برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

رمز ارز سولانیوم چیست و آینده آند چطور است؟

تا به حال در مورد رمز ارز سولانیوم چیزی شنیده اید؟ اینکه ارز دیجیتال سولانیوم چیست و ارز سولانیوم از کجا بخریم سوالاتی است که در ذهن معامله گران و علاقه مندان به پروژه سولانیوم وجود دارد و ما در این مقاله قصد داریم رفع ابهام کنیم. پس اگر دوست دارید در مورد رمز ارز سولانیوم همه چیز را یاد بگیرید، به عنوان مثال دریابید که ارز سولانیوم چیست ، کیف پول سولانیوم کدام است و حتی آینده ارز سولانیوم چطور پیش بینی می شود، این مطلب میتواند به شما کمک کند تا در مورد رمز ارز سولانیوم اطلاعات مفید و رایگانی را به زبان ساده کسب کنید.

رمز ارز سولانیوم

پروژه سولانیوم یا همان Solanium یک پلتفرم غیرمتمرکز جذب سرمایه و تریدینگ در بستر سولانا می باشد که توکن آن را با نماد SLIM می شناسیم. در واقع سولانیوم پلتفرم جمع آوری سرمایه و سکوی پرتاب کریپتویی و غیرمتمرکز به حساب می آید که بر روی بلاکچین سولانا قرار دارد و از امکاناتی مثل صرافی غیرمتمرکز نیز برخوردار است که با هسته صرافی شماره یک اکوسیستم سولانا، یعنی SERUM کار می کند.

جالب است بدانید که در این صرافی کاربران قادرند توکن‌ های اسلیم خود را با استفاده از سیستم رده‌ بندی منعطف، اِستیک یا همان سرمایه گذاری کنند و از این طریق برای دریافت توکن‌ های xSLIM اقدام کنند که امکانات حاکمیتی در شبکه دارد. فهرست محتوا نمایش اکوسیستم کریپتویی سولانیوم یکی از بروزترین پروژه هایی به شمار می آید که قطعا به بستری هیجان انگیز برای رویدادهای عرضه توکن در آینده تبدیل خواهد شد.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


در این مطلب ابتدا نگاهی عمیق به پروژه سولانیوم و چیستی آن خواهیم انداخت و در ادامه بیشتر در مورد اهداف ارائه سولانیوم، ویژگی های بارز آن، نحوه خرید و استیک کردن این ارز دیجیتال صحبت خواهیم کرد و در انتها نیز به پیش بینی آینده قیمتی ارز دیجیتال سولانیوم پرداخته ایم که مطمئنا برای همه فعالان بازار کریپتو جذابیت بسیار زیادی دارد. پس همچنان با کد بورسی همراه بمانید تا تمامی مواردی که اینجا فهرست وار عنوان کردیم را، به زبانی ساده بررسی کنیم؛

ارز دیجیتال سولانیوم چیست ؟

همان طور که پیش تر هم اشاره هایی داشتیم، سولانیوم یک پلتفرم غیرمتمرکز جذب سرمایه و تریدینگ در بلاکچین سولانا می باشد که رمزارز آن با نماد SLIM در بازار ارزهای دیجیتال مورد معامله قرار می گیرد. نکته جالب اینجاست که شما به کمک این پلتفرم می توانید در داغ ترین پروژه های سولانا سرمایه گذاری داشته باشید، توکن های خود را استیک نمایید، در صرافی غیرمتمرکز سولانیوم برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال اقدام کنید، Solana Wallet خود را مدیریت فرمایید و همچنین در مدیریت پلتفرم و تصمیم گیری صاحب رای باشید! این پلتفرم صرافی غیر متمرکز مخصوص به خود را داراست که بیشتر توکن‌ های بلاک‌ چین سولانا را در خود جای داده است. جالب است بدانید که تیم سولانیوم در آمستردام هلند قرار دارند و در بخش بعدی در مورد اهداف عرضه این توکن نیز نکات خوبی بیان شده است.

هدف از ارائه ارز دیجیتال slim چیست؟

می توان گفت که هدف از عرضه سولانیوم ایجاد دسترسی همه مردم به بلاک چین سولانا می باشد. همچنین این پروژه بر رابط کاربری قوی و تجربه کاربری عالی تاکید دارد و با شکل دادن همکاری های محکم با سایر پروژه ها، در راستای ترویج و تطبیق پذیری بیشتر با اکوسیستم سولانا در حرکت است.

این سیستم به گونه ای طراحی شده است تا به آن دسته از کاربرانی که نقدینگی را در اختیار استخرهای نقدینگی سولانیوم قرار می دهند، توکنی با نام SLIM-LP تعلق خواهد گرفت. هر دو توکن اسلیم و SLIM-LP می توانند استیک شوند و در ازای آن ها توکن حاکمیتی XSLIM در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و در ادامه دارندگان این توکن قادرند سهمی از هزینه های تراکنش در پلتفرم داشته باشند و شانس شرکت کردن در ایردراپ ها را هم پیدا خواهند کرد.

البته سازوکار چند رده‌ ای استیک کردن در سولانیوم، دسترسی عادلانه و همراه با مساوات را برای رویدادها در سکوی پرتاب توکن ها به ارمغان می آورد. معیار این دسترسی به تعداد توکن و مدت زمان استیک شدن آن وابسته است. این سیستم به کسانی که مدت زمان به مراتب بیشتری توکن های خود را استیک می‌ کنند، جوایز بیشتری اهدا می کند و این بدین معنی است که جایزه کسانی که مقدار توکن کمی دارند، اما مدت زمان بیشتری آن را استیک می‌ کند، به نسبت کسانی که توکن به مراتب بیشتری دارند، اما مدت زمان کم تری آن را استیک می‌کنند، یکسان در نظر گرفته شده است.

مهم ترین ویژگی های پروژه سولانیوم 

سولانیوم در واقع یک لانچ پد با استفاده از سیستم لایه ای به حساب می آید که کاربران را ملزم می کند تا توکن های xSLIM را به منظور شرکت در IDO ها نگهداری کنند. لازم به ذکر است که xSlim توکن حاکمیت غیرقابل انتقال پلتفرم به حساب می آید و در جهت کسب توکن بومی آن، کاربران می بایست توکن های SLIM-LP یا SLIM را برای مدت زمان حداکثر ۱ سال در سیستم قفل نمایند و به اشتراک بگذارند.

حتما بخوانید : پروژه های بستر سولانا


توجه داشته باشید که با توکن‌ های SLIM-LP، دارندگان پاداش ۲٫۵ برابری دریافت خواهند کرد و این در حالی است که استیک SLIM تنها ضریب ۱ برابری دارد. ولی با این وجود خطر زیان دائمی وجود دارد که می بایست پیش از ارائه نقدینگی در نظر گرفته شود. چنانچه دارندگان توکن‌ های خود را زودتر از موعد اشتراک گذاری کنند، قادرند مقداری توکن xSLIM به عنوان جایزه دریافت نمایند. به علاوه توکن های استیک شده فقط وقتی قابلیت برداشت خواهند داشت که زمان قفل انتخابی در فرآیند مربوطه تمام شده باشد.

ارز دیجیتال سولانیوم چیست

چنانچه توکن‌ ها برای یک دوره حداکثر ۱ ساله در سیستم استیک شوند، نسبت پاداش ۱:۱ در نظر گرفته خواهد شد و با کوتاه‌ تر شدن زمان قفل، پاداش‌ ها بیشتر خواهند شد. رمزارز سولانیوم همچنین، سیستم حکمرانی مثل بسیاری از پروژه های دیگر دارد و توسط رای گیری انجام می شود و قدرت اثرگذاری هم به مقدار توکن های xSLIM کاربران هنگام رای دادن بستگی خواهد داشت.

ارز سولانیوم از کجا بخریم ؟

چنانچه قصد دارید یاد بگیرید که از کجا Solanium خریداری کنید ولی نحوه خرید ارز سولانیوم را نمی دانید، در این بخش بهترین صرافی‌ های دیجیتالی برای خرید و فروش سولانیوم را معرفی کرده ایم؛

  • ZT
  • MEXC
  • LBank
  • KuCoin
  • Gate.io

نحوه استیک کردن رمز ارز سولانیوم

در ابتدا باید گفت که توکن درون شبکه‌ ای سولانیوم اسلیم نام دارد و مهم ترین کاربرد این توکن، استیک کردن آن محسوب می شود. هر دارنده توکن اسلیم می‌ تواند در پروسه استیکینگ شرکت نماید و در این زمینه هیچ گونه محدودیتی برای کاربران در نظر گرفته نشده است. در واقع شما در ازای استیک کردن، توکن حاکمیتی دریافت خواهید کرد و همچنین می توانید مدت زمان استیک شدن توکن های خود را حداکثر تا ۱ سال به دلخواه مشخص کنید.

حتما بخوانید : استیک ارز دیجیتال چیست و چقدر سود دارد؟


با استفاده از سیستم استیکینگ پنج رده ای، آن دسته از کاربرانی که توکن های خود را استیک کرده اند، این توانایی را دارند تا شانس خود را به منظور کسب جایگاه در رویدادهای سکوی پرتاب بیشترک نند. رده های بالاتر شانس بیشتری برای پیروزی در این رویداد لاتاری مثل سولانیوم دارند. ضرورت این جایگاه ها وقتی مشخص خواهد شد که افراد خوش شانس توکن اسلیم را در این رویدادها با قیمت ۰٫۲ دلار خریداری کردند و به قیمت های بسیار بالاتر آن را به فروش رساندند و سود خوبی از این طریق برایشان فراهم شد.

البته باید در نظر داشت که این سود ۲۰ برابری نصیب تمامی کاربران نشد و این موضوع حساسیت رده بندی در استیک سولانیوم را ثابت می کند. نکته ای که باید در نظر داشته باشید اینجاست که حداکثر توکن های موجود اسلیم ۱۰۰ میلیون عدد می باشد که ۲۵ درصد از آن در عرضه های اولیه، عمومی و خصوصی توزیع شده است و ۲۰ درصد آن نیز سهم تیم سولانیوم می باشد. همچنین ۵ درصد برای مشاوران در نظر گرفته شده است و ۲۵ درصد هم در رزرو شرکت باقی خواهد ماند. ۱۰ درصد برای بازاریابی و جوایز استیک و ۱۵ درصد آخر هم در نقدینگی کل سیستم جای خواهد گرفت.

آینده ارز سولانیوم چگونه است؟

همانطور که احتمالا مستحضر هستید، بلاکچین سولانا توانست در مدت زمان کمی جایگاه خوبی بین ارزهای دیجیتال برتر بازار کریپتوکارنسی پیدا کند و پروژه های عظیم بسیاری برای استفاده از بستر بلاک چین سولانا برای پیدا سازی پروژه های خود استفاده کردند که سولانیوم یکی از بزرگ ترین و مهم ترین آن ها به حساب می آید و با در نظر گرفتن سرعت بالا و هزینه پایین شبکه سولانا این طور انتظار می رود که روند رو به رشد این ارز و حتی پروژه هایی که در بستر آن قرار گرفته اند، ادامه دار باشد.

رمز ارز سولانیوم پلتفرمی است که قابلیت سرمایه گذاری و معامله توکن های پیاده سازی بر بستر سولانا را در اختیار کاربران قرار می دهد و همین امر موجب شده است تا بارها در لیست ترند های کوین مارکت کپ قرار بگیرد و چند وقتی می شود که جایگاه خود را بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر دنیا محکم کرده است.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال سولانا چیست | معرفی رمزارز solana


همچنین با توجه به برنامه ها و نقشه راهی که این پروژه منتشر کرده است، انتظار می رود آینده روشنی برای سولانیوم رقم بخورد که با در نظر گرفتن DEX عالی آن، این موضوع دور از دسترس هم نیست. البته باید در نظر داشت که به منظور پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال لازم است معیارهای گوناگونی مانند نقشه راه، اهداف تعیین شده، میزان تلاش و حرکت به سمت اهداف و اقبال و استقبال فعالان بازار کریپتو و … را مورد بررسی قرار دهیم و با در نظر گرفتن تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بتوانیم پیش بینی کنیم که روند قیمتی ارزهای دیجیتال مختلف در طول زمان، به صورت تقریبی چگونه رقم خواهد خورد. سایت digitalcoinprice در خصوص قیمت رمزارز سولانیوم پیش بینی خود را به این شکل ارائه داده است که؛

  • پایان سال ۲۰۲۱ : ۴٫۴ دلار
  • پایان سال ۲۰۲۲ : ۵٫۳ دلار
  • پایان سال ۲۰۲۵ : ۸٫۲ دلار
  • پایان سال ۲۰۲۶ : ۸٫۹ دلار
  • پایان سال ۲۰۲۸ : ۱۰٫۳ دلار

نتیجه گیری و کلام پایانی

سولانیوم با راه اندازی موفقیت آمیز پروژه های برجسته در سولانا طرفداران بسیار زیادی برای خود دست و پا کرد ولی برای حفظ موفقیت، تیم سولانیوم در حال توسعه یک پلتفرم دیفای و مدیریت پورتفولیو هستند و باتوجه به قابلیت هایی که ارائه داده و همین طور پشتیبانی که از طرف سولانا دارد، به احتمال زیاد می توان بر روی سوددهی این ارز دیجیتال در آینده حساب باز کرد و می توان به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری مناسب به آن نگاه کرد. از طرفی اکوسیستم کریپتویی سولانیوم، امکانات متنوعی را در اختیار کاربران مدرن دیفای قرار داده است و میتواند آینده خوبی داشته باشد.

همچنین با جوایز استیک کردن توکن ها و صرافی غیرمتمرکزی که در این پروژه وجود دارد، می توان این پلتفرم را بین بهترین و آینده دارترین پروژه های جدید بلاکچین سولانا قرار داد. علاوه بر این با نقدینگی فزاینده ای که از صرافی غیرمتمرکز سروم تامین می شود، صرافی سولانیوم می تواند تجربه معاملاتی را ارائه دهد که هم مناسب تریدرهای حرفه‌ ای و هم افراد مبتدی است. البته این را نباید فراموش کنیم که سولانیوم با سرعت انجام تراکنش بسیار بالا و هزینه تراکنش‌ های خیلی کم بلاکچین سولانا کار می کند و این موضوع نیز قابل تامل است.

همان طور که در ابتدای مطلب قول داده بودیم، در این مطلب همه چیزی که درباره رمز ارز سولانیوم باید می دانستید را بررسی کردیم. 

همچنین اگر دوست دارید بیشتر در مورد ارزهای دیجیتال گمنام آینده دار اطلاع کسب کنید، پیشنهاد میکنم این مطلب را مطالعه کنید.

برای دوستانتان بفرستید: