برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارز دیجیتال استار اطلس چیست + پیش بینی آینده

تا به حال نام ارز دیجیتال استار اطلس به گوشتان خورده است؟ به احتمال زیاد در شبکه های مجازی، سایت های خبری و یا مجامع دیجیتالی دیگر نام ارز دیجیتال استار اطلس را شنیده باشید ولی آیا می دانید ارز دیجیتال star atlas چیست و چطور کار می کند و یا اصلا چه آینده ای برای پروژه آن پیش بینی می شود؟ در این مطلب از کد بورسی قصد داریم در مورد ارز دیجیتال استار اطلس صحبت کنیم و همه چیزی که باید در مورد آن بدانید را به زبان کاملا ساده بیان کنیم، پس اگر دوست دارید از نزدیک و بصورت رایگان با یکی از جذاب ترین پروژه های ارزهای دیجیتال آشنا شوید، این مطلب به شما کمک خواهد کرد.

معرفی ارز دیجیتال استار اطلس

استار اطلس یک بازی ویدیویی استراتژیک است که بر بستر رمزارز سولانا و با مضمون فضا طراحی شده است. در واقع star atlas یک متاورس چندنفره بزرگ می باشد که برای آینده دور و سال ۲۶۲۰ میلادی تنظیم شده است. این پلتفرم ویدیویی با کیفیت این امکان را برای بازی فراهم آورده است تا از محیط‌ های با کیفیت سینما و زمان واقعی برخوردار باشد.

این بازی به علاوه استفاده از بلاکچین سولانا، از ویژگی یکپارچه‌ سازی مستقیم از طریق مبادله غیرمتمرکز یعنی dex هم برخوردار می باشد که به لطف این قابلیت بازیکنان قادرند با پلتفرم‌ های دیفای و قرارداد‌های هوشمند ارتباط مستقیم برقرار کنند که نهایتا این امکان را برای کاربران فراهم می آورد تا بتوانند انواع دارایی‌ ها را قرض بگیرد و یا وام دهد. در ابتدای امر بازیکنان بایستی با توکن اطلس به منظور کسب موارد nft درون بازی مانند خدمه، سفینه فضایی، زمین و دیگر تجهیزات مورد نیاز استفاده نمایند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


بازیکنان این بازی این توانایی را دارند تا در این فضا خرید و فروش هم انجام دهند، توکن‌ های غیرقابل تعویض NFT کسب و یا ایجاد کنند؛ به صورتی که کاربران ملموس بودن و مالکیت و ارزش دارایی واقعی را تجربه خواهند کرد. بازی Star Atlas در یک محیط علمی تخیلی آینده در سال های دور میلادی اتفاق می افتد، جایی که سه جناح اصلی ایجاد شده اند و به منظور تامین منابع و کنترل با هم دیگر در رقابت سختی هستند؛ بشریت، کنسرسیومی از نژاد‌های بیگانه و اندروید‌های حساس! در حقیقت استار اطلس ترکیبی از ژانر‌های گوناگون به حساب می آید و بازی آن دید بسیار خوبی به افراد در مورد آینده دنیا می دهد.

استراتژی بازی بدین صورت طراحی شده است که شما می بایست برنامه‌ های تاکتیکی را در مورد شیوه تعامل با دیگر بازیکنان و جناح‌ ها بهبود دهید. نهایتا بازیکنان می توانند منابعی را کسب کنند و از این طریق درآمد داشته باشند. در ادامه و بعد از انتخاب جناح، بازیکنان ابتدا در مناطق امنیتی بدون مبارزه آغاز خواهند کرد تا گیم پلی اصلی را کشف نمایند. در ادامه آن ها قادر خواهند بود از امنیت متوسط ​​استفاده نمایند و در صورت امکان مبارزه، گیم پلی باز کنند.

استار اطلس چه کاری انجام می دهد؟

نکته جالب اینجاست که استار اطلس یک بازی آنلاین چند نفره است که طرفداران بسیاری برای خود دست و پا کرده است. این بازی به بازیکنان این امکان را می دهد تا در محیطی با کیفیت و جذاب بازی کنند و ماموریت‌ های مختلفی را به انجام برسانند تا نهایتا به هتف های خود دست یابند. داستان این بازی به سال‌ ها بعد ارتباط دارد که در آن با مشکلات عجیبی مواجه خواهید شد. گیمرها در متاورس Star Atlas قادرند توکن های غیرقابل تعویض را در دنیای استار اطلس مورد معامله قرار دهند، به دست آورند و یا ایجاد نمایند، لذا از اقتصادی برخوردار هستند که بیانگر ملموس بودن، مالکیت و ارزش دارایی‌ های دنیای واقعی می باشد.

حتما بخوانید : همه چیز درباره متاورس که باید حتما بدانید


همان طور که پیش تر هم اشاره هایی داشتیم، استار اطلس بر روی بلاک چین سولانا طراحی شده است، لذا می تواند از توان عملیاتی شبکه استفاده کند که از سطح بسیار بالای ۵۰ هطار تراکنش در ثانیه پشتیبانی به عمل می آورد. سولانا تحت عنوان یکی از پرکاربردترین، سریع‌ ترین، ایمن‌ ترین و مقاوم‌ ترین شبکه‌ های بلاکچین خود را مطرح کرده است و زیرساختی باز را در اختیار همگان قرار داده است تا بتوان در آن برای طراحی برنامه‌ های غیرمتمرکز اقدام کرد. سولانا از کارمزد تراکنش مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است که اغلب حدود ۰۰۰۰۲۵ دلار در هر تراکنش می باشد و نسبت به قابلیت هایی که این پلتفرم داراست، چیز زیادی نیست.

توکن atlas چیست؟

این توکن به سیستم اقتصادی درون بازی تعلق دارد، جایی که توکن ATLAS به منظور معامله دارایی‌ های درون بازی که شامل وسایل نقلیه، زمین، تجهیزات، مواد اولیه و بسیاری موارد دیگر است، کاربرد پیدا می کند. یکی از الزامات جهت اجرای عملیات در بازی این توکن محسوب می شود که مهم ترین ارز مورد استفاده برای بازار NFT است. هر گونه هزینه در بازی با این توکن انجام خواهد شد.

بنابراین به همین خاطر بازیکنان می بایست مقداری از این توکن را ذخیره نگه دارند. پس از فروش توکن ATLAS در مراحل ارائه دارایی‌ های کهکشان، تنها راه کسب آن فعالیت‌ های درون بازی و فروش آن می باشد. در نظر داشته باشید که تیم توسعه هیچ سهمی در توکن‌ های توزیع شده ATLAS ندارد!

آموزش بازی استار اطلس

کاوش در فضا به صورت عمیق، مبارزه، ساخت‌ ایستگاه‌های فضایی و کشتی، انتخاب حرفه‌های درون بازی برای استخراج منابع و ایجاد اتحاد برای کنترل مقیاس منابع از ستون های اصلی بازی استار اطلس به حساب می آیند. بازی اطلس استار بسیار وسیع است و در آن بازیکنان مجبور خواهند شد تا با جمع‌ آوری منابع و رقابت کردن برای پیشی گرفتن از بازیکنان در متاورس سفر‌های چالش برانگیزی را تجربه کنند. گیمرها همچنین می توانند شهر‌ها را طراحی کنند و اقتصاد خرد را به صورتی در بازی به دست بگیرند.

حتی به منظور اداره مناطق خاص با یکدیگر همکاری نمایند و سازمان‌ های مستقل یا DAO را به وجود آورند. همچنین دارایی‌ های حاصله در بازی را بعدا می‌ توانند با ارز‌های واقعی مورد معامله قرار دهند. به بیان دیگر بازیکنان می‌ توانند در مقابل موارد مجازی که در زمان بازی با آن ها سروکار دارند، پول واقعی دریافت کنند. بر خلاف بیشتر سیستم عامل‌ های بازی متمرکز که فروش مجدد و مالکیت کامل موارد درون بازی را محدود می‌ کند، این پلتفرم از تمرکز زدایی استقبال تمام عیاری می کند.

حتما بخوانید : پروژه های بستر سولانا


این بدین معنی است که بازیکنان مالکیت تمام چیزهایی که در بازی ساخته اند و یا به دست آورده اند را در اختیار خود خواهند داشت و می‌ توانند موارد درون بازی داری NFT را در بازار‌های ثانویه NFT بفروشند. ‌ایده اصلی این بازی بدین شکل است که زمان صرف شده در بازی موجب کسب درآمد نیز شود. لذا بازیکنان می‌ توانند از ارز ATLAS به عنوان ارز درون بازی برای خرید هر چیزی که می خواستند، استفاده نمایند. همچنین می‌ توانند NFT‌ هایی را در بازار NFT بخرند که به عنوان تجهیزات درون بازی کاربرد دارد.

با این وجود بازیکنان می توانند شغل یا حرفه ای را مثل مدیر عامل، کارگزار، شکارچی جایزه، دزدان دریایی و بسیاری از مشاغل دیگر را برای ایفای نقش در سفینه فضایی برگزینند. توکن POLIS، دومین توکن اطلس استار به حساب می آید که به عنوان یک نشانه حکمرانی در این شهر‌های فضایی و همچنین تصمیمات حکمرانی در مورد بازی عمل می کند. Star Atlas همچنین می خواهد یک بازار NFT و یک برنامه انتشار NFT برای توزیع و تجارت دارایی‌های درون بازی ارائه دهد. به علاوه با ادغام با پروژه سروم، دارندگان توکن ATLAS می توانند نقدینگی خود را تامین کرده، یا دارایی‌ های توکن خود را از این طریق مورد معامله قرار دهند.

نحوه خرید ارز استلار اطلس

امروزه ارز دیجیتالی Star Atlas در صرافی‌ های دیجیتالی معروف و معتبری مثل FTX، گیت دات آی او، سروم، کوینکس و … پشتیبانی می شود، ولی با این حال بیشترین حجم معاملات استار اطلس در بستر صرافی FTX مورد پردازش قرار می گیرد و شما هم می توانید از این صرافی برای خرید توکن استار اطلس استفاده نمایید و حجم معاملات بالای این صرافی این امکان را در اختیارتان قرار می دهد تا هر زمان که نیاز داشتید، بتوانید دارایی های خود را به فروش برسانید و یا با سایر دارایی ها معاوضه کنید.

ارز دیجیتال استار اطلس چیست

کیف پول های استار اطلس کدامند؟

امروزه کیف پول‌ های دیجیتالی زیادی از این ارز دیجیتال پشتبانی نمی کنند، ولی با این وجود پیش بینی می‌ شود در ادامه کیف پول‌ های معروف مثل اتمیک و … هم از این ارز پشتیبانی نمایند. لیست کیف پول‌ هایی که امروزه ارز دیجیتال اطلس را پشتیبانی می کنند به صورت زیر می باشد:

  1. کیف پول trust
  2. کیف پول phantom
  3. کیف پول mathwallet
  4. کیف پول سخت افزاری Ledger

نکته : بین کیف پول‌ هایی که عنوان کردیم، کیف پول لجر به این دلیل که یک کیف پول سرد و یا همان سخت افزاری به حساب می آید، به مراتب امنیت بیشتری دارد. شایان ذکر است که این کیف پول در دو نوع؛ لجر نانو اس و لجر نانو ایکس در بازار وجود دارد و اگر دارایی های شما نسبتا زیاد است و یا حتی قصد نگهداری بلندمدت دارایی های دیجیتال خود را دارید، بهتر است کمی هزینه کنید و از کیف پول های سخت افزاری استفاده کنید، ولی اگر اینطور نیست، کیف پول های نرم افزاری معتبر و رایگانی وجود دارند که امنیت قابل قبولی را برای دارایی های شما به ارمغان می آورند.

آینده ارز دیجیتال استار اطلس چگونه است؟

استار اطلس یک بازی بسیار جذاب برای علاقه مندان به حوزه گیم و ارزهای دیجیتال به حساب می آید که از طریق کسب درآمد‌های مجازی درون بازی، امکان درآمدزایی واقعی را فراهم کرده است. با اتصال به سیستم پر رونق سولانا، اکوسیستم و اهداف طولانی مدت اطلس هم بهینه خواهد شد. دید کلی برای Star Atlas در هیچ بلاک چین دیگری قابل اجرا نیست، لذا اکوسیستم این امکان را در اختیار این بازی قرار می دهد تا بازیکنان آن بتوانند در مسیر آینده پروژه مشارکت داشته باشند.

حتما بخوانید : ارزهای دیجیتال گمنام آینده دار کدامند؟


با توکن ATLAS، بازیکنان می توانند NFT به دست بیاورند و آن‌ ها را در بازار آزاد خرید و فروش نمایند. در واقع همه این قابلیت هایی که برای این پروژه خدمت شما مخاطبان کد بورسی ارائه دادیم، برای اشاره به این موضوع است که استار اطلس راه را برای آینده صنعت بازی‌ های بلاکچین مبتنی بر NFT هموار کرده است. ادغام پلتفرم با NFT‌ ها، فناوری بلاکچین و تجربه بازی در واقعیت مجازی، آغاز بسیار خوبی برای اتصال بازیکنان در یک اقتصاد پررونق با امکانات دیفای به شمار می رود. لازم به ذکر است که اقتصاد این پلتفرم نیز مطابق با سولانا طراحی شده است، لذا می توان این طور انتظار داشت به یک اکوسیستم پر رونق تبدیل گردد.


نتیجه گیری و کلام پایانی

استار اطلس یک تجربه بازی مبتنی بر بلاک چین می باشد که از فناوری‌ های پیشرفته در راستای ایجاد تصاویری خیره‌ کننده و گیم‌ پلی خلاقانه و با کیفیت استفاده می کند. همچنین ادغام توکن‌ های NFT، فناوری بلاکچین و تجربه واقعیت مجازی در این پلتفرم، ارتباط بازیکنان با یک اقتصاد پررونق با قابلیت دیفای را تسهیل کرده است.

بازی استار اطلس نه تنها برای بازیکنانی که از پیش با بلاکچین و دنیای رمزارزها آشنا بودند جذاب است، بلکه همه امکانات را هم برای پذیرش در سطوح بزرگ تر و به وسیله اکثریت اعضای جامعه گیمینگ در اختیار دارد. نهایتا ذکر این نکته الزامی است که به لطف طراحی جدید درون بازی، گرافیک بسیار بالا و استفاده از بلاکچین پرطرفدار و پرکاربرد solana، بازی استار اطلس پتانسیل این را دارد که تعداد کاربران زیادی را به سمت خود جذب نماید و بدین وسیله، مسیر را برای پذیرش سایر ارزهای دیجیتال و به ویژه آن هایی که در حوزه گیم و متاورس فعالیت می کنند، همواره کند.

همان طور که در ابتدای مطلب قول داده بودیم، در این مطلب همه چیزی که درباره ارز دیجیتال استار اطلس باید می دانستید را مورد بررسی قرار دادیم. 

همچنین اگر دوست دارید بدانید آینده دارترین سهام بورس در حال حاضر کدامند ، این مطلب شما را راهنمایی خواهد کرد.

برای دوستانتان بفرستید: