Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
ارز دیجیتال وت چیست | پیش بینی اینده ارز دیجیتال وی چین

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارز دیجیتال وت چیست | پیش بینی اینده ارز دیجیتال وی چین

آیا می دانید ارز دیجیتال وت چیست و پیش بینی اینده ارز دیجیتال وی چین چگونه است؟ در پاسخ به اینکه ارز دیجیتال وت چیست باید گفت که توکن ارز دیجیتال وی چین را وت نامیده اند و یک آلت کوین نه چندان قدیمی در بازار است و روند قیمتی و پیش بینی های قیمتی در مورد آن، اخیرا بسیار بود و امیدواری ها درباره آینده ارز دیجیتال وت کم نیست و از این جهت تصمیم گرفتیم در این مقاله ابتدا به این بپردازیم که ارز دیجیتال وت چیست و چگونه کار می کند و در ادامه به مواردی مانند نحوه خرید ارز دیجیتال وی چین ، کیف پول وی چین و صرافی های پشتیبانی دهنده این ارز خواهیم پرداخت، پس اگر دوست دارید همه چیز درباره وی چین را یکجا و به زبان ساده بخوانید، اینجا درباره ارز دیجیتال وی چین همه چیزی که لازم است بدانید را آموزش دادیم.

ارز دیجیتال وت چیست ؟

در ابتدا باید گفت که توکن وی چین مطابق با الگوریتم اثبات سهام کار می کند و قصد دارد خود را به عنوان پلتفرمی پیشرو برای عرضه اولیه ارز دیجیتال و انجام معاملات میان دستگاه‌ های متصل به اینترنت‌ اشیا معرفی کند و هدف آن هم ایجاد یک پلتفرم اکوسیستم تجاری توزیع شده می باشد تا جریان اطلاعات شفاف، همکاری کارآمد و انتقال ارزش سریع را فراهم آورد. به بیان دیگر هدف ویچین این است که کارآیی، قابلیت ردیابی و شفافیت زنجیره های تامین افزایش پیدا کند و این در حالی است که هزینه ها کاهش خواهد یافت و کنترل به مراتب بیشتری در دست کاربران قرار خواهد گرفت.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


همچنین این پروژه می خواهد برای ساده‌ سازی فرآیند‌ها و جریان اطلاعات برای زنجیره‌ های تامین پیچیده از طریق استفاده از فناوری دفتر کل توزیع شده اقدام نماید. بر اساس وایت پیپر وی چین، سیستم دو توکنی به منظور حکمرانی مؤثر و داشتن یک مدل اقتصادی قابل پیش‌ بینی برای توسعه‌ دهندگان برنامه‌ های غیر متمرکز ساخته شده است، لذا پلتفرم وی چین از دو توکن بهره می گیرد. توکن VeChain به عنوان یک لایه ارزش و توکن VTHO به عنوان یک لایه قرارداد هوشمند ایفای نقش می کنند.

به بیان دیگر معاملاتی که در برنامه‌ های غیر متمرکز Dapp و در بلاکچین وی چین انجام می شود، وت را مورد استفاده قرار می دهند. جالب است بدانید که توکن VTHO مخفف VeChainThor Energy می باشد که به عنوان VeThor Energy هم شهرت یافته است و از آن به منظور تامین تراکنش‌ های وی چین استفاده می گردد و معادل هزینه انجام معاملات در بلاکچین آن است.

ارز دیجیتال وی چین چگونه کار می کند؟

فعالیت بلاکچین وی‌ چین مشابه با دیگر پلتفرم های بلاکچینی است که سعی به یاری رساندن به کسب و کارها دارد. لذا کسب و کارها قادرند با استفاده از محصول کاملا کاربردی بلاکچین، به‌ عنوان سرویس تحت عنوان تول چین، راه‌ حل‌ های مبتنی بر بلاک چین خود را طراحی کنند. همچنین بلاکچین وی‌ چین ثور از قراردادهای هوشمند نیز پشتیبانی می نماید. هر یک از تراکنش‌ هایی که روی بلاکچین وی‌ چین صورت می پذیرند، می‌ توانند وظایف بسیاری انجام دهند.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال icp چیست و چه آینده ای دارد؟


به علاوه کاربران اپلیکیشن وی چین به نگهداری هیچ رمزارزی برای انجام تراکنش‌ ها احتیاج ندارد. در مقابل، انجام تراکنش به وسیله دارندگان اپلیکیشن صورت می پذیرد و تجربه کاربری مناسب تری برای کاربران ایجاد می کند. بلاکچین وی‌ چین ثور از پروتکل اجماع اثبات اعتبار یا به‌ اختصار PoA استفاده می کند که به نودهایی خاص روی بلاکچین وی‌ چین ثور اجازه پردازش تراکنش‌ ها را می‌ دهد. به بیان دیگر تنها مسترنودهای معتبر که از حداقل ۲۵ میلیون توکن وِت برخوردارند، اجازه پردازش تراکنش‌ ها را دارند.

اهداف و مزایای رمز ارز وی چین چیست؟

ارز دیجیتالی وی چین بنا دارد به وسیله دیجیتالی سازی دارایی به این اکوسیستم به مدیریت ایمن زنجیره دست پیدا کند. این پروژه، تولیدکنندگان را قادر خواهد ساخت تا محصولی با هویت منحصر به فرد را به سیستم عامل تخصیص دهند. وی چین به تولیدکنندگان زنجیره و حتی مصرف کنندگان اجازه خواهد داد تا حرکت محصولات را از این طریق پیگیری نمایند. در ادامه همچنین مزایای این پروژه و رمزارز وت را در ادامه آورده ایم؛

  • کاربران وی چین همچنین قادرند از VET خود به منظور دستیابی به درآمد Staking اقدام کنند که این عمل مستلزم این است که VET خود را در یک کیف پول شبکه ای که برای مدت زمانی از پیش تعیین شده به صورت آنلاین نگهداری کنید. باید گفت که هر چقدر بیشتر VET خود را نگهداری نمایید، درآمد به مراتب بیشتری کسب خواهید کرد. این عمل در حقیقت با استفاده از نگهداری پول در کیف پول آنلاین محقق خواهد شد که به سوددهی شما منتهی خواهد شد.
  • بر اساس هدف وی چین برای ایجاد تعادل میان بخش DeFi مالی غیرمتمرکز و CeFi مالی متمرکز آرا مستقر مطابق با میزان VET یک فرد پرداخت خواهد شد. آن دسته از افرادی که بیشتر از ۱ میلیون VET در اختیار دارند، ۲۰ درصد آرا را عهده دار خواهند بود و آن دسته از کاربرانی که هویت خود را تایید کرده و ۱ میلیون VET نیز در اختیار دارند، ۳۰ درصد آرا را خواهند داشت و سایر حق آرا ها بین جامعه تقسیم بندی خواهد شد.

آیا vechain قابل استخراج است؟

با بررسی های صورت گرفته بر روی ساختار ارز دیجیتال وی چین باید گفت که این رمزارز از الگوریتم اثبات سهام و یا PoS بهره می گیرد، از همین روی امکان استخراج آن وجود ندارد. در حقیقت به این منظور که کاربران بتوانند یک رمزارز را در اختیار داشته باشند، یکی از روش ها خرید آن و روش دیگر استخراج آن هاست. از جمله دلایلی که موجب می شود یک رمزارز را بتوان استخراج کرد، بهره گیری از الگوریتم اثبات کار یا PoW می باشد که در خصوص با رمزارز وی چین بدین شکل نیست.

نحوه خرید ارز دیجیتال وی چین از بایننس

وی چین در سیستم عامل های گوناگونی در دسترسی است. در واقع یکی از ساده ترین روش ها به منظور دستیابی به VET به وسیله بایننس می باشد. بایننس بزرگترین صرافی دیجیتالی دنیا به حساب می آید و استفاده از آن بسیار ساده است. صرافی بایننس، کوین های بسیاری را برای خرید و فروش در خود جا داده است و در کمتر از ۱۰ دقیقه قادر به ثبت نام و استفاده از خدمات آن هستید. برای بارگذاری حساب خود می بایست ابتدا یک پرداخت انجام دهید که می تواند با کارت بانکی و یا پول نقد انجام شود. بعد از این که حساب شما لینک شد، می توانید بیت کوین خریداری کنید، ابتدا باید بیت کوین بخرید، چرا که هنوز جفت Fiat/VET وجود ندارد.

حتما بخوانید : بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان کدام است؟


در ادامه و پس از خرید بیت کوین می توانید جفت معاملات BTC/VET را انتخاب کرده و در ادامه هر مقدار VET قصد خرید آن را دارید، بخیرد و در عرض چند ثانیه، VET به کیف پول یا حسابتان واریز خواهد شد. این موضوع برای خرید در خارج از کشور و پرداخت با پوند، دلار و یورو نیز صادق است و این فرآیند در ایران بدین صورت خواهد بود که شما با مراجعه به یک صرافی آنلاین و پس از احراز هویت اقدام به خریداری وی چین به شکل مستقیم می نمایید.

همچنین می توانید این خرید را مستقیما از طریق صرافی های Bitfinex ،Gemini و GDAX انجام دهید. البته به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که داخل سایت کوین مارکت کپ، فهرست روز و دقیق صرافی هایی که برای خرید و فروش VET موجود است را می تواند ملاحظه کنید.

همه چیز درباره وی چین

کیف پول های وی چین

شما عزیزان قادرید بعد از خرید رمزارز وی چین ، آن را در کیف پول های سخت افزاری و یا نرم افزاری که پشتیبان این رمزارز به حساب می آیند، ذخیره فرمایید. از جمله کیف پول های سخت افزاری که توانایی ذخیره سازی رمزارز وی چین را دارند، می توان به کیف پول سخت افزاری ترزور اشاره داشت. کیف پول هایی که توانایی ذخیره سازی ارز دیجیتال وی چین را دارند شامل موارد زیر هستند :

  1. کیف پول گواردا : کیف پول گوآردا برای نسخه های وب، موبایل، دسکتاپ در دسترس است و می توانید رمزارز وت را نیز در آن نگهداری کنید.
  2. کیف پول دستکتاپی اتمیک : کاربران می توانند از این ولت به منظور ذخیر سازی و ارسال و دریافت رمز ارز VET استفاده کنند.
  3. کیف پول تراست : کیف پول تراست برای تلفن های همراه در دسترسی است و قادرید این کیف پول را از طریق Google Play یرای سیستم عامل های اندروید و یا Apple Store برای سیستم عامل های Ios بارگیری کرده و مورد استفاده قرار دهید.
  4. کیف پول وی چین تور : این کیف پول برای استفاده در سیستم عامل های اندروید و Ios طراحی شده است و رسما به وسیله توسعه دهندگان وی چین پشتیبانی می شود.
  5. کیف فپول سخت افزاری ترزور وان : کیف پول سخت افزاری ترزور وان، سطح ایمنی بالا و محیط کاربری بسیار ساده ای دارد. لذا شما می توانید ترزور وان را در کامپیوترهای لینوکسی، ویندوزی و مک نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید. همچنین این کیف پول سخت افزاری یه اپلیکیشن مخصوص برای اتصال به کیف پول گوشی با رابط کاربری ساده دارد که برای استفاده از آن ابتدا باید کیف پول سخت افزاری خود را به گوشی وصل کنید و در ادامه با کمک کیف پول نرم افزاری مای سلیوم بین گوشی و کیف پول سخت افزاری ارتباط برقرار فرمایید. کیف پول سخت افزاری ترزور از رمزارزهای بسیاری پشتیبانی می کند که نام رمزارز وی چین نیز بین آن ها دیده می شود.

نکته : البته کیف پول‌ های دیگری که از توکن‌ های VET و VTHO پشتیبانی می‌ کنند که در این بین می توان به کوبو والت، آرکِین والت، مای سیف والت، اِلیپال و اکسودوس اشاره کرد.

آینده ارز دیجیتال وت چگونه است؟

وی چین یکی از معتبرترین شرکت‌ های حوزه بلاکچین در زمینه صنعت به حساب می آید که به علاوه مشتریانی که از محصول کاربردی آن بهره می گیرند، از تیمی با تجربه نیز برخوردار است. آن‌ ها به علت مشارکت با غول‌ های بزرگی مانند PwC و دولت چین، دیگر نباید هیچ مشکلی در افزایش مشتریان خود داشته باشند! شاید عده‌ ای از افراد تغییر موقعیت وی چین به طرف فضای نرم‌افزارهای غیرمتمرکز را مورد انتقاد قرار دهند، ولی به ظاهر این موضوع برای مشتریانی که به دنبال یک راه‌ حل مبتنی بر بلاکچین مناسب برای رفع نیازهای کسب و کار خود هستند، بسیار مفید است.

چنانچه پلتفرم وی چین با سرعت کنونی خود به پیشرفت خود ادامه دهد، تعجبی ندارد که VET، یکی از برترین‌ های ۵ الی ۱۰ سال آتی باشد. رمزارز ویچین با موفقیت بلاکچین را با فرآیندهای کسب و کار کنونی یکپارچه می کند و به این صورت است که آن ها را بهینه کرده و منابع جدیدی را آزادسازی می کند. فهرست تاثیرگذار شراکت‌ ها اثبات کرده است که این شرکت در ادامه دادن رشد خود تصمیمات جدی و مثبتی را اتخاذ کرده است. خدمات پیش‌ بینی قیمت والت‌ اینوستور می‌ گوید؛ وی چین، یک رمزارز با سود خوب است. آن ها تخمین زده اند که وی چین یک سرمایه‌ گذاری بلندمدت عالی محسوب می شود.

حتما بخوانید : میم کوین های آینده دار کدامند؟


در واقع تیمی که پشت توسعه وی چین قرار دارند، توان مناسبی در دستیابی به نتایج تاثیرگذار نشان داده است. شراکت های وی چین ثابت کرده است که فعالان بزرگ بازار، به صورت کلی به توسعه این پروژه و تکنولوژی آن علاقه فراوانی دارند و آینده ویچین را مثبت می دانند. یکی از مزایای مهم این پروژه این است که تنها برای بهبود بلاکچین و زنجیره تامین فعالیت نمی‌ کند، بلکه در توسعه سنسورها و میکروچیپ‌ ها که برای اجرای امور مربوط به بلاکچین نیاز هستند، نیز فعال است.


خلاصه مطلب و کلام پایانی

در این مقاله پلتفرم رمزارز وی چین را مورد بررسی قرار دادیم، لذا همان طور که در ابتدای مقاله هم عنوان کردیم، رمزارز وی چین بستری منساب برای بهبود مدیریت زنجیره تامین و فرآیندهای تجاری به شمار می رود. پلتفرم رمز ارز وی چین از دو توکن داخلی به نام های VET و VTHO استفاده می کند و شما علاقه مندان و فعالان بازار کریپتوکارنسی می توانید با استفاده از صرافی های انلاین خارجی رمزارز وی چین را بخرید و بعد از خریداری می توانید آن را در کیف پول های سخت افزاری لجر و ترزور و یا کیف پول های نرم افزاری گوآردا، تراست، اتمیک و … نگهداری کنید. همچنین ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که این ارز دیجیتال قابل استخراج نیست و نتها راه های به دست آوردن آن خرید از صرافی یا نگهداری رمزارز وی چین به صورت استیک شده می باشد.

همان طور که در ابتدای مطلب قول داده بودیم، در این مطلب به این پرداختیم که ارز دیجیتال وت چیست و چطور کار می کند. 

همچنین اگر دوست دارید بدانید پامپ و دامپ چیست و تشخیص پامپ و دامپ چگونه است همین الان این مطلب را مطالعه فرمایید.

برای دوستانتان بفرستید: