برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آموزش صرافی تبدیل | همه چیز درباره صرافی تبدیل

تا به حال برای استفاده از صرافی ارز دیجیتال تبدیل به آموزش صرافی تبدیل مراجعه کرده اید؟ این صرافی، یک صرافی آنلاین ایرانیست، کار با صرافی تبدیل بسیار امن بوده و پشتیباتی ۲۴ ساعته این صرافی، امکان استفاده از این پلتفرم را در تمام طول هفته امکانپذیر نموده است، شما می توانید در این صرافی کیف پول دیجیتال خود را ایجاد کرده و از طریق شارژ ریالی، معاملات خود را انجام دهید و با خیال راحت مشغول معامله شوید. در این مطلب به آموزش صرافی تبدیل به صورت جامع با زبانی ساده پرداخته ایم و هر چیزی که در مورد صرافی آنلاین ارز دیجیتال تبدیل باید بدانید را پوشش داده ایم، پس به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید.

آموزش صرافی تبدیل

به گفته مدیریت این صرافی، مجموعه ای از متخصصین با تجربه و کاربلد در ۳ حوزه مالی، سرمایه گذاری و تکنولوژی گرد هم آمده اند و در تلاش هستند که با ادغام دو حوزه تکنولوژی و علم مالی، ابزارهایی ساده و در عین حال کارآمد و تخصصی را در اختیار کاربران قرار دهند.


در صورتی که تمایل دارید در ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین، اتریوم و … سرمایه گذاری امن کنید و از امتیاز ۱۰ درصد تخفیف کارمزد در معاملات رمزارزها بهره مند شوید، میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید؛

ثبت نام رایگانسرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال


به صورتی که هر کاربر با هر سطح دانش و تجربه می تواند در این صرافی بدون دغدغه، سرمایه اش را حفظ کرده و بتواند آنرا افزایش دهد. جالب است بدانید که شعار این صرافی، “تحول یک صنعت کار ساده ای نیست اما قولمان اینست که همیشه در حال رشد و یادگیری خواهیم بود و در رفع تمامی نیازها و دغدغه های مالی خانواده تبدیل ایستاده ایم” است. در ادامه آموزش صرافی تبدیل را بیشتر و جزئی تر مورد بررسی قرار داده ایم؛

ویژگی های صرافی تبدیل

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، صرافی تبدیل محیطی حرفه ای به وجود آورده و امکان دسترسی راحت به بازارهای جهانی رمزارزها را فراهم آورده است و در این سایت علاوه بر خرید و فروش ارزهای دیجیتال، آموزشهای لازم نیز در این زمینه پیش بینی شده است که می توان به بعضی از آنها اشاره نمود:

  • ایجاد یک کیف پول مطمئن
  • ارائه تحلیل های حرفه ای به کاربران
  • دریافت مشاوره از طریق کارشناسان حرفه ای
  • خرید و فروش فوری و در لحظه تمام ارزهای دیجیتال
  • بهره مندی از یک گروه حرفه ای با پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • داشتن ابزارهای حرفه ای مدیریت ریسک مانند استاپ لاس
  • دعوت از دوستان، که با دعوت دوستانتان مبلغی به شما پرداخت خواهد شد
  • امکان نقل و انتقال با صرافی بزرگ بایننس، بدون پرداخت هزینه های اضافی

آموزش نحوه ثبت نام در صرافی تبدیل

برای شروع کار در صرافی تبدیل، لازم است وارد سایت صرافی شده و با ثبت نام در سایت، برای خود حساب کاربری ایجاد کنید؛

۱) ابتدا در گوگل، نام صرافی تبدیل را جستجو کنید و یا میتوانید از طریق سایت https://tabdeal.org وارد صرافی تبدیل شوید.

۲) پس از ورود به سایت، صفحه اصلی باز می شود که در این صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال را می توانید ببینید.

۳) در گوشه بالا سمت چپ گزینه های “ورود” و “ثبت نام” را مشاهده می کنید.

۴) روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

۵) وقتی وارد صفحه ثبت نام شدید ابتدا در کادر مشخص شده، شماره موبایلتان را وارد کنید.

۶) بعد از وارد کردن شماره موبایل، گزینه ادامه را کلیک کنید تا صفحه جدیدی باز شود.

۷) یک دقیقه فرصت دارید تا کد تایید ۵ رقمی پیامک شده را وارد کنید.

۸) در صورتیکه نتوانستید در یک دقیقه کد تاٌیید را وارد کنید، بر روی عبارت “درخواست کد تایید” کلیک کنید تا کد جدیدی برای شما پیامک شود.

۹) بعد از وارد کردن کد، لازم است رمز عبور مناسبی را انتخاب کنید.

۱۰) دقت کنید تا رمز عبوری که انتخاب می کنید ساده و راحت نباشد، در انتخاب رمز عبور از حروف کوچک و بزرگ لاتین، اعداد و علامت هایی مانند @ # $ استفاده کنید.

۱۱) بعد از اینکه رمز عبور را وارد کردید لازم است که یکبار دیگر و با دقت رمز عبور را در کادر پایین مجددا ثبت کنید.

۱۲) رمز عبورتان را در جایی به صورت آفلاین کپی و نگهداری کنید؛ بهتر است که این رمز را به صورت فیزیکی هم در یک برگه بنویسید و در مکان امنی قرار دهید و به هیچ عنوان رمز عبورتان را به شخص دیگری اعلام نکنید.

۱۳) سپس بر روی گزینه “ساخت حساب کاربری” کلیک کنید.

۱۴) در صورتیکه مراحل را درست انجام داده باشید عبارت “ثبت نام با موفقیت انجام شد” برای شما قابل مشاهده است.

۱۵) روی عبارت “باشه” کلیک کنید و صفحه ای به شما نمایش داده می شود که در این صفحه لازم است فرآیند احراز هویت را کامل کنید.

مراحل احراز هویت در صرافی تبدیل

این فرآیند شامل تکمیل فرم، تایید ایمیل، اطلاعات شخصی، اطلاعات بانکی، تماس تلفن و تایید عکس است؛

  1. برای تایید ایمیل، آدرس ایمیل تان را در کادر مربوط به “آدرس ایمیل” وارد کنید.
  2. بعد از وارد کردن ایمیل، بر روی گزینه “درخواست کد فعالسازی” کلیک کنید.
  3. کد تایید سایت به ایمیل شما ارسال میشود.
  4. اگر در قسمت inbox ایمیل، پیامی برای شما ارسال نشد به قسمت spam رفته و ایمیل ارسال شده را باز کنید.
  5. در این جا کد تایید ۵ رقمی که برای شما ارسال شده را در کادر مربوطه وارد کنید.
  6. در این مرحله بر روی “تایید ایمیل” کلیک کنید.
  7. ایمیل وارد شده، تایید و به اکانت شما اضافه میشود.
  8. اگر تمام مراحل به درستی انجام شده باشد عبارت “تایید ایمیل شما با موفقیت صورت گرفته است” را می بینید و پس از تایید ایمیل، ضروری است که مراحل بعدی احراز هویت را با دقت انجام دهید و بر روی گزینه “مرحله بعد” کلیک کنید.
  9. در این مرحله، صفحه جدیدی برای شما باز می شود که لازم است اطلاعات شخصی، نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس ثابت، تاریخ تولد و آدرس محل سکونت که شامل شهر، خیابان، کوچه، پلاک، واحد و کد پستی است را کامل کنید.
  10. توجه کنید اگر کادر خالی وجود داشته باشد، سایت به مرحله بعد نمی رود و در صورت کامل بودن تمامی کادرها، روی گزینه “مرحله بعد” کلیک کنید و وارد صفحه جدید شوید.
  11. در این مرحله اطلاعات بانکی شامل شماره شبا، شماره کارت بانکی را با دقت در کادر تعیین شده وارد کنید.
  12. پس از وارد کردن کادرهای بالا بر روی گزینه “مرحله بعد” کلیک کنید.
  13. در صفحه جدیدی که برای شما نمایش داده می شود سایت اعلام می کند که تا ۴۸ ساعت فرمهای شما و اطلاعات هویتی وارد شده را بررسی می کند و در صورت هر گونه مشکلی، با شما تماس گرفته خواهد شد و شما می توانید یکی از زمانهای ” ۱۵ _ ۱۰ ” و یا ” ۱۷ _ ۱۵ ” را برای تماس سایت انتخاب کنید.
  14. سپس بر روی گزینه “ارسال اطلاعات و مرحله بعد” کلیک کنید.
  15. اگر تمام اطلاعات را کامل و دقیق وارد کرده باشید از طرف سایت، با شما تماسی گرفته نخواهد شد.
  16. روی کلمه “باشه” کلیک کنید و در صفحه جدید “اطلاعات با موفقیت ثبت شد” به شما نمایش داده می شود.
  17. در مرحله اول، یک متن دست نویس و خوانا آماده کرده و جهت احراز هویت امضا کنید.
  18. سپس متنی دستنویس را همراه کارت ملی خود در دست گرفته و از خود یک عدد عکس واضح و با کیفیت بگیرید.
  19. پس از تهیه عکس، بر روی گزینه “جهت بارگزاری تصویر خود” کلیک کرده و عکس را آپلود کنید.
  20. در آخر کار، گزینه “ارسال و ثبت” را انتخاب کنید.

نکته ۱) در تمام مراحل ثبت نام و آموزش صرافی تبدیل، باید از شماره تماس و ایمیل های معتبر استفاده کنید.

نکته ۲) شما پس از طی مراحل احراز هویت و ارسال مدارک لازم، اگر مدارک شما بدون نقص و ایراد باشد و پس از تایید اطلاعات، می توانید فعالیت در صرافی تبدیل را آغاز کنید. (۴۸ ساعت بعد)

مقایسه بین دو صرافی تبدیل و بایننس

صرافی تبدیل در مقایسه با صرافی بایننس که یک صرافی بین المللی است از رمزارزهای کمتری پشتیبانی می کند. در صرافی های جهانی مانند بایننس، حجم معاملات بسیار بالاست اما در صرافی تبدیل که یک صرافی ایرانیست حجم معاملات محدود است. عدم وجود گزینه های معاملاتی فیوچرز و مارجین در صرافی تبدیل یکی دیگر از تفاوت های این دو صرافی به حساب می آید. ولی به صورت کلی در هر دو صرافی تبدیل و بایننس ابزار حرفه ای ثبت سفارش از طریق استاپ لاس وجود دارد.

صرافی آنلاین ارز دیجیتال تبدیل

کارمزد صرافی تبدیل : در این صرافی محاسبه کارمزد بر اساس سطح کاربری فرد و به صورت درصدی از کل مبلغ معامله انجام می شود اگر یک سر معامله انجام شده، ریال باشد محاسبه کارمزد معامله بر اساس حجم معاملات ۲ ماه اخیر به صورت پله ای محاسبه می شود، در این صرافی، کارمزد از هر دو طرف معامله کسر می شود.

کارمزد واریز و برداشت ریالی : صرافی تبدیل در هنگام واریز و برداشت ریالی از حساب بانکی به حساب کاربری صرافی، هیچ کارمزدی از کاربر دریافت نمی کند و اگر شما کسر کارمزد مشاهده کردید، این مبلغ از طریق سیستم پرداخت بانکی دریافت شده است.

کارمزد ارز دیجیتال : در صرافی تبدیل کارمزد رمزارز به رمزارز ثابت بوده و برابر با ۰۲% است، البته کارمزد برداشت رمزارز به نوع ارز دیجیتال و شبکه بلاکچین آن بستگی دارد وبا توجه به نوع ارز دیجیتال متفاوت خواهد بود.

حتما بخوانید : صرافی ارز دیجیتال ارزجو | معرفی صرافی ارزجو


امنیت صرافی تبدیل : این صرافی بری جلوگیری از سوء استفاده های مالی و پولشویی سیستم احراز هویت چند مرحله ای را طراحی کرده است و بر اساس سطح کاربری محدودیت های واریز و برداشت متنوعی را فراهم آورده است. لذا کاربران می توانند با در نظر گرفتن رمز عبور قوی و استفاده از خدمات این صرافی مانند تایید هویت ۲ مرحله ای، سیستم اطلاع رسانی، سطح ایمنی حساب کاربری خود را افزایش دهند.

چرا صرافی تبدیل؟

ابزار حرفه ای معاملات : با استفاده از ابزار های حرفه ای خرید و فروش، ریسک معاملات خود را در هر زمان و در هر مکان، مدیریت می کنید.

اپلیکیشن موبایل : با استفاده از این اپلیکیشن می توانید در هر لحظه و در هر مکان، با خیالی آسوده معاملات خود را کاملا کنترل کنید.

کیف پول اختصاصی امن : شما می توانید با استفاده از این کیف پول،سرمایه خود رابدون دغدغه نگهداری کرده و در صورت نیاز،روی انواع شبکه ها به کیف پولهای دیگر انتقال دهید.

پشتیبانی قوی و سریع : تیم پشتیبانی تبدیل از طرق گوناگون شما را همراهی می کنند و در صورت نیاز راهنمایی های لازم را انجام می دهند.

احراز هویت ۲۴ ساعته : با ثبت نام در تبدیل، شما می توانید در کمتر از ۲۴ ساعت، شروع به معامله کنید.

انتقال رایگان از بایننس : افراد می توانند بدون پرداخت کارمزد،ارزهای دیجیتال را بین صرافی بایننس و پلتفرم معاملاتی تبدیل انتقال دهند.

حداقل فاصله خرید و فروش : تبدیل، دارای ربات های بازار گردانیست که با نظارت ۲۴ ساعته بر قیمت های جهانی، می توانند بهترین رقم های خرید و فروش را برای شما فراهم سازند.

تنوع ارزی بالا : در صرافی تبدیل بیشترین تنوع ارزی بین بازارهای معاملاتی ایران را با بازار های ریالی و تتری می توانید تجربه کنید.

روش نصب کیف پول

به خاطر اهمیت فراوان و حساسی که کیف پولهای ارزهای دیجیتال دارند این کیف پول ها فقط باید از منابع معتبر مانند اپ استور، گوگل پلی و یا سایت اصلی سازنده والت دانلود و نصب شوند.

استفاده از از کیف پول coinomi : استفاده از این کیف پول، بسیار ساده و آسان است، پس از اینکه این اپلیکیشن را بر روی گوشی موبایلتان نصب کردید با ۳ دکمه receive و balance و send روبرو می شوید.

کلید receive: این کلید آدرس کیف پول شما را نشان میدهد، می توانید آدرس را کپی کنید.

کلید balance: موجودی ارز مورد نظر را به همراه معادل دلاری یا یورو نمایش می دهد.

کلید send : برای ارسال کردن ارز به سایر آدرسها استفاده می شود، کافیست آدرس گیرنده و مبلغ ارسالی را وارد نموده و دکمه send را بزنید.

در اینجا نکته ای وجود دارد که در این کیف پولها،باید ارزهایی را که باید از آنها استفاده کنید را به منو اضافه کنید و برای اینکار روی علامت سه خط سمت چپ بالای کیف بزنید وسپس با کلیک بر روی coin + و یا token + می توانید ارز یا توکن دلخواهئرا به منو اضافه کنید و پس از اضافه شدن هر ارز به منو،برای ارسال ، دریافت یا مشاهده موجودی،باید همان ارز را از منو انتخاب کنید.

نکات مهم در باره کیف پول های ارزهای دیجیتال

* انتخاب کیف پول بستگی به انتظارات شما و میزان ارزی که قصد دارید نگهداری کنید وهمچنین طول مدت نگهداری و … دارد.

* اگر گیف پولی، امکان دسترسی به کلید خصوصی خودتان را نمی دهد، استفاده از آن ریسک بالایی خواهد داشت، زیرا اگر به هر دلیلی دسترسی به کیف پول از بین برود، دیگر نمی توانید موجودی خود را بازیابی کنید.

حتما بخوانید : بهترین کیف پول های دسکتاپ برای ایرانیان


* کیف پول های آنلاین، ریسک بیشتری نسبت به سایر والتها دارند و مواردی مانند cryptonator و blockchin.info نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

* درست است که این مطلب درباره آموزش صرافی تبدیل است ولی به صورت کلی در نظر داشته باشید که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، داشتن دانش کافی و تحقیقات ضروری است.

انواع کیف پول های ارزهای دیجیتال

  1. کیف پول کاغذی
  2. کیف پول موبایلی
  3. کیف پول آنلاین و تحت وب
  4. کیف پول دسکتاپ
  5. کیف پول سخت افزاری

۱) کیف پول کاغذی : مزیت اصلی کیف پول های کاغذی، عدم ذخیره سازی کلیدها در فضای آنلاین است و بدین شکل خطر هک شدن و به سرقت رفتن کلید خصوصی از طریق بدافزارها و Key logger ها و هر گونه دزدیهای دیگر که در فضای مجازی صورت می گیرد به حداقل میرسد؛ البته توجه کنید که برای ساخت کیف پولهای کاغذی، حتماٌ باید اقدامات امنیتی را رعایت کنید زیرا که شما در حال چاپ کلید خصوصی روی یک کاغذ هستید و هر کسی که این کاغذ را داشته باشد می تواند تمام موجودی این کیف پول را خالی کند و همچنین در صورت از بین رفتن، دزدیده شدن و یا گم شدن آن تکه کاغذ، همه موجودی شما از بین خواهد رفت و دیگر به هیچ عنوان امکان بازیابی آن را نخواهید داشت.

کلیدهای عمومی و خصوصی این برگه معمولاٌ به شکل QR_code روی کاغذ نقش بسته تا بتوان به سرعت از طریق اسکنرها آن را اسکن کرد، برای ساخت کیف پول کاغذی می توانید از این دو سایت استفاده کنید؛

htpps://WWW.bitaddresss.org

https://bitcoinpaperwallet.com

۲) کیف پول موبایلی : کیف پول موبایلی یک ابزار ضروری و لازم برای کسانی است که روزانه تراکنش ارزهای دیجیتالی دارند این نوع کیف پولها در حقیقت یک اپلیکیشن هستند که بر روی گوشی اندروید یا ios نصب می شوند و در آنها، کلید خصوصی شما نگهداری می شود، این اپلیکیشن ها معمولاٌ رابط کاربری ساده ای دارند و با وجود این سادگی و در دسترس بودن همیشگی، این کیف پولها همیشه در معرض هک شدن قرار دارند و چنانچه گوشی موبایل شما به هر دلیل آسیب ببیند یا سرقت شود، شخص دیگری می تواند به موجودی ارزهای دیجیتال شما دسترسی پیدا کند به همین دلیل، پشتیبان گیری از کیف پولهای موبایلی اهمیت زیادی دارد.

۳) کیف پولهای آنلاین و تحت وب : این کیف پولها، کلید خصوصی کیف پولتان را بر روی سرورهای خودشان نگهداری می کنند، سرور همیشه آنلاین است، سرویس های متنوع کیف پول تحت وب، قابلتهای فراوانی دارند بعضی از آنها به کیف پول موبایل یا دسکتاپ متصل می شوند این کیف پولها اگر به درستی پیاده سازی نشده باشند ممکن است دسترسی شرکتی که سایت را اداره می کند به کلید خصوصی شما فراهم باشد و آن شرکت توانایی کنترل موجودی کیف پول شما را داشته باشد، بعلاوه عملیات برخی از کیف پولهای آنلاین بر پایه صرافی هاست و احتمال اینکه آن صرافی بسته شود یا اینکه کلاهبردار باشد وجود دارد.

کیف پولهای تحت وب از کمترین سطح اطمینان برخوردار هستند و احتمال هک شدن نیز در این کیف پولها بیشتر از سایر کیف پولهاست، بنابراین استفاده از کیف پولهای تحت وب، توصیه نمی شود و به جای آن بهتر است از کیف پولهای دسکتاپ و موبایلی استفاده شود

۴) کیف پول دسکتاپ : این گیف پولها را می توان دانلود کرد و روی لپ تاپ نصب نمود، این نرم افزارها کلید خصوصی کیف شما را روی “هارد درایو” کامپیوتر نگهداری می کنند و به خاطر همین مسئله، از کیف پولهای آنلاین و موبایل دارای امنیت بیشتری هستند.

انواع زیادی از والت های دسکتاپ وجود دارند که برخی از آنها بیشتر بر روی امنیت و برخی دیگر بر روی ناشناس ماندن و … تمرکز کرده اند؛ در خصوص محبوب ترین کیف پولهای دسکتاپ می توان به Atomic Wallet و نسخه دسکتاپ کوینومی اشاره کرد.

۵) کیف پول سخت افزاری : این کیف پولها، امن ترین و بهترین روش برای نگهداری ارزهای دیجیتال هستند و تاکنون هیچگونه گزارشی مبنی بر دزدیده شدن ارز از این کیف پولها گزارش نشده است یک والت سخت افزاری نوعی کیف پول ارزهای دیجیتال است که کلید خصوصی را در یک دستگاه سخت افزاری نگهداری می کند و کیف پولهای سخت افزاری را می توان به طور امن برای انجام تراکنش ها به کار گرفت.

حتما بخوانید : کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال | انواع کیف پول های سخت افزاری


معمولا این والت ها در برابر ویروس های کامپیوتری مصون هستند و موجودی آنها نمی تواند با دزدیده شدن کلید خصوصی، سرقت شود. برخی از کیف پول های سخت افزاری، دارای صفحه نمایش هستند و میتوان گفت این کیف پولها امنیت بسیار بالایی دارند و از طریق همان صفحه نمایش می توان برای تاٌیید و نمایش جزئیات کیف پول استفاده کرد، تعدادی از کیف پولهای سخت افزاری معتبر عبارتند از:

  • کول والت
  • والت TREZOR
  • والت Keep Keey
  • والت Lwdger Nano s

در هر صورت قبل از استفاده از هر نوع کیف پول، خود شما مسئول هستید که با تحقیق و بررسی در خصوص امنیت کیف پول ها، بهترین و کم ریسک ترین آنها را انتخاب کنید.


نتیجه گیری و کلام پایانی

صرافی تبدیل یکی از صرافی های آنلاین ایرانی است و چزء جدیدترین صرافی ها در ایران است،این صرافی در بستری امن و با پشتیبانی ۲۴ ساعته، پاسخگوی کاربرانش است و مانند یک آکادمی عمل می کند طوریکه با وارد شدن به سایت این صرافی، هر چقدر که مبتدی هم باشید دچار سردر گمی نمی شوید و می توانید با آموزش هایی که ارائه می دهد تمام مراحل را به راحتی انجام دهید؛ در این صرافی، کارمزد به صورت درصدی است و کارمزدهایی که یک سر آنها ریال باشد بر حسب میزان حجم معاملات ۶۰ روز گذشته کاربر، به صورت پله ای محاسبه می شود.

دوستان، اعتماد و همراهی صرافی که شما انتخاب می کنید بسیار حائز اهمیت است؛ تصمیم بگیرید که در مسائل مالی خصوصا موضوع ارزهای دیجیتال که شرایطشان کمی پیچیده تر است، حتماٌ مطالعات کافی داشته باشید و با انتخاب صحیح از سرمایه تان محافظت کنید، حتما و حتماٌ از افرادی که در این زمینه تخصص و علم کافی دارند مشاوره های لازم را دریافت کنید.

در خصوص کیف پول ها که در حقیقت وظیفه نگهداری از سرمایه شما را بر عهده دارند دقت کافی داشته باشید و با شناخت کامل، سرمایه تان را در کیف پولی که از هر جهت مطمئن است نگهداری کنید و اینکه چه کیف پولی بهترین است، کاملا به شرایط شما بستگی دارد و با توجه به سطح دانش، امکانات مورد نیاز و میزان سرمایه، می تواند متفاوت باشد، در هر حال اصلی ترین معیار در انتخاب کیف پول، اعتبار و امنیت آن است.

همان طور که در ابتدای مطلب قول دادیم، در این مطلب به آموزش صرافی تبدیل پرداختیم. 

اگر این مطلب را تا انتها مطالعه کردید، حمتا باید بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران کدام است؟ را نیز که مکمل این مقاله است، مطالعه کنید.

با این که همه چیز درباره صرافی ارز دیجیتال تبدیل را بیان کردیم و به آموزش صرافی تبدیل پرداختیم، اما اگر هر گونه سوال یا ابهامی در مورد صرافی ارز دیجیتال تبدیل داشتید، حتما در بخش دیدگاه ها بنویسید تا پاسخ بدم.

برای دوستانتان بفرستید: