برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارز دیجیتال یونیک فاینانس چیست؟

آیا تا به حال چیزی از ارز دیجیتال یونیک فاینانس شنیده اید؟ اصلا در مورد پروژه یونیک فاینانس اطلاعاتی دارید؟ اگر بخواهیم همه چیز در مورد یونیک فاینانس را عنوان کنیم، شاید کمی مقاله حوصله سربر شود ولی در این مطلب قصد داریم بگوییم که ارز دیجیتال یونیک فاینانس چیست و سازوکار آن به چه صورت است. در انتها هم به این موضوع خواهیم پرداخت که آینده یونیک فاینانس به چه سمت و سویی خواهد بود، پس اگر دوست دارید همه چیز راجب ارز دیجیتال یونیک فاینانس را یاد بگیرید، این مطلب راهنما برای شما عزیزان نوشته شده است.

معرفی ارز دیجیتال یونیک فاینانس

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، به احتمال زیاد درباره این پروژه و خبرهای ضد و نقیضی که در این باره وجود دارد، بسیار شنیده اید. بنیانگذاران این پروژه مدعی بودند که ما سود زیادی از بورس کسب می کنیم و قصد داریم نیمی از این سود را به کاربرانمان هدیه دهیم! بنیانگذاران این مجموعه همچنین این ادعا را داشتند که سودی که می دهند به صورت دائمی می باشد!!


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


بر اساس اطلاعاتی که از این پروژه منتشر شد، جالب است بدانید که تقریبا این سود ۴ برابر سود بانک ها در ایران است!!! و البته داشتن زیر مجموعه در یونیک فاینانس به سودآوری بیشتر کمک می کند!!!! بنیانگذاران یونیک فایننس مدعی بودند که با داشتن زیر مجموعه می توانید تا ماهی ۱۰۰ هزار دلار نیز درآمد داشته باشید!!!!! شاید با شنیدن این ادعا تعجب کنید، ولی باید بدانید که تمامی این حرف ها تنها برای جذب کاربر زده می شود و هیچ اعتبار دیگری نداشته و ندارد.

نحوه کار یونیک فایننس چگونه است؟

به صورت کلی این شرکت مدعی بود که یک کارگزاری است. این کارگزاری ادعا می کرد که همه معاملات را به صورت لحظه‌ ای و آنی با یک ربات صورت می پذیرد. نکته بسیار جالب اینجا بود که میان سهام ­هایی که مورد معامله قرار می گیرند، سهام شرکت ­های بزرگی مثل اپل نیز به چشم می­خورد! ولی شما می دانید سیستم درآمدزایی در این شرکت چگونه بود؟ به این صورت که شما برای کسب درآمد در این شرکت باید حداقل ۱۰۰۰ دلار سرمایه­ گذاری نمایید؛

حتما بخوانید : ارز دیجیتال WCX | کلاهبرداری در ارزهای دیجیتال این بار با WCX


در واقع با این کار شما روزانه ۳ دلار درآمد کسب خواهید کرد. حال نوبت به شیوه دوم یعنی زیرمجموعه­ گیری می رسد که البته اجباری نیست ولی اگر شخصی این کار را انجام می داد، ظاهرا درآمد به مراتب بیشتری را کسب می نمود. جذب زیرمجموعه می توانست برای شما درآمد بسیار بیشتری به همراه داشته باشد.

شما تنها قادر به جذب ۳ زیر مجموعه مستقیم بودید. اگر مجموع سرمایه­ گذاری این ۳ نفر، ۵۰۰۰ دلار شود، شما ۱۰۰۰ دلار دستمزد دریافت خواهید کرد. بدیهی است که از سرمایه­ گذاری زیرمجموعه ­های این ۳ نفر، کاربر نیز منتفع خواهد شد! شاید تا همین جا هم متوجه کلاهبرداری بودن این پروژه شده باشید ولی ما پیش می رویم تا ابعاد دیگر این پروژه اسکم بیشتری برای شما موشکافی شود؛

نکات مهم در مورد پروژه یونیک فاینانس

  1. جالب است بدانید که این شرکت، نام شرکتی منحل شده در زوریخ سوئیس را انتخاب کرده و از سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را شروع کرده بود یونیک فایننس در حقیقت تنها نامی جعلی برای این گروه کلاهبرداری جذب سرمایه به شیوه هرمی بود که خود را شرکتی قانونی و مشغول فعالیت در بورس نزدک آمریکا که به خرید و فروش سهام شرکت های مطرحی چون فیسبوک، اپل و آلفابت می پردازد، معرفی کرده و شعار خود را ارتقای سطح زندگی و درآمد مردم، معرفی می کند! چه کسی چه زمانی به فکر سودآوری مردم بوده است که این بار بخواهیم شاهید این موضوع، آن هم در ایران باشیم!!
  2. این مجموعه، اطلاعات معاملات بورس که همگی ساختگی و از اطلاعات لحظه ای بورس که در اختیار عموم قرار دارد را استخراج کرده و خود را فعال در حوزه بورس جهانی معرفی کرده بود، اما این در حالی بود که ماهیت واقعی این شرکت، هرمی بود و در سیستم آن، ۱۰ها هزار نفر سرمایه خود را از دست دادرند تا این که یک نفر واقعا به درآمد وعده داده شده در شرکت، دست پیدا کند. شرکت با این شیوه جدید و با استفاده از نام شرکت های مشهوری مانند اپل، فیسبوک، مایکرسافت و یاهو به فریب مردم پرداخته و از طریق آن کلاهبرداری های بسیاری انجام داده بود و اخیرا احتمالا احبار آن را دنبال کرده اید که چند تن از سرشاخه های اصلی این شرکت اسکم در شهر های مختلف مثل اصفهان، مشهد و تهران دستگیر شدند.
  3. این کمپانی هرمی در تبلیغات، خود را یک شرکت سرمایه گذاری و یا شرکت مدیریت مالی واقع در شهر زوریخ سوئیس معرفی کرده بود. بر اساس ادعای آنها، تیم کاری آن متشکل از یک گروه معامله گر که همگی تحصیل کرده و با تجربه کاری در بازارهای مالی و معامله و ساخت کسب و کار هستند.
  4. از ادعا های دیگر شرکت این است که توانسته با ثبت نرم افزارهای انحصاری خود در زمینه تجارت الکترونیک با ارزش چند میلیون دلاری، بر امنیت و اعتبار خود بیافزاید.
  5. همچنین شرکت مدعی بود که بیش از ۱۸۰۰ نفر معامله گر در بیش از ۳۰ کشور جهان دارد که بر اساس مستندات مشخص شده همه این موارد به صورت کامل دروغ بود و هیچ فعالیت مولد اقتصادی یا سرمایه گذاری در فعالیت این شرکت صورت نمی پذیرفت.
  6. افرادی که اطلاعاتی محدود در حوزه سرمایه گذاری و سهام داشته باشند، مطلع هستند که ممکن نیست با سرمایه گذاری در این بازار، به سود ثابت و مشخصی دست پیدا کرد و همچنین نکته دیگر اینجاست که ماهیت سرمایه گذاری در سهام با تلفیق سود و زیان تعریف شده است و هیچ گاه نمی توان مبلغ ثابتی را به عنوان سود برای سرمایه گذاری در این حوزه در نظر گرفت، ولی شرکت برای توجیه این امر مدعی بود که تنها ۳ درصد از سود سرمایه گذاری خود را به افراد سرمایه گذار می پردازد و با توجه به این که ۳ درصد از سود سرمایه گذاری در سهام شرکت هایی مانند اپل و مایکروسافت بسیار ناچیز است و سود ۱۰۰ تا ۲۰۰ درصدی روزانه، شرکت می تواند سود ناچیزی را به صورت ثابت بپردازد، به این خاطر که حتی اگر یک روز سود نکند، با توجه به سود کلانی که در هر روز کسب می کند، می تواند حق کمیسیون ثابتی را برای سرمایه گذاران پرداخت کند، ولی چیزی که در اصل وجود داشت این بود که این شرکت با ارائه اطلاعات کذب و جذب سرمایه گذاران ناآگاه به واسطه کسب سود دلاری ثابت در روز به سمت خود جذب می کرده و از حق جذب ۱۰۰۰ دلاری که هر سرمایه گذار تازه وارد باید پرداخت می کرده، به کسب سودهای بسیار کلان پرداخته است!

یونیک فاینانس یک شرکت هرمی محسوب میشود؟

به همان صورت که چندین بار در همین مطلب هم اشاره کردیم، برای این که قادر باشید در این پروژه سود زیادی به دست آورید، باید زیر مجموعه به خود جذب می کردید تا با ۱۰۰۰ دلاری که فرد جدید به مجموعه پرداخت می کند، این مجموعه هر روز بزرگ و بزرگ تر شود به کلاهبرداری خود در سطح کلان ادامه دهد.

پس به صورت کلی باید برای خود شبکه سازی کنید. هیچ وقت فردی نتوانست  از این شرکت ها سود بسیار بالایی به گفته خودشان به دست آورد و یا اینکه اصلا سودی کسب کند. لذا بهتر است برای سرمایه گذاری در پروژه های گوناگون کمی درباره آن ها فکر فرمایید و پول بی زبان را در اختیار هر شخص یا شرکتی قرار ندهید، آن هم در کشور عزیزمان ایران!


نتیجه گیری و کلام پایانی

همان طور که دیدید، بازخوردهای منفی و مثبت در شرکت‌ های این چنینی بسیار زیاد مشاهده می شود ولی توصیه کلی بر این است که پیش از هر گونه سرمایه گذاری در این مدل شرکت‌ ها، در رابطه با فعالیت‌ ها، سوابق کاری اعضای تیم و رزومه آن تحقیق و بررسی‌ های کافی را انجام دهید و به هر چیزی که می بینید خلاف جریان روز جامعه است شک کنید تا از هر گونه سوء استفاده از سرمایه و پول شما جلوگیری شود.

علاوه بر کلاهبردار بودن این مدل شرکت ها و پروژه ها، ریسک خطر از دست دادن سرمایه کاربران بسیار بالاست، به این خاطر که هیچ گونه نظارتی بر این شرکت ها نمی شود و به راحتی با مدعی شدن پرداخت سود هنگفت به کاربران، سرمایه گذاران ناآگاه اقدام به سرمایه گذاری در این شرکت های تقلبی می کنند و سرمایه های خود را که با کلی مشکل به دست آورده اند، به راحتی به باد می دهند!

نکته جالبی که باید در این خصوص مد نظر داشته باشید این است که با توجه به شواهد موجود مبنی بر کلاهبردار بودن شرکت‌ های هرمی، همچنان هیچ سایتی کلاهبردار بودن شرکت یونیک فاینانس را ثبت نکرده است و خبری مبنی بر این موضوع منتشر نشده است ولی با این وجود افرادی که در زیر مجموعه این مدل شرکت ها قرار دارند، ریسک زیادی را متحمل می شوند و در نتیجه برای جذب شما در این نوع شرکت‌ ها تنها به تعریف و تمجید این قبیل سایت‌ ها می‌ پردازند.

البته نکته مهم اینجاست که اخیرا اخباری مبنی بر دستگیری سرشاخه های اصلی این شرکت فیک در شهرهای بزرگی مثل تهران، مشهد و اصفهان منتشر شده است که باید دید تا چه اندازه حقیقت دارد و آیا امکان این که مالباختگان به پول های خود دسترسی مجدد پیدا کنند، وجود دارد یا خیر.

به صورت کلی نظریه های گوناگونی وجود دارد اما در کل همان طور که ابتدا امر هم عنوان کردیم این پروژه به صورت کامل کلاهبرداری است. تا به امروز بیشتر پروژه هایی که به شما قول سودآوری زیاد با سرمایه گذاری و همچنین جذب زیر مجموعه داده اند، همگی از کاربران خود سو استفاده کرده اند و در انتها همه سرمایه را برداشته اند و به کشورهای دیگر متواری شده اند!

لذا تنها قصد این نوع شرکت ها خالی کردن جیب شما و همچنین پر کردن جیب کثیف خودشان است و جز این هیچ هدف دیگری ندارد. امکان دارد با سرمایه گذاری در این سایت ها، به شما سودی بدهند، ولی هرگز توانایی برداشت آن را نخواهید داشت، چرا که به شما اجازه همچنین کاری را نخواهند داد و اگر هم سودی را بتوانید از آن ها دریافت کنید، به اصطلاح در حال دون پاشیدن برای جذب مخاطب بیشتر هستند و این موضوع نباید اعتماد شما به این شرکت های کلاهبردار را افزایش دهد.

همان طور که در ابتدای مطلب قول دادیم، در این مقاله به معرفی پروژه کلاهبرداری ارز دیجیتال یونیک فاینانس پرداختیم. 

اگر دوست ندارید در دام اینگونه پروژه های کلاهبرداری قرار بگیرید، مطمئن هستم که مطلب نکات مهم در ترید ارز دیجیتال برای ایرانیان به شما راهنمایی مناسبی برای انتخاب رمزارز و نحوه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ارائه می دهد.

برای دوستانتان بفرستید: