برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارز دیجیتال iost | همه چیز درباره ارز دیجیتال آی او اس تی

تا به حال اسم ارز دیجیتال iost به گوشتان خورده است؟ آیا می دانید که این آلت کوین در بلندمدت چه میزان سودآوری به همراه خواهد داشت؟ ارز دیجیتال iost یک آلت کوین معتبر در دنیای ارزهای دیجیتال است که اخیرا سروصداهای بسیار زیادی کرده است و توجهات زیادی را به خود جلب کرده است، از همین روی در این مطلب آموزشی از سایت کد بورسی تصمیم گرفتیم تا در مورد این که ارز دیجیتال iost چیست و چطور کار می کند، صحبت کنیم. همچنین در این مقاله به موضوعاتی مانند؛ کیف پول های iost ، صرافی های معتبر برای خرید و فروش ارز دیجیتالی iost و آینده رمزارز iost خواهیم پرداخت تا هیچ نکته ای درباره این توکن نباشد که عنوان نکرده باشیم، پس تا انتها همراه ما بمانید.

معرفی ارز دیجیتال iost

ارز IOST یک سیستم بلاکچین در سطح شرکت است که از اینترنت خدمات ساخته می شود. این پلتفرم فناوری بلاکچین متمرکز است که از طریق بلاکچین به عنوان سرویس آماده اتخاذ انبوه است. تقسیم توزیع شده کارآمد، یک پروتکل گره به شارد و تایید صحت اثبات باورپذیری، این فناوری را جدا از سایر سیستم عامل های بلاکچین مشخص می کند. یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که فناوری بلاکچین با آن مواجه است، این است که به نظر می آید با تصویب انبوه سرعت آن کاهش پیدا می کند و مثل تورنت سرعت نمی گیرد. درسته که اتریوم یک ایده عالی است، اما اگر پردازش شرکت هایی مثل گوگل و آمازون انجام شود، فروپاشیده می شود.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


ارز دیجیتالی IOST یک راه حل مبتنی بر چین برای بحران مقیاس پذیری بلاکچین به حساب می آید که اخبار رمزنگاری را در سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر کرد و مخفف عبارت Internet Services می باشد. بنیانگذاران بنیاد IOS جیمی زونگ، ترنس وانگ، جاستین لی، سا وانگ، ری شیائو و کلوین تان، IOST را به عنوان یک روش ابتکاری جدید برای اجرای dApps توسعه دادند. با استفاده از تقسیم توزیع شده کارآمد، یک پروتکل گره به شارد به نام TransEpoch، تایید اثبات باورپذیری و بلوک های حالت خرد برای ایجاد آنچه که امیدوار است مورد استفاده کاربران بلاکچین باشد.

هرچند IOST از مارک تجاری اتریوم برخوردار نیست، ولی IOST هنوز پیشرفت فوق العاده ای در پیشرفت فناوری رمزنگاری و بلاکچین در ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ داشته است. در حقیقت تا اواسط آوریل ۲۰۱۹، این پروژه پردازش تراکنش های بیشتری نسبت به بلاکچین اتریوم را گزارش کرد. همچنین امیدوار است با ادغام پروتکل Berm از طریق Project Pegasus بیش از ۲۰ میلیون کاربر را در سال ۲۰۱۹ بهره ببرد. امکان همکاری با پروتکل نیرو نیز در سال ۲۰۱۹ اعلام شد و هیجان زیادی را در مورد نسخه های بعدی نسخه اصلی شبکه Olympus به وجود آورد.

مختصری از ارز دیجیتال آی او اس تی

ارز دیجیتال iost به صورت کلی ۲۱۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ توکن را عرضه کرده است. کل عرضه ارز رمزنگاری شده IOST در طی فروش توکن ICO در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۱۸ توزیع شد. ۴۰ درصد از آن فروخته شد و به ارزش تقریبی ۳۱٫۳ میلیون دلار اتریوم جمع آوری شد. توزیع باقی مانده به شرح زیر است؛ ۳۵ درصد توسط بنیاد IOS حفظ شد، ۱۲٫۵ درصد به جامعه سازی اختصاص داده شد، ۱۰ درصد به تیم IOS و ۲٫۵ درصد به سرمایه گذاران و مشاوران. جالب است بدانید که ارز دیجیتالی IOST در بسیاری از صرافی های معتبر مثل؛ Huobi ،Binance ،OKEx ،Ethfinex و Kucoin قابل معامله است.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال ورج چیست و چطور کار میکند؟


تا زمان راه اندازی شبکه اصلی در فوریه ۲۰۱۹، IOST یک رمز ERC-20 در بلاکچین اتریوم بود. Binance ،Huobi و سایر صرافی ها از خرید و فروش رمزارز از طریق کیف پول های مبادله ای پشتیبانی می کردند. کیف پول های رمزنگاری شده که از IOST پشتیبانی می کنند شامل TokenPocket ،Huobi و Cobo Wallet هستند.

IOST چگونه کار می کند؟

IOST بسیار جلوتر از سیستم عامل های دیگر است و برای شرکت هایی که می خواهند آن را ادغام و تکامل دهند قابل دسترسی است. به همین منظور، IOST راه حل های تجاری برای ارائه خدمات به مشاغل سنتی طراحی کرده است تا به آنها کمک کند تا از بلاکچین استفاده کنند. پایه و اساس بلاکچین سرویس گرا IOST نشانه ها هستند. اینها در مبادلات رمزنگاری مختلف قابل معامله هستند. این پلتفرم در حال حاضر می تواند تا ۸۰۰۰ تراکنش را در ثانیه انجام دهد بدون اینکه امنیت به خطر بیفتد.

این شبکه غیرمتمرکز است و بیش از ۴۰۰ گره در اکوسیستم دارد. IOST توسعه دهنده پسند است، زیرا از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت به صورت گسترده استفاده می کند. هدف توسعه دهندگان این است که از گزینه های غیرمتمرکز برنامه های محبوب امروزی مثل فیسبوک، آمازون و تبادل دارایی های دیجیتالی پشتیبانی کنند. IOST BaaS بر اساس ۶ فناوری زیر در زمینه بلاکچین زیر بنا شده است :

  1. مدیریت مجوز
  2. حریم خصوصی
  3. سازوکار اجماع
  4. پشتیبانی از چند ابر
  5. قراردادهای هوشمند
  6. پشتیبانی چند زنجیره ای

ویژگی منحصربه فرد iost چیست؟

آی او اس تی به معنای مقایسه آن با نزدیکترین رقبا است. اتریوم، محبوب ترین پلت فرم قرارداد هوشمند برای توسعه دهندگان و EOS و TRON، سیستم عامل های قرارداد هوشمند بسیار مقیاس پذیر با کاربرد بالا. بزرگترین تمایز این است که IOST ادعا می کند در هر ثانیه می تواند ۱۰۰۰۰۰ تراکنش را در مقایسه با ۲۰ Ethereum ،۲۰۰۰ Tron و ۴۰۰۰ EOS پردازش کند.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال سلسیوس چیست و چطور کار می کند؟


تیم IOST برای دستیابی به این سرعت های معامله که بسیار بالاتر از رقابت است، یک معماری بلاکچین جدید ایجاد کرده است، که چندین نوآوری از جمله پروتکل تصادف توزیع شده، پراکندگی توزیع شده کارآمد، TransEpoch ،Atomix، اثبات باورپذیری و بلوک های کوچک را معرفی و ترکیبی می کند.

شبکه آی او اس تی امنیت دارد؟

برای رقابت با ۱۰۰ها بلاکچین موفق، آی او اس تی تا حد زیادی به پروتکل اثبات باورپذیری و شاردینگ توزیع شده کارآمد خود اتکا می کند تا مقیاس پذیری و امنیت بلاکچین خود را ارتقا می دهد. این ارز دیجیتال برای استفاده سازمانی طراحی شده است، لذا ادعا می کند که می تواند بارهای سنگین تولید شده به وسیله شرکت های بزرگ فناوری مثل؛ آمازون، گوگل، و فیس بوک را تحمل نماید. به صورت کلی می توان این طور گفت که به نظر می آید مشارکت ها کلید موفقیت این پروژه به شمار روند.

بهترین کیف پول های رمزارز IOST

کیف پول هایی که خود سایت IOST معرفی کرده است، عبارت اند از کیف پول myEtherWallet ،MetaMesk ،etc. با عضویت در هر یک از این کیف پول ها می توانید ارز خود را در آن نگهداری و مدیریت نمایید و یا به ارزهای رایج مثل بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و سایر رمزارزها تبدیل نمایید، ولی به صورت کلی توصیه می شود تا رسیدن به قیمت واقعی، بهترین مکان برای نگهداری در داخل خود سایت IOST می باشد و همچنین کیف پول های سخت افزاری لجر و ترزور هم می توانند گزینه بسیار مناسبی برای نگهداری و مدیریت این ارز دیجیتال آینده دار به حساب آیند.

ارز دیجیتال iost چیست

IOST؛ بهترین ارز دیجیتال زیر یک دلار 

همان طور که گفتیم، IOST مبتنی بر شبکه Ethereum می باشد و در واقع یک توکن ERC20 محسوب می شود. IOST ارز رمزپایه اینترنت خدمات است که یک بستر غیرمتمرکز است. اینترنت خدمات غیر از ارائه یک سکه رمزنگاری شده برای سرمایه گذاری، بستری را برای تبادل محصولات دیجیتالی و همچنین خدمات به کاربران ارائه می دهد.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال هدرا هش گراف چیست؟


این محصول توانسته است در چنین شرایط سختی ارزش خود را بدست آورد، این باید در سال ۲۰۲۱ حتی بیشتر شود. سرمایه گذاران باید این فرصت را غنیمت بشمارند و وقتی قیمت های آن هنوز پایین است روی سکه سرمایه گذاری کنند تا از مزایای این سکه نهایت استفاده را ببرند. سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم سال بسیار سختگیرانه ای خواهد بود زیرا تلاش می کند ارز رمزنگاری شده را به جریان اصلی تبدیل کند. به عنوان مثال، تیم توسعه قرار است github خود را برای عموم راه اندازی کند و آخرین مهلت آن ها برای MVP تا مارس است.

آینده ارز دیجیتال IOST

ارز دیجیتال iost یا همان آی او اس توکن، تعداد زیادی نود و کاربر دارد. با توجه به این موضوع که بلاکچین IOST به نسبت دیگر شبکه‌ ها، جدید تر می باشد، این امر در آینده این رمزازر بسیار تاثیرگذار است. امروزه بازی ها و صرافی ها، پرطرفدارترین نرم‌ افزارهای توزیع‌ شده در بلاکچین IOST محسوب می شوند. تیم این توکن بر این باور است که در حال توسعه نخستین پروژه بلاکچینی مقیاس ‌پذیر و غیر‌ متمرکز است، از همین روی هر روز همکاری خود را با صرافی‌ ها و توسعه‌ دهندگان نرم افزار‌های غیر متمرکز بیشتر می کنند و به همین خاطر می توان به آینده این آلت کوین خوش بین بود.


خلاصه مطلب و کلام آخر

این ارز دیجیتال یک پروژه بلند پروازانه به حساب می آید که می تواند راه حل مناسب تری نسبت به اتریوم، نئو و EOS باشد. البته، این همچنین با صدها بلاکچین طاقچه ساخته شده است که تقریبا به طور کامل برای تصویب شرکت ساخته شده است. هر دو شرکت میراث میراث و شرکت های نوپای فناوری در تلاشند تا رمزنگاری را در هر سوراخ موجود بریزند و IOST برای زنده ماندن در جنگ به این عوامل اصلی بستگی دارد.

  • ارز دیجیتال iost برای بهبود مقیاس پذیری و امنیت شبکه های قرارداد هوشمند blockchain 2.0 از شاردینگ و سازوکار اجماع اثبات باورپذیری استفاده می کند.
  • ارز دیجیتال iost برای استفاده سازمانی ساخته شده است و می تواند بارهای سنگین تولید شده توسط شرکت های فناوری مانند آمازون، فیسبوک و گوگل را تحمل کند.
  • مشارکت ها کلید موفقیت IOS هستند، چرا که به نظر می رسد شبکه اصلی آن همانطور که وعده داده شده است عمل می کند.

لذا پروژه این ارز یک پروژه جاه طلبانه به حساب می آید، البته جالب است بدانید که کم تر از نیمی از کوین ها در حال حاضر در گردش هستند و در واقع ۱۰ درصد برای تیم، ۲٫۵ درصد برای مشاوران و ۴۷٫۵ درصد برای بنیاد است و جامعه سازی. لذا باید منتظر یک محصول در حال کار باشیم تا بدانیم این یک طرح، رویا یا داستان موفقیت بعدی بلاکچین است.

بسیاری از رمزارزها مدعی افزایش مقیاس پذیری اند، ولی از بین آن ها، ارز دیجیتال IOST رشد بسیار چشم گیری داشته است. ارز دیجیتال iost تیم فوق العاده ای دارد و از تکنولوژی‌ های به‌ روز استفاده کرده است. ولی در زمان سرمایه‌ گذاری روی هر ارزی باید توجه داشته باشید که در بازار بورس لزوما تکنولوژی بهتر و جدیدتر موجب موفقیت بیشتر یک پروژه نخواهد شد و فاکتورهای بسیار دیگری نیز در رشد شبکه و قیمت توکن تاثیرگذار می باشد.

همان طور که ابتدای مقاله قولش را داده بودیم، به این پرداختیم که ارز دیجیتال iost چیست و چطور کار می کند.

برای دوستانتان بفرستید: