای تعویض توکن های ERC-20 می توان از این صرافی استفاده کرد.
  4. صرافی FTX : این صرافی یکی از پلتفرم های مشتقات ارزی به شمار می آید که از دیگر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و … نیز پشتیبانی به عمل می آورد.
  5. صرافی ۱inch : اینن صرافی یک صرافی غیرمتمرکز است که در سال ۲۰۱۹ میلادی تاسیس شده است. در حقیقت این پلتفرم یک جمع کننده DeFi و یک مبادله غیرمتمرکز با مسیریابی هوشمند به حساب می آید که می توانید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از طریق آن اقدام نمایید.

ارز دیجیتال سلسیوس

بهترین کیف پول های سلسیوس

مثل سایر ارزهای دیجیتال موفق این چنینی شبکه سلسیوس نیز موضوع نحوه خرید ارز Celsius را ساده کرده است و کیف پول های اختصاصی خود را برای ذخیره سازی این رمزارز ارائه کرده است. شما به منظور استفاده از این کیف پول قادرید به وب سایت رسمی این پروژه مراجعه فرمایید. سلسیوس مطابق با استاندارد ERC20 پلتفرم اتریوم به وجود آمده است.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال انجین کوین چیست و چطور کار میکند؟


بنابراین این طور می توان گفت که تمامی کیف پول هایی که توانایی ذخیره اتریوم را دارند، امکان نگهداری از این توکن را دارند. امروزه در وب سایت رسمی سلسیوس اپلیکیشنی برای اندروید و iOS در اختیار مخاطبان و کاربران این ارز قرار گرفته است، ولی سایر پیشنهادات برای ذخیره رمز ارز سلسیوس به شرح زیر می باشند :

کیف پول سخت افزاری لجر : مطمئنا امن ترین و بی شک بهترین گزینه برای ذخیره ارزهای دیجیتال کیف پول های فیزیکی و نه دیجیتالی می باشد. در حقیقت کیف پول های سرد به ویژه کیف پول های لجر از نظر امنیتی در سطوح بسیار خوبی قرار دارند و از بیشتر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کنند.

کیف پول تراست والت : ولی در دنیای کیف پول های دیجیتالی نیز می توانید روی عناوین مشهور و شناخته شده ای مثل تراست والت که برای هر دو پلتفرم اندروید و آیفون قابل استفاده است حساب باز فرمایید. البته کیف پول متامسک نیز گزینه جالب توجه و مناسبی به حساب می آید.

لذا همچنین کیف پول های اتمیک، کوینومی، مای اتر والت، کیپ کی، ترزور و به صورت کلی تمامی کیف پول هایی که امکان ذخیره سازی ارز دیجیتال اتریوم را دارند، می توانند از ارز دیجیتال سلسیوس هم نگهداری نمایند.

آینده قیمتی ارز دیجیتال سلسیوس تا سال ۲۰۳۰

عملکرد بعضی از رمزارزها به ‌شکلی بوده است که نظرات بسیاری را به خود جذب کرده است. این نظرات موجب می شود برخی پیش‌ بینی‌‌‌ ها به وجود آید.

آینده قیمت سلسیوس در پایان سال ۲۰۲۱

طبق برخی تحلیل‌‌‌ ها قیمت هر واحد Celsius در پایان سال ۲۰۲۱ در حالت کمترین قیمت؛ ۶٫۴۱۸۲ دلار و در حالت بیش ترین قیمت، ۱۱٫۱۲ دلار خواهد شد. نکته جالب توجه اینجاست که این دو قیمت دقیقا برای ابتدا و انتهای سال ۲۰۲۱ پیش بینی شده‌‌‌ است و باید دید در ادامه سال جاری قیمت سلسیوس به چه سمتی کشیده خواهد شد.

آینده قیمت سلسیوس در پایان سال ۲۰۲۲

این طور پیش بینی شده است که روند افزایش قیمت سلسیوس در این سال ۲۰۲۲ نیز ادامه پیدا کند و جالب است بدانید که این روند به صورتی خواهد بود که کم ترین قیمت CEL در این سال، از بیش ترین قیمت آن در سال پیش بیشتر خواهد بود!

حتما بخوانید : ارز دیجیتال گولم چیست | آینده رمزارز Golem


در واقع کمترین قیمت؛ ۱۲٫۵۴ دلار و بیش ترین قیمت؛ ۲۲٫۶۶ دلار تخمین زده شده است و این در حالی است که پیش بینی می شود، ارز دیجیتال Celsius در سال ۲۰۲۳ را با روندی کاهشی مواجه شود.

آینده قیمت سلسیوس در پایان سال ۲۰۲۵

پیش بینی قیمتی ارز دیجیتال سلسیوس در سال ۲۰۲۵ میلادی به شدت نوسانی و جذاب دنبال می شود. پیش بینی شده است که در این سال نیز دامنه نوسانات از همان ابتدایی‌‌‌ ترین روزهای سال شروع و تا پایان سال ادامه داشته باشد تا جایی که تخمین زده شده است که کم ترین قیمت؛ ۱۵٫۰۷ دلار و بیش ترین قیمت؛ ۴۸٫۴۶ دلار باشد. البته با نگاهی مقایسه‌‌‌ ای بین سال‌ های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۵ در خواهیم یافت که قیمت هر واحد سلسیوس ظرف مدت ۳ سال حداقل ۲ برابر می شود!

آینده قیمت سلسیوس در پایان سال ۲۰۳۰

چنانچه هنوز هم روند قیمتی ارز دیجیتال سلسیوس در سال های آتی را درک نکرده اید، پیش بینی قیمتی ارز در سال ۲۰۳۰ همه چیز را واضح خواهد کرد. ارز دیجیتال CEL در سال ۲۰۳۰ میلادی نیز قرار است نوسانات بسیار زیادی را تجربه کند؛ نوساناتی که به‌ محض شکست مقاومت قیمت در کانال ۵۰ دلار می‌‌‌ تواند قیمت این ارز دیجیتال را تا حد زیادی افزایش دهد و این ارز را به یکی از شگفت انگیزترین رمزارزهای دنیای کریپتو تبدیل کند تا جایی که پیش بینی شده است که کم ترین قیمت این ارز؛ ۵۱٫۴۶ دلار و بیش ترین قیمت آن؛ ۸۹٫۰۳ دلار شود.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال تزوس چیست و چطور کار میکند؟


همان طور که مشخص است، قیمت سلسیوس در مدت ۵ سال دوباره ۲ برابر خواهد شد و این در واقع بدین معنی است که سود زیادی در انتظار کاربرانی است که اقدام به نگهداری بلندمدت این ارز دیجیتال محبوب می کنند. چنانچه همه چیز مطابق پیش‌ بینی‌ های صورت گرفته رخ دهد، ۱۰ دلار سرمایه‌ گذاری در سال ۲۰۲۱ تبدیل به بیش از ۸۰ دلار در سال ۲۰۳۰ می شود که سود نسبتا بالایی در دنیای سرمایه گذاری به حساب می آید.


نتیجه گیری و کلام آخر

همان طور که گفتیم، توکن سلسیوس به وسیله شبکه سلسیوس راه اندازی شده است و به صورت کلی یک پلتفرم مالی مبتنی بر بلاکچین به حساب می آید. توکن شبکه سلسیوس مزایای را برای دریافت کنندگان، وام گیرندگان و موسسات به ارمغان آورده است که در متن راجب آن توضیح دادیم.

قادرید این ارز دیجیتال را در صرافی هایی مثل؛ Liquid ،Uniswap ،Hoo و سایر صرافی های معتبر که از این رمزارز پشتیبانی می کند، خریداری کنید و امکان ذخیره دسازی این ارز دیجیتال در کیف پول هایی مثل لجر، کیپ کی، متامسک، کوینومی و سایر کیف پول های معتبر وجود دارد. ارز دیجیتال سلسیوس امکان استخراج را ندارد، چرا که از الگوریتم PoS استفاده کرده است. بر اساس پیش بینی های صورت گرفته به وسیله تحلیلگران ارزهای دیجیتال این رمزارز را یک سرمایه گذاری بلندمدت و یک یا چند ساله به حساب می آورند.

همان طور که در ابتدای این مطلب به شما قول داده بودیم، به این موضوع پرداختیم که ارز دیجیتال سلسیوس چیست و چطور کار می کند.

برای دوستانتان بفرستید: