برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آموزش کار با کیف پول اتمیک

اگر بخواهید از یکی از معتبرترین کیف پول های دنیای رمزارزها استفاده کنید، باید بلد باشید که با کیف پول اتمیک چگونه کار کنید؛ لذا آموزش کار با کیف پول اتمیک به شما کمک خواهد کرد تا یاد بگیرید که اتمیک والت چیست، چطور کار می کند، چطور می توانیم اکانت بسازیم و ارز در آن جابجا کنیم و … بنابراین در انتها با مطالعه آموزش کار با کیف پول اتمیک در خواهید یافت که چطور با این کیف پول کار کنید، پس تا انتها همراه کد بورسی بمانید تا نحوه کار با اتمیک والت را به زبان ساده یاد بگیرید.

آموزش کار با کیف پول اتمیک

کیف پول ارز دیجیتال اتمیک در سال ۲۰۱۷ میلادی به وسیله کنستانتین گلادیج روانه بازار کریپتوکارنسی شد. این کیف پول قابلیت استفاده برای ویندوز، اندروید و ios را دارا می باشد و از بیش از ۳۰۰ کوین و توکن پشتیبانی می‌ کند، لذا یک کیف پول مولتی کارنسی یا چند ارزی محسوب می شود. ولت اتمیک به منظور استفاده در اکوسیستم رمزارزها طراحی شده است و این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا ارزهای دیجیتالی را در داخل کیف پول خود نگهداری کرده و حتی مورد معامله قرار دهند. کیف پول اتمیک از بیش از ۵۰۰ کوین و توکن پشتیبانی می کند و همچنین می توانید از آن برای استیکینگ برخی کوین ها نیز استفاده کنید.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


خوشبختانه والت اتمیک از رابط کاربری ساده و کاربردی برخوردار است و همه کاربران با هر سطح دانشی، به سادگی قادرند این کیف پول را مورد استفاده قرار دهند. در کنار ذخیره سازی انواع رمزارزها، شما قادرید همه توکن هایی که مطابق با استاندارد ERC-20 طراحی شده اند را به صورت امن ذخیره و نگهداری کنید. شرکت توسعه دهنده اتمیک، این ولت را به طور رایگان در اختیار عموم قرار داده است، ولی مشکل اینجاست که غیر رایگان بودن قسمت از کیف پول را شاهد هستیم و در واقع وقتی که کاربر بخواهد بخشی از کیف پول را استفاده کند، می بایست مقداری کارمزد بپردازد که البته زیاد نیست ولی باید این موضوع را در نظر داشت.

نسخه‌ های کیف پول اتمیک

بعضی از ولت ها تنها از طریق موبایل قابلیت استفاده پیدا می کنند و بعضی دیگر هم تنها از طریق نسخه تحت وب در دسترس کاربران قرار می گیرند، ولی کیف پول اتمیک از آن دسته از ولت هایی است که نسخه‌ های بسیاری از آن عرضه شده است که از جمله این نسخه ها می توان به ۵ مورد زیر اشاره کرد :

  • نسخه اپلیکیشن Atomic برای سیستم عامل IOS
  • نسخه اپلیکیشن Atomic برای سیستم عامل اندروید
  • نسخه دسکتاپ Atomic برای سیستم عامل ویندوز
  • نسخه دسکتاپ Atomic برای سیستم عامل لینوکس
  • نسخه دسکتاپ Atomic برای سیستم‌عامل مکنتاش

بنابراین شما قادرید با توجه به نیاز و سیستمی که دارید، هر کدام از این نسخه ها را مورد استفاده قرار دهید؛ لذا باید آن را دانلود و روی کامپیوتر، لپ‌ تاپ یا گوشی‌ های همراه خود نصب کنید. البته این را هم باید گفت که اکثر کاربران به طور همزمان از نسخه‌ های اپلیکیشن و دسکتاپ این کیف پول استفاده می کنند.

کیف پول اتمیک چگونه کار میکند؟

اتمیک ولت دقیقا مثل دیگر ولت های نرم‌ افزاری با استفاده از کلیدهای خصوصی، مدیریت دارایی‌ های دیجیتالی را برای کاربران ساده می کند. کیف پول اتمیک این امکان را در اختیارتان قرار خواهد داد که دارایی‌ های دیجیتال موجود در اکانت خود را کاملا مستقل کنترل و مدیریت فرمایید. رمزارزها در بستر اختصاصی کیف پول ذخیره نخواهند شد. در واقع دارایی دیجیتال کاربران در بستر شبکه‌ بلاک چین با نام اختصاصی آن‌ ها ذخیره می شود.

حتما بخوانید : بهترین کیف پول های سخت افزاری


ولت اتمیک دقیقا مثل یک پل ارتباطی میان کاربران و شبکه بلاک چین دارایی‌ های دیجیتال شما عمل می‌ کند و نتیجه‌ نهایی ایجاد چنین ارتباطی ثبت موفقیت‌ آمیز تراکنش‌ ها در شبکه‌ بلاک چین می باشد. اطلاعات و جزئیات مربوط به هر تراکنش در بستر اتمیک ولت ثبت خواهد شد و همواره در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ویژگی‌ های اتمیک والت

کیف پول اتمیک تقریباً همه نوآوری های اخیر در بلاک چین را به خود دیده است و قابلیت های کاربرپسندی در آن در نظر گرفته شده است که مدیریت و ذخیره رمزارزها را از همیشه ساده تر کرده است؛ بعضی از امکانات اضافه شده به کیف پول اتمیک به شرح زیر می باشد:

رابط کاربری : ولت اتمیک از یک رابط کاربری شیک و کاربرپسند برخوردار می باشد که ایم امکان را در اختیار تمامی کاربران قرار می دهد تا به سادگی از گزینه‌ های متعدد بهره مند شوند. همچنین گزینه های زیاد سفارشی سازی برای کاربران در دسترس کاربران خواهد بود. از طرف دیگر ویژگی ایردراپ این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا در هر ایردراپ یا جایزه مربوط به هر توکن خاصی که اضافه کرده اند شرکت نمایند.

صرافی داخلی : کیف پول اتمیک دارای یک صرافی داخلی است که مبادلات رمزنگاری همتا به همتا و سواپ ارزهای دیجیتال درون‌برنامه‌ای را تسهیل می کند. کیف پول اتمیک با صرافی های غیرمتمرکز پیشرویی مانند Changelly، Shapeshift و صرافی بایننس جهت تسهیل فعالیت در کیف پول داخلی خود، همکاری می‌کند.

چند پلتفرمی : ولت اتمیک هم به عنوان اپلیکیشن دسکتاپ و هم به عنوان اپلیکیشن موبایل قابل استفاده می باشد. نسخه دسکتاپ از سیستم عامل هایی مثل ویندوز، لینوکس، macOS، اوبونتو و … پشتیبانی می کند. همچنین اپلیکیشن موبایل برای اندروید و iOS نیز قابلیت نصف و استفاده دارد.

پشتیبانی از خرید با کارت : کاربران قادرند با استفاده از کارت های بانکی خود، به لطف همکاری اتمیک با Simplex، رمزارزها مورد نظر خود را بخرند.

مدیریت پرتفولیو : ولت اتمیک از ابزارهای ردیابی قیمت و مدیریت پرتفوی برخوردار است که این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا به شکل لحظه ای، ارزش سرمایه گذاری های خود را رصد کنند.

منابع : اتمیک ولت با ارائه دهندگان داده‌ های رمزارزها مثل وب سایت کوین مارکت کپ مشارکت کرده است و این امکان برای آن ها فراهم شده است که قیمت ارزهای دیجیتال را در لحظه مورد بررسی قرار دهند. این ولت همچنین از بخش آموزشی و اخبار برخوردار می باشد که کاربران قادرند از آن برای بروز نگه داشتن اطلاعات خود در مورد آخرین پیشرفت های صنعت ارزهای دیجیتال استفاده نمایند.

عضویت : جالب است بدانید که تمامی مشتریان از AWC-BEP2 برای استفاده از سرویس صرافی داخلی، پاداش‌ های نقدی برخوردار هستند. مقدار بازپرداخت دریافتی نیز به وضعیت عضویت شما بستگی خواهد داشت و شما می توانید با داشتن حداقل ۱۰۰ AWC عضویت داشتته باشید.

مزایای کیف پول اتمیک

  • پشتیبانی دائمی
  • امنیت بسیار عالی
  • ماهیت غیر متمرکز
  • رابط کاربری بسیار ساده
  • دارای توکن اختصاصی AWC
  • عرضه نسخه‌ دسکتاپ و موبایل
  • امکان استیک توکن‌ ها و کسب سود
  • بیش از ۳ میلیون کاربر از کشورهای گوناگون
  • امکان نگهداری، خرید، فروش و انتقال بیش از ۳۰۰ رمزارز
  • بازگشت کارمزد تراکنش‌ ها تا سقف ۱ درصد با نگهداری توکن AWC

مشکلات کیف پول اتمیک

امنیتی به مراتب کمتر از کیف پول سخت افزاری دارد : یکی از اصلی ترین نگرانی هایی که کاربران در مورد اتمیک ولت بیان کرده اند، هیچ ربطی به خود نرم‌ افزار یا کارآیی آن ندارد، بلکه به نوع آن اشاره می کند! از آنجایی که اتمیک والت یک کیف پول نرم‌ افزاری است، چنانچه به منظور ذخیره سرمایه خود به امنیت کامل احتیاج دارید، پیشنهاد می کنیم که به سراغ کیف پول سخت‌ افزاری بروید. تنها نگرانی در استفاده از کیف پول نرم‌ افزاری این است که چنانچه آن را در رایانه ناامنی که بدافزار داشته باشد نصب کنید، ریسک از دست رفتن سرمایه شما وجود خواهد داشت.

حتما بخوانید : نحوه انتخاب کیف پول ارز دیجیتال برای ایرانی ها


طبیعی است که محافظت از رایانه یا تلفن همراهتان، مسئولیت‌ شماست اما بعضی اوقات نمی‌ توان کامل از آن ها محافظت کرد و این به خطر افتادن سرمایه شما را به همراه خواهد داشت، ولی چنانچه یک تریدر هستید و نمی خواهید که هزاران دلار سرمایه را برای بلندمدت در یک کیف پول نگهداری کنید، Atomic wallet می تواند بهترین گزینه برای شما به حساب آید. کیف پول‌ های سخت‌ افزاری امنیت بسیار بالایی دارند اما قیمت آن ها به صورت معمول بالاست و استفاده روزانه از آن ها هم کمی از کیف پول های نرم افزاری دردسرهای بیشتری دارد.

عملکرد نه چندان خوب Atomic Swap : Atomic Swap یک امکان عالی به حساب می آید، به ویژه چنانچه بخواهید در این بازار فعال باشید. با این که تبلیغات بسیار زیاد برای این قابلیت انجام شده است، اما تعداد کوین‌ هایی که می‌ توان با این قابلیت سواپ کرد، اصلا زیاد نیست. هرچند این قابلیت چندان برای هولد کنندگان حائز اهمیت نیست و هنوز جای زیادی برای بهتر شدن دارد، اما بعضی از کاربران گفته اند که از عملکرد فعلی Atomic Swap به دلیل گزینه های اندک و محدود آن، رضایت کافی ندارند.

آموزش نصب کیف پول اتمیک

  1. در نخستین گام از نصب کیف پول اتمیک، باید به وب سایت رسمی این کیف پول یعنی atomicwallet.io مراجعه کنید و برای دانلود کیف پول اتمیک اقدام کنید.
  2. سپس با توجه به نوع سیستم عامل خود، نرم افزار مناسب را دانلود فرمایید.
  3. در ادامه و بعد از آن که دانلود نرم افزار به پایان رسید، کیف پول اتمیک را باز نمایید.
  4. چنانچه پیش از این از این ابزار استفاده می‌ کردید، برای برگرداندن بک آپ گزینه Restore from backup را انتخاب نمایید و در غیر این صورت روی گزینه Create new wallet کلیک نمایید.
  5. سپس می بایست یک رمز معتبر و ایمن برای خود در نظر بگیرید؛ سعی کنید رمزی بگذارید که اطرافیانتان توانایی حدس زدن آن را نداشته باشند و از طرفی بهتر است رمزی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی آن را به یاد بیاورید.
  6. اکثر ولت های دیجیتالی چند کلمه را به شما نمایش خواهند داد تا در صورت فراموش کردن رمز به کمک آن کلمات قادر باشید کیف پول خود را ریکاوری کنید‌. در کیف پول اتمیک نیز کد رهگیری ۱۲ کلمه‌ ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  7. در صورت بروز خطا در این مرحله، می‌ توانید گزینه ارسال خطا را برای کیف پول اتمیک انتخاب نمایید.
  8. به منظور انتقال به صفحه اصلی کیف پول، گزینه Using Atomic Strat را انتخاب نمایید.

آموزش ساخت کیف پول اتمیک والت

می‌ توانید نسخه اندروید، iOS و دسکتاپ مورد نظر خود را دانلود نمایید. بعد از دانلود برنامه، در صفحه اول، دو گزینه در نظر گرفته شده ؛ لذا چنانچه تا به حال از این کیف پول استفاده نکرده‌ اید، روی گزینه CREATE NEW WALLET کلیک فرمایید و در غیر این صورت، برای بازیابی کیف پول  قدیمی گزینه Restore from Backup را انتخاب کنید. در صفحه بعد می بایست یک رمز عبور قوی و مناسب تعیین کنید و در انتها روی گزینه Set کلیک کنید.

حتما بخوانید : بهترین کیف پول های دسکتاپ برای ایرانیان


در ادامه بایستی این پسورد را مجددا وارد نمایید و CONFIRM را انتخاب کنید. در آخر هم عبارت بازیابی ۱۲ کلمه‌ ای که نمایش داده می شود را روی کاغذ بنویسید و در محل امنی از آن نگهداری نمایید. در نظر داشته باشید که این عبارت بازیابی در صورت فراموشی رمز عبور برای بازکردن کیف پول Atomic Wallet قابل استفاده خواهد بود. در این مرحله نصب کیف پول اتمیک والت تکمیل شده است و من بعد از این می توانید از امکانات متنوع این کیف پول بهره مند شوید.

ارسال ارز دیجیتال در اتمیک ولت

به منظور ارسال رمزارز با استفاده از Atomic Wallet از منوی پایین گزینه wallet را انتخاب نمایید و ارز دیجیتالی مورد نظر را جستجو کنید. بعد از انتخاب رمزارز مورد نظر، برای مثال بیت کوین را در نظر بگیرید، دو گزینه SEND و RECEIVE در پایین صفحه نمایش داده خواهد شد که به منظور ارسال می بایست روی گزینه SEND کلیک فرمایید. در صفحه جدید، آدرس گیرنده و مقدار بیت کوین مورد نظر را وارد کرده تا مقدار کارمزد برای شما به تصویر کشیده شود. همچنین با انتخاب گزینه SET FEE م یتوانید مقدار کارمزد در شبکه را به صورت دستی تنظیم نمایید.

دریافت ارز دیجیتال اتمیک ولت

به منظور دریافت رمزارز مثل قبل، ارز دیجیتال مورد نظر را انتخاب می کنیم و این بار گزینه RECEIVE را انتخاب می نماییم. آدرس نمایش داده شده را کپی کرده و برای فرد ارسال کننده می فرستیم تا بدین وسیله دریافت ارز دیجیتال در اتمیک والت امکانپذیر شود.

طریقه حذف یا اضافه کردن ارز دیجیتال به کیف پول اتمیک

بدین مظور که بتوانید یک رمزارز و یا یک توکن در لیست ارزهای دیجیتال و توکن های صفحه اصلی حذف و یا اضافه نمایید، باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. در ابتدای امر به صفحه اصلی کیف پول مراجعه نمایید و در ادامه با کلیک بر روی گزینه تنظیمات که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک نمایید.
  2. بعد از کلیک بر روی این گزینه، لیست همه ارزهای دیجیتال و همچنین توکن هایی که اتمیک ولت از آن ها پشتیبانی می کند، برای شما قابل مشاهده خواهد بود.
  3. با انتخاب رمزارز و یا توکن مورد نظر و در ادامه با کلیک بر روی گزینه Applay تنظیمات شما ذخیره و ارز و یا توکن انتخابی شما افزوده خواهد شد و حال قادرید در لیست تمام رمزارزهای خود در صفحه اصلی آن ها را مشاهده نمایید.

آموزش تبدیل رمزارزها در کیف پول Atomic

بدین منظور که بتوانید رمزارزها را در کیف پول اتمیک تبدیل نمایید، بایستی به شکل زیر عمل کنید:

  1. در ابتدای امر می بایست بر روی سربرگ Exchange کلیک فرمایید.
  2. در ادامه و بعد از بارگذاری صفحه جدید، ارزهای دیجیتال مد نظر خود را انتخاب نمایید.
  3. در انتها و بعد از انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر، می بایست مقدار آن ها را تعیین کنید و نهایتا روی گزینه Exchange کلیک نمایید تا عملیات انجام گردد.

آموزش خرید ارز در کیف پول اتمیک

یکی از امکانات اصلی این ولت، قابلیت خرید رمزارزهاست؛ لذا شما می توانید به سادگی در این کیف پول برای خرید ارزهای دیجیتال اقدام نمایید. در این بخش می خواهیم نحوه خرید ارز دیجیتال از داخل کیف پول اتمیک را توضیح دهیم؛

  1. برای این کار بایستی در ابتدای امر روی سربرگ Buy Crypto کلیک نمایید.
  2. پس از بارگذاری صفحه جدید، می بایست ابتدا نوع ارز دیجیتال و واحد پولی مورد نظر را انتخاب نمایید و در ادامه و پس از وارد کردن مقدار، روی گزینه Continue کلیک نمایید تا این کار برای شما انجام گردد.

آموزش برداشت از کیف پول اتمیک

برای این کار به تب Wallet در کیف پول خود مراجعه نمایید و در ادامه از بین ارزهای دیجیتال، رمزارز مورد نظر خود به منظور انتقال انتخاب نمایید. در صفحه جدیدی که برای شما نمایش داده می شود، بر روی گزینه Send کلیک نمایید تا صفحه جدیدی برای شما نمایش داده شود. در ادامه باید آدرس کیف پول مقصد را در کادر ابتدایی وارد نمایید و در کادر بعدی می بایست مقدار ارز دیجیتال مورد نظر برای انتقال تعیین فرمایید. کارمزد تراکنش مورد نظر شما با توجه به اطلاعاتی که وارد کردید، در صفحه نمایش داده خواهد شد.

حتما بخوانید : انواع کیف پول ارز دیجیتال


در صورت تایید و داشتن موجودی جهت پرداخت کارمزد، بر روی گزینه Send کلیک نمایید. به منظور افزایش امنیت اکانت افراد در کیف پول اتمیک از شما خواسته می‌ شود که به منظور نهایی کردن انتقال رمز عبور خود را که در زمان ایجاد حساب کاربری تعیین کرده‌ اید، وارد کنید. بدین ترتیب انتقال مورد نظر شما انجام خواهد شد که بسته به نوع رمزارز، امکان دارد اجرای آن کمی به طول بی انجامد.

کارمزد تراکنش ها در اتمیک ولت چقدر است؟

صرافی غیرمتمرکز اتمیک ولت امکان خرید و تبدیل بیش از ۵۰۰ توکن و رمزارز به یکدیگر را در اختیار کاربران قرار داده است. عوامل گوناگونی میزان کارمزد تراکنش‌ هایی که در بستر شبکه‌ اتمیک ولت به ثبت می‌ رسند را مشخص می کند. به صورت کلی کارمزد تراکنش‌ های اتمیک ولت چیزی بین ۲ تا ۵ درصد می باشد، به این خاطر که ریسک امنیتی بعضی از معاملات بسیار بالاست.

نحوه کار با اتمیک والت

اتمیک ولت جزو معدود ولت هایی به حساب می آید که مبلغ کارمزد را پس از بررسی دقیق شرایط و در نظر گرفتن معیارهای گوناگون به هنگام انجام تراکنش تعیین می‌ کند. مطابق با گفته‌ کارشناسان مبلغی که به عنوان کارمزد از کاربران دریافت خواهد شد، برآوردی از تمام هزینه‌ های شبکه در زمان ثبت تراکنش می باشد.

رمزهای داخلی کیف پول Atomic را چطور تغییر دهیم؟

بدین منظور که بتوانید رمز عبور کیف پول خود را عوض کنید، می بایست به شکل زیر عمل کنید:

  1. در گام نخست بر روی سربرگ Settings کلیک نمایید و در ادامه صبر کنید تا صفحه جدید به همراه سایر گزینه ها به شما نمایش داده شود.
  2. بعد از نمایان شدن سایر گزینه ها، این بار بایستی بر روی گزینه Security کلیک نمایید.
  3. حال می بایست در کادر اول رمز قدیمی و در فیلد های دوم و سوم رمز جدید را وارد نمایید.
  4. بعد از وارد کردن رمز جدید در کادرهای مشخص شده، روی گزینه Change Password کلیک نمایید.

امنیت کیف پول اتمیک والت چگونه است؟

در سایت اصلی اتمیک والت، سازندگان این کیف پول بر سه ویژگی اصلی برای اتمیک والت تاکید کرده‌ اند که این ویژگی ها عبارت اند از؛ امنیت، ناشناس بودن و غیر متمرکز سازی. شایان ذکر است که کلیدهای خصوصی شما در اتمیک والت رمزنگاری شده‌ اند و هرگز از دستگاه شما خارج نخواهند شد. شما کنترل کامل دارایی‌ تان را در دست دارید. همچنین برای استفاده از امکانات پایه‌ ای این کیف پول، احراز هویتی احتیاج نخواهد بود و هیچ شخصی قادر نیست حساب و دارایی شما را مسدود نماید.

کیف پول اتمیک جزو والت های معتبر حوزه کریپتوکارنسی به حساب می آید ولی چنانچه فردی به کلمات بازیابی شما دسترسی داشته باشد، به سادگی می‌ تواند کیف پول شما را خالی کند. همین طور با نصب یک بدافزار روی دستگاه شما، ولت در معرض خطر هک قرار خواهد گرفت، لذا در استفاده از کیف پول اتمیک و دیگر ولت های نرم افزاری، بایستی جوانب امنیتی را حتما رعایت فرمایید.

استیکینگ در کیف پول اتمیک چگونه است؟

با استیک ترون، تزوس و چند ارز دیجیتال دیگر در ولت اتمیک، قادرید به صورت مستقیم از اعتبارسنج‌ ها پاداش بگیرید. بلاک چین بدین شکل کار می‌ کند که هر معامله ارز دیجیتال در شبکه باید تایید شود. دو الگوریتم معروف برای تایید اعتبار معاملات در بلاکچین، اثبات کار و اثبات سهام است. به عنوان مثال، تایید معاملات در شبکه بیت کوین از طریق اثبات کار یا همان ماینینگ صورت می پذیرد.

حتما بخوانید : بهترین کیف پول برای استیکینگ کدام است؟


لذا ماینرها می بایست معاملات پیچیده ریاضی را حل کنند و در ازای آن، پاداش دریافت خواهند کرد. در الگوریتم اثبات سهام، تایید تراکنش‌ ها از طریق پروسه استیکینگ اتفاق می‌ افتد. در استیکینگ دارایی شما در شبکه قفل خواهد شد و در ازای آن سود به شما اعطا می شود. در سایت رسمی کیف پول اتمیک می‌ توانید لیست ارزهای قابل استیک، میزان سود حاصل و دیگر اطلاعات مربوط به این موضوع را کامل و بروز مشاهده نمایید.

کارمزد کیف پول Atomic

به منظور بارگیری و استفاده از کیف پول هزینه ای از کاربر دریافت نخواهد شد و تنها انجام معاملات در این کیف پول هزینه دارند. بسته به حجم معاملات و شبکه بلاکچین مورد استفاده، کارمزد تراکنش محاسبه می شود. توکن کیف پول اتمیک که AWC نام دارد، به عنوان ارز داخلی کیف پول اتمیک عمل می کند. با استفاده از این توکن به کاربران مزایایی از جمله تخفیف در خدمات مبادله ارائه خواهد شد.

بازیابی کیف پول اتمیک

چنانچه به هر علتی به کیف پول اتمیک خود دسترسی ندارید؛ مثلا گوشی خود را گم کرده اید و یا برنامه را از روی سیستم حذف کرده اید، می‌ توانید با استفاده از ۱۲ کلمه بازیابی، کیف پول را مجددا بازیابی نمایید و مثل قبل از آن استفاده کنید. همچنین اگر بخواهید کیف پول فعلی را روی سیستم دیگری نصب کنید، از طریق کلمات بازیابی امکانپذیر خواهد بود. به منظور بازیابی ولت اتمیک بایستی به شکل زیر عمل کنید:

  1. پس از دانلود و نصب کیف پول، بر روی گزینه RESTOR FROM BACKUP کلیک نمایید.
  2. کلمات بازیابی را با یک فاصله وارد نمایید و روی گزینه RESTORE کلیک نمایید.
  3. در گام بعدی یک رمز عبور برای کیف پول خود انتخاب کنید و روی گزینه SET PASSWORD کلیک فرمایید.

با انجام مراحل فوق، ولت قبلی شما بازیابی خواهد شد و می‌ توانید مجددا از آن استفاده نمایید.

ریکاوری ۱۲ کلمه عبارت بازیابی اتمیک والت

چنانچه خود عبارت بازیابی ۱۲ کلمه‌ ای ولت اتمیک را گم یا فراموش کرده‌ اید و هنوز به کیف پول دسترسی دارید، از بخش Setting یا همان علامت چرخ دنده گوشه بالا سمت راست صفحه داخل تب wallet، گزینه private keys را انتخاب و رمز عبور خود را وارد کنید. نخستین گزینه نشان داده شده ۱۲word backup را انتخاب نمایید؛ از این بخش همچنین می‌ توانید کلید خصوصی هر ارز را دریافت نمایید.

نحوه ارتباط با پشتیبانی کیف پول اتمیک

به منظور ارتباط با پشتیبانی ولت اتمیک والت باید روی گزینه Support کلیک نمایید. از طریق ایمیل و چت آنلاین می‌ توانید با قسمت پشتیبانی این کیف پول ارتباط بگیرید. همچنین قادرید از مطالب آموزشی مرتبط با کیف پول اتمیک در قسمت Knowledge Base استفاده نمایید و در بخش Video Tutorials هم ویدئو آموزشی استفاده از کیف پول اتمیک ارائه شده است.


نتیجه گیری و کلام پایانی

اتمیک ولت به عنوان یکی از ولت های نرم‌ افزاری معتبر و پرطرفدار میان فعالان حوزه‌ کریپتوکارنسی است. به صورت کلی می‌ توان گفت که مزایای رقابتی آن در قیاس با معایب آن به مراتب بیشتر است. یکی از امکانات خاص اتمیک والت تبدیل ساده و آسان رمزارزها به هم دیگر است. مطمئنا کارگزاران اتمیک ولت در آینده تغییراتی را در راستای بهبود عملکرد سیستم کلی کیف پول اعمال می کند و البته باید گفته که در حال حاضر نیز استفاده از این کیف پول به تمامی کسانی که قصد هزینه کردن برای خرید کیف پول سخت افزاری را ندارند، توصیه می شود، ولی باید جوانب احتیاط را رعایت فرمایید و همواره حواستان به امنیت حساب کاربری که در این کیف پول و به صورت کلی فضای آنلاین دارید، باشد.

همان طور که قول داده بودیم، در این مطلب به آموزش کار با کیف پول اتمیک پرداختیم.

همچنین اگر دوست دارید در مورد بازیابی ارز دیجیتال با کلید خصوصی هم اطلاعات مفیدی کسب کنید، توصیه داریم حتما این مطلب را بخوانید.

آیا شما تجربه‌ استفاده از اتمیک والت را دارید؟ خوشحال می‌ شویم اگر تجربیات ارزشمند خودتان را با کد بورسی و سایر مخاطبان هم به اشتراک بگذارید؛

برای دوستانتان بفرستید: