برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت

کدام ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت مناسب اند؟ ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت بسیار مناسب اند و اگر صبور باشید و به صورت طولانی مدت از رمزارزهای خود نگهداری کنید، مطمئنا سود بسیار خوبی از بازار کریپتوکارنسی به دست خواهید آورد. در بازار کریپتو، ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت بسیار زیادند ولی ما در این مطلب سعی کردیم ۱۵ مورد از بهترین ارزهای دیجیتال جهت سرمایه گذاری بلند مدت را خدمت شما معرفی کنیم، پس اگر شما هم مثل من دوست دارید با ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت آشنا شوید، این مطلب را حتما تا انتها مطالعه کنید؛

ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت

بازار ارزهای دیجیتال آنقدر برای سرمایه گذاران مختلف جذاب بوده که بسیاری از افراد، سرمایه داران و حتی شرکت ها در این فکر هستند که بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری را شناسایی کرده و روی آن ها به صورت بلندمدت سرمایه گذاری داشته باشند تا هم سود بسیار خوبی را در بازه زمانی بلندتری به دست آورند و هم ریسک سرمایه گذاری خود را تا حدود زیادی کاهش دهند. از طرفی در سرمایه گذاری بلندمدت، این که بهترین ارزهای دیجیتالی برای سرمایه گذاری بلند مدت کدامند نیز بسیار حائز اهمیت است، بنابراین همه به دنبال این هستند که مستعدترین ارزهای دیجیتال برای رشد در بازار کریپتو را در بلندمدت پیش بینی کرده و برای خرید آن ها اقدام نمایند.

پس تا اینجا فهمیدیم که شناسایی ارزهای دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال بسیار حائز اهمیت است، ولی این که چطور بتوانیم ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت را از بین چندین هزار ارز دیجیتال بازار کریپتوکارنسی تشخیص دهیم، خود جای سوال دارد. در واقع برای انتخاب ارزهای مناسب برای سرمایه گذاری باید بیشتر از لحاظ بنیادی رمزارزهای گوناگون را مورد بررسی قرار دهیم، چرا که قرار است به صورت بلندمدت روی آن ها سرمایه گذاری کنیم، پس بهتر است که ارز یا ارزهای مورد نظر، از بنیاد قوی برخوردار باشند و طرح های توسعه ای بسیاری را در سال های آینده در دستور کار خود قرار دهند تا سودی که برای ما به دست می آید نیز بسیار بالا باشد.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


از طرف دیگر نقشه راه ارزهای دیجیتال نیز بسیار حائز اهمیت است؛ در واقع وقتی قصد دارید ارزی را برای بلندمدت انتخاب کنید، باید نقشه راه آن را به دقت مطالعه کنید تا ببینید که پس از این که این ارز را خریداری کردید و مثلا ۵ سال هم صبر کردید، این پروژه چه دستاوردهایی قرار است داشته باشد. البته بازار رمزارزها به شدت در حال رشد روز افزون است حوزه هایی مثل متاورس، وب ۳، هوش مصنوعی و … نیز با پیشرفت هایی که دارند، مدام در حال ایجاد تغییر و تحولات در بازار رمزارزها هستند ولی به وسیله نقشه راه یک رمزارز، می توان دید کلی نسبت به آینده آن پیدا کرد و به همین خاطر است که تاکید داریم به ویژه در خرید ارز به صورت بلندمدت، حتما آن را مطالعه کنید.

نکته دیگر این که وضعیت بازار رمزارزها نیز از نظر تکنیکالی حائز اهمیت است؛ اگر بازار رمزارزها از لحاظ تکنیکالی در جایگاه خوبی قرار دارد، اخبار و اتفاقات مثبتی را در آن شاهد هستیم، شرکت ها در حال افزایش ذخایر بیت کوین و ارزهای دیجیتال خود هستند و …، می توان این طور نتیجه گرفت که می توانیم به صورت پله ای برای ورود به بازار اقدام کنیم ولی باید در نظر داشت که پیش از اقدام به خرید و تشکیل سبد بلندمدت در بازار ارزهای دیجیتال، مهم است که با بررسی هایی که انجام داده اید، بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت را انتخاب کرده باشید و در ادامه نیز باید به تحلیل و بررسی های خود ایمان داشته باشید و اجازه دهید که بازار مسیر خود را طی کند، لذا خرید و فروش های بی موقع، هیجانی و احساسی در این بازه زمانی که سرمایه گذاری بلندمدت کرده اید را فراموش کنید.

اهمیت شناخت بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

پیش از این که به معرفی ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت بپردازیم، در ابتدای امر می بایست اهمیت شناخت بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری را بررسی کنیم. متاسفانه تبلیغات نادرست و هدفمند در اینترنت موجب شده است تا بسیاری از کاربران، به ویژه کاربران ایرانی برای خرید ارزهای دیجیتالی که ارزش خرید و سرمایه گذاری را ندارند، اقدام کنند!

اهمیت قائل شدن برای قابلیت های یک ارز دیجیتال خوب موجب شده تا بسیاری از افراد به سادگی بتوانند از کاربران ایرانی سوء استفاده کنند! این امر تا اندازه ای پیش روی کرده است که شت کوین هایی مانند ارز دیجیتال کیشو اینو به طور خاص و اختصاصی برای معامله گران ایرانی توسعه پیدا کرده است و این موضوعی است که باید جدی گرفته شود و در واقع ما باید بیشتر برای پول خود ارزش قائل باشیم و در نظر داشته باشیم که ۱۰۰ هزار تومان هم، اگرچه برای ما پولی نیست، ولی در تعداد بالا می تواند سود بسیار بالایی برای کلاهبرداران به همراه داشته باشد!

حتما بخوانید : ارزهای دیجیتال در حال پیشرفت کدامند؟


لذا به صورت کلی می توان گفت که شناخته ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت می تواند شرایط کاربران ایرانی را در بازار به مراتب بهبود بخشد. این امر زمانی بیشتر اهمیت پیدا خواهد کرد که ضررهای سنگین بسیاری از کاربران ایرانی را در بازار رمزارزها مشاهده می کنیم! در این خصوص می توان گفت که یکی از بزرگ‌ ترین معایبی که باعث بروز چنین مواردی می شود، بدون شک نبود آموزش های درست و اصولی سرمایه گذاری و ترید در بازار رمزارزهاست. یک پکیج آموزشی که لااقل در کنار خالی کردن جیب مشتاقان بازار کریپتو، به آن ها مواردی را آموزش دهد که اصطلاحا بتوانند گلیم خود را از آب بیرون بکشند و در دام سودجویان این حوزه که کم هم نیستند، گرفتار نشوند.

دلیل توصیه به سرمایه گذاری بلندمدت در بازار کریپتو چیست؟

همان طور که تا به حال متوجه شده اید، هدف ما از تهیه این مطلب، سوق داده بیشتر سرمایه گذاران به سمت سرمایه گذاری بلندمدت در بازار ارزهای دیجیتالی است، چرا که این روش سرمایه گذاری اگر با یک استراتژی معاملاتی درست همراه شود و همچنین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت به صورت درست انتخاب شود، می تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد؛

  • سود بسیار بالایی برای شما به همراه می آورد.
  • نیاز نیست شما وقت و انرژی خود را همه روزه برای رصد بازار و نوسان گیری صرف کنید.
  • ریسک سرمایه گذاری بلندمدت در هر بازاری به ویژه در بازار رمزارزها، بسیار پایین می باشد.
  • با توجه به تورم ایران، این روش می‌ تواند یک راه بسیار خوب برای افرادی باشد که درآمدهای بسیار بالایی ندارند ولی قصد دارند در آینده وضعیت مالی بهتری پیدا کنند.

چه کسانی در بازار رمزارزها، بلندمدت سرمایه گذاری کنند؟

سرمایه گذاری بلندمدت در بازارهای مالی همیشه جواب می دهد و می تواند در کنار این که دردسر بسیار کم تری دارد، سود به مراتب بالاتری را برای سرمایه گذار به ارمغان بیاورد، ولی نکته مهم این است که به صورت کلی بعضی از افراد و سرمایه گذاران، سرمایه گذاری های کوتاه مدت و نوسان گیری های کوچک را به سرمایه گذاری بلندمدت ترجیح می دهند.

البته نمی توان گفت که این کار غلط است اگر با توجه به ویژگی های شخصیتی فرد این استراتژی سرمایه گذاری انتخاب شده باشد! چرا که برخی از افراد روحیه سرمایه گذاری بلندمدت را ندارند، پس بهتر است برای این کار اقدام نکنند. حال در این بخش قصد داریم ببینیم که سرمایه گذاری بلندمدت برای چه افرادی با چه نوع روحیاتی می تواند مناسب باشد؛

  • صبر و حوصله آن ها زیاد است.
  • در کوتاه مدت به سرمایه های خود احتیاجی نخواهند داشت.
  • به دنبال دستیابی به رفاه اقتصادی و مالی در آینده ۱۰ ساله خود هستند.
  • ریسک پذیری آن ها خیلی زیاد نیست و دوست دارند سودی معقول در بازه زمانی بلندتر کسب کنند.
  • با چالش ها و ریسک های بازار ارزهای دیجیتال آشنا بوده و به دنبال اتخاذ تصمیم و روش‌ هایی جهت سرمایه‌ گذاری برای دور ماندن از این چالش ها هستند.
  • به دنبال یک روش سرمایه گذاری معقول به منظور دستیابی به درآمدهای بالا در یک بازه زمانی منطقی هستند و برای یک شبه میلیاردر شدن رویاپردازی نمی کنند.

نکته : در مورد سرمایه گذاری بلندمدت که به صورت اصولی در بازاری مناسب و با شرایطی ایده آل انجام شود باید گفت که تنها یک بار کافی است این را در زندگی خود تجربه کنید و در ادامه قادرید وضعیت مالی خود را با تغییر و تحولات بسیار عظیمی روبرو کنید و اصطلاحا ورق زندگی خود را برگردانید.

نکات مهم در انتخاب بهترین رمزارزها برای سرمایه گذاری

البته نکته مهم دیگر اینجاست که ارزهای دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت برای افراد مختلف با شرایط گوناگون، متفاوت است و باید موارد زیر را در نظر داشته باشید؛

  • به دنبال دستیابی به چه مقدار سود هستید؛
  • شرایط مالی زندگی شما به چه صورتی است؛
  • روحیات و احساسات شما در چه شرایطی قرار دارد،
  • چه امکاناتی برای سرمایه گذاری در بازار رمزارزها در اختیار دارید؛
  • با چه هدفی به دنبال سرمایه‌ گذاری در بازار کریپتوکارنسی هستید،
  • چه مقدار سرمایه به منظور تخصیص به این روش سرمایه گذاری دارید؛
  • چه مدت می توانید بدون نیاز به این سرمایه ها، کاملا عادی به زندگی خود ادامه دهید؛

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

همان طور که گفتیم، شناخت ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت برای کسب سود در بازه زمانی طولانی مدت الزامی و بسیار حائز اهمیت است. در این راستا و با توجه به تمام نکاتی که پیش تر در همین مقاله در مورد نحوه انتخاب ارز مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت خدمت شما عزیزان عرض کردیم، ۱۵ تا از بهترین پروژه های کریپتوکارنسی که در آینده می توانند سود بسیار خوبی برایتان به ارمغان بیاورند و رشد بسیار زیادی در پروژه های خود داشته باشند را معرفی کرده و دلیل این انتخاب را کامل شرح داده ایم تا شما دید بهتری نسبت به رمزارزهای مناسب برای سرمایه گذاری بلندمدت پیدا کنید.

ولی در نظر داشته باشید که این ها همه بررسی های کارشناسان سایت کد بورسی می باشد و این شما هستید که در آخر تصمیم نهایی را اتخاذ خواهید کرد و نکته دیگر این که هیچ کسی مثل خودتان دلسوز پول و سرمایه گذاری شما نیست، پس از این مقاله جامع و آموزشی و سایر مراجعه آموزشی رایگان و غیر رایگان استفاده کنید ولی در انتها خودتان استراتژی مناسبی برای فعالیت در این بازار پیدا کنید و مطمئن باشید که بازدهی به مراتب بهتری برایتان به ارمغان خواهد آمد.

۱) ارز دیجیتال میکر 

ارز دیجیتال میکر می تواند بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت به حساب آید، چرا که این ارز از همان ابتدای امر با اهداف مشخص و معین توسعه یافت و در حال حاضر نیز در همان راستا در حرکت است. یکی از مهم ترین قابلیت های رمزارزهای خوب این است که مسیر رشد را پله به پله و به شکل مرحله مرحله طی می کنند. این مهم موجب می شود تا به مرور هم حجم معاملات آن ها اضافه شده و هم تعداد کاربران شبکه آن ها بیشتر شود.

میکر دقیقاً چنین شرایطی را تجربه کرد و مثل یک ارز دیجیتال آینده دار در حال طی کردن مسیر خود می باشد. شواهد و تحلیل‌ ها نشان می دهد که در آینده ای نزدیک، میکر می تواند به یکی از بهترین رمزارزهای بازار تبدیل شود، به همین دلیل است که اسم میکر را در ابتدای لیست آورده ایم ولی به صورت کلی در نظر داشته باشید که در این لیست ۱۵ تایی، هیچ گونه ترتیب خاصی رعایت نشده است!

۲) ارز دیجیتال یونی سوآپ

رمزارز یونی سوآپ می تواند برای سرمایه گذاری بلندمدت در بازار رمزارزها مناسب باشد، چرا که این رمزارز هم دقیقا با شرایط ارز دیجیتالی بایننس کوین توسعه یافته است. جالب است بدانید که امروزه کاربرانی که در صرافی یونی سوآپ به انجام معاملات رمزارزهای مورد نظر خود می پردازند، با در اختیار داشتن یونی سوآپ در سبد خرید خود، می توانند به مراتب کارمزدهای پایین تری پرداخت کنند و همچنین ریسک سرمایه گذاری خود را تا حدودی کاهش دهند.

به علاوه ویژگی های مثبتی که گفتیم، تعداد کاربران بالای این صرافی به عنوان برترین صرافی غیرمتمرکز در دنیای کریپتو، موجب شده است تا یونی سوآپ مسیر رشد خود را طی کند و به همین خاطر است که انتظار داریم در سال های آینده با قیمت های بسیار بالاتری مورد معامله قرار گیرد.

۳) ارز دیجیتال هدرا هش گراف

رمزارز هدرا هش گراف نیز یکی از گزینه های خوب برای سرمایه گذاری است، چرا که با یک هدف مشخص برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال اقدام کرد. این رمزارز با هدف ایمنی بیشتر، محیط کاربری ساده تر و استفاده راحت تر از شبکه بلاک چین توسعه یافت و شرایط خوبی را هم نیز به منظور رسیدن به این امکانات برای کاربران فراهم کرده است.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال هدرا هش گراف چیست؟


از همین روی هدرا گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری و به ویژه سرمایه گذاری بلندمدت در بازار رمزارزها به حساب می آید و در حال حاضر بسیاری از کاربران ایرانی هم دوست دارند برای خرید و سرمایه گذاری روی این ارز اقدام نمایند و این نشان می دهد که بسیاری از افراد، به آینده این ارز دیجیتال امیدوار هستند.

۴) ارز دیجیتال فایل کوین

رمزارز فایل کوین بی شک یکی از ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت است، چرا که یک پروژه قوی و عالی در فناوری وب ۳ به حساب می آید. به احتمال زیاد چنانچه اطلاعات و اخبار مربوط به رمزارزها را در چند ماه اخیر پیگیری کرده باشید، این فناوری را تا حدودی می شناسید که رمزارزهای تعریف شده در این فناوری برای سرمایه گذاری بسیار جذاب هستند و بسیاری از کاربران قصد سرمایه گذاری در بهترین پروژه های وب ۳ را دارند. فایل کوین به دلیل اهدافی که در آینده قرار است دنبال کند، خود را به عنوان یکی از پروژه های قوی وب ۳ و بازار رمزارزها مطرح کرده است و توانسته است سرمایه گذاران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند.

۵) ارز دیجیتال مانا

رمزارز مانا نیز جزو ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت به شمار می رود، چرا که در حوزه متاورس، پرچم دار به حساب می آید. از گذشته های دور تحلیلگران و اقتصاددانان تولد فناوری متاورس را نوید داده بودند. همان طور که احتمالا در مورد متاورس می دانید، این فناوری قرار است دنیای واقعی را با دنیای مجازی پیوند داده و حتی شرایط زندگی در دنیای مجازی را هم برای انسان‌ ها فراهم کند.

از آنجایی که رمزارزها، بهترین و مناسب ترین گزینه برای توسعه حوزه متاورس به حساب می آید، مانا که خود یکی از بهترین پروژه های این حوزه است، می تواند در آینده شرایط قیمتی بسیار خوبی را تجربه کند. اگر اخبار حوزه متاورس و دنیای کریپتوکارنسی را دنبال کرده باشید، قطعا متوجه شده اید که طرفداران و سرمایه گذاران حوزه متاورس رفته رفته در حال افزایش است و پروژه دیسنترالند با توکن مانا یکی از اصلی ترین مقاصد آن ها برای سرمایه گذاری و خرید زمین به حساب می آید، به همین خاطر برای آینده مانا نیز امیدهای بسیاری وجود دارد.

۶) ارز دیجیتال سند باکس

رمزارز سند باکس برای سرمایه گذاری بلند مدت در بازار ارز دیجیتال یکی از گزینه های اصلی است، به این خاطر که یکی دیگر از پروژه های قدرتمند حوزه متاورس و دنیای رمزارزها به حساب می آید. همان طور که پیش تر هم گفتیم، پروژه های متاورسی با جذابیتی که دارند، توانسته اند توجه بسیاری از فعالان حوزه کریپتوکارنسی را به خود جلب کنند و به همین دلیل می توانند گزینه های خوبی برای هولد بلندمدت در بازار رمزارزها به حساب آیند.

بهترین ارزهای دیجیتال جهت سرمایه گذاری بلند مدت

از آن جایی که سند باکس هم یکی دیگر از بهترین ارزها برای توسعه فضای مجازی به حساب می آید و به احتمال زیاد در آینده بیشتر درباره آن می شنوید، به عنوان ششمین مورد آن را در این لیست سایت کد بورسی مشاهده می کنید. جالب است که تعداد طرفداران سندباکس نیز در ماه های گذشته با رشد بسیار زیادی مواجه شده است و به صورت کلی پیش بینی ها نشان می دهد که برای سال‌ های آتی باید منتظر رشد بسیار بیشتر این نوع پروژه ها در بازار کریپتوکارنسی و استقبال عموم مردم باشیم.

۷) ارز دیجیتال فلو

رمزارز فلو نیز در لیست بهترین ارزها برای سرمایه گذاری جای می گیرد، به این خاطر که از یک شبکه بلاکچین بسیار قدرتمند و عالی برخوردار می باشد و شما به سادگی قادرید در شبکه بلاک چین آن، هر محصولی را به NFT تبدیل نمایید. همین کاربرد عالی شبکه به فلو این موجب شده تا طرفداران این پروژه به شدت افزایش یابد.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال فلو | همه چیز درباره ارز دیجیتال Flow


از همین روی سرمایه گذاران بسیاری به دنبال خرید این ارز دیجیتال و حتی هولد آن برای بلندمدت هستند. البته شرایط تکنیکالی این ارز دیجیتال در حال حاضر نیز موجب شده است تا توجه ویژه ای به این ارز دیجیتال داشته باشیم و آن را در لیست بیاوریم.

۸) ارز دیجیتال بیت کوین

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت قطعا پادشاه بازار کریپتوکارنسی یعنی بیت کوین است، چرا که همین الان هم به عنوان بهترین ارز دیجیتال دنیا شناخته می شود. نباید از یاد ببریم که ارزهای دیجیتال با پیدایش بیت کوین وارد زندگی ما شده اند و امروزه تبدیل به پدیده اصلی جامعه شده اند. شاید اگر به ۱۰ سال گذشته برگردیم، تمام دارایی های خود را به بیت کوین تبدیل می کردیم.

ولی نکته جالب توجه اینجاست که این جمله برای ۱۰ سال آینده هم به همین صورت صدق می کند. اگرچه رسیدن به قیمت های ۵۰ الی ۶۰ هزار دلاری موجب شده تا این ارز خیلی گران تلقی شود ولی با رسیدن آن به قیمت های ۱ میلیون دلار، متوجه خواهید شد که این دارایی تا چه اندازه با ارزش است. لذا به همین خاطر است که توصیه داریم، حتی درصد کمی از سرمایه‌ های خود را به بیت کوین و نگهداری بلندمدت آن اختصاص دهید.

۹) ارز دیجیتال پالیگان

رمزارز پالیگان نیز یکی دیگر از ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت می باشد، به این دلیل که اهداف بسیار خوبی را در بازار رمزارزها دنبال می کند. تعداد زیادی از رمزارزها امروزه بدون کوچکترین کاربردی تعریف شده و یا کاربردهای آن ها تکراری است. به همین خاطر می بایست با دیگر رمزارزها رقابت سنگینی داشته باشند.

لذا یکی از مهم ترین رقبای تمامی رمزارزهای کاربردی، توکن پالیگان است. این ارز دیجیتال از شرایط بسیار خوبی برای تبدیل شدن به گزینه ای برای پرداخت های اینترنتی است، از همین روی در سالیان اخیر طرفداران زیادی را به طرف خود جذب کرده است و امروزه نیز گزینه خوبی برای سرمایه‌ گذاری بلند مدت در بازار رمزارزها به حساب می آید.

۱۰) ارز دیجیتال الگورند 

رمزارز الگورند نیز یکی از گزینه های اصلی سرمایه گذاری بلندمدت در بازار رمزارزهاست، چرا که یکی از کاربردی‌ ترین توکن های دنیا نیز محسوب می شود. چنانچه بخواهیم کل ارزهای دیجیتال دنیا را طبق شرایط کاربردی تعریف شده در شبکه آن ها رتبه بندی نماییم، الگورند مطمئنا می تواند یکی از رتبه های خوب این لیست را به خود اختصاص دهد. ارزهای دارای شبکه بلاکچین کاربردی به صورت معمول خیلی با محبوبیت بسیار خوب مواجه شده و حجم معاملات بسیاری را در آن ها شاهد هستیم. اتفاقی که برای الگورند هم به همین شکل اتفاق افتاده است.

۱۱) ارز دیجیتال کاردانو

رمزارز کاردانو را هم باید از ارزهای آینده دار بازار کریپتو دانست، چرا که طرفداران آن رفته رفته در حال افزایش است و در حال تبدیل شدن به یک توکن جایگزین برای پرداخت های اینترنتی هم می باشد. ایمنی و امنیت بالای شبکه بلاک چین کاردانو موجب شده است تا شبکه این ارز دیجیتال به یکی از محبوب ترین شبکه های کل دنیا تبدیل شود.

حتما بخوانید : همه چیز درباره ارز دیجیتال کاردانو


تمام این موارد و اطلاعات بنیادی در دسترس از کاردانو موجب شده تا این ارز به عنوان یک ارز مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت در بازار ارزهای دیجیتالی خود را مطرح کند. به سادگی می توانید برای بازه های زمانی بلندتر روی آن سرمایه گذاری کنید و سود خوبی نیز از این طریق به دست آورید. تیم توسعه دهنده کاردانو مدعی شده است که به زودی در امکانات شبکه می تواند جایگزین ارز دیجیتال پرطرفدار سولانا شود!

۱۲) ارز دیجیتال پولکادات

رمزارز پولکادات در لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای بلندمدت جایگاه ویژه ای دارد، چرا که این ارز امروزه شرایط ایده آلی دارد و طرفداران بسیار زیادی را نیز به سمت پروژه خود جلب می شود. چنانچه بیت کوین را نسل اول و اتریوم را نسل دوم بلاک چین های قلمداد کنیم، پولکادات می تواند به عنوان نسل سوم از بلاک چین ها معرفی شود که کارکرد خاصی داشته و کم کم در حال تبدیل شدن به یک بلاک چین همه کاره می باشد.

با خرید و هولد کردن پولکادات برای بلندمدت می توانید سودهای بسیار خوبی را برای خود به ارمغان بیاورید. اتفاقی که هر معامله گری را خوشحال میک ند. هدف نهایی پولکادات تبدیل شدن به اینترنت بلاک چین ها است و همین الان هم در این مسیر شرایط بسیار خوبی دارد. رمزارز بومی بلاک چین پولکادات یعنی دات امروزه یکی از پرحجم ترین معاملات را میان تمام ارزهای دیجیتال دارا می باشد.

۱۳) ارز دیجیتال مونرو

رمزارز مونرو را نیز می توان از ارزهای آینده داری به حساب آورد که می تواند سرمایه گذاران زیادی را منتفع سازد، چرا که با هدف بسیار متعالی طراحی شده است و همین هدف را دنبال می کند. مونرو از همان ابتدا به منظور بدل شدن به یک شبکه ای برای پرداخت سریع، ارزان و ایمن توسعه یافته است و امروزه برای همین وضعیت شرایط بسیار ایده آلی دارد.

همین مزایای و قابلیت های عالی موجب شده تا تعداد زیادی از کاربران به دنبال سرمایه گذاری روی آن باشند. مونرو همین امروز هم وضعیت خوبی دارد و در سالا های آتی می توان انتظار داشت که این ارز دیجیتال شرایطی بهتر از حال حاضر خود نیز پیدا کند، از همین روی سرمایه گذاری بلند مدت بر روی آن می تواند برای سرمایه گذاران صبور و منطقی بسیار آیده آل باشد.

۱۴) ارز دیجیتال سولانا

رمزارز سولانا قطعا یکی از بهترین رمزارزها برای سرمایه گذاری بلندمدت به حساب می آید، چرا که یک رمزارز همه کاره است. در واقع سولانا با قابلیت های منحصر به فردی که دارد، روند رو به رشد را بسیار سریع پشت سر می گذارد. سولانا با هدف رفع مشکلات رمزارزهای پیشین توسعه یافته است و توانسته است تا خود را به عنوان یکی از مقیاس پذیرترین رمزارزهای بازار مطرح کند.

حتما بخوانید : پروژه های بستر سولانا کدامند؟


شبکه سولانا در کمتر از ۱ ثانیه بیشتر از ۵۰ هزار تراکنش را پردازش می کند، بنابراین این قابلیت و دیگر امکانات این ارز رفته رفته در حال بهتر شدن نیز است. به این منظور که بتوانید یک سرمایه کاری مطمئن در بازه زمانی بلند مدت برای خود داشته باشید، تنها کافی است برای خرید ارز دیجیتال سولانا اقدام کنید. سولانا حتی از لحاظ قالیت هایی که دارد، از بیت کوین و اتریوم عملکرد بهتری از خود ثبت کرده است و جایگزینی کاملا شایسته برای آن ها به شمار می رود.

۱۵) ارز دیجیتال دوج کوین

در انتها رمزارزها دوج کوین را هم می تواند جزو ارزهای آینده دار بازار کریپتوکارنسی دانست، چرا که امروزه طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است و افرادی زیادی آن را هولد می کنند، به همین خاطر دوج کوین می تواند آینده بسیار خوبی داشته باشد. همچنین حمایت نهنگ های بزرگ موجب شده است تا این تصور در بین کاربران قوت بگیرد.

در سال ۲۰۲۲ نیز برای اولین بار شاهد انتشار نقشه راه دوج کوین بودیم و با توجه به این که این ارز از لحاظ بنیادی توانسته است پیشرفت های بسیار خوبی داشته باشد و همچنین اخیرا ویتالیک بوترین که یکی از اصلی ترین هم بنیانگذاران ارز اتریوم بود به این تیم اضافه شده است و حمایت های ثروتمندترین فرد جهان یعنی ایلان ماسک از دوج کوین نیز موجب شده است تا در آینده ای نه چندان دور، شاهد افزایش قیمت شدید این ارز دیجیتال باشیم.


همان طور که قول داده بودیم، در این مطلب به معرفی ۱۵ تا از ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت پرداختیم.

همچنین اگر دوست دارید بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۲ را بشناسید، اکیدا توصیه می کنم این مقاله را مطالعه بفرمایید.

حال که دیگر میدانید ارزهای دیجیتال در حال توسعه کدامند و فکر می کنید کدامیک از این ۱۲ ارزی که معرفی کردیم، آینده بهتری دارد؟

برای دوستانتان بفرستید: