برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آموزش کیف پول گواردا به زبان ساده

آموزش کیف پول گواردا به شما کمک می کند تا یاد بگیرید این کیف پول را چگونه دانلود و نصب نمایید و در ادامه نحوه کار با کیف پول گواردا را نیز یاد می گیرید تا بتوانید ارز دیجیتال مورد نظر خود را به آن ارسال کرده و در آن نگهداری کنید و اگر خواستید آن را از کیف پول به صرافی و یا کیف پول دیگری ارسال کنید، نحوه انجام این امر را نیز آموزش داده ایم تا همه چیز درباره کیف پول نرم افزاری guarda به زبان ساده و کاملا رایگان یاد بگیرید. پس اگر دوست دارید آموزش کیف پول گواردا را همین الان یاد بگیرید، این مطلب تحت عنوان کیف پول دیجیتال گواردا بهترین راهنمای شماست، پس تا انتها با کد بورسی همراه بمانید.

آموزش کیف پول گواردا

یکی از ولت هایی که جدیدا مورد استقبال کاربران دنیای رمزارزها قرار گرفته است، کیف پول Guarda است؛ لذا تصمیم گرفتیم کار با این کیف پول را به صورت مرحله به مرحله آموزش دهیم. این ولت از نسخه دسکتاپ، وب، موبایل و افزونه گوگل کروم برخوردار است که با توجه به نیازتان می توانید از هر کدام از آن ها استفاده کنید. پیش از این که برای آموزش کیف پول گواردا اقدام کنیم، باید در نظر داشته باشید که این ولت از قابلیت های بسیار زیاد و رابط کاربری ساده ای برخوردار است و از جمله قابلیت هایی که در این کیف پول در نظر گرفته شده استت، می توان به این که کیف پول کلید خصوصی ها را در اختیارتان قرار می دهد اشاره کرد که در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح می دهیم.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


ولت Guarda در سال ۲۰۱۷ میلادی به دست گروهی از متخصصان مجرب که فعالیت اصلی آن ها توسعه محصولات مرتبط با بلاکچین بود، راه اندازی شد. حائز اهمیت ترین نکاتی که در طراحی و توسعه این ولت به کار رفته است، طراحی ساده با امنیت بالاست. توسعه‌ دهندگان ولت گواردا برای حفظ حریم شخصی کاربران، به هیچ یک از فایل‌ های بک‌ آپ، کلیدهای خصوصی یا هر گونه اطلاعات دیگری از شما دسترسی ندارند و آن ها را در جایی ذخیره نمی‌ کنند. ولت گاردا در ابتدای امر تنها برای یک ارز دیجیتال توسعه پیدا کرد و پس از مدتی نسخه وب و ولت های موبایلی برای iOS و Android را نیز معرفی کرد. در ادامه بیشتر به آموزش کیف پول گواردا پرداخته ایم؛

امنیت کیف پول گواردا

ولت گواردا از کلید‌های امنیتی و خصوصی چند امضایی برخوردار می باشد، لذا کاربران در هنگام ایجاد حساب رمز عبور تنظیم می‌ کنند. به علاوه، Guarda در زمان ثبت نام، یک فایل متنی پشتیبان با کلید‌های خصوصی هش شده برای شما می فرستد، لذا آن را در یک دستگاه ذخیره‌ سازی آفلاین ایمن نگه دارید و از این موضوع اطمینان یابید که این کلید را گم نمی‌ کنید، چرا که به منظور دسترسی به حساب خود به این اطلاعات احتیاج دارید.

حتما بخوانید : آموزش کیف پول ترون لینک به زبان ساده


توصیه می‌ کنیم رمز عبورهای خود را روی یک هارد دیسک آفلاین جدا از رایانه اصلی ذخیره نمایید. هرچند ذخیره‌ دارایی در ولت سرد بی تردید امنیت قوی‌ تری به نسبت دیگر انواع ولت دارد، ولی ویژگی‌ دسترسی از راه دور آن به وسیله گواردا انعطاف‌ پذیری بیشتری را فراهم می‌ کند و تضمین می‌ کند که شما همواره بدون توجه به این که در کجای دنیا هستید به سرمایه خود دسترسی دارید.

رابط کاربری ولت Guarda چگونه است؟

همه اطلاعات مثل ارز‌های پشتیبانی شده در سمت چپ کیف پول Guarda قابل رویت است. کاربران قادرند به سرعت از این قسمت کوین‌ های دیجیتالی را ارسال، دریافت و خریداری نمایند، همچنین کل تاریخچه نقل و انتقالات و موجودی آن‌ ها را مشاهده نمایند. این قسمت یک ویژگی ارزشمند برای آن دسته از تریدرهایی است که می خواهند دارایی دیجیتالی خود را به جای صرافی‌ ها در ولت خود نگهداری کنند و بدین وسیله متوجه عملکرد صرافی در زمان و کارمزد انتقال شوند.

معرفی نسخه‌ های معرفی شده guarda wallet

ولت گواردا فضایی امن و ساده را برای مدیریت و نگهداری دارایی‌ های ارزی افراد فراهم می آورد. این ولت با کاربری و نصب آسان، امکان اجرا روی سیستم‌ ها و پلتفرم‌ های گوناگون را داراست؛ از همین روی در این بخش معرفی نسخه‌ های گوناگون آن پرداخته ایم؛

نسخه وب گواردا : همه دستگاه‌ هایی که مرورگر وب داشته باشند، می‌ توانند بدون نیاز به نصب اپلیکیشن از نسخه وب کیف پول گواردا بهره مند شوند. تیم توسعه دهنده گواردا مدعی است که نسخه وب این ولت از ویژگی‌ هایی برخوردار است که امنیت آن را تا حدود زیادی افزایش داده است. به عنوان مثال این نسخه را قابل اتصال به API ولت های سردی مانند لجر معرفی کرده‌ اند.

نسخه دسکتاپ گوارادا : استفاده از این نسخه با توجه به سیستم عامل دستگاه شما می تواند متفاوت باشد. قابلیت های این نسخه تا حدودی به نسخه وب شباهت دارد؛ با این فرق که در نسخه دسکتاپ به صورت غیر حضانتی کار می‌ کند و این بدین معنی است که تمام کلیدهای خصوصی تحت کنترل خود شما خواهد بود.

حتما بخوانید : آموزش کار با کیف پول کوینومی


البته دیگر نیازی به ثبت نام ندارید. این نسخه حتی نسبت به نسخه وب هم از امنیت بالایی برخوردار است، چرا که تمام تراکنشات و فعالیت‌ های صورت گرفته در آن به صورت ناشناس صورت می پذیرد، از همین روی استفاده از نسخه دسکتاپ این ولت به صورت معمول به افراد فعال در بازار ارز دیجیتال شدیدا توصیه می شود.

نسخه موبایل گواردا : ورژن موبایل این کیف پول هم مثل نسخه دسکتاپ آن غیر حضانتی می باشد؛ با این فرق که همیشه و همه جا در کنار شما بوده و امکان دسترسی ساده تری برای شما فراهم می‌ کند. این را در نظر داشته باشید که این نسخه در هر دو سیستم عامل IOS و اندروید قابلیت نصب و استفاده را داراست.

اموزش ساخت کیف پول guarda

به منظور استفاده از نسخه تحت وب این ولت، به دانلود و نصب نرم افزار خاصی نیاز نددارید و فقط با کمک یک مرورگر ساده قادرید برای ورود به سایت رسمی ولت گواردا اقدام نمایید و از آن استفاده نمایید. ولی دیگر نسخه‌ های آن نیاز به دانلود و نصب اپلیکیشن این ولت را دارد.

در ابتدای امر می بایست وارد سایت رسمی این کیف پول شوید و نسخه مناسب خود را دانلود و در ادامه نصب فرمایید.

در ادامه نوبت به این خواهد رسید که اعلام کنید آیا در گذشته ولت بیت کوین داشتید یا نه؟ اگر داشتید، گزینه Restore or Import را انتخاب می کنید و اقدام به بازیابی ولت سابق خود می کنید؛ ولی اگر نداشتید، به منظور ساختن یک کیف پول جدید، می بایست گزینه create a new wallet را انتخاب نمایید.

سپس باید برای انتخاب یک رمز عبور مطمئن برای راه اندازی ولت خود اقدام نمایید.

حال، ولت شما در دستگاه شما راه اندازی شده و با وارد شدن به قسمت wallet قادرید مبادلات ارزی خود را در دستور کار خود قرار دهید.

چنانچه قصد ارسال رمزارز را دارید، کافی است در این بخش بر روی گزینه send کلیک کنید و بعد از وارد کردن آدرس مورد نظر، مقدار ارز دلخواه یا معادل آن مقدار دلاری را در بخش پایینی وارد کرده و نهایتا دوباره گزینه send را کلیک نمایید.

نهایتا شما می توانید ارزش دلاری رمزارز ارسالی خود و میزان کارمزد شبکه را مشاهده فرمایید. همچنین با انتخاب گزینه advanced option این امکان برای شما فراهم خواهد شد که مقدار کارمزد تراکنش را تغییر دهید، ولی این را باید در نظر داشته باشید که این میزان هر اندازه بیشتر باشد، احتمال تایید شدن تراکنش شما هم افزایش پیدا خواهد کرد.

دریافت ارز دیجیتال در کیف پول گارادا

  1. ابتدا وارد ولت خود شوید و ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب و روی گزینه Receive کلیک نمایید؛
  2. آدرس ولت ارز دیجیتال مورد نظر خود را کپی و برای شخص مورد نظر خود بفرستید؛
  3. در انتها صبر کنید تا ارز دیجیتال انتقال‌ یافته در ولت شما قابل مشاهده شود؛

انتقال ارز دیجیتال در کیف پول گواردا

  1. به منظور ارسال ارز دیجیتال، وارد ولت خود شوید و گزینه Send را انتخاب نمایید؛
  2. سپس بایستی آدرس ولت مقصد و مبلغی که قصد انتقال آن را دارید را وارد نمایید؛
  3. در انتها روی گزینه Next کلیک کنید تا کار به اتمام برسد؛

کارمزدهای کیف پول گواردا از چه قرار است؟

استفاده از این ولت برای همه رایگان است و این امر آن را به محلی مناسب برای افرادی تبدیل می‌ کند که اخیرا سرمایه‌ گذاری در حوزه ارز دیجیتال را آغاز کرده‌ اند یا قصد دارند در هزینه‌ های خود صرفه‌ جویی کنند. البته کارمزد تراکنش/ماینر مرتبط با خرید و ارسال بیت‌ کوین وجود دارد، ولی در قیاس با دیگر ولت های مشابه انتقال پول که از ارز‌های فیات سنتی بهره می گیرند، ناچیز است.

حتما بخوانید : اموزش کار با کیف پول لجر نانو اس


 تراکنش‌ های داخلی که در ولت انجام می گردد، شامل کارمزد کمی می باشد و تنها قسمت کوچکی از کل خرید را شامل می شود. این کارمزد‌ها به شرکای مبادله مبتنی بر کمیسیون گواردا پرداخت خواهد شد. اگر کاربری نخواهد این هزینه را بپردازد، می‌ تواند از جای دیگری خرید کنند و به آدرس ولت خود منتقل کنند.

معرفی ارزهای قابل پشتیبانی در کیف پول Guarda

بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، بیت کوین SV، لایت کوین، ایاس، بایننس کوین، کاردانو، اتریوم کلاسیک، ترون، استلار، مونرو، تزوس، دش، نئو، زی کش، کازماس، نم، وی چین، دوج کوین، اتم، ریون کوین، و Waves از جمله ارزهای دیجیتالی هستند که در این کیف پول دیجیتالی می توانید برای ذخیره و نگهداری امن آن ها اقدام کنید. کوین هایی که می‌ توان آن‌ ها را استیک کرد نیز شامل تزوس، ایاس، کازماس، هارمونی، کومودو، ترون و Callisto می باشند. کیف پول گواردا از طریق ولت محافظ خود، پشتیبانی خاصی از Zcash را ارائه می‌ دهد که این موضوع کاربران را قادر می سازد تا تمامی قابلیت های حریم خصوصی زی کش را حفظ کنند و در عین حال پرداخت‌ ها و انتقال رمز امنیتی را ساده تر نمایند.

کیف پول guarda wallet

لذا این ولت کریپتویی با مشارکت تیم توسعه زی کش ایجاد شده تا اطمینان یابد که فناوری zk-SNARK رمزارز می‌ تواند استفاده شود. جالب است بدانید که فناوری zk-SNARK  مشابه مرورگر TOR و دیگر رمزگذاری‌ های این پروژه عمل می‌ کند. اطلاعات ارسال شده در طول زنجیره ایمن است. در نظر داشته باشید که گیرندگان نمی‌ دانند انتقال از کجا انجام شده و فرستنده‌ ها نیز مطلع نیستند که کوین‌ ها را به کجا ارسال می کنند. این موضوع موجب می شود تا این ولت برای آن دسته از تریدرهایی که دوست ندارند اطلاعات خرید آن‌ ها بررسی و ثبت شود، گزینه بسیار خوبی به حساب آید.

استیکینگ کیف پول گواردا چگونه است؟

در حقیقت استیکینگ پاداشی است که در ازای قفل کردن دارایی‌ های کاربران در اختیار آن ها قرار می گیرد. هدف از این پرداخت اطمینان از وجود نقدینگی کافی در سرتاسر شبکه برای محافظت از آن در برابر حملات ۵۱ درصدی است. عملکرد آن مشابه نحوه پرداخت سود به وسیله بانک به وجه نقد نگهداری شده در حساب است.

حتما بخوانید : آموزش کار با کیف پول اتمیک


بانک پول شما را سرمایه‌ گذاری می‌ کند و قسمتی از سود را به شما پرداخت می کند. سرمایه‌ گذاران به دنبال روش های جدیدی جهت به دست آوردن درآمد غیرفعال از سرمایه‌ گذاری‌ های خود هستند و استیک ارز دیجیتال می تواند یکی از ساده تری و در عین حال در دسترس ترین این نوع از درآمدها به حساب آید.

ویژگی های اصلی کیف پول گواردا والت

گواردا پکیجی از قابلیت های جذاب را ارائه کرده است که آن را به یکی از بهترین کیف پول‌ های دیجیتالی در دنیا تبدیل کرده است. بعضی از این قابلیت های مثبت به شرح زیر می باشند:

  • غیرکاستدی بودن
  • ساخت آسان ولت
  • رمزگذاری داده AES
  • بک‌ آپ گیری راحت
  • ادغام با سایر کیف پول ها مثل ولت لجر
  • امکان تعیین کارمزد (Fee) به شکل دستی

مزایا و معایب کیف پول گواردا

ولت Guarda از قابلیت های بسیاری مثل استیکینگ ارز، امنیت چند امضایی و سازگاری با پرطرفدارترین و مرسوم ترین رمزارزها و توکن‌ها، از جمله استیبل کوین‌ هایی مثل تتر برخوردار است. به این خاطر که این ولت آنلاین می باشد، قادر نیستید آن را شبیه یک ولت فیزیکی مثل کیف پول سخت افزاری لجر گم کنید یا جایی جا بگذارید.

در حقیقت، این ولت از لجر هم پشتیبانی می‌ کند و در صورت نیاز می‌ تواند ابزار خوبی برای انتقال دارایی‌ های شما به مکانی امن به شمار رود. با این وجود این کیف پول در کنار نقاط قوتی که دارد، نقاط ضعفی نیز دارد و تصمیم گرفتیم در این بخش از مقاله به مزایا و معایب این کیف پول معتبر بپردازیم؛

نقاط قوت

  • رایگان و ساده
  • کلید‌های خصوصی رمزنگاری شده
  • پشتیبانی از بسیاری از ارزهای دیجیتالی
  • قابلیت کسب درآمد از طریق استیکینگ ارز دیجیتال
  • سازگاری با ولت های سخت‌ افزاری مثل کیف پول لجر
  • حساب‌ های امن و مطمئن به علت مکانیسم چند امضایی

نقاط ضعف

  • چنانچه دارایی‌ ها را روی پلتفرم خریداری کنید، می بایست هزینه‌ های اضافی پرداخت نمایید.
  • دارایی‌ ها در یک ولت سرد ذخیره نمی‌ شوند و از این جهت امنیت آن ها مثل کیف پول های سرد، بالا نیست!
  • قابلیت های چند امضایی به صورت اتوماتیک اعمال نمی‌ شوند، بنابراین کاربران می بایست این کار را به شکل جداگانه در دستور کار قرار دهند.

ولت گواردا برای چه افرادی مناسب است؟

چنانچه شما در این بازار تازه کار به حساب می آیید و فقط به دنبال محلی برای ذخیره امن دارایی‌ های دیجیتالی خود هستید، گواردا می تواند گزینه مناسبی برای شما به شمار رود. رابط کاربری ساده و کلید‌های خصوصی هش شده، قابلیت های مهمی به حساب می آید که گواردا در اختیار کاربران خود قرار داده است، ولی برای کاربران پیشرفته‌ تری که برای مدت طولانی در حوزه ارزهای دیجیتال بوده‌ اند، بازهم قابلیت های Guarda شگفت‌ انگیز است.

حتما بخوانید : کیف پول مای اتر ولت چیست؟


در حقیقت این کیف پول محصولات و خدمات متنوعی را مثل افزونه Chrome در اختیار کاربران قرار می دهد تا به وسیله آن بتوانید پرداخت‌ های خود را به سادگی انجام دهید. نهایتا امکانات خرید و انتقال داخلی، این امکان را در اختیار معامله گران قرار می دهد تا خرید‌های خود را در سریع ترین زمان انجام دهند و در بازار نوسانی ارزهای دیجیتال، در زمان درستی برای معامله خود اقدام کنند.

بازیابی کیف پول Guarda Wallet

بازیابی ولت گواردا ساده است. بنابراین بدین منظور که بتوانید ولت گواردا قبلی خود را بازگردانید، می بایست به شکل زیر عمل کنید :

  1. در ابتدای امر باید وارد کیف پول شوید.
  2. در این گام می بایست بر روی گزینه Restor کلیک نمایید.
  3. در انتها و بعد از کلیک بر روی این گزینه حال بایستی فایل بک آپی که پیش‌ تر در زمان ایجاد ولت دریافت کرده اید را وارد کنید تا بتوانید ولت قبلی خود را بازیابی نمایید.

به سادگی می توانید ولت گواردا خود را بدین وسیله بازگردانی نمایید. حال می توانید مجدد از آن برای ذخیره ارزهای دیجیتال خود استفاده نمایید.


نتیجه گیری و کلام پایانی

ولت گواردا یکی از انواع ولت های نرم‌ افزاری است که از سه نسخه تحت وب، دسکتاپ و موبایلی برخوردار است. ولت گارادا برای افرادی که قصد انجام معاملات روزانه دارند، گزینه مناسبی به حساب می آید. Guarda wallet با ولت لجر نانو و ترزور مطابقت دارد و این امر فرصتی مناسب برای افزایش امنیت سرمایه شما فراهم می آورد.

به صورت خلاصه، استفاده از ولت نرم افزاری guarda یک روش ذخیره‌ سازی کم هزینه برای رمزارزها به حساب می آید. سرمایه‌ گذاری بلندمدت مستلزم سطح بالایی از صبر است، لذا عملکرد ولت guarda wallet ارائه پاداش‌ های قابل توجه برای افرادی است که ارزهای دیجیتال خود را برای مدت زمان طولانی در صرافی نگهداری می کنند.

همان طور که قول داده بودیم، در این مطلب به آموزش کیف پول گواردا به زبان ساده پرداختیم.

همچنین اگر دوست دارید آموزش کیف پول الکتروم را نیز به صورت رایگان مطالعه کنید، توصیه می کنم همین الان این مقاله را بخوانید.

در مورد کیف پول گواردا guarda هر گونه سوال یا ابهامی داشتید، در بخش دیدگاه ها از کارشناسان کد بورسی سوال کنید؛

برای دوستانتان بفرستید: