برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

خلاصه کتاب اثر مرکب – بهترین و جذاب ترین بخش ها

در ابتدا باید بگیم که مطالعه خلاصه کتاب اثر مرکب بسیار مفید است و به تمام دوستان پیشنهاد می کنم حتما این کتاب را به صورت کامل مطالعه بفرمایند. مطالعه خلاصه کتاب اثر مرکب به ما یاد میدهد که می توانیم عادتهایمان را تغییر دهیم و برای خود زندگی موفقتر و شادتری به وجود آوریم، همچنین این کتاب به ما نشان می دهد که چگونه کوچک ترین تصمیمات ما می تواند تغییراتی مهم و همیشگی در زندگی ما رقم بزند. لذا در ادامه خلاصه کتاب اثر مرکب با وب سایت کد بورسی همراه باشید.

خلاصه کتاب اثر مرکب

دارن هاردی میگوید: چه نفعی برای من دارد، ولی یاد بگیرید که چگونه زندگی را در کنترل خود داشته باشید و با مطالعه و آموزش، تواناییها یتان را گسترش دهید تا بتوانید به اهدافتان برسید. بسیاری از ما برای خود آرزوها و اهدافی داریم و می خواهیم که به این رویاهایمان دست یابیم، این امر بسیار پسندیده است؛ اما مشکل اصلی ما در رویکردمان است . کتاب اثر مرکب به ما مسیری را نشان می دهد که در این مسیر، ما باید برنامه ریزی کنیم، شتاب بگیریم و به آرامی عادتهای خوب را جایگزین عادت های بد گذشته کنیم و همچنین به ما نشان می دهد که چگونه بر محدودیت های شخصی مان غلبه کرده و پیروز شویم. این کتاب راهنماهای ملموسی را ارائه می کند که می توانیم با تکیه بر این راهنماها، راه های جدیدی را برای پیشرفت ایجاد کنیم.

 دانلود رایگان کتاب اثر مرکب

نتایج فوری به اندازه پیشرفت مداوم لذت بخش نیستند

امروزه اکثر افراد صبور نیستند و به دنبال نتایج فوری هستند، در حالیکه تغییرات بلند مدت لذت بخش تر بوده و اثرات مثبتی را که برای ما به جا می گذارند ماندگارتر هستند. باید آرام آرام قدم برداشت، باید از نیروی فکر استفاده کرد، زیرا اقدامات مثبت و کوچک روزانه؛ راز موفقیت های بلند مدت هستند. این کتاب به ما می آموزد که تمامی تصمیماتی که ما در زندگی و در کارمان می گیریم، در سرنوشت ما تاٌثیر گذار هستند، آنها را باید جدی بگیریم و از هر قدمی که برمی داریم بعنوان یگ پله ترقی برای قدمهای بعدی استفاده ببریم و اگر عملکرد با ثباتی داشته باشیم، می توانیم موفقیت را تجربه کنیم و هنگامی که احساس کردیم به هدف نزدیک شده ایم نظم و آرامش خود را حفظ کرده و سعی کنیم برای اهداف متعالی تر قدم برداریم.

به طور مثال رستورانهایی را در نظر بگیرید که بعد از تلاش و زحمت زیاد، آنقدر محبوب می شوند و به جایی می رسند که آنقدر مشتری هایشان زیاد می شوند که باید کلی منتظر بمانید تا سرمیز بنشینید، اما بعد از مدتی فراموش می کنند که چه زحمتهایی آنها را به این جایگاه رسانده و سپس با سرویسها و منوهای خسته کننده باعث می شوند که روز به روز از تعداد مشتری هایشان کم شود؛ منظور این است که نباید با دیدن آثار مثبت که در روند شغل و یا هر مسئله دیگر برای ما به وجود می آید ناگهان دست از تلاش برداریم؛ برعکس باید کاری کنیم که همچنان نتایج مثبت باقی بماند و ما را به موفقیت های پایدار برساند.

راهی را در پیش بگیرید که شتابان ادامه پیدا کند

با تصمیم گیری، اولین گام برای موفقیت آغاز می شود و اگر شما رفتار و انگیزه سالمتان را مدتی ادامه دهید، آن رفتار ملکه ذهن شده و ادامه پیدا می کند و تثبیت می شود و در ادامه راه نیز تصمیمات درستی خواهید گرفت که این موضوع قدرتمندترین نیروی محرکه موفقیت است ( بیگ مو ) . شما باید واقعگرا باشید؛ در عین حالیکه زمان را از دست نمی دهید و سعی می کنید از لحظات آن استفاده کنید ولی عجله نکنید ولی این را هم در نظر بگیرید که کارها بدون توجه به آثار آن کار انجام نشود؛ شرایطی که شما را از اهدافتان دور می کند را شناسایی کرده و حذف کنید؛ به طور مثال ممکن است رسانه ها تاٌثیر منفی داشته باشند و یا اخبار مربوط به جنگ ممکن است ذهن شما را ویران کند؛ در اینجا لازم است که به جای اینکه به اخبار گوش دهید به یک سی دی انگیزشی گوش دهید و یا با عزیزانتان به صحبت بنشینید؛ در هر صورت باید مراقب محیط بود، محیط و افراد می توانند تاٌثیر زیادی روی شما داشته باشند.

اگر می خواهید سریعتر به موفقیت برسید از موانع سر راهتان استقبال کنید

اگر تسلیم شوید خواهید باخت؛ بر شروع هر کاری بالاخره ممکن است موانعی پیش بیاید که شما باید بتوانید با انتخاب راه درست و داشتن انگیزه، کار خود را ادامه دهید و از خودتان، خود قوی تری بسازید و خواهید دید که با صبر و شکیبایی و عادت های جدید مثبت، شما تبدیل به انسان موفقتری خواهید شد و می توانید سریعتر نتیجه بگیرید و پیروزی هایتان را چند برابر کنید، هر کسی خود می داند که چگونه می تواند با اراده تر باشد و قدرتمندتر عمل کند.

خلاصه کتاب اثر مرکب – موضوع خوش شانسی

شاید اعتقاد دارید که واقعاٌ بد شانس هستید، اما در واقع این یک بهانه است، زیرا اگر سالم و تندرست هستید و چیزهایی که مورد نیاز شماست را دارید شما فوق العاده خوش شانس هستید، اگر شما در یک جامعه آزاد زندگی می کنید خوش شانس هستید، شانس همیشه و هر روز در دور و بر و اطراف ماست و این ما هستیم که باید از فرصت داشتن این شانس ، استفاده کنیم ؛ هر روز برای ما چیزهای خوش یمنی رخ می دهد که اگر تشخیص دهیم و از شانسی که بر سر راهمان قرار گرفته استفاده کنیم ؛ می توانیم موفقتر باشیم.

فرمول کامل خوش شانسی

آمادگی ( رشد تخصصی ) + نگرش ( باورها و طرز فکر ) + فرصت + اقدام ( تنبلی نکردن ) = شانس

خلاصه کتاب اثر مرکب – نکته طلایی

این کتاب به ما نشان می دهد که بفهمید که رمز موفقیت اینست که خودتان مسئول زندگیتان هستید و باید برای خود عادتهای روزانه سالمی را به وجود آورید و اراده تان را قویتر کنید و کارها را گر چه سخت باشند پیش ببرید و این را بدانید که صبر و پیشرفت پایدار، شما را به مقصودتان خواهد رساند.

اهداف = انتخاب + رفتار + عادت + مرکب شدن

ضروری است که کشف کنید کدام رفتارهایتان مسیر منتهی به هدفتان را می بندد و کدام رفتارها شما را در دستیابی به هدفتان یاری می کند؛ اگر شما فکر می کنید که تمام عادتهای بدتان را در کنترل دارید، اشتباه فکر کرده اید؛ وظیفه شما این است که از نحوه رفتارهایتان با خبر شوید و متوجه خواهید شد که برای خود عادت های بدی را به وجود آورده اید که باعث نگرانی و سختی برای خود شما شده است و شما را از مسیر درست منحرف کرده است.

عادتها و رفتارها هرگز دروغ نمی گویند، اگر بگویید بهبود شخصی در اولویت شماست اما به جای کتاب خواندن، وقتتان را صرف بازی یا تماشای بیش از حد تلویزیون کنید، معلوم است که به خودتان دروغ گفته اید؛ اگر قصد تغییر دارید باید به عادتهایتان فهرستی اضافه کنید که می خواهید آن عادتها را داشته باشید وقتی آن عادتها را در زندگیتان وارد کرده و تمرین کنید، این تمرین باعث می شود که شما بتوانید به اهدافتان برسید، این فهرست را باید با نگاهی هوشیارانه به عادتهای دیگرتان اضافه کنید و عادتهای بد وتخریب کننده ای را که داشته اید ریشه کن کنید و به جای آن عادتهای جدید و مثبت و سالم به وجود آورید.

معرفی چند کتاب جهت مطالعه

  1. خلاصه کتاب میشل اوباما شدن
  2. خلاصه کتاب تناسب فکری برای تریدرها
  3. خلاصه کتاب اشتباهات بزرگ
  4. خلاصه کتاب سهام عادی و سود غیرعادی
  5. خلاصه کتاب یک قدم جلوتر
  6. خلاصه کتاب برکشایر فراتر از وارن بافت
  7. خلاصه کتاب قانون پنج ثانیه

 


کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

 

دانلود و یا خرید نسخه چاپی این کتاب:

خرید کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردیخرید یا دانلود نسخه کامل این کتاب
برای دوستانتان بفرستید: