Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
ارز دیجیتال سلر چیست و چه آینده ای دارد؟

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارز دیجیتال سلر چیست و چطور کار میکند؟

آیا می دانید ارز دیجیتال سلر چیست و چطور کار می کند؟ ارز دیجیتال سلر یکی از آلت کوین های جذاب بازار کریپتوکارنسی به حساب می آید که جذابیت پروژه آن باعث شده است تا محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند و سرمایه گذاران زیادی به این پروژه و سرمایه گذاری روی آن جذب شوند، به همین دلیل در این مطلب سعی داریم ابتدا به این بپردازیم که ارز دیجیتال سلر چیست و چطور می توانیم آن را خرید و فروش کنیم و در ادامه نیز مزایا و معایب این پروژه را بررسی می کنیم و در انتها نیز به بررسی اینده ارز سلر نتورک پرداخته ایم، پس صفر تا ۱۰۰ پروژه ارز دیجیتال celer network را در این مقاله به زبان ساده یاد بگیرید.

ارز دیجیتال سلر

سلر نتورک یکی از پروژه‌ های دیجیتالی قوی در حوزه مقیاس‌ پذیری به حساب می آید که هدف آن کاراتر کردن پروژه‌ های دیجیتالی لایه اول و ایجاد پل‌ های میان‌ زنجیره‌ ای جهت اتصال بلاک‌ چین‌ های گوناگون به یکدیگر است. جالب است بدانید که این رمزارز سرعت ثبت تراکنش‌ ها در بلاک چین را بیشتر کرده و در عین حال کارمزد آن را کاهش می دهد. سلر نتورک از آن دسته از پروژه هایی است که در لبه تکنولوژی ارزهای دیجیتال فعالیت دارد و محصولات خود را با جدیدترین تکنولوژی‌ های مقیاس‌ پذیری مانند رول آپ و کانال پرداخت ارائه می‌ کند. به منظور درک بهتر نحوه کار ارز سلر در ابتدا موضوعات ابتدایی را خدمت شما توضیح خواهیم داد تا درک بهتری از این پروژه پیدا کنید و در ادامه به موضوعات تکمیلی درباره این پروژه و آینده ای که در انتظار آن است خواهیم پرداخت.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


در ابتدا باید گفت که شبکه سلر یک پلتفرم لایه ۲ مقیاس‌ پذیر محسوب می شود که با هدف زمینه‌ سازی برای افزایش سرعت تراکنش‌ ها و همچنین کاهش کارمزد آن‌ ها فعالیت خود را آغاز کرده است. در جواب این پرسش که چطور این هدف محقق می شود باید گفت که در ابتدا بایستی به ایده پشت سر این پروژه نگاه کنیم؛ فرض کنید که بتوان قسمتی از تراکنش‌ های یک شبکه را در بستری خارج از بلاک‌ چین اصلی انجام داد، بدین شکل عملا بار شبکه اصلی کاهش می یابد که این اتفاق می تواند به پردازش سریع‌ تر تراکنش‌ ها منجر شود که به دنبال آن کاهش کارمزدها را هم به دنبال دارد.

پروژه سلر به عنوان یک بستر عالی برای تعریف برنامه‌ های غیر متمرکز و همچنین قراردادهای هوشمند محسوب می شود که به هر کسی که قوانین حاکم بر اکوسیستم را قبول کند، اجازه فعالیت می‌ دهد. به منظور تعریف برنامه‌ های غیر متمرکز می بایست برای خرید ارز CELER اقدام کرد تا بتوان از قابلیت های این شبکه بلاک‌ چینی بهره‌ مند شد. شایان ذکر است که پلتفرم سلر نتورک در تاریخ ۱۹ مارس سال ۲۰۲۱ تحت نظر اکوسیستم بایننس شروع به کار کرد. در جریان عرضه اولیه رمزارز سلر حدود ۳۰ میلیون دلار تامین نقدینگی انجام شد و ۴ میلیون دلار دیگر هم از محل فروش اختصاصی حاصل شد.

توکن ارز سلر چیست؟

شبکه سلر توکن خود را با نام CELR بر روی بستر اتریوم و با استاندارد ERC-20 به وجود آورده است. تعداد کل توکن‌ های این شبکه ۱۰ میلیارد می باشد که از این مقدار بیش از ۶/۵ میلیارد آن روانه بازار شده است. کم ترین قیمتی که این توکن داشته است یک هزارم دلار و بیشترین مقدار آن در حدود دو دهم دلار بوده است. توکن سلر به منظور فعالیت های گوناگونی کاربرد دارد که در این بین می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • توکن سلر در فرآیند اثبات تعهد نقدینگی به عنوان یک عامل انگیزشی جهت ایجاد یک استخر نقدینگی پایدار مورد استفاده قرار می گیرد.
  • توکن CELR می تواند جهت پرداخت هزینه خدمات و هزینه تراکنش به ارائه دهندگان خدمات برون‌ زنجیره‌ ای و دیگر خدمات ارائه شده در شبکه، مورد استفاده قرار گیرد.
  • از دیگر موارد استفاده Celr می توان به حراجی پشتوانه نقدینگی اشاره کرد که به منظور افزایش اولویت پیشنهادات پشتوانه نقدینگی و در نتیجه، افزایش آماری پرداخت سود نقدینگی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کاربران قادرند با استیکینگ توکن‌ های خود در شبکه نگهبان وضعیت به محافظ شبکه تبدیل شوند. در نظر داشته باشید که محافظان شبکه، خدماتی مثل حفاظت از وضعیت شبکه و بررسی اختلافات و قطعی های شبکه را در اختیار کاربران قرار می دهند و در ازای آن کارمزد خدمات و پاداش بلاک زنجیره جانبی را می گیرند.

مهم ترین اهداف پروژه سلر نتورک چیست؟

می توان گفت که هدف اصلی سلر رسیدگی و پاسخگویی به موضوعات اصلی در دنیای کریپتوکارنسی به حساب می آید. گسترش مقیاس‌ پذیری شبکه های بلاک‌ چنین امروزی برای افزایش دامنه کاربری آن از حمله این اهداف به حساب می آید. به علت سیستم‌ های موجود در بلاک‌ چین، وظیفه هر نود بررسی فرآیند معاملات می باشد. موضوعی که نقش عمده ای در کاهش سرعت معاملات دارد. راه‌ حلی که ارز دیجیتال سلر ارائه می‌ دهد اینجاست که مدل اجماع درون‌ زنجیره‌ ای به‌ عنوان آخرین گزینه مدنظر باشد و این در حالی است که تکنیک‌ های مقیاس‌ ‎‌بندی خارج از زنجیره را در اولویت قرار می‌ دهد این سیستم‌ ها بر پایه سیستم‌ های توزیع‌ شده مقیاس‌ پذیر با عملکردهای متقابل و مستقل بر روی گره‌ های متنوع طراحی و ابداع شده‌ اند.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال الروند چیست؟


این مقیاس خارج از زنجیره در شبکه سلر بایستی به صورتی باشد که هر دو طرف را قادر سازد تا قراردادها را به شکل محلی، یعنی میان خود به جای بلاک‌ چین جهانی اجرا کنند. به صورت کلی هدف توسعه‌ دهندگان سلر ارائه معاملات با حجم بالا و سرعت بالاست. افزایش تعداد نودهای متصل موجب شده است تا توان تولید شبکه به شکل خطی بیشتر شود. طراحان سلر معتقدند که در نهایت راه‌ حل ارائه‌ شده به وسیله آن ها می بایست به یک اکوسیستم غیرمتمرکز که از کاربران، رایانه‌ ها، دستگاه‌ های تلفن همراه و اینترنت تشیکل شده تبدیل شود. بدین شکل همه آن ها از توانایی تبادل کارآمد و سریع داده‌ ها و ارزش‌ ها در یک سیستم مشابه اینترنت برخوردار خواهند بود.

قابلیت مقیاس‌ پذیری خارج از زنجیره در شبکه بلاک‌ چین سلر نه تنها افزایش حجم معاملات در این شبکه شده را به همراه داشته است، بلکه امنیت بیشتری را نیز در اختیار کاربران شبکه قرار می دهد. این مقیاس‌ گذاری تنها تکنیکی نیست که در راستای بهبود عملکرد شبکه سلر تعبیه شده است، بلکه از آن به عنوان فناوری یاد شده که می بایست برای استقرار برنامه‌ های غیرمتمرکز استفاده شود. این برنامه‌ ‎ها دارای مالکیت مرکزی نبوده و از جمله برترین قابلیت آن ها این است که کسی نمی‌‎ تواند آن ها را تخریب و یا خاموش نمایند. این تا حدی است که این اپلیکیشن‌ ها به‌ عنوان جدیدترین و بروزترین نرم‌ ‎افزارها در این حوزه به حساب می آیند. عمده معاملات صورت گرفته در شبکه سلر، تنها توسط شرکت‌ کنندگان این معاملات مورد پردازش قرار می گیرد. دلیل این موضوع هم این است تا زمینه‌ ایجاد حریم خصوصی بهتری را برای کاربران فراهم نماید، به این خاطر که با همه معاملات تحت شرایط گوناگون رفتار عمومی نمی شود.

چه چیزی سلر نتورک را ارزشمند می کند؟

ارز سلر نتورک به عنوان یک راه حل برای مقیاس‌ بندی خارج از زنجیره، برای عملیات تراکنش‌ ها و قراردادهای هوشمند عمل می‌ کند و از چندین محیط بلاک چینی پشتیبانی می‌ کند، در حالی که به تغییر در پروتکل‌ های پایه احتیاجی ندارد. سلر نتورک در شبکه‌ های اصلی مانند اتریوم برای حل برخی از بزرگ ترین مشکلات محیط‌ های بلاکچین، یعنی مقیاس‌ پذیری مؤثر و قابل همکاری، مورد استفاده قرار می گیرد که در واقع همان قابلیتی است که به شبکه سلر ارزش می‌ دهد و آن را به یک پروژه مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل می کند.

ارز سلر نتورک کجاها کاربرد دارد؟

ارز سلر نتورک به منظور توسعه به‌ صرفه و پرسرعت dApps، تکنیک‌ های مقیاس‌ بندی خارج از زنجیره، انجام بازی‌ های مبتنی بر بلاک چین و نقدینگی مورد استفاده قرار می گیرد. سلر نتورک به عنوان چارچوبی برای قابلیت همکاری و مقیاس‌ بندی، شبکه سلر در محیط‌ های بلاکچینی مانند اتریوم کاربرد دارد. ارز سلر نتورک مشکلاتی را که بیشتر شبکه‌ های بلاکچین قراردادهای هوشمند با مقیاس‌ پذیری دارند، برطرف می‌ کند که مورد استفاده اصلی آن به حساب می آید. ارز سلر نتورک، یک توکن در شبکه ERC-20 است که ارز اصلی سیستم سلر نتورک را معرفی می‌ کند. ارز CELR به عنوان راه و روش پرداخت در برنامه تلفن همراه CelerX هم می توان استفاده و در مزایده‌ ها شریک شد.

LiBAs کاربران را قادر می سازد تا نقدینگی را به ارائه کنندگان خدمات خارج از زنجیره وام بدهند و از طرف دیگر، وام دهندگان نیز سود می گیرند و چنانچه ارز CELR بالاتری را به اشتراک بگذارند، به منظور تامین نقدینگی از آن مورد استفاده قرار می گیرند. ارز سلر نتورک با پلتفرم‌ های بلاک چینی گوناگونی مانند نئو، اتریوم، پولکادات و بسیاری دیگر از شبکه‌ های بلاکچین که از راه حل های مقیاس‌ سازی استفاده می کنند، سازگار است. کاربران به وسیله برنامه موبایل CelerX پرداخت‌ ها را ارسال و دریافت می‌ کنند و تراکنشات زود و سریع انجام دهند. SDK های سلر توسعه‌ دهندگان را قادر می سازند تا با هزینه‌ های کم تر، اپلیکیشن‌ های مقیاس‌ پذیر را طراحی کرده و مورد استفاده قرار دهند.

استخراج ارز دیجیتال سلر امکانپذیر است؟

ماینرها مسائل رمزنگاری شده را حل می کنند تا بتوانند یک بلاک استخراج کنند و آن را به بلاک چین اضافه نمایند. این فرآیند به محاسبات پیچیده و صرف انرژی زیادی احتیاج دارد. این مسائل به شکلی طراحی شده اند که سخت بوده و زمانی که یک ماینر مسئله را حل می کند، آن ها بلاک ارائه شده را برای مرحله تایید به شبکه ارائه می کنند. بنابراین جهت استخراج سلر کمی سختی وجود دارد امکان امکانپذیر است.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال هلیوم چیست و چه آینده ای دارد؟


به صورت کلی اما باید گفت که ارز سلر به نوعی از اثبات سهام به نام Delegated Proof of Stake بهره می گیرد که این سیستم، یکی از مقرون به صرفه‌ ترین پروتکل‌ ها از لحاظ سرعت تراکنش و مقیاس‌ پذیری محسوب می شود. جالب است بدانید که این سیستم به منابع کم تر و انرژی کم تری احتیاج دارد تا آن را همسو با محیط زیست و ارزان‌ تر از سایر پروتکل‌ ها مانند Proof of Work می‌ کند. با این روش در حقیقت مقیاس‌ پذیری و استفاده از dApps از طریق سلر نتورک، سریع، قابل اعتماد، ایمن و کم هزینه خواهد شد.

نحوه خرید ارز سلر

صرافی بایننس بهترین گزینه شما برای خرید ارز سلر به حساب می آید و شما می‌ توانید به سادگی Celer Network را با کمترین هزینه و بالاترین امنیت در هر جایی که از شبکه ERC-20 پشتیبانی می‌ کند، خریداری نمایید. البته صرافی‌ های دیگری مثل کراکن، کریپتو دات‌ کام، Gate.io، کوین تایگر، OKEx و کوکوین نیز از این ارز پشتیبانی می‌کنند.

معرفی مناسب ترین ولت های دیجیتالی برای نگهداری ارز سلر

تعداد زیادی از افراد دغدغه ذخیره و نگهداری دارایی دیجیتال خود را دارند که جهت حل این معضل بهترین راهکار استفاده از ولت های آفلاین یا همان ولت سرد و ولت های آنلاین یا کیف پول گرم است. رمزارز سلر را در لیست متنوعی از ولت ها می‌ توان نگهداری کرد که مهم ترین و پرکاربردترین آن ها به شرح زیر می باشند:

کیف پول تراست : این ولت از نظر امنیت یکی از مطمئن‌ ترین کیف پول های دنیای ارزهای دیجیتال به حساب می آید که هم بر روی سیستم عامل اندروید و هم ios قابلیت نصب و اجرا شدن را داراست.

مای اتر ولت : مای اتر ولت از دسته ولت های رایگان بر بستر اتریوم و ERC_20 به حساب می آید که مدیریت، ذخیره، دریافت و انتقال توکن‌ های Ether و ERC20 را برای شما راحت می کند.

لومی ولت : لومی والت یک ولت رایگان امن و ناشناس در حوزه رمزارزها به حساب می آید که امکان معامله بیش از ۱۲۰۰ کوین و توکن را فراهم کرده است. با استفاده از این ولت به احراز هویت و ثبت نام احتیاجی نخواهد بود.

نکته : کیف پول اکسودوس، اتمیک ولت، کیف پول سخت افزاری ترزور و لجر نیز از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند و شما نیز در صورت صلاحدید می توانید از آن ها برای ذخیره و نگهداری ارز سلر و بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر استفاده کنید.

نقاط قوت شبکه سلر

پشتیبانی از چند بلاک‌ چین گوناگون از مهم ترین امکانات و مزایای شبکه سلر به حساب می آید. در حقیقت الگوریتم مسیریابی این شبکه آن را به تنها مدل اقتصادی ارز دیجیتال تبدیل کرده که عملکرد آن را ۲۰ برابر حالت معمول افزایش داده و موجب شده حالتی بهینه نسبت به دیگر شبکه‌ ها پیدا کند و امنیت، سرعت، آسانی و هزینه کم تر را در اختیار کاربران قرار دهد.

ارز دیجیتال سلر چیست

پتانسیل کوتاه‌ مدت این پروژه از سایر مزایای آن محسوب می شود. فروش توکن CELR بر بستر بایننس لانچ‌ پد انجام می‌ شود. جای شکی وجود نیست که عرضه بر بستر بایننس لانچ‌ پد به عنوان یکی از مزیت های حائز اهمیت در بازار نزولی قلمداد می‌ شود، به صورتی که فروش توکن‌ های بیت تورنت و Fetch.ai گویای این امر است.

نقاط ضعف شبکه سلر

از مهم ترین نقاط ضعف شبکه سلر می توان به وجود رقبای آن اشاره کرد. با پیشرفت تکنولوژی و رائه راهکارهای متفاوت به منظور رفع مشکل مقیاس‌ پذیری بلاک‌ چین، مطمئنا سلر تنها شبکه موجود برای از بین‌ بردن این مشکل نیست و هر روز بر تعداد رقبای آن افزوده می شود. با این وجود شبکه سلر نخستین زیرساخت و مبتکر رفع مشکل مقیاس‌ پذیری به حساب می آید.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال گالا چیست و چه آینده ای دارد؟


یکی از نمونه‌های رقبای قدرتمند سلر، شبکه لایتنینگ به حساب می آید که راهکار برون زنجیره‌ ای برای بیت‌ کوین ارائه داده است. لذا سلر به منظور حفظ جایگاه و محبوبیت خود بین طرفدارانش می بایست در تلاش جهت پیدا کردن روش‌ های جدید و خلاقیت در رفع مشکلات شبکه باشد.

بررسی فاندامنتال ارز سلر نتورک

رمزارز سلر CELR یک توکن مبتنی بر اتریوم به حساب می آید که شبکه سلر را تامین می‌ کند. این پروژه‌ ساخته شده است تا سرعت بالایی را برای تراکنش‌ ها و اجرای قراردادهای هوشمند به همراه آورد و کارمزدهای آن‌ ها را با مدیریت آن‌ ها در زنجیره اصلی کاهش دهد، این بدین معنی است که به عنوان بلاکچین لایه ۲ عمل کند. سلر نتورک در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد. از سال ۲۰۲۱، قسمتی از اکوسیستم پولکادات است.

سلر به منظور برطرف سازی مشکلات مشابه بسیاری از شبکه های لایه ۲ دیگر ساخته شده است؛ قراردادهای هوشمند بیشتر کاربرد دارد، توسعه dApp افزایش پیدا می کند، بلاک‌ چین‌ های موجود، مثل اتریوم، که قادر نیستند به خوبی سطوح توان عملیاتی مورد نیاز را مدیریت نمایند و استفاده از آن شلوغ و پرهزینه می‌ شود، واضح‌ تر خواهد شد. این ناکارآمدی ها از پذیرش گسترده فناوری بلاک چین جلوگیری می کند. یکی از روش های مقابله با این موضوع استفاده از راه حل های لایه ۲ است.

برخلاف تعداد زیادی از آن ها، سلر بر روی یک بلاک چین اختصاصی اجرا نمی شود، در عوض به عنوان یک پلتفرم شبکه ای که می تواند بر روی دیگر بلاک چین ها ساخته شود، مورد استفاده قرار می گیرد. رمزارز سلر وسیله اصلی پرداخت هزینه های تراکنش است و به منظور نگهداری شبکه استفاده می شود که جهت پروژه های رمزنگاری بسیار استاندارد است، ولی چندین نقش دیگر را هم در اقتصاد منحصر به فرد Celer ایفا می کند:

  • به منظور شرکت در شبکه نگهبان ایالتی، کاربران می بایست CELR خود را استیک نمایند.
  • دارندگان قادرند کوبن های خود را به استخر نقدینگی اضافه نمایند و این امکان را در اختیار آن ها قرار می دهند از طریق پروتکل منحصر به فرد تعهد اثبات نقدینگی سود به دست آورند.
  • کاربران همچنین قادرند CELR را در مزایده‌ های پشتوانه نقدینگی قرار دهند که آن ها را قادر می سازد تا علاقه بیشتری به توکن‌ های خود داشته باشند.

اینده ارز سلر نتورک

ارز سلر یکی از مهم ترین پروژه‌ های مقیاس‌ پذیری لایه دوم به حساب می آید که با ترکیبی از تکنولوژی‌ های گوناگون، به دنبال ایجاد راه‌ حلی امن و کارا برای مقیاس‌ پذیر کردن شبکه‌ های بلاک چینی است. محصولات ارائه شده به وسیله سلر هر کدام در حوزه خود خاص هستند. تیم مدیریتی قدرتمند سلر به صورت دائم به دنبال یافتن راه حل های بهتر برای مشکلات گوناگون موجود در حوزه بلاک چین هستند. شرکت‌ های بلاک چینی و سرمایه‌ گذاری زیادی بر روی این پروژه سرمایه‌ گذاری کرده‌ اند. مجموع این پارامترها نشان می‌ دهد که ارز سلر نتورک می‌ تواند یکی از رمزارزهای مناسب برای سرمایه‌ گذاری به حساب آید. پیش بینی قیمت ارز سلر نتورک در سال های آتی به شرح زیر می باشد:

پیش بینی قیمت ارز سلر نتورک در سال های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۵ : پیش بینی ها حاکی از آن است که در سال ۲۰۲۲ قیمت ارز سلر به حداقل سطح ۰٫۰۷۲ دلار برسد. البته در نظر داشته باشید که قیمت CELR می تواند با میانگین قیمت معاملاتی ۰٫۰۷۴ دلار به حداکثر سطح ۰٫۰۸۵ دلار نیز مورد معامله قرار گیرد. بر اساس پیش بینی قیمت ارز سلر نتورک و تحلیل تکنیکال، انتظار می‌ رود در سال ۲۰۲۳ قیمت ارز سلر به حداقل ۰٫۱۸ دلار برسد. قیمت CELR می تواند با میانگین قیمت معاملاتی ۰٫۱۸ دلار به حداکثر سطح ۰٫۲۱ دلار برسد.

انتظار می رود قیمت ارز سلر در سال ۲۰۲۴ به حداقل سطح ۰٫۲۵ دلار برسد. قیمت سلر می تواند به حداکثر سطح ۰٫۳۱ دلار با میانگین قیمت ۰٫۲۶ دلار در سال ۲۰۲۴ برسد. این طور تخمین زده می شود که قیمت توکن سلر نتورک در سال ۲۰۲۵ به کم ترین سطح ممکن ۰٫۳۷ دلار برسد. در ادامه قیمت CELR می‌ تواند به حداکثر سطح ممکن ۰٫۴۴ دلار با میانگین قیمت پیش‌ بینی‌ شده ۰٫۳۹ دلار برسد.

پیش بینی قیمت ارز سلر نتورک در سال های ۲۰۲۶ تا ۲۰۳۰ : مطابق با پیش بینی های صورت گرفته، در سال ۲۰۲۶ قیمت سلر نتورک می تواند در حدود حداقل قیمت ۰٫۵۵ دلار مورد معامله قرار گیرد. ارزش قیمت شبکه Celer می تواند به حداکثر ۰٫۶۸ دلار با میانگین ارزش معاملاتی ۰٫۵۷ دلار به دلار برسد. قیمت شبکه سلر در سال ۲۰۲۷ به حداقل ۰٫۷۸ دلار می رسد. طبق پیش بینی آینده ارز سلر، انتظار می‌ رود در سال ۲۰۲۸ قیمت شبکه سلر به حداقل قیمت ۱.۱۱ دلار برسد. قیمت سلر می تواند به حداکثر ارزش قیمت ۱٫۳۳ دلار با ارزش متوسط ​​۱٫۱۵ دلار برسد. قیمت شبکه سلر در سال ۲۰۲۹ به حداقل ۱٫۶۹ دلار می رسد.

این طور تخمین زده می شود که قیمت شبکه سلر در سال ۲۰۳۰ به کم ترین سطح ممکن ۲٫۳۶ دلار برسد. قیمت سلر می‌ تواند به حداکثر قیمت ۲٫۹۶ دلار با میانگین قیمت پیش‌ بینی شده ۲٫۴۵ دلار برسد. علاوه بر تاریخچه قیمت، تحلیل بنیادی و تکنیکال هم در پیش بینی قیمت ارز سلر نتورک در سال‌ های ۲۰۲۲ تا ۲۰۳۰ موثر است.

چرا روی سلر نتورک سرمایه گذاری کنیم؟

ارز سلر نتورک یک سیستم شبکه‌ ای به حساب می آید و یک بلاک چین مجزا نمی باشد. این پلتفرم در عوض بر روی بلاک چین‌ های موجود و آینده اجرا می‌ شود. توسعه دهندگان بر مقیاس پذیری متمرکزند تا بتوانند از طریق آن بلاک چین‌ های رمزنگاری شده را بهبود بخشند. بنیان گذاران مطمئن هستند که راه حل‌ های داخلی در بلاک چین‌ های غیرمتمرکز آینده نتیجه نمی‌ دهد. در عوض، آن ها توصیه دارند مشکل را با بستر خارج از زنجیره خود حل کنند. چهار سطح معماری cStack به صورت مساوی تقسیم شده است تا چندین مزیت یکتا را ارائه دهد که شامل کاهش تاخیر معاملات می شود.

حتما بخوانید : ارزهای دیجیتال گمنام آینده دار کدامند؟


کاهش کمیسیون پرداخت‌ های خرد یکی دیگر از این مزایاست. از مزایای دیگر آن می توان به کارمزد صفر در کار با قراردادهای هوشمند خارج از زنجیره، مقیاس بندی افقی در اتصال گره‌های جدید، در دسترس بودن یک مدل خارج از زنجیره اقتصاد رمزنگاری و این که یک الگوریتم مسیریابی مطلوب برای معاملات و پشتیبانی از بلاک چین‌ های گوناگون می باشد، اشاره کرد. CEconomy یک مدل رمزنگاری اقتصادی خاص می باشد که وظیفه حفظ نقدینگی پایدار و در دسترس بودن اکوسیستم را در عین ایجاد جلوه شبکه دارد. الگوریتم استخراج به استفاده از PoW احتیاجی ندارد. لذا کاربران تنها می بایست نرم افزار را نصب کرده و CELR را در حساب‌ های خود نگه دارند تا به عنوان پاداش برای تامین نقدینگی درآمد دریافت نمایند. همچنین این ارز دارای پیشرفت‌ های بسیاری بوده است و تا به حال خریداران آن متضرر نشده اند. چنانچه قصد سرمایه گذاری در رمزارزها را دارید، می‌ تواند گزینه‌ مناسبی به حساب آید.


نتیجه گیری و کلام پایانی

شبکه ارز دیجیتال سلر یک پروژه بلندپروازانه می باشد که با هدف افزایش امنیت و سهولت برنامه‌ های بلاک‌ چین طراحی شده است. این شبکه در تلاش است تا به صورت خارج از زنجیره و به شکل مقیاس‌ پذیر، مشکلات فضای بلاک‌ چین را با استفاده از فناوری هوشمند لایه ۲ برطرف نماید تا کاربران در معاملات خود با توقف و کندی عملکرد روبرو نشوند. هرچند این اتفاق جذابیت‌ های بسیاری را برای این شبکه به همراه آورده و موجب تاثیرگذاری و محبوبیت بیشتر رمزارز آن شده است، ولی با این حال باید دید در طول زمان این تغییرات در بلاک‌ چین ماندگار و همیشگی است و یا این که پس از مدتی به فراموشی سپرده می‌ شود.

یکی از بزرگ‌ ترین مشکلات بلاک چین‌ هایی مانند اتریوم و بیت کوین، مشکل مقیاس‌ پذیری می باشد. منظور از مقیاس‌ پذیری این است که با افزایش تعداد گره‌ های شبکه، سرعت تراکنش‌ ها کاهش می یابد و کارمزد آن‌ ها افزایش می یابد. از همین روی امروزه، تراکنش‌ ها در اتریوم با سرعت پایین و کارمزد بالایی انجام می‌ شوند. به منظور برطرف سازی مشکل مقیاس‌ پذیری، پروتکل‌ هایی به نام پروتکل‌ های لایه ۲ توسعه پیدا کرده اند که بر بستر بلاک چین‌ های دیگر مانند اتریوم فعالیت می کنند.

این پروتکل‌ ها، با فناوری‌ های گوناگونی، مقیاس‌ پذیری را افزایش می دهند تا کارمزدها کاهش یابند و سرعت تراکنش‌ ها افزایش یابد، لذا از این پروتکل‌ ها به منظور پرداخت‌ های برون شبکه بهره گرفته می شود. امروزه می‌ توان گفت که سلر نتورک، بهترین پروتکل لایه ۲ محسوب می وشد که امکانات و قابلیت های بسیار متنوعی دارد. این پروتکل، با فرآهم آوردن کانال‌ های state، نه تنها امکان انجام تراکنش‌ های برون شبکه با سرعت بالا و بدون کارمزد را فرآهم می‌ آورد بلکه به توسعه‌ دهندگان dAppها این امکان را می دهد تا با سرعت و کارایی بالا، اپلیکیشن‌ های غیر متمرکز را برای اکوسیستم دیفای، توسعه دهند.

همان طور که قول داده بودیم، در این مطلب به معرفی ارز دیجیتال سلر به زبان ساده پرداختیم.

همچنین اگر دوست دارید با ارزهای دیجیتال در حال پیشرفت آشنا شوید، این مقاله بهترین فرصت برای شماست.

ما سعی کردیم خیلی کامل ارز دیجیتال سلر را بررسی کنیم ولی اگر بازهم سوال یا ابهامی داشتید، در بخش ارسال دیدگاه ها بپرسید تا پاسخ دهیم.

برای دوستانتان بفرستید: