برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارز دیجیتال گالا چیست و چه آینده ای دارد؟

آیا می دانید ارز دیجیتال گالا چیست و چطور کار می کند؟ گالا یک آلت کوین جذاب برای سرمایه گذاری بلندمدت در دنیای کریپتوکارنسی ها به حساب می آید ولی میدانید چه چیزی است که این پروژه را نسبت به سایر پروژه های بلاکچینی متمایز می کند؟ در مورد آینده ارز دیجیتال گالا چه می دانید؟ در این مطلب ابتدا قصد داریم به این بپردازیم که ارز دیجیتال گالا چیست و نحوه کار این پروژه به چه صورتی است ولی در ادامه به موضوعات دیگری مثل اینده ارز دیجیتال گالا ، استخراج ارز گالا و معرفی کیف پول ارز گالا نیز خواهیم پرداخت تا صفر تا صد ارز دیجیتالی گالا را بررسی کرده باشیم، لذا اگر دوست دارید همه چیز درباره ارز gala را به زبان ساده و کاملا قابل فهم یاد بگیرید، اینجا معرفی ارز گالا را مطالعه کنید؛

ارز دیجیتال گالا چیست

پروژه گالا با تحت اختیار قرار دادن کنترل بازی‌ ها به خود بازیکنان، تحولی بزرگ در صنعت بازی به وجود آورده است. به صورت کلی صنعت بازی و سرگرمی همیشه جایگاه حائز اهمیت و تاثیرگذاری در زندگی افراد داشته است. البته درست است که این صنعت پیش تر برای پر کردن اوقات فراغت استفاده می‌ شد، ولی در حال حاضر حوزه بازی به صنعتی وسیع و پول‌ ساز تبدیل شده است. در حقیقت همزمان با پیشرفت تکنولوژی بلاکچین و روی کار آمدن و توسعه توکن‌ های NFT، این توکن‌ ها به گزینه‌ ای عالی برای استفاده در بازی‌ ها تبدیل شدند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


با روی کار آمدن بازی‌ های بلاک چینی و محبوبیت هرچه بیشتر این تکنولوژی بین کاربران، مدل اقتصادی بازی کن جایزه بگیر و دنیا دیجیتال متاورس، نقش بسزایی  در پویایی این حوزه و همچنین جذب حداکثر کاربران ایفا کرده است. شرکت توسعه‌ دهنده بازی گالا، یکی دیگر از پروژه‌ هایی است که قصد دارد سهمی از این بازار نو برای خود به دست آورد. چنانچه به دنیای بلاک چین علاقه دارید، بی تردید در طی چند سال اخیر با مفهومی به نام گیمفای توجه شما جلب کرده است. در واقع این مفهوم به آن دسته از پروژه‌ ها می گویند که بلاک چین و صنعت بازی را با یکدیگر مرتبط اند. در این بازی‌ ها به جای امتیاز، رمزارزهای معتبر به بازی کنندگان اعطا می شود.

رمزارز گالا یکی از معتبرترین و البته مطرح‌ ترین پروژه‌ های گیم فای در دنیای بلاکچین می باشد که توانسته به شیوه‌ ای مناسب نیاز مخاطبان خود را برطرف کند. گالا در واقع پلتفرمی است متشکل از چند بازی ویدیویی است که توانسته توجه بسیاری از مخاطبان را به سمت خود جلب کند. در این پروژه چند بازی مختلف در نظر گرفته شده است که برای شروع آن‌ ها، نیاز به NFTها دارید. معمولا خود بازی توکن را به طور رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد. لذا شما با استفاده از این توکن‌ های NFT قادرید در این بازی‌ ها شرکت کنید و همچنین در ازای برد، رمزارز گالا بگیرید. در ادامه بیشتر به این ارز دیجیتال گالا چیست و در آینده می تواند چه عملکردی از خود نشان دهد پرداخته ایم، پس همچنان با کد بورسی همراه بمانید.

چه کسانی گالا گیمز را بنیان گذاری کردند؟

اریک شیرمیر بنیانگذار و موسس پروژه گالا می باشد که این پروژه را در سال ۲۰۱۹ میلادی راه اندازی کرد. او همچنین هم بنیان‌ گذار شرکت آمریکایی محبوب بازی‌ های موبایل زینگا نیز به حساب می آید. بازی‌ های موردعلاقه و کاربرپسندی ممثل پوکر، جنگ مافیا و فارم‌ ویل از جمله محصولات کمپانی زینگا در زمان رهبری شیرمیر به شمار می آید. اعضای تشکیل‌ دهنده تیم گالا گیمز در مجموع متشکل از ۶۰ نفر است. شیرمیر با هدف ایجاد یک شبکه بازی مبتنی بر بلاک‌ چین، گالا گیمز را تاسیس نمود تا بتواند اختیارات به مراتب بیشتری را در بازی به کاربران بدهد و بتواند روش خوبی برای کسب درآمد از طریق بازی نیز فراهم آورد.

پروژه ارز Gala چطور کار می کند؟ 

جالب است بدانید که ارز Gala در بازی گالا به منظور خرید آیتم های درون بازی کاربرد دارد. همچنین پروتکل گالا گیمز، بازی های مختلفی دارد که می توانید بعد دیگری از بازی را تجربه نمایید. به عبارتی ارز گالا به منظور تامین انرژی اکوسیستم بازی های پروتکل گالا گیمز ساخته شده است تا از بازی هایی که تصور می شود به نفع سازنده ها و بازیکن ها باشد، پشتیبانی کند. یکی از اصلی ترین هدف پروتکل Gala این است که ماهیت بازی های سنتی و قدیمی را تا حد زیادی عوض کند و این پروژه قصد دارد با اجازه دادن به بازیکن ها برای کنترل دارایی های درون بازی با استفاده از فناوری بلاک چین، تفکر خلاقانه را مجددا وارد بازی ها کند.

حتما بخوانید : بنیادی ترین ارزهای دیجیتال کدامند؟


البته یکی دیگر از علت هایی که می توانیم آینده ارز گالا را روشن متصور شویم، افزایش کنترل بازی کنندگان بر بازی می باشد. همچنین ماموریت پروتکل گالا گیمز این است که با تولید بازی های بلاک چینی جذاب، شما را تشویق کند تا با آن ها بازی کنید. پروتکل Gala شبکه ای غیر متمرکز محسوب می شود و توکن GALA بر روی شبکه ارز دیجیتال اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس اجرا می شود. نکته مهم دیگر این که ادامه کار این توکن مبتنی بر فراهم ساختن زیرساخت، به وسیله نودهای موسس می باشد. همچنین حداکثر ۵۰ هزار نود موسس در این شبکه فعالیت می کنند و نودهای موسس کامپیوترها یا سرورهای اجاره هستند که حداقل مشخصات سخت افزاری مورد نیاز برای اجرای کلاینت این شبکه را در اختیار دارند. پروتکل گالا در ابتدا بر روی شبکه اتریوم ساخته شد، اما در ادامه به شبکه بایننس اسمارت چین انتقال پیدا کرد.

ویژگی‌ های بارز رمزارز گالا 

  1. گالا یک بازی مبتنی بر بلاکچین می باشد.
  2. اکوسیستم گالا متن باز و غیرمتمرکز می باشد.
  3. این بازی از سیستم Play-to-Earn بهره می گیرد.
  4. بازی‌ های اکوسیستم گالا به استور داخلی تجهیز شده اند.
  5. در اصل این بازی روی بلاک چین اتریوم طراحی شده است.
  6. بازی‌ های موجود در این پلتفرم از طریق dApp قابل‌ دسترس است.
  7. کاربران قادرند با راه‌ اندازی یک نود گالا در این اکوسیستم مشارکت نمایند.
  8. این نودها به منظور تقویت شبکه ضروری بوده و اکوسیستم به آن‌ ها وابسته است.
  9. امنیت گالا از طریق ۳ الگوریتم Proof of Work، Proof of Storage و Proof of Stke تامین می شود.
  10. اخیرا گالا با استفاده از Network Bridge DApp توکن گالا را تحت عنوان دارایی BEP-20 به زنجیره هوشمند بایننس انتقال داده است.

وجه تمایز گالا با سایر پلتفرم‌ ها چیست؟

گالا گیمز از ابتدای راه‌ اندازی در سال ۲۰۲۰ توانست شمار کاربران فعال ماهانه خود را به رقم ۱.۳ میلیون نفر برساند. تا به امروز در این پلتفرم، حدودا ۲۶ هزار NFT به فروش رفته است که گران‌ ترین آن‌ ها بهایی در حدود ۳ میلیون دلار داشته است. گالا در واقع پلتفرمی مشابه با پلتفرم گیمینگ پرطرفدار استیم می باشد که دقیقا مانند استیم، گالا هم طیف گسترده ای از بازی‌ ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. با این فرق که تمامی بازی‌ های عرضه شده در بستر پلتفرم گالا به صورت کامل رایگان هستند و بازی کنندگان قادرند از طریق یک دپ به آن دسترسی داشته باشند.

بررسی توکن GALA

رمز ارز GALA را می‌ توان به‌ عنوان توکن اصلی این شبکه به حساب آورد. این رمزارز، اقتصاد توکنی اصلی این بازی را هدایت می‌ کند، از همین روی رای کاربران آن بسیار حائز اهمیت است. اکثر معاملات داخل بازی، پاداش‌ ها، جوایز و … بر پایه این رمزارز محاسبه می‌ شود. همین مورد می‌ تواند گویای اهمیت آن برای جامعه ۱٫۳ میلیونی این بازی باشد. این رمزارز محدود بوده و تعداد کل توکن‌ های آن حدود نزدیک ۳۵ میلیارد عدد است.

در ابتدا این ارز با قیمت ۰٫۰۰۰۹ روانه بازار شد ولی پس  از مدتی که بازیکنان بسیاری جذب آن شد و قیمت آن به ۰٫۰۲۲ رسید. پس از انتشار، مدتی قیمت در این محدوده نوسان کرد تا این که در نوامبر ۲۰۲۱ این رمزارز در صرافی‌ های بزرگی مانند بایننس و کوکوین لیست شد و همین امر موجب شد تا به قیمت ۰٫۸۴ دلار برسد که یک رکورد تاریخی برای آن محسوب می شود. این موضوع موجب شد تا اسم این ارز بر سر زبان‌ ها جاری شود و بازاری به‌ اندازه ۱٫۵ میلیارد دلار برای آن ایجاد گردد که روزانه نزدیک ۸۰ میلیون دلار گردش مالی دارد.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال پیمان چیست و چه آینده ای دارد؟


لذا همین زمان بود که این رمزارز توانست محبویت بسیاری نزد کاربران حوزه کریپتو و دنیای گیمینگ پیدا کند. نکته مهم درباره این رمزارز، استاندارد آن است. این رمزارز در ابتدا بر روی بلاک‌ چین اتریوم بنا شد، از همین روی از استاندارد ERC-20 استفاده می کرد، ولی در ادامه تیم سازنده، آن را به شبکه بایننس اسمارت چین منتقل کرد و در حال حاضر از استاندارد BEP-20 استفاده می کند. جالب است بدانید که این استاندارد این اجازه را می دهد تا این برنامه با طیف گستده ای از ولت ها و البته برنامه‌ ها سازگاری داشته باشد.

از کجا می توانیم ارز گالا را خریداری کنیم؟

به این خاطر ‌که در اختیار داشتن رمزارز گالا به منظور خرید آیتم‌ های موجود در بازی‌ های اکوسیستم الزامی می باشد، کاربران برای خرید و ذخیره آن بایستی اقدامات لازم را انجام دهند. از طرفی گالا یک ارز دیجیتال معتبر به حساب می آید و به همین روی در بسیاری از صرافی های معتبر دنیا می توان آن را مورد معامله قرار داد.

به صورت کلی صرافی های بایننس، بیترکس، بیت مارت، بای بیت، کوینکس، کوین بیس، هیت بی تی سی، کوکوین، هات بیت، هیوبی، اوکی ایکس، یونی سواپ و سوشی سواپ از معاملات این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند و می توانید برای خرید و فروش و حتی نگهداری ارز دیجیتالی گالا از این پلتفرم ها استفاده نمایید.

کیف پول های پشتیبانی کننده از ارز گالا

گالا یک توکن ERC20 به حساب می آید که بر روی بلاک اتریوم بنا شده است و در تعداد زیادی از کیف پول‌ های دیجیتالی که از اتریوم پشتیبانی می‌ کنند، در دسترس می باشد، به همین خاطر امکان ذخیره‌ سازی و مدیریت توکن‌ های ERC20 در بسیاری از ولت های سخت‌ افزاری و نرم‌ افزاری وجود دارد، لذا شما قادرید رمزارز گالا خود را در آن‌ ها ذخیره و نگهداری نمایید. با نصب ولت های نرم‌ افزاری در تلفن همراه خود می‌ توانید در هر لحظه از وضعیت دارایی دیجیتالی خود، آگاه شده و برای معاملات مورد نظر خود اقدام نمایید.

از طرفی ولت های سخت‌ افزاری با ظاهری شبیه به USB بدون احتیاج به اتصال به اینترنت، احتمال هک ولت را به شدت کاهش خواهد داد و محل مطمئن تری برای ذخیره رمزارزها به حساب می آیند. از بهترین ولت ها به منظور ذخیره و نگهداری از رمزارز گالا می توان به ولت های سخت افزاری لجر، ترزور و کیف پول های نرم افزاری تراست، متامسک، اتمیک و MyEtherWallet اشاره کرد.

بازی های معروف پروتکل Gala کدامند؟

بررسی ارز دیجیتال گالا

۱٫ میراندوس – Mirandus : یکی از بازی های پروتکل گالا گیمز، بازی میراندوس به حساب می آید و نوعی بازی فانتزی است که بازیکن ها در مکان های گوناگون با هیولاها به مبارزه می پردازند و زمین هایی برای به کسب سود درست می کنند. همین طور در این بازی بازیکن ها آزادی کامل دارند و به تنهایی راهی بیابان ها و جنگل ها می شوند تا شانس خود را در برابر هیولاها امتحان نمایند.

۲٫ تاون استار – Town Star : یکی دیگر از بازی های پروتکل گالا، بازی Town Star می باشد و نوعی بازی ساخت و شهر سازی به حساب می آید که این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا به منظور کسب توکن های غیر مثلی یا NFT با هم دیگر به رقابت بپدازند. همچنین هدف این بازی طراحی یه شهر هدفمند و مولد می باشد. نکته مهم اینجاست که بازی Toen Star یه بازی مرورگر می باشد که بازیکن ها با کامپیوتر و یا حتی موبایل قادرند این بازی را انجام دهند.

۳٫ اسپایدر تنکس – Spider Tanks : بازی Spider Tanks یکی دیگر از از بازی های پروتکل گالا گیمز به حساب می آید و نوعی بازی در عرصه نبرد آنلاین می باشد که به وسیله Gamedia طراحی شده است. همچنین کاربران قادرند به منظور بهبود تجربه بازی خود، دارایی های قابل مبادله درون بازی را بخرند.

حتما بخوانید : زمان مناسب خرید بیت کوین


۴٫ اکوز آو امپایر – Echoes of Empire : اکوز آو امپایر، یک بازی حماسه‌ ای، علمی-تخیلی و به سبک استراتژی به حساب می آید که ماجرای آن در دل یک جنگ کهکشانی اتفاق می افتد. بازیکنان در این بازی قادرند به منظور کنترل گیتی، ناوگان فضایی دلخواه خود را طراحی کنند، ارتقا دهند و به کار بگیرند. این بازی هم هنوز در دست توسعه است به زودی برای کاربران کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

۵٫ بازی فورت‌‌ فاید – Fortified : این یک بازی مأموریت محور دو نفره می باشد که در آن بازی کنندگان می بایست برای رقابت بر سر تمام کردم مأموریت‌ های خود اقدام کنند. این مأموریت‌ ها به کمک تانک‌ هایی انجام می شود که امکانات گوناگونی دارند.

نکته مهم : ۵ بازی فوق جزو مهم ترین بازی‌ های ارائه شده در محیط گالا گیمز به حساب می آیند که تنها یکی از آن‌ ها به صورت کامل آماده و سایر آن ها در مرحله آماده سازی و بتا قرار دارند. در نظر داشته باشید که ورود به این بازی‌ ها برای گیمرها رایگان است، در حالی که بعد از ورود به بازی، بعضی از اقلام آن به خریداری با توکن گالا احتیاج دارد.

مزایا و معایب ارز دیجیتالی گالا چیست؟

  • بازی‌ های ارائه‌ شده در این پلتفرم تماما رایگان هستند.
  • کاربران با راه‌ اندازی نود به شکل روزانه پاداش می گیرند.
  • این پلتفرم بازی‌ های زیادی را در لیست در حال‌ توسعه خود دارد.
  • پس از پیوند به زنجیره بایننس، کاربران کارمزد به مراتب کم تری می پردازند.
  • با دعوت از دوستان مقداری رمزارز گالا تحت عنوان کمیسیون دریافت خواهید کرد.
  • وجود استور داخلی خرید و فروش اقلام لازم بازی را برای کاربران ساده سازی کرده است.
  • این پلتفرم با شرکت‌ های معتبر فعال در این حوزه در حال همکاری بوده و از اعتبار بسیار بالایی برخوردار می باشد.
  • از بین ۵ بازی معرفی شده پروژه گالا گیمز تا به امروز فقط یک بازی انتشار پیدا کرده است و برای کاربران در دسترس قرار دارد و ۴ بازی دیگر در فاز توسعه هستند.
  • این پلتفرم رقبای قدرتمندی بین پلتفرم‌ های بازی‌ های مبتنی بر بلاک چین دارد و برای ماندگاری و موفقیت بین آن‌ ها مسیر سختی را پیش روی خود خواهد داشت.
  • پروژه گالا وایت پیپر مناسبی ندارد و به منظور کسب اطلاعات و جزئیات لازم یم بایست به سایت مدیوم مراجعه کرد. همچنین، نقشه راه توسعه این اکوسیستم نیز از شفافیت های لازم برخوردار نیست و ابهاماتی در آن به چشم می خورد.

اینده ارز دیجیتال گالا چگونه خواهد بود؟

بسیاری تمایل دارند تا پیش از سرمایه‌ گذاری روی یک رمزارز خاص، ابتدا در خصوص با آینده آن تحقیقات مورد نیاز را انجام دهند. آن‌ ها می خواهند دورنمای توسعه دهندگان برای آینده آن را بدانند. رمزارز گالا همچنین شرایطی دارد، لذا بیشتر خریداران در مورد آینده آن سؤالات زیادی دارند. در گام نخست می بایست بدانید که پیش‌ بینی قطعی در بازارهای مالی وجود ندارد. این امر برای حوزه بازی بسیار پررنگ‌ تر است، به این خاطر که موفقیت در این حوزه‌ به عوامل بسیاری مانند شرایط بازار، وضعیت رقبا، تیم توسعه‌ دهنده و … وابسته است.

با در نظر داشتن این موارد قادر به این هستیم که بگوییم پروژه و البته توکن گالا می‌ تواند آینده روشی را پیش روی خود ببیند. در واقع این پروژه فقط یک بازی از ۵ بازی خود را به صورت کامل عرضه کرده است، اما بازهم توانسته به جامعه ۱٫۳ میلیون‌ نفری دست پیدا کند. بنابراین تصور این موضوع که تمامی بازی‌ ها انتشار پیدا کند، می‌ تواند آینده بسیار خوبی را برای آن رقم بزند. به علاوه پروژه گالا، تیم با تجربه ای دارد که به‌ خوبی با ذائقه گیمرها آشنایی دارند.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال هلیوم چیست و چه آینده ای دارد؟


لذا بیشتر افراد بر این باورند که قیمت ارز گالا می‌ تواند تا ۴ سال آینده حداقل دو برابر شود. البته این را هم باید در نظر داشت که بیشتر بازی ها تنها برای مدت‌ زمان کمی قادرند مخاطبان را سرگرم کنند و با گذشت زمان جایگاه خود را به بازی های جدیدتر، جذاب تر و محبوب تر می دهند. همچنین این پروژه رقبای بسیار زیادی دارد، لذا شرایط رقابتی بسیار سختی دارد. از طرف دیگر تیم توسعه‌ دهنده نیز هنوز وایت پیپر دقیقی را برای آن ارائه نداده است و این امر موجب شده است تا افراد نتوانند دورنمای این پروژه را به درستی درک کنند. با این حال چشم‌ انداز بیشتر متخصصان نسبت به آینده این پروژه مثبت است. در ادامه به پیش بینی قیمت ارز گالا در سال های آتی پرداخته ایم:

پیش بینی قیمت رمزارز گالا تا سال ۲۰۲۳ : چنانچه این روند صعودی ادامه پیدا کند، ارز گالا تا پایان سال ۲۰۲۲ می تواند قیمت ۳ دلار را به خود ببیند.

آینده ارز گالا و پیش بینی قیمت تا سال ۲۰۲۴ : چنانچه گالا سطح پشتیبانی را در حدود ۲۰۰-MA نگهداری کند، میانگین متحرک طولانی مدت ۲۰۰ روز، خریداران زمان و ثبات کافی دارد تا ماموریت حمله بعدی را در سطح حیاتی ۵ دلار انجام دهند و موجب می شود آن را کاهش ندهد، بلکه به صورت پیوسته بازی کند.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال گالا تا سال ۲۰۲۵ : با توجه به آخرین ارتقاء، پیشرفت‌ ها، پیش بینی قیمت گالا و پیش بینی پروژه‌ های جدید پلت فرم، سرمایه گذاران GALA قادرند انتظار مشارکت و ادغام بیشتری را در سال ۲۰۲۵ داشته باشند. این تغییرات امکان دارد موجب افزایش قیمت GALA در بازار رمزارزها شود و بهترین سرمایه گذاری خواهد بود زیرا قیمت می‌ تواند حوالی قیمت ۱۰ دلار را به خود ببیند.

پیش بینی قیمت ارز گالا تا سال ۲۰۲۶ : قیمت این ارز دیجیتال تا سال ۲۰۲۶ می تواند تا سطوح قیمتی ۲۵ دلار افزایش را تجربه کند. با این وجود رسیدن به این سطح برای گالا ساده است، چرا که می‌ توان اهداف قیمتی میان‌ مدت، کوتاه‌ مدت و طولانی مدت برای معامله سفارش‌ ها پیدا کرد. این نشان می دهد که بر اساس پیش‌ بینی ها، GALA احتمال بالایی برای رسیدن به ATH جدید در سال ۲۰۲۶ خواهد داشت.


نتیجه گیری و کلام پایانی

گالا گیمز برخلاف دیگر پلتفرم ها فقط یک بازی نیست، بلکه گالا یک مجموعه از بازی های بلاکچینی محسوب می شود که هدف اول خود را لذت بردن بازیکنان قرار داده است؛ با این که تاون استار تنها بازی قابل اجرا بر روی گالا به حساب می آید، اما نقطه قوت آن بازی در مرورگر اینترنتی است، اکوسیستم نودهای شبکه در گالا بر پایه و بستر اثبات سه گانه فعالیت دارند و این بدین معنی است هک اثبات حافظه و اثبات سهام نحوه کار این پروژه است. روزانه بیش از ۱۷ میلیون گالا در حدود ساعت ۲ بامداد (ساعت جهانی) توزیع می گردد که نصف آن به اپراتورهای Founder Node و نصف دیگر به سازمان اصلی گالا گیمز توزیع می شود.

هر سال در ۲۱ ژوئیه سود سهام گالا نصف خواهد شد. با توجه به ترند شدن متاورس، رمزارزهای زیادی توانستند در مارکت ارزهای دیجیتال سودهای بسیاری زیادی را برای سرمایه گذاران خود به همراه داشته باشند، حال سوال اصلی این است که این حوزه همچنان می تواند سودهایی که پیش تر به کاربران خود داده است را تکرار کند یا نه؟! البته این را هم باید در نظر داشت که همچنان بسیاری از افراد هستند که نمی دانند رمزارز گالا چیست و چه فرصت هایی برای سرمایه گذاری و کسب سود در آن وجود دارد! این ارز از یک پروژه قدرتمند برخوردار است که فناوری های بلاک چین و متاورس را در کنار هم قرار داده است. با توجه به این که ارز گالا بر روی شبکه اتریوم قرار دارد، یک توکن محسوب می شود.

همان طور که قول داده بودیم، در این مطلب به این پرداختیم که ارز دیجیتال گالا چیست و چه آینده ای را دنبال می کند.

همچنین اگر دوست دارید بدانید لیکویید شدن در ارز دیجیتال به چه معناست، توصیه می کنم همین الان این مقاله را بخوانید.

حال که دیگر می دانید ارز دیجیتال گالا چیست و چطور کار می کند، فکر می کنید برای سرمایه گذاری و خرید مناسب است یا خیر؟

درباره ارز دیجیتال گالا هر سوال و یا ابهامی داشتید، لطفا در بخش دیدگاه ها بنویسید؛

برای دوستانتان بفرستید: