برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

بهترین تصمیم برای سهام عدالت

سهام عدالت را بفروشیم، نگهداری کنیم و یا حتی بیشتر بخریم ؟

برای اینکه بدانیم فروش سهام عدالت کار درستی است یا خیر توصیه می شود این مطلب را بخوانید. همانطور که می دانیم سهام عدالت تشکیل شده از دو بخش مهم است. یک قسمت که بخش اصلی دارایی را تشکیل می دهد تشکیل شده از سبد سهام بورسی است و قسمت دوم هم مربوط به سهام شرکت هایی است که هنوز در بورس ها پذیرش نشده و فعلا قابل معامله نیستند.
اما دولت امکان آزاد سازی سهام عدالت را فراهم کرده است. در این مطلب به مزایا و فرصت هایی می پردازیم که در صورت فعال سازی گزینه آزاد سازی و فراهم شدن امکان فروش سهام عدالت برای شما وجود دارد.
خوب در ابتدا طی مدت زمان کوتاهی که دولت اعلام خواهد کرد سهام مطابق لیست زیر به نام و کد بورسی هر سهامدار سهام عدالت تخصیص می یابد.

پس از اعلامیه دولت برای نگهداری و یا فروش سهام عدالت که به نام شما منتقل شده است آزادی عمل خواهید داشت و در مصوبه جدید امکان دادن اختیار فروش وکالتی به بانک ها برای متقاضیان نیز داده شده است.
توصیه می شود خودتان این کار را بر عهده بگیرید. شما به آسانی در صورت ثبت نام در کارگزاری آگاه امکان مشاهده ریز سهام اختصاص یافته و خرید و فروش آنها را خواهید داشت. برای آسانی کار لینک ثبت نام را پایان همین صفحه برای شما قرارداده ایم. فقط کافی است تصویر شناسنامه و کارت ملی، آدرس و تلفن ثابت و همراه و کد پستی و شماره حساب بانکی و شماره شبا و ایمیل خود را هنگام ثبت نام در دسترس داشته باشید.

 

سهام موجود در سبد سهام عدالت شما

فروش سهام عدالت
تعداد دارایی سهام هر فرد از سبد سهام عدالت و بهترین تصمیم برای فروش یا نگهداری سهام عدالت

سهام عدالت را بفروشیم یا تبدیل به سهام دیگر کنیم؟
بدانید مطابق آمارهای رسمی بازار بورس طی ۲۰ سال اخیر بیشترین بازدهی را در مقایسه با بازار مسکن، دلار و طلا به سرمایه گذارانش داده است و کارشناسان اقتصادی نیز همچنان پیشبینی می کنند این وضعیت به دلیل شرایط تورمی کشور و اثرات چند برابری نوسان نرخ ارز بر وضعیت تولید و فروش شرکت ها و همچنین ارزشمند شدن بیشتر دارایی های آن ها در سالیان آینده نیز ادامه دار باشد. (برای اطلاع بیشتر اینجا کلیک کنید)
در نتیجه اگر شما سهام خود را مطابق رویکردی که در هنگام خرید ملک یا زمین دارید کنار گذاشته و صرفا به صورت موردی به وضعیت آن سر بزنید انتظار می روند در بازه زمانی بلند مدت بازده بیشتری از سایر اقدامات سرمایه گذاری نصیب شما شود.

تکنیک و روش افزایش بازده سهام عدالت

ساده ترین کاری که برای افزایش سود خود از سهام عدالت می توانید انجام دهید به این شرح است. چنانچه با کسب اطلاعات اولیه محدود در بورس و حتی استفاده از سطح رایگان خدمات شرکت های مشاور سرمایه گذاری و یا کانال های تلگرامی و گروه های معتبر استفاده کنید به نظر می رسد می توانید وضعیت بسیار بهتری را برای خود رقم بزنید و ما در سایت کد بورسی امکان آن را فراهم کرده ایم.
چرا که صنایع مختلف در دوره های زمانی مختلف به دوران رونق یا رکود می رسند و همواره شرکت هایی در بورس هستند که به دلیل شرایط و فرصت های اقتصادی وضعیت بسیار بهتری را تجربه می کنند و طبیعی است که این شرکت ها در آن مقاطع زمانی سود بیشتری را به سهامداران خودشان می رسانند. مشابه وضعیتی که شرکت های تولید کننده مواد غذایی یا اقلام بهداشتی در دوران کرونا داشتند. یا فرصت هایی که با افت یا افزایش قیمت نفت برای شرکت های پالایشی و پتروشیمی بوجود می آید. یا مثلا سهام شرکت های ایران خودرو و سایپا طی سال ۹۸ و تا اردیبهشت ۹۹ بیش از ۴ برابر رشد داشته اند.

در نتیجه اگر اطلاعات اولیه خود را حتی به صورت محدود راجعبه بازار سرمایه افزایش دهید می توانید در زمان های مناسب برخی از سهامتان را به سهم های دیگر تبدیل کنید تا سود بیشتری کنید. همانطور که در جدول فوق قابل مشاهده است در سبد سهام بورسی سهام عدالت شرکت ها از صنایع مختلفی حضور دارند. در نتیجه شما حتی برای سادگی کار می توانید با توجه به اخبار و نظرات کارشناسی و تحلیل های خود یکی را فروخته و به دیگری بیافزایید و این کار را در زمان های مختلف بنا به توصیه ها و تحلیل های تکرار کنید و حتی پس انداز های خود را نیز به آن اضافه کنید.
ما این فرصت را در قسمت سیگنال خرید سایت کد بورسی برای شما فراهم کرده ایم. پس نیاز به هیچ اقدام خاصی نیست.

روش فروختن سهام عدالت و یا تبدیل آن به سهام پر سود تر
برای انجام معامله سهام حتما شما باید از طریق کارگزاری های بورس اقدام کنید. کارگزاری های برتر بعضا در کنار خدمات عمومی و اصلی خود خدمات جانبی نظیر آموزش و مشاوره و یا تخفیفات کارمزد نیز به مشتریانشان ارائه می دهند که برای بهره مند شدن از آنها باید از روش های مشخص شده استفاده نمایید. بنا به تجربه ما بهترین سطح خدمات و سقف تخفیف ها را از طریق لینک زیر برای شما در پایین همین متن قرارداده ایم که توصیه می کنیم شما نیز از همین لینک برای مشاهده سبد سهام و خرید و فروش آن استفاده کنید. کافی است بعد از فعال سازی کدتان درقسمت منو > درخواست ها > درخواست کارگزار ناظر را برای  تمام سهام موجود در جدول بزنید تا  آنها را بعد از یک روز در دارایی های خود مشاهده کنید و از ارزش روز آنها مطلع شوید. سپس می توانید سهام مورد نظر را به دیدبان خود اضافه کنید و نسبت به خرید و فروش آنها اقدام کنید. روش سفارش گذاری در کارگزاری آگاه نیز نسبت به سایر کارگزاری ها بسیار آسان است و در سایت معاملاتی که آدرس آن بعد از ثبت نام برای شما پیامک می شود آموزش های لازم وجود دارد.

لازم به توضیح است افراد می توانند مشابه داشتن حساب بانکی در چند بانک از خدمات چند کارگزاری نیز به طور همزمان استفاده نمایند و سپس منابعشان را به کارگزاری که رضایت بیشتری از آن دارند هدایت کنند.

 


اگر برای خرید سهام هنوز کد بورسی ندارید و یا تمایل دارید از خدمات کارگزاری آگاه با شرایط بینظیر ۸۰ درصد تخفیف خدمات و ۲۵ درصد تخفیف کارمزد استفاده نماید می توانید از طریق دکمه زیر که اقدام نمایید:

دریافت کد بورسی رایگان


هر سوالی در رابطه با بورس دارید از ما بپرسید.

برای دوستانتان بفرستید: