Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1125

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1162

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1166

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 1188

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2841

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2848

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/codebo/domains/codeboursi.ir/public_html/blog/wp-content/plugins/gravityforms/common.php on line 2861
ارز دیجیتال تریلیوم {معرفی} + {آینده قیمتی} | کد بورسی

برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارز دیجیتال تریلیوم چیست و چطور کار میکند؟

آیا می دانید ارز دیجیتال تریلیوم چیست و چه آینده ای در انتظار آن است؟ ارز دیجیتال تریلیوم یکی از آلت کوین های نسبت جدید و جذاب برای سرمایه گذاری در دنیای کریپتوکارنسی به حساب می آید که اخبار زیادی درباره آن منتشر شده است و پروژه آن نیز مخالفان و موافقان بسیاری دارد، از این رو در این مطلب قصد داریم به معرفی ارز دیجیتال تریلیوم بپردازیم و همه چیز درباره رمز ارز تریلیوم را مورد بررسی قرار دهیم تا اگر دوست دارید با این پروژه بیشتر آشنا شوید و یا قصد سرمایه گذاری گذاری در ارز تریلیوم را دارید، همه چیز در مورد ارز دیجیتالی تریلیوم را همین الان یاد بگیرید، پس حتما این مطلب را تا انتها با دقت مطالعه کنید.

معرفی ارز دیجیتال تریلیوم

جالب است بدانید که تا سه چهار سال پیش بیشتر فعالان و سرمایه گذاران این حوزه، کاربردی جز انجام تراکنشات مالی رو برای بلاکچین و رمزارزها نمی توانستند تصور کنند ولی در حال حاضر کم تر صنعت و تکنولوژی وجود دارد که به بلاک چین انتقال داده نشده باشد. یکی از صنایعی که خیلی زود به ارزش فعالیت در شبکه های بلاک چینی پی برد، بازی سازی می باشد.

در سال های اخیر بازی های زیادی بر روی شبکه های بلاک چینی به وجود آمده است که این امر با افزایش محبوبیت توکن های NFT و ادغام آن با بازی های بلاک چینی، موجب شد که صنعت بازی های بلاک چینی با سرعت زیادی مسیر پیشرفت را طی کند و ارزش زیادی به دست آورد. در این مطلب قصد داریم با یکی از بازی هایی که اخیرا سر و صدای زیادی به پا کرده است، آشنایتان کنیم.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


ارز TLM یکی از بخش های اصلی یک بازی بلاکچینی به اسم alien worlds به حساب می آید. بازی‌ های بلاکچینی رفته رفته جای خود را در دنیای رمزارزها باز می کنند. جالب است بدانید که در این بازی ها به صورت معمول از توکن ها به عنوان الماس و پول مجازی در بازی استفاده می شوند. به عنوان مثال می توانید با استفاده از توکن، سلاح های خود در بازی را قوی تر کنید یا برای خود وسایلی خریداری کنید که در بازی در برابر دیگر بازیکنان از آن ها استفاده نمایید.

Alien Worlds یک دنیای شبیه سازی شده به شکل بازی به حساب می آید. لذا در بازی یک بازی multiplayer یا چند نفره است که در آن بازیکنان از تمام نقاط جهان می توانند با یکدیگر در آن رقابت نمایند. تریلیوم با نماد TLM ارز مرسوم در این دنیای مجازی است که بازیکنان با استفاده از آن می توانند در رای گیری برای حکمرانی بر روی این دنیا شرکت کنند. به صورت خلاصه می توان این طور گفت که کسی که TLM دارد، در این دنیا قدرت اصلی را در دست خواهد داشت.

معرفی بازی Alien Worlds

این بازی به معنی سرزمین بیگانگان می باشد، جدیدترین پلتفرمی می باشد که در حوزه دیفای و ان اف تی ها ایجاد شده است. این بازی به صورت یک دنیای مجازی گسترده طراحی شده و شما و بازیکنان دیگر می بایست در این جهان برای جستجو پرداخت کنید. همچنین در این بازی می توانید بین سیاره های گوناگون جابجا شوید و با کاوشگرهای دیگر به مبارزه بپردازید.

همچنین با خرید سیاره ها، اجازه استخراج رمز ارز TLM در اختیار شما قرار می گیرد و بدین شکل می توانید به یک درآمد ثابت دست پیدا کنید. چنانچه هم خودتان قصد استخراج Trillium را ندارید، قادرید سیاره خود را برای استخراج به بازیکن های دیگر اجاره دهید. زمانی که یک سیاره را خریداری می کنید، رهبری اون به عهده شماست. البته این را هم باید در نظر داشت که شاید دست تنها نتوانید از پس مدیریت یه سیاره بر بیایید؛ از همین روی می توانید پلیرهای دیگری را به عنوان لیدر در سیاره خود تعیین نمایید.

حتما بخوانید : ادغام اتریوم چیست و کی اتفاق می افتد؟


بدین شکل شما این افراد را قادر خواهید ساخت که در مدیریت و تصمیم گیری های سیاره نقش بیشتری داشته باشند. بسیاری این طور فکر می کنند که نمی شود از چنین بازی هایی پول به دست آورد؛ به احتمال زیاد چنین افرادی قادر نیستند که Alien Worlds در کنار این که یه بازی سرگرم کننده می باشد، روشی برای سرمایه گذاری در حوزه های دیفای و ان اف تی می باشد.

همچنین در هر سیاره ای می توانید ارز TLM را استیک نمایید و در ازای آن پاداشی را دریافت نمایید. همچنین چنانچه خوش شانس باشید، در زمان ماینینگ و استخراج در این بازی کارت هایی را که در حقیقت توکن غیر مثلی یا NFT هستند، دریافت خواهید کرد. ان اف تی هایی که در این بازی پیدا می شوند، تمامی آیتم هایی که در این بازی وجود دارند از جمله زمین ها، سیاره ها، اسلحه ها و … را شامل می شوند.

ارزدیجیتال Trilium چیست؟

در بازی Alien Worlds پاداش بازیکن ها با استفاده از رمزارز TLM پرداخت می شود. در بازارهای مالی TLM نماد ارز تریلیوم می باشد. این توکن از استانداردهای BEP20 ،ERC20 و WAX پشتیبانی می کند و به منظور انتقال اون تنها می توانید از همین شبکه ها بهره بگیرید. بر اساس داده های ارائه شده، قرار است میزان کل ارز تریلیوم ۱۰ میلیارد باشد. در حال حاضر، بیش از ۵ میلیارد واحد از آن عرضه شده است. نکته مهم اینجاست که از این میزان فقط ۹۱۴ میلیون در بازار در حال دست به دست شدن است.

ارزش بازار این ارز رشد بسیار خوبی تجربه کرده است و موجب شده Trilium بین ۳۰۰ تا ارز برتر بازار قرار بگیرد. شاید این طور فکر کنید که داریم اغراق می کنیم اما این ارز در کم تر از ۶ ماه توانسته به جایگاه فعلی خود دست پیدا کند و تا این حد خودش را مطرح کند. به نظرتان تا دو سال دیگر می تواند به چه جایگاهی دست پیدا کند؟ شاید این روزها بهترین فرصت برای خرید ارز TLM باشد، به ویژه این که دوباره سر زبون ها افتاده و در شبکه های اجتماعی در خصوص با آن صحبت می شود.

البته ما به بازی کننده هایی که در حال مطالعه این مطلب هستند، پیشنهاد می دهیم که با بازی کردن این ارز رو بدست بیارند. در بازی الین وردز به بازیکن ها اجازه استخراج TLM داده خواهد شد. البته اگر بخواین استخراج سریع تری داشته باشید، می بایست از ابزارهایی که به صورت کارت های NFT در این بازی وجود دارند استفاده نمایید. در ادامه به صورت مختصر نحوه کار این پروژه را توضیح داده ایم.

نحوه کار پروژه Alien Worlds 

همان طور که پیش تر هم گفتیم، Alien Worlds یک بازی بر روی بلاکچین فعالیت می کند. هدف در این بازی رفتن به دنیاهای دیگر برای استخراج تریلیوم، یک ماده معدنی ارزشمند در بازی می باشد. در حین بازی، بازیکنان حتی NFT های دیگر نیز غیر از TLM به دست می آورند. هر NFT در این بازی دارای هدف خاصی است که می‌ تواند به کاربر در بهبود کارایی استخراج کمک نماید. بازیکنان می توانند به منظور استخراج بیشتر، بروزرسانی و ارتقا و موارد دیگر از رمزارز TLM استفاده نمایند. به منظور آغاز این بازی باید وارد حساب WAX شد. در ادامه یک نام کاربری و یک شخصیت زن یا مرد انتخاب می شود.

حتما بخوانید : همه چیز درباره ارز استلار {صفر تا ۱۰۰}


در ادامه سیاره یا زمین برای استخراج انتخاب می شود. این سیاره یا زمین دائمی نیست و در ادامه می‌ توان آن را تغییر داد. بعد از انجام این اقدامات کاربر در Mining Hub است. با بررسی حساب WAX کاربر متوجه NFT های خود در قالب یک آواتار و یک بیل می شود. بعد از مشاهده آن‌ ها کاربر قادر است به مرکز ماینینگ برود و برای استخراج اقدام نماید. با گذشت زمان مقداری TLM به عنوان پاداش استخراج به کاربر بازی ارائه می شود و امکان دارد بعد از تمام شدن استخراج NFT رایگان هم پاداش دریافت کند. از TLM برای دستیابی به NFTها، شرکت در حاکمیت سیاره و همچنین تبدیل شدن کاربر بازی به یک نامزد در Planet DAOs استفاده خواهد شد.

هدف از ساخت TLM

در حقیقت هدف اصلی بازی Alien Worlds، شبیه‌ سازی یک اقتصاد در سطح جهانی می باشد. این بازی بازیکنانی دارد که برای افزایش قدرت می بایست در انتخاب مشاورات ۶ سیاره غیرمتمرکز در رای گیری شرکت نمایند. لذا افرادی که رمزارز تریلیوم دارند می‌ توانند در رای گیری مشارکت داشته باشند و این یعنی که دارندگان این ارز دیجیتال در قیمت‌ گذاری آن سهیم خواهند بود.

ارز تریلیوم چه کاربردهایی دارد؟

سرمایه گذاری و استیک کردن : اصلی ترین هدفی که کاربرها در پلتفرم دنیاهای بیگانه دنبال می کنند، استخراج Trilium هستند. به این منظور که بتوانید به درآمد ثابت و مناسبی دست پیدا کنید، به یه استراتژی مناسب نیاز خواهید داشت تا با استفاده از ابزارها و زمین های خود بیشترین سود را به دست آورید.

با این همه تاکید باید متوجه شده باشید که کسب ارز TLM و توکن NFT  به مهارت شما در استفاده از ابزارهایی که در دست دارید، بستگی خواهد داشت. همچنین، می توانید ارزهای تریلیومی که با استخراج کسب کرده اید یا خریدید را در این پلتفرم سرمایه گذاری نمایید و در ازای آن پاداش دریافت کنید. با استیک کردن مزایای دیگری نیز به شما تعلق می گیرد.

شرکت تو رای گیری های سیاره : یکی از حائز اهمیت ترین امکاناتی که این کار به شما می دهد، امکان شرکت کردن در تصمیم گیری های مهم سیاره شرکت نمایید. البته باید در نظر داشت که میزان مشارکت شما به مقدار ارزی دارد که در آن سیاره سرمایه گذاری کردید بستگی خواهد داشت.

در نظر داشته باشید که در صورتی که قدرت شما از یک حدی بیشتر شود، می توانید به عنوان عضو شورای سیاره ها درآیید و تاثیر مستقیمی را روی تصمیم گیری ها بذارید. در حقیقت شما در این بازی مانند شهروندهای یک سیاره هستید. زمانی که رمزارزهای خود را در آن سیاره استیک می کنید، بدین معنی است که از آن سیاره حمایت می کنید. بدین ترتیب به شما مسئولیت های بیشتری داده خواهد شد که می بایست به آن ها عمل کنید.

طرفدارای Alien Worlds : بازی Alien Worlds در شبکه های اجتماعی طرفدارهای بسیاری دارد، به ویژه در شبکه های اجتماعی که برای بازی کنندگان طراحی شدند. یکی از اصلی ترین پلتفرم هایی که بازی کنندگان از آن در راستای ارتباط با هم دیگر استفاده نمایید، دیسکورد می باشد. طرفدارای این بازی در دیسکورد روم های گوناگونی را ایجاد کردند که شامل ۱۸ زبان گوناگون می شود.

حتما بخوانید : بنیادی ترین ارزهای دیجیتال کدامند؟


امروزه تیم توسعه دهنده این بازی بیشتر تمرکز آن ها را به منظور توسعه و معرفی بیشتر این بازی در کشورهای چین، ترکیه، ژاپن، روسیه و کشور های انگلیسی زبان، گذاشتن. یکی دیگر از برنامه هایی که تیم این بازی دنبال می کند، بومی کردن بازی در نقاطی که توجه زیادی به این بازی شده، هستند. همچنین قراره آی پی های معتبری که مربوط به بازیکنان برتر این بازیه، به توکن NFT تبدیل نمایند.

چطور میتوان این بازی را شروع کرد؟

رمز ارز تریلیوم

به منظور آغاز بازی بایستی ۱۰ مرحله زیر را انجام دهید؛

  1. در ابتدای امر باید به سایت play.alienworlds.io مراجعه کنید.
  2. در پنجره جدیدی که به شما نمایش داده می شود، می بایست یک کیف پول وکس ایجاد کرده و آن را فعال سازی نمایید.
  3. وارد اکانت وکس شوید.
  4. بعد از نوشتن نام حساب WAX خود روی تأیید کلیک کنید.
  5. در ادامه به صفحه Alien Worlds فرستاده می شوید، جایی که می‌ توانید نام و آواتار خود را انتخاب نمایید.
  6. شرایط و ضوابط بازی بخوانید و تأیید کنید.
  7. این یک رمزارز واقعی است و برای شرکت در آن می بایست بالای ۱۸ سال سن داشته باشید.
  8. به روی I’m Ready کلیک نمایید.
  9. در مرحله مجدد به تأیید قرارداد هوشمند احتیاج است، پس از بررسی به روی تایید کلیک نمایید.
  10. به شما سیاره‌ ای اختصاص داده می‌ شود تا برای استخراج آن اقدام کنید. Let’s Get Started را انتخاب نمایید.

بهترین صرافی برای خرید توکن TLM 

امروزه صرافی های بسیاری از این توکن پشتیبانی به عمل می آورند ولی کاربران ایرانی به علت تحریم های آمریکا نمی توانند از همه آن ها بهره بگیرند. تقریبا ۹۰ درصد از صرافی های خارجی موجود بایستی احراز هویت را انجام دهید، از همین روی، کاربران ایرانی قادر نیستند در آن ها حساب احراز هویت شده به وجود آورند. چنانچه شما قصد خرید و فروش این توکن را دارید، می بایست به سراغ صرافی های بروید که به احراز هویت احتیاج ندارند. در این بخش ما قصد داریم صرافی هایی را به شما معرفی کنیم که بدون هیچ مشکلی امکان معامله این ارز را برای شما فراهم کرده اند.

  • صرافی متمرکز کوکوین – Kucoin
  • صرافی متمرکز کوینکس – Coinex
  • صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ – Uniswap
  • صرافی غیر متمرکز سوشی سواپ – Sushiswap
  • صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ – Pancake Swap

بهترین کیف پول‌ برای تریلیوم کدام است؟

چنانچه شما هم از آن دسته افرادی به حساب می آیید که قصد نگهداری یا معامله رمزارز TLM را دارید، می بایست کیف پولی ایمن را انتخاب نمایید. این ولت بهتر است امکان کنترل کلید خصوصی را برای کاربران فراهم نماید. در این بخش قصد داریم بهترین کیف پول های TLM را به شما معرفی کنیم؛

  • ولت ترزور – Trezor
  • ولت اختصاصی WAX
  • ولت نرم افزاری اتمیک – ATOMIC
  • ولت نرم افزاری سیف پل – Safepal
  • ولت مای اتر ولت – MyEtherWallet
  • ولت لجر نانو ایکس – Ledger Nano X
  • ولت نرم افزاری متامسک – Metamask
  • ولت موبایلی تراست ولت – Trust Wallet

آینده ارز دیجیتال تریلیوم

باید در نظر داشته باشید که متاسفانه برای تحلیل ارز TLM، در حال حاضر اطلاعات زیادی در دسترس نیست. در واقع زمان زیادی از ارائه بازی Alien Worlds نگذشته است ولی در همین مدت کم توانسته است کاربرای زیادی را به خود جذب کند. به صورت کلی ایده بازی کن و پول در بیار می تواند در آینده طرفداران به مراتب بیشتری را به خود جذب کند.

جالب است بدانید که پس از گذشت مدتی که این نوع کسب درآمد توسط افرادی رد شده بود، با دیدن گیمرهایی که از این بازی پول به دست می آورند، به این بازی ها ترغیب شده اند. آینده ارز TLM به بازیکن های آن بستگی دارد. لذا در صورتی که تعداد کاربرای این بازی بیشتر شود، می توانیم انتظار داشته باشیم که میل و رغبت بیشتری برای خرید ارز TLM ایجاد شود. مطابق با نقشه راه بازی Alien Worlds، قرار است که توسعه دهنده های بازی به منظور ایجاد جذابیت بیشتر برای کاربرها داستان و چپترهای بیشتری را به این بازی بی افزایند.

حتما بخوانید : ارز دیجیتال کادنا چیست و چه آینده ای دارد؟


لذا می بایست این نکته را در نظر داشت که ارزهای دیجیتال داخل بازی‌ های متاورس، هیچ وقت به‌ تنهایی ارزشمند نیستند، ولی TLM از این قاعده مستثنا است. در حقیقت توکن TLM را می‌ توان جدا از محیط مجازی Alien Worlds، در خارج از این بازی هم مورد استفاده قرار داد و این بدین معنی است که حتی چنانچه جزو بازیکنان فعال این بازی هم نباشید، بازهم TLM یک سرمایه‌ گذاری مناسب برای شما به حساب خواهد آمد. البته رشد قیمت این ارز دیجیتال در آینده و رسیدن به سودآوری، تا حد زیادی به دستیابی تیم توسعه‌ دهندگان این پروژه به اهداف خود و حمایت همه‌ جانبه از طرف جامعه کاربران آن بستگی دارد.

از طرف دیگر یک دیگر از دلایلی که آینده این ارز روشن به نظر می آید، این است که Alien Worlds یکی از پروژه‌ های متاورس به حساب می آید که از بیشترین سرعت رشد جامعه کاربران برخوردار است. در واقع کمپین‌ های بازاریابی مداوم، ایردراپ‌ ها و دیگر رویدادهای اجتماعی این پروژه موجب شده‌ اند تا ارز الین ورلدز در جذب بازیکنان جدید، از سایر رقبای خود عملکرد به مراتب بهتری از خود به نمایش بگذارد. از همین روی Alien Worlds در حال حاضر دومین بازی سریع مبتنی بر بلاکچین به شمار می آید که پتانسیل این را دارد تا در آینده‌ ای نه چندان دور، حتی به بزرگ‌ ترین پروژه NFT موجود در بازار کریپتوکارنسی هم تبدیل گردد.

پیش بینی آینده قیمتی رمز ارز تریلیوم

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال تریلیوم در سال ۲۰۲۲ : بر اساس پیش‌ بینی‌ ها، قیمت تریلیوم در کم ترین حالت ممکن در سال ۲۰۲۲ تقریبا ۰٫۳۴ دلار و حداکثر قیمت آن هم ۰٫۴۹ دلار و به صورت میانگین هم ۰٫۳۵ دلار برآورد می شود.

پیش بینی قیمت تریلیوم در سال ۲۰۲۳ : بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، قیمت تریلیوم حداکثر در سال ۲۰۲۳ به عدد ۰٫۵۸ دلار، حداقل ۰٫۴۹ و به طور میانگین هم به ۰٫۵۱ دلار خواهد رسید.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال TLM در سال ۲۰۲۴ : جالب است بدانید که پیش بینی می شود که قیمت تریلیوم در سال ۲۰۲۴ حداکثر ۰٫۸۶ دلار، حداقل ۰٫۷۳ دلار و به صورت متوسط هم به ۰٫۷۵ دلار برسد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال TLM در سال ۲۰۲۵ : به این شکل پیش بینی می شود که قیمت این ارز دیجیتال در کم ترین حالت ممکن در سال ۲۰۲۵ به ۱ دلار، حداکثر ۱٫۲۶ دلار و به صورت میانگین هم به ۱٫۰۴ دلار خواهد رسد و همه این داده‌ ها نشان از آن است که آینده توکن TLM مثبت است.


نتیجه گیری و کلام پایانی

بازی های بلاکچینی پتانسیل بسیاری برای پیشرفت دارند و بازی Alien Worlds نیز یکی از همین بازی های پر پتانسیل به حساب می آید که علاوه بر حوزه سرگرمی، در امور مالی غیر متمرکز و توکن های غیر مثلی نیز فعالیت های عمده ای دارد. لذا با بازی الین وردز در کنار این که سرگرم می شوید، در حال سرمایه گذاری کردن نیز خواهید بود. البته چنانچه در سرمایه گذاری خود اصول مدیریت سرمایه را رعایت نفرمایید، ضرر و زیان محتمل خواهد بود. بر اساس پیش بینی ها قیمت ارز TLM پتانسیل رسیدن به ۳ دلار را در آینده دارد و می توان گفت که آینده ارز TLM می تواند بسیار روشن و خوب رقم بخورد.

با توجه به این موضوع که این ارز در بعضی از صرافی های ایرانی و صرافی های معتبر خارجی لیست شده است، قادرید خیلی راحت برای خرید و سرمایه گذاری کردن روی آن اقدام فرمایید. تریلیوم، توکنی می باشد که به عنوان سرچشمه اصلی در متاورس بازی دیفای مبتنی بر NFT Alien Worlds عمل می‌ کند. این بازی در دسامبر ۲۰۲۰ روانه بازار کریپتوکارنسی شد و تا تابستان ۲۰۲۱، بیش از ۲ میلیون کاربر را به خود جذب کرد که نشان از جذابیت آن و پتانسیل بالای آن برای جذب مخاطبان این حوزه است.

متاورس این بازی بر بستر اتریوم، WAX و زنجیره هوشمند بایننس اجرایی می شود و Trilium یک توکن زنجیره ای متقابل ERC-20 / BEP-20 / WAX است که آن را به یک قابلیت خاص در این فضا تبدیل ‌می کند. بازی هم به شکلی است که انسان های آینده که از یک بیماری همه گیر روی زمین گریخته اند، تعدادی سیاره قابل سکونت را در فضا کشف کرده اند و بایستی در حالی که برای منبع کمیاب به نام Trilium (TLM) رقابت می‌ کنند، خانه و شهری را برای خود بنا کنند.

همان طور که قول داده بودیم، در این مطلب همه چیز درباره ارز دیجیتال تریلیوم را مورد بررسی قرار دادیم.

همچنین اگر دوست دارید بدانید ارز دیجیتال گالا چیست، توصیه می کنم همین الان این مطلب را مطالعه فرمایید.

حال که دیگر اطلاعات کافی در مورد ارز دیجیتال تریلیوم در اختیار دارید، فکر می کنید رمزارز تریلیوم برای سرمایه گذاری گزینه مناسبی است یا خیر؟

برای دوستانتان بفرستید: